Als ik dat wil horen, ga ik wel op de tribune zitten.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:06 schreef pberends het volgende:
Die vieze kanker-Cruijff heeft het voor mij ook helemaal afgedaan. Beetje meedoen aan de Spaanse Ja-campagne voor de EU-grondwet![]()
![]()
. Vieze gore kankerflikker.
Dat jij als Drent nog minder rechten krijgt.quote:Op zondag 13 februari 2005 00:09 schreef du_ke het volgende:
Wat is er zo tegen die grondwet dan?
Dan heeft het neoliberalisme meer raakvlakken met andere politiek-economische scholen dan ik dacht.quote:Op zondag 13 februari 2005 02:06 schreef Harry_Sack het volgende:
Misschien word ik dan toch ook maar neoliberaal, fuck the rest, ik ga iedereen gewoon lekker laten stikken en met geld smijten alsof dat het grootste probleem is![]()
Versta jij Spaans dan?quote:Op zondag 13 februari 2005 00:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als ik dat wil horen, ga ik wel op de tribune zitten.
dualisme is u niet vreemdquote:Op zondag 13 februari 2005 11:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan heeft het neoliberalisme meer raakvlakken met andere politiek-economische scholen dan ik dacht.
Shit.quote:Op zondag 13 februari 2005 12:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Solamente insultos come ''cago en tu puta madre''.
quote:Op zondag 13 februari 2005 12:46 schreef Monidique het volgende:
Kortom je claim van joods zijn lijkt zoals bij de meeste meer op een opzettelijk geinduceerde psychose als gevolg van sectarische indoctrinatie.
quote:Op zondag 13 februari 2005 12:46 schreef Monidique het volgende:
Kortom je claim van joods zijn lijkt zoals bij de meeste meer op een opzettelijk geinduceerde psychose als gevolg van sectarische indoctrinatie.
No se. Esta una infirmia nella familia (om eens alle Romaanse talen door elkaar te gebruiken.)quote:Op zondag 13 februari 2005 12:48 schreef Harry_Sack het volgende:
¿Que tal la mujere sud-American de Johan?
Je hebt gelijk, het is veel te koud voor warmbloedige talenquote:Op zondag 13 februari 2005 12:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
No se. Esta una infirmia nella familia (om eens alle Romaanse talen door elkaar te gebruiken.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |