Wat gebeurde er in die aflevering?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Ram Inn vond ik wel tegenvallen eigenlijk...
quote:Op zondag 13 februari 2005 13:33 schreef CherryLips het volgende:
stuart werd in elkaar gemept
Ja maar wel jammer dat Derek's kont steeds voor de camera stondquote:Op zondag 13 februari 2005 19:22 schreef lunamoon het volgende:
nou... hij was wel erg gechokeerd denk ik.... en hij zei dat ie twee stompen tegen zijn borst kreeg...voor de rest moet je het maar zelf bekijken!
Doetus gewoon vertellen als je wil (kunnen de mensen die de show niet in hun bezit hebben het toch hier lezen namelijk)quote:Op zondag 13 februari 2005 19:22 schreef lunamoon het volgende:
voor de rest moet je het maar zelf bekijken!

Ik heb er een paar van gezienquote:Op zondag 13 februari 2005 22:14 schreef lunamoon het volgende:
ff een snel vraagje... heeft iemand ooit de afleveringen van seizoen 3 gezien????
Doen ze wel wat met suggesties van kijkers dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:35 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb een mooie test bedacht voor Derec. Een keer geblinddoekt naar de locatie worden gebracht en dan kijken of ie wat oppikt.
Naar medium Derec idd. Beetje standaard geblaat (uitleggen wie we zijn, dat we de show volgen enzo, etc) en verder of ie de kennis van zijn gids Sam weleens misbruiktequote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:33 schreef MUUS het volgende:
Jij had toch al eerder gemaild naar ze? Wat, hoe, wat, waar en heb je wat terug gekregen?
Neh, Derek is geen lul, hij heeft gewoon weinig tijd en vast heeeeel veel mail.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:00 schreef livEliveD het volgende:
Als laatste gevraagd of ie terug kon mailen of een bericht op Fok kon achterlaten. Nee niks terug![]()
de lul
Die van dat kruis heb ik zelf moeten maken. Duurt lang, is omslachtig, en moet beter kunnen. Maar wel mooi om te laten zienquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:29 schreef De_Schaduw het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer van die bewegende Most Haunted plaatjes? Ik zag er een van dat kruis in een ander topic en kwam zelf ook nog deze tegen:
En daarom zou het fijn zijn geweest als de extra was uitgezonden. Ik wil verdorie meer achtergrondinfo en info van Stuart zelf.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
Ergens wel. Aan de andere kant hoort ie misschien eerst een geluid of voelt ie wat.
Met alle respect hoor maar je doet wel heel enthousiast aldoorquote:Op dinsdag 22 februari 2005 15:05 schreef lunamoon het volgende:
Wie zou er nou zo om willen fallen? Hij heeft niet eens zijn armen als steun.... ik denk wel dat het echt is hoor!!! Zoals onze defense-machanisme in elkaar zit steek je je armen uit als je valt.... hij deed het dus niet wat in mijn oogpunt blijkt dat ie verrast werd.
geestenfotos? had ik die dan? en filmpjes? hmmmm... kan me niet herrineren dat ik dat ooit heb gezegd dat ik die heb...maar goedquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met alle respect hoor maar je doet wel heel enthousiast aldoorje moet niet direct alles geloven wat er voorgeschotelt word. En kijk hoe simpel het is om te faken. Ik vind het er niet al te realistisch uitzien.
BTW waar blijven jouw geestenfoto's / filmpjes?
of zijn ze alweer verdwenen?
Nee dat is ook zo maar heb er geen tijd voor gehad nu...en de persoon die 's nachts een oogje open zou houden heeft er op het moment ook geen tijd voor, maar zal wel binnen kort komen want we hebben wel wat activity deze laatste dagen met deuren die open gaan zonder reden en dingen die verplaats worden...dus! zal ff vragen aan hem of ie zin heeft om vannacht te kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:21 schreef 2NutZ het volgende:
ehhhhh je zou ze toch maken met zon webcam e? jij had toch thuis geesten enzoof ben ik nu in de war met iemand anders?
Kijk naar me topic van haunted webcams..ik heb daar nu een foto opgezetquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
AH ok dan nie vergist dus
Nahja hopen dat et dan lukt bij jou thuis, en danku
Mja.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met alle respect hoor maar je doet wel heel enthousiast aldoorje moet niet direct alles geloven wat er voorgeschotelt word. En kijk hoe simpel het is om te faken. Ik vind het er niet al te realistisch uitzien.
Tuurlijk stond de camera op de heren, maar het gaat mij erom dat de camera meteen zo soepel mee naar beneden beweegt. De cameraman heeft onmiddelijk door wat er gebeurt en dat vind ik erg raar.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:02 schreef lunamoon het volgende:
Hmmm dat zijn wel interessante punten...dat met het vallen dan. Zal ik zo proberen en als ik blauwe plekken krijg, geef ik MUUS de schuldMaar dat met de camera...stond ie dan niet toevallig richting Stuart omdat Derek aan het praten was? Ik weet niet meer hoe die aflevering liep
hoppa, dat bedoel ik dus.... et siet er nie oprecht uit. EN al die punten die jij noemt had ik dus ook in mn hasses ;xquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mja.
Je ziet hem idd al kijken naar de plek waar hij neer gaat vallen.. Bovendien, als je echt aangevallen wordt, zul je je armen uitsteken. Plan je een val, dan laat je juist je armen hangen. Laat jezelf maar eens zomaar vallen, dan steek je juist je armen niet uit (waarom zou je?), hoogstens bij het neerkomen (zoals in dit geval) om ietwat je evenwicht te bewaren.
Wat me ook opvalt is hoe soepel en snel de camera meegaat. Hoe kan de cameraman zo snel doorhebben wat er gebeurt?
Heb je ook al alle live shows gezien?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:50 schreef lunamoon het volgende:
hmmm ik moet wel zeggen dat ik toch wel mijn verslaving miss... kom op met MH!!!!! Ik heb nu alle oude afleveringen zo vaak gezien dat ik precies kan zeggen wat wie wanneer zegt... niet goed niet goed....
Nee, in die eerste afleveringen idd niet. Maar zelf vond ik die rustige dudley en dover castle (waar de Floris film is opgenomen) afleveringen wel wat hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
ik had eergister MH live Dudly castle gezien.
Ik vind die Live toch egt niks aan :\ gebeurt nooit wat.
Ja al die mensen zien dingen op de webcams en die mensen die aanwezig zijn zien van alles maar er komt niks op beeld.
Dead Famous wordt steeds beter. Die John Wayne en Joan Crawford afleveringen vond ik dit seizoen geweldige afleveringen. Alleen vind ik het minder als ze heksen contact proberen te laten maken. Iig met die uit de Bette Davis aflevering.quote:doe mij maar dead famous of ghosthunters :x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That is just so totally awesome!! Cant wait for them to start!quote:Op donderdag 3 maart 2005 13:04 schreef De_Schaduw het volgende:
Op TV Tome staat een lijst van komende afleveringen!
12 t/m 14 maart is er weer een Most Haunted Live (Southern Devon) en
22 maart begint seizoen 6!
woei en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |