Weet niet.. Zo voelt het.. heel blij..quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Waarom?
Aha, ik heb de volgende week voorjaarsvakantie.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:45 schreef methodmich het volgende:
Nee, deze week nog werken. Maandag wel ADV en vrijdag is collectieve ADV, dus 3 dagen werk en dan pas voorjaarsvakantie.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Goed zo, blije bloemetjes.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Goed zo, blije bloemetjes.
veel plezier, en geniet een beetje extra voor mijquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Straks Trance Energy, muziek zal voor mij tegenvallen maar we maken er gewoon een feestje van
Hmmz had nog niet gezien dat je niet ging, echt zonde. Maar ik zal zeker extra voor je genietenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veel plezier, en geniet een beetje extra voor mij
mooiquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz had nog niet gezien dat je niet ging, echt zonde. Maar ik zal zeker extra voor je genieten.
Trouwens werdt gisteravond ook misselijk en ziek. ben wijselijk vrij vroeg naar bed gegaan en kwam er gelukkig fit uit..
quote:The Matrixx is van plan op 28 mei een volwaardig, grootscheeps openlucht dancefestival te organiseren: Emporium.
Inmiddels zijn zo’n 35 DJ’s gecontracteerd, onder wie Luna, Marco V, Technoboy, Johan Gielen en Jochen Miller. De organisatie gaat uit van tenminste 10.000 bezoekers.
The Matrixx gaat alle kennis en ervaring van de superclub gebruiken om Emporium op de kaart te zetten als dance- evenement. Emporium krijgt vier areas die gehost worden door de vier grote stromingen in The Matrixx:
Hardstyle by XXlerator
Groove by Exxellent
Techno by Technotrixx en Planet Rose
Trance by Transaxxion
De volledige naam wordt ‘Emporium, the empire of dance’. Het festival wordt georganiseerd in het kader van de feesten rond het 2000 jarig bestaan van de stad.
De locatie is op z’n minst zeer bijzonder: in de uiterwaarden van de Waal, met het meest spectaculaire decor dat je maar kunt bedenken: de imposante witte spoorbrug over de rivier. Het festival kan daar worden gehouden omdat het sinds kort mogelijk is de andere kant van de rivier gemakkelijk per voetgangers/fietsbrug te bereiken. Vanaf de uitwaarden (officieel bij het buurtschap Lent) is niet alleen de brug groots en overweldigend zichtbaar, maar ook de prachtige, heuvelachtige skyline van Nijmegen zelf.
Emporium gaat uitpakken met tientallen grote DJ’s uit Nederland, maar er zijn ook onderhandelingen gaande met ‘enkele grote buitenlandse DJ’s uit de Top 5’. Maar dat wil niet zeggen dat de prijzen de pan uitreizen. Organisatoren David Brons en Twan Krebbers van The Matrixx willen per se uitgaan van dezelfde filosofie als in hun club: kwaliteit voor betaalbare prijs. Kaarten gaan dan ook 25 euro kosten, en dat is nog eens andere koek dan de dure grote festivals elders in het land. “Iedereen moet naar dit festival kunnen - de prijs moet in elk geval nooit reden zijn om niet te gaan”, zegt Brons.
Voorlopig gaat The Matrixx voorzichtig uit van een bezoekersaantal van 10.000. Maar de uiterwaarden zijn (‘s zomers althans!) ruim genoeg om dat aantal te verdubbelen of nog meer. De vergunningaanvraag gaat in elk geval tot 25.000 bezoekers.
De sfeer waarin die bezoekers terecht komen, laat zich het best omschrijven als ‘Romeins’. Dat heeft alles te maken met de viering van 2000 jaar Nijmegen. De stad was een belangrijke Romeinse stad in de tijd dat Rome het in Nederland voor het zeggen had. Podia (een mainstage en vier tenten) krijgen namen als het Collosseum (het beroemde amfitheater in Rome) of Forum (de regeringsruimte in oud Rome). De vipruimte wordt als 'Ceasars Palace' ingericht.
Als de vergunningen rond zijn start de kaartverkoop van Emporium. The Matrixx hoopt dit rond 1 maart bekend te maken.
www.emporium2000.nl
Ziet er niet verkeerd uit. Trouwens de 20e hebben we hiet voor 80% zeker Decibel Outdoor in het Lingebosquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi
k verheugde me dr best op, weer mn eerste feest sinds TIC2,nou dan zal Emporium wel t volgende worden, misschien ook een leuke tip voor jou:
[..]
A 5 euro per stokje.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:58 schreef golfer het volgende:
Zo, even samen met Bluezz bij het plaatselijke grand-café een overheerlijk saté-tje weggehapt als avondmaal.
20 augustus?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit. Trouwens de 20e hebben we hiet voor 80% zeker Decibel Outdoor in het Lingebos
En ik zal wel een biertje naar je smijten vanaf TE
ja je woont in bloemendaal of je woont t niet hè.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
A 5 euro per stokje.
Maar de bediening was geweldig
augustus ja, week voor Mysteryland dus drukke week danquote:
dan zit k op Lowlandsquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
augustus ja, week voor Mysteryland dus drukke week dan
Lijkt me ook wel eens leuk om te gaan doen, trouwens ga jij naar DV weekend dit jaar?? Ik zelf iig niet, w88 liever ff af of UDC dit wel kan organiserenquote:
waarschijnlijk wel. Ach de opzet van de camping en de faciliteiten worden gedaan door Loc7000 als k t goed begrepen heb dus dan komt dat wel goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel eens leuk om te gaan doen, trouwens ga jij naar DV weekend dit jaar?? Ik zelf iig niet, w88 liever ff af of UDC dit wel kan organiseren
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Zooo, me op verjaardag, lekker niet werken vanavond
De groeten
Aha das wel beter, maar ik wacht zelf ff af. Want kwa organiseren kan UDC nog aardig wat leren van bijvoorbeeld ID&T.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel. Ach de opzet van de camping en de faciliteiten worden gedaan door Loc7000 als k t goed begrepen heb dus dan komt dat wel goed.
Hij heeft een puist op z'n lul ?quote:
quote:
Ik weet allesquote:
Dankjequote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:38 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Blumchen geeft cola aan killertje
de enige ervaring die ik met UDC heb is Dance Valley (3 keer) daarbij zat de rampenversie van 2001. dus ik weet neit hoe t op indoorfeestjes van UDC geregeld is.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Aha das wel beter, maar ik wacht zelf ff af. Want kwa organiseren kan UDC nog aardig wat leren van bijvoorbeeld ID&T.
Erg leuk om te zien, inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |