quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:48 schreef Blumchen het volgende:
[afbeelding]
De dokter belde.. en het is niet erger dan normaal.. Ik heb nog gewoon 3b, en geen kanker!!!!! Dus nu gaat het allemaal vanzelf weg
't Is gevaarlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:15 schreef Suijk het volgende:
Ik begin niet aan die MMORPG. WIe weet vind ik het leuk en zit ik dat de hele tijd te spelen.
Geniet nog maar even van die spellen dan!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:17 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is gevaarlijk
Heel wat uren kwijt aan Dark age of Camelot, Planetside, Starwars Galaxies etc
Toch handig als je alleen woont
hehequote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:59 schreef Spideyman het volgende:
Mooi om te horen Bloem
Er zit alleen een vlekje op je avatar
Ik blijf soms graag onwetend, nerdquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:14 schreef popolon het volgende:
M'n vijfde MMORPG alvoor de onwetenden : Massive Multiplayer Online Role Playing Game.
quote:Overvaller vult
naam en adres in
Door onze verslaggever
ZWOLLE - De overvaller van een telefoonwinkel in Zwolle maakte het de politie wel erg gemakkelijk: kort voor de overval vulde hij, alvorens toe te slaan, op een aankoopformulier zijn juiste naam en adres in.
Vervolgens haalde de 24-jarige winkelmedewerker de telefoon uit het magazijn. Bij terugkomst pakte de veertigjarige overvaller een honkbalknuppel uit zijn tas en sloeg de winkelmedewerker op zijn hoofd. De man ging er met de telefoon vandoor, maar werd gisteren in zijn woning aangehouden. De gegevens die hij had ingevuld, bleken te kloppen.
Ren & Stimpyquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:23 schreef timbob het volgende:
hoi!
gefeliciteerd bloem!!
[afbeelding]
happy happy
joy joy!
doet t niequote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:45 schreef SCH het volgende:
Feli Bloemski
Had je al gezien dat we samen op de foto staan?
[afbeelding]
Mijn pikkie is schoon!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:53 schreef SCH het volgende:
Voortaan moet Tim zijn pikkie beter wassen, bloem
quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:33 schreef tong80 het volgende:
Ik hoorde de hele week al rare geluiden van kinderen hier in de straat. Soort raar taaltje hadden ze en schreeuwden naar elkaar. Althans dat dacht ik. Wat blijkt dat geschreeuw hoor ik nu ook in het flatje onder me. Sinds een paar dagen een nieuwe buurman.
Nu hoor ik om de paar minuten :
'GAMMA BAMAAAAA BOELOEEEEEEE'. En wordt er hard op de grond getrapt.
Blijkt ie Gilles de la Tourette te hebben.
Hup daar gaat ie weer :
'OEHAAAAAAAA, DOEHAAAAAAA HOPPAAAAH.'
't Blijft natuurlijk the Dark Age.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
En Dark Age of Camelot... Ik heb er een goedlopend bedrijf aan kapot zien gaan
Ja hoor, het gaat (&*^(*&^%#$^$@^*&&*(GVDtietenpoep goed.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:22 schreef SCH het volgende:
Hey Tong, alles KUTKIPKLOTEPOK goed?
Ok dan doe ik mss wel ff meequote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:52 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga wat in de magnetron mikken. Vriendin werken, saai.
Tot na het eten, kijken of we weer vage dieren kunnen sketchen.
Ik ben er nog Vom.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:45 schreef Vom het volgende:
Is er hier nog iemand of is het cafe helemaal leeggestroomd?
Ik heb daar in ieder geval wel zin inquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:52 schreef methodmich het volgende:
Gaan we nog sketchen zo?
Ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb daar in ieder geval wel zin in
Ja lekkerquote:
Alsjeblieft hier een biertje, voor de rest staat ook drank klaarquote:
Dank!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alsjeblieft hier een biertje, voor de rest staat ook drank klaar
Ik kom zo Sketchen, Eerst even de vaat doen.
Wat je zegt, dit valt niet te overtreffen!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Dierenhools, fenomenaal!
Idem hier.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Zo maar weer naar de leukste Mol van Nederland kijken.
Ik ga er ook 1 achterlatenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:36 schreef Blumchen het volgende:
Thx voor jullie berichtjes in mijn fotoboek![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kon de uitweg niet vinden
Ook hoi
* TLK geeft superjood een pils en gaat zelf aan de whiskeyquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:55 schreef superjoden het volgende:
doe mij maar een biertje... heb zin om me te bezatten
Wadun in mestreech?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:55 schreef pascalheister het volgende:
fok doet het weer, gelukkig zijn er ook andere forums
ik ben slapen morgen naar Maastricht
Goed zo Just-Nerdje.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:40 schreef just me het volgende:
Ik had problemen met mijn pcservice pack geinstalleerd en toen deed ie niks meer
gelukkig ben ik slim en ben via de veilige modes naar een eerder herstelpunt gegaan
JustSocketquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:40 schreef just me het volgende:
Ik had problemen met mijn pcservice pack geinstalleerd en toen deed ie niks meer
gelukkig ben ik slim en ben via de veilige modes naar een eerder herstelpunt gegaan
doe mij maar nog maar een biertje danquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben er weer en trakteer iedereen op wat drinken
Voor mij een ook een biertje, graagquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben er weer en trakteer iedereen op wat drinken
Wat ga je doen???quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:24 schreef SCH het volgende:
Hey hoi
Morgen voor het eerst optreden met de theatersportgroep, SCHijt echt in mijn broek
Hahahaquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Had ik maar blijven liggen, glad niet gechecked of de voetbal wel doorging ja of nee..
Voor niets vroeg naar Vlissingen gegaan, die bekerwedstrijd uit bij Groote Lindt gaat dus mooi niet door...
Sowieso al geen beste velden daar op dat sportpark, had ik je gisteren eigenlijk al kunnen vertellen!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Had ik maar blijven liggen, glad niet gechecked of de voetbal wel doorging ja of nee..
Voor niets vroeg naar Vlissingen gegaan, die bekerwedstrijd uit bij Groote Lindt gaat dus mooi niet door...
Het kan nog zo hard waaien, deze waterhoeveelheid droogt er niet van op hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou het is droog en het waait hard, dus ja
Het Rode Kruis?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:36 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Hij betaalt ze vandaag!
Waar?quote:
Erikquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:12 schreef ErikT het volgende:
Middag!
Ik kom hier maar niet meer binnen, elke keer kapotte pagina's
edit: o t was toch gelukt
Nee Eilandenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Erik
Dat niet binnenkomen .. lag dat aan de gebruiker en zijn alcoholische consumptie? Of aan Fok!?
Billy Joel is het niet, wat moet het dan voorstellen?quote:
Ken je het of niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Billy Joel is het niet, wat moet het dan voorstellen?
Nee, ik ken het niet.... verlicht me!quote:
uuh nou in love nou ook weer niet.. Maar het is heel gezelligquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Blumchen in love with a pianoman?
was dat toevallig Sandman?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:31 schreef Blumchen het volgende:
[..]
uuh nou in love nou ook weer niet.. Maar het is heel gezellig![]()
Nee niet sandman.. Volgens mij kan hij ook niet zo mooi piano spelenquote:
Je zal nog versteld staan over mijn piano kunstenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:35 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee niet sandman.. Volgens mij kan hij ook niet zo mooi piano spelen
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:56 schreef just me het volgende:
Ik ga toch maar even op Concordia kijken![]()
Das minderquote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:04 schreef rubbereend het volgende:waarschijnlijk geen trance energy voor mij
Ik hoop dat Advocaat nog ergens bij betrokken is.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 15:06 schreef tong80 het volgende:
Scheidsrechter Hoyzer is vanmiddag gearresteerd. Er waren zoveel nieuwe belastende geuitgenverklaringen dat er vluchtgevaar bestond. Volgens Radio-1 journaal is het schandaal veel groter dan tot dusver is aangenomen. Heerlijk
Zo hier ook storm. Net op de fiets boodschappen doen was lachen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Haaai jongus en meissies
Storm hier aan de kustPoes waait bijna van balkon en de druifjes verzuipen
Erikkie doet de wasmasjien het al/nog?
Weet niet.. Zo voelt het.. heel blij..quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Waarom?
Aha, ik heb de volgende week voorjaarsvakantie.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:45 schreef methodmich het volgende:
Nee, deze week nog werken. Maandag wel ADV en vrijdag is collectieve ADV, dus 3 dagen werk en dan pas voorjaarsvakantie.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Goed zo, blije bloemetjes.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Goed zo, blije bloemetjes.
veel plezier, en geniet een beetje extra voor mijquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Straks Trance Energy, muziek zal voor mij tegenvallen maar we maken er gewoon een feestje van
Hmmz had nog niet gezien dat je niet ging, echt zonde. Maar ik zal zeker extra voor je genietenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veel plezier, en geniet een beetje extra voor mij
mooiquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz had nog niet gezien dat je niet ging, echt zonde. Maar ik zal zeker extra voor je genieten.
Trouwens werdt gisteravond ook misselijk en ziek. ben wijselijk vrij vroeg naar bed gegaan en kwam er gelukkig fit uit..
quote:The Matrixx is van plan op 28 mei een volwaardig, grootscheeps openlucht dancefestival te organiseren: Emporium.
Inmiddels zijn zo’n 35 DJ’s gecontracteerd, onder wie Luna, Marco V, Technoboy, Johan Gielen en Jochen Miller. De organisatie gaat uit van tenminste 10.000 bezoekers.
The Matrixx gaat alle kennis en ervaring van de superclub gebruiken om Emporium op de kaart te zetten als dance- evenement. Emporium krijgt vier areas die gehost worden door de vier grote stromingen in The Matrixx:
Hardstyle by XXlerator
Groove by Exxellent
Techno by Technotrixx en Planet Rose
Trance by Transaxxion
De volledige naam wordt ‘Emporium, the empire of dance’. Het festival wordt georganiseerd in het kader van de feesten rond het 2000 jarig bestaan van de stad.
De locatie is op z’n minst zeer bijzonder: in de uiterwaarden van de Waal, met het meest spectaculaire decor dat je maar kunt bedenken: de imposante witte spoorbrug over de rivier. Het festival kan daar worden gehouden omdat het sinds kort mogelijk is de andere kant van de rivier gemakkelijk per voetgangers/fietsbrug te bereiken. Vanaf de uitwaarden (officieel bij het buurtschap Lent) is niet alleen de brug groots en overweldigend zichtbaar, maar ook de prachtige, heuvelachtige skyline van Nijmegen zelf.
Emporium gaat uitpakken met tientallen grote DJ’s uit Nederland, maar er zijn ook onderhandelingen gaande met ‘enkele grote buitenlandse DJ’s uit de Top 5’. Maar dat wil niet zeggen dat de prijzen de pan uitreizen. Organisatoren David Brons en Twan Krebbers van The Matrixx willen per se uitgaan van dezelfde filosofie als in hun club: kwaliteit voor betaalbare prijs. Kaarten gaan dan ook 25 euro kosten, en dat is nog eens andere koek dan de dure grote festivals elders in het land. “Iedereen moet naar dit festival kunnen - de prijs moet in elk geval nooit reden zijn om niet te gaan”, zegt Brons.
Voorlopig gaat The Matrixx voorzichtig uit van een bezoekersaantal van 10.000. Maar de uiterwaarden zijn (‘s zomers althans!) ruim genoeg om dat aantal te verdubbelen of nog meer. De vergunningaanvraag gaat in elk geval tot 25.000 bezoekers.
De sfeer waarin die bezoekers terecht komen, laat zich het best omschrijven als ‘Romeins’. Dat heeft alles te maken met de viering van 2000 jaar Nijmegen. De stad was een belangrijke Romeinse stad in de tijd dat Rome het in Nederland voor het zeggen had. Podia (een mainstage en vier tenten) krijgen namen als het Collosseum (het beroemde amfitheater in Rome) of Forum (de regeringsruimte in oud Rome). De vipruimte wordt als 'Ceasars Palace' ingericht.
Als de vergunningen rond zijn start de kaartverkoop van Emporium. The Matrixx hoopt dit rond 1 maart bekend te maken.
www.emporium2000.nl
Ziet er niet verkeerd uit. Trouwens de 20e hebben we hiet voor 80% zeker Decibel Outdoor in het Lingebosquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi
k verheugde me dr best op, weer mn eerste feest sinds TIC2,nou dan zal Emporium wel t volgende worden, misschien ook een leuke tip voor jou:
[..]
A 5 euro per stokje.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:58 schreef golfer het volgende:
Zo, even samen met Bluezz bij het plaatselijke grand-café een overheerlijk saté-tje weggehapt als avondmaal.
20 augustus?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit. Trouwens de 20e hebben we hiet voor 80% zeker Decibel Outdoor in het Lingebos
En ik zal wel een biertje naar je smijten vanaf TE
ja je woont in bloemendaal of je woont t niet hè.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
A 5 euro per stokje.
Maar de bediening was geweldig
augustus ja, week voor Mysteryland dus drukke week danquote:
dan zit k op Lowlandsquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
augustus ja, week voor Mysteryland dus drukke week dan
Lijkt me ook wel eens leuk om te gaan doen, trouwens ga jij naar DV weekend dit jaar?? Ik zelf iig niet, w88 liever ff af of UDC dit wel kan organiserenquote:
waarschijnlijk wel. Ach de opzet van de camping en de faciliteiten worden gedaan door Loc7000 als k t goed begrepen heb dus dan komt dat wel goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel eens leuk om te gaan doen, trouwens ga jij naar DV weekend dit jaar?? Ik zelf iig niet, w88 liever ff af of UDC dit wel kan organiseren
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Zooo, me op verjaardag, lekker niet werken vanavond
De groeten
Aha das wel beter, maar ik wacht zelf ff af. Want kwa organiseren kan UDC nog aardig wat leren van bijvoorbeeld ID&T.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel. Ach de opzet van de camping en de faciliteiten worden gedaan door Loc7000 als k t goed begrepen heb dus dan komt dat wel goed.
Hij heeft een puist op z'n lul ?quote:
quote:
Ik weet allesquote:
Dankjequote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:38 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Blumchen geeft cola aan killertje
de enige ervaring die ik met UDC heb is Dance Valley (3 keer) daarbij zat de rampenversie van 2001. dus ik weet neit hoe t op indoorfeestjes van UDC geregeld is.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Aha das wel beter, maar ik wacht zelf ff af. Want kwa organiseren kan UDC nog aardig wat leren van bijvoorbeeld ID&T.
Erg leuk om te zien, inderdaad.quote:
Ik noem het een eetcafé hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:01 schreef tong80 het volgende:
A 5 euro per stokje.
Maar de bediening was geweldig
Niet eens zo zeer dat Taylor beter was, maar vooral dat Barney slecht was. Die kerel gooide geen enkele dubbel. Ben benieuwd wat ie zometeen te vertellen heeft.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:12 schreef rubbereend het volgende:
Sandman heeft een meisje!!!!!! gok k
Nee, tuurlijk niet. Maar ik verwacht wel een spannende partij. Waar je op zijn minst mag verwachten dat spelers hun dubbels kunnen gooien onder druk. Tuurlijk was Taylor goed en beter. Maar je mag wel beter verwachten.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
Ja laten we de winnaar niet waarderen.Dit was een wedstrijd op de zenuwen van beiden. De beste hoeld ze in bedwang. Verwacht je in zo'n pot records ?
quote:
Oh! ja.. oepsquote:
Sm is sowieso erg uit de laatste tijd.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:14 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Oh! ja.. oeps![]()
Ach vind het gewoon leuk voor Sand.. Alleen heeft het meisje wel een probleem als ze hem pijn doet.. Don't hurt my Sand
ja mn opblaaspop kon er ook niet zo goed tegenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sm is sowieso erg uit de laatste tijd.
we hebben altijd Harrie nog mocht t verkeerd komenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt Hools achter je staan, tzt noem je dan gewoon haar adres
Nou, je wordt er doodmoe vanquote:Op zondag 13 februari 2005 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe je goed Againzender!
en en enquote:
quote:Op zondag 13 februari 2005 01:16 schreef SCH het volgende:
Dank je, ik zag er niet uit maar het ging best goed. Die linkse was ik
[afbeelding]
En dan op de video zien dat je ploegje het ook goed gedaan heeft is helemaal
Is dat een dreigement?quote:Op zondag 13 februari 2005 01:44 schreef PyTh het volgende:
zorg jij ff dat ik dat cdtje volgende week heb SCH?
Nee hoorquote:Op zondag 13 februari 2005 01:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Is dat een dreigement?
Het antwoord is![]()
Je SCHoonheid is toch HongaarSCHe?
love.quote:Op zondag 13 februari 2005 02:13 schreef PyTh het volgende:
Ok gelukkig maar
Wat is eigenlijk de reden van je immigratie naar de US?
Nicequote:Op zondag 13 februari 2005 02:17 schreef popolon het volgende:
[..]
love.
En ook ik had een beetje het 'tegen de VS gevoel', totdat je de 'normale' mensen en omgeving daar meemaakt.
Dan kan 't best leuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |