A 5 euro per stokje.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:58 schreef golfer het volgende:
Zo, even samen met Bluezz bij het plaatselijke grand-café een overheerlijk saté-tje weggehapt als avondmaal.
20 augustus?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit. Trouwens de 20e hebben we hiet voor 80% zeker Decibel Outdoor in het Lingebos
En ik zal wel een biertje naar je smijten vanaf TE
ja je woont in bloemendaal of je woont t niet hè.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
A 5 euro per stokje.
Maar de bediening was geweldig
augustus ja, week voor Mysteryland dus drukke week danquote:
dan zit k op Lowlandsquote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
augustus ja, week voor Mysteryland dus drukke week dan
Lijkt me ook wel eens leuk om te gaan doen, trouwens ga jij naar DV weekend dit jaar?? Ik zelf iig niet, w88 liever ff af of UDC dit wel kan organiserenquote:
waarschijnlijk wel. Ach de opzet van de camping en de faciliteiten worden gedaan door Loc7000 als k t goed begrepen heb dus dan komt dat wel goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel eens leuk om te gaan doen, trouwens ga jij naar DV weekend dit jaar?? Ik zelf iig niet, w88 liever ff af of UDC dit wel kan organiseren
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Zooo, me op verjaardag, lekker niet werken vanavond
De groeten
Aha das wel beter, maar ik wacht zelf ff af. Want kwa organiseren kan UDC nog aardig wat leren van bijvoorbeeld ID&T.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel. Ach de opzet van de camping en de faciliteiten worden gedaan door Loc7000 als k t goed begrepen heb dus dan komt dat wel goed.
Hij heeft een puist op z'n lul ?quote:
quote:
Ik weet allesquote:
Dankjequote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:38 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Blumchen geeft cola aan killertje
de enige ervaring die ik met UDC heb is Dance Valley (3 keer) daarbij zat de rampenversie van 2001. dus ik weet neit hoe t op indoorfeestjes van UDC geregeld is.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Aha das wel beter, maar ik wacht zelf ff af. Want kwa organiseren kan UDC nog aardig wat leren van bijvoorbeeld ID&T.
Erg leuk om te zien, inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |