tis BG he :pquote:
Wow typoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:55 schreef BaajGuardian het volgende:
tis BG he :p
Hier doen ze het gewoon. Het is alleen wel erg donkerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:07 schreef lunamoon het volgende:
hahaha leuk!!!! maar eh... ik zit nu naar zwarte beelden te staren.... werken de cams bij jullie nu ook niet?
Link linkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:32 schreef lunamoon het volgende:
ik zei net tegen de schaduw dat ik die cam zo eng vind.. alsof eer iets gaat gebeuren!!! my eyes are glued!
Hear hear! dankzij de schaduw kan ik nu mijn favoriete cam fullscreen zienquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:02 schreef livEliveD het volgende:
Die cams zijn best eng op deze manier![]()
Ik heb echt het gevoel dat er elke seconde wat kan gebeuren
Voor alle duidelijkheid: Das Workshop 5quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:43 schreef De_Schaduw het volgende:
truste
23:44 Ah, ze gaan weer experimenteren met een tafel (cam 3)
Sorry ik kan niet antwoorden want ik heb geen internetquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:22 schreef Xalopalyps het volgende:
livEliveD je slaapt nietdus je mag heus wel iets zeggen in de IRC
![]()
![]()
Idd viel mij ook al opquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry ik kan niet antwoorden want ik heb geen internet
Yvette heeft het volgens mij koud trouwens![]()
Nee helemaal niks meer. Geen bitje kan meer over de lijnquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:25 schreef Xalopalyps het volgende:
Hoezo niet antwoorden? Je kan toch ook op 't forum komeof doet alleen http 't?
En waar ik ook veel orbs heb gezienquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:30 schreef De_Schaduw het volgende:
Cam 4 Lift Lobby and Corridor (Waar Lunamoon wat bij voelde)
Dat krijg je wel in de uitzending te horen als je dat later bekijktquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef Lynx666 het volgende:
Jammer dat we niet kunnen lezen wat er evt gespeld gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |