Als ik dat wil horen, ga ik wel op de tribune zitten.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:06 schreef pberends het volgende:
Die vieze kanker-Cruijff heeft het voor mij ook helemaal afgedaan. Beetje meedoen aan de Spaanse Ja-campagne voor de EU-grondwet![]()
![]()
. Vieze gore kankerflikker.
Dat jij als Drent nog minder rechten krijgt.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:09 schreef du_ke het volgende:
Wat is er zo tegen die grondwet dan?
Dan heeft het neoliberalisme meer raakvlakken met andere politiek-economische scholen dan ik dacht.quote:Op zondag 13 februari 2005 02:06 schreef Harry_Sack het volgende:
Misschien word ik dan toch ook maar neoliberaal, fuck the rest, ik ga iedereen gewoon lekker laten stikken en met geld smijten alsof dat het grootste probleem is![]()
Versta jij Spaans dan?quote:Op zondag 13 februari 2005 00:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als ik dat wil horen, ga ik wel op de tribune zitten.
dualisme is u niet vreemdquote:Op zondag 13 februari 2005 11:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan heeft het neoliberalisme meer raakvlakken met andere politiek-economische scholen dan ik dacht.
Shit.quote:Op zondag 13 februari 2005 12:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Solamente insultos come ''cago en tu puta madre''.
quote:Op zondag 13 februari 2005 12:46 schreef Monidique het volgende:
Kortom je claim van joods zijn lijkt zoals bij de meeste meer op een opzettelijk geinduceerde psychose als gevolg van sectarische indoctrinatie.
quote:Op zondag 13 februari 2005 12:46 schreef Monidique het volgende:
Kortom je claim van joods zijn lijkt zoals bij de meeste meer op een opzettelijk geinduceerde psychose als gevolg van sectarische indoctrinatie.
No se. Esta una infirmia nella familia (om eens alle Romaanse talen door elkaar te gebruiken.)quote:Op zondag 13 februari 2005 12:48 schreef Harry_Sack het volgende:
¿Que tal la mujere sud-American de Johan?
Je hebt gelijk, het is veel te koud voor warmbloedige talenquote:Op zondag 13 februari 2005 12:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
No se. Esta una infirmia nella familia (om eens alle Romaanse talen door elkaar te gebruiken.)
JOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!quote:Op zondag 13 februari 2005 20:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Op, patriotten!
G-B.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
JOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!
Het is dat ik hetero ben, maar anders zou ik die koebel uit je handen trekken en je zo hard nemen dat het uit je mond spuit.quote:
Nou nou nou nou nou, wat een vuige taal! Vunzig en zwartquote:Op zondag 13 februari 2005 20:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is dat ik hetero ben, maar anders zou ik die koebel uit je handen trekken en je zo hard nemen dat het uit je mond spuit.
Naar analogie van de hijger uit "Happiness"
Ja.Kun je voor mij niet gewoon dezelfde gevoelens koesteren als voor Johnny Depp? Stuur morgen maar een zingend telegram.quote:Op zondag 13 februari 2005 20:37 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou, wat een vuige taal! Vunzig en zwart![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 februari 2005 20:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja.Kun je voor mij niet gewoon dezelfde gevoelens koesteren als voor Johnny Depp? Stuur morgen maar een zingend telegram.
Ik ga binnenkort in de marine. Dan gaat het haar eraf, maar krijgt Mevrouw de With alle ruimte.quote:Op zondag 13 februari 2005 21:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Ik val op de vrouw in je Johan. op de Mevrouw de Wit en die bos krullen op je kop.
De Rennaissance was gaavquote:Op zondag 13 februari 2005 21:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Equiminod, ik kan niet zeggen hoe goed http://web.maths.unsw.edu.au/~jim/renaissance.html is.
Vroeger was het nog een mooi meisje.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:55 schreef George-Butters het volgende:
[afbeelding]
Zou ze nu ook beter blijven drijven met die 2 ballonnen?
quote:Amerika spioneert in Iran
Onbemande Amerikaanse spionagevliegtuigen doorkruisen al bijna een jaar het luchtruim in Iran. De regering-Bush probeert zo bewijzen te vinden voor een nucleair wapenprogramma. De Amerikaanse krant Washington Post schrijft dit vandaag op basis van gesprekken met Amerikaanse functionarissen.
De kleine, onbemande vliegtuigen maken gebruik van radar en foto- en videoapparatuur die sporen van nucleaire activiteiten kunnen oppikken. Ze stijgen op vanuit militaire vliegbases in buurland Irak. Onbemande spionagevluchten zouden een standaardprocedure zijn bij de voorbereiding van eventuele luchtaanvallen. Ook dienen ze ter intimidatie, aldus de functionarissen.
Sponsor
President George Bush noemde de Islamitische Republiek Iran in zijn inauguratierede in januari de grootste sponsor van terrorisme. Volgens Amerika ontwikkelt Iran in het geheim kernwapens. Eerder deden al verhalen de ronde dat Amerikaanse commando’s Iran in het geheim zijn binnengetrokken om de nucleaire en chemische doelen van het land in kaart te brengen.
Begin deze maand benadrukte de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Condoleezza Rice dat Amerika geen plannen heeft Iran aan te vallen. Er zouden volgens Rice nog voldoende diplomatieke middelen voorhanden zijn.
UFO's
Enkele spionagevliegtuigjes werden in december opgemerkt door de Iraanse bevolking. Dit leidde tot commotie, omdat een groot aantal inwoners dacht dat Iran door UFO's werd bezocht.
De Iraanse regering heeft volgens The Washington Post formeel protest aangetekend tegen de Amerikaanse spionage. Dat deed zij via Zwitserse diplomaten, omdat Iran zelf geen officiële betrekkingen heeft met de Verenigde Staten. Dat hebben Amerikaanse, Europese en Iraanse diplomaten bevestigd, zo schrijft het Amerikaanse dagblad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |