quote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:48 schreef Blumchen het volgende:
[afbeelding]
De dokter belde.. en het is niet erger dan normaal.. Ik heb nog gewoon 3b, en geen kanker!!!!! Dus nu gaat het allemaal vanzelf weg
't Is gevaarlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:15 schreef Suijk het volgende:
Ik begin niet aan die MMORPG. WIe weet vind ik het leuk en zit ik dat de hele tijd te spelen.
Geniet nog maar even van die spellen dan!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:17 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is gevaarlijk
Heel wat uren kwijt aan Dark age of Camelot, Planetside, Starwars Galaxies etc
Toch handig als je alleen woont
hehequote:Op vrijdag 11 februari 2005 10:59 schreef Spideyman het volgende:
Mooi om te horen Bloem
Er zit alleen een vlekje op je avatar
Ik blijf soms graag onwetend, nerdquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:14 schreef popolon het volgende:
M'n vijfde MMORPG alvoor de onwetenden : Massive Multiplayer Online Role Playing Game.
quote:Overvaller vult
naam en adres in
Door onze verslaggever
ZWOLLE - De overvaller van een telefoonwinkel in Zwolle maakte het de politie wel erg gemakkelijk: kort voor de overval vulde hij, alvorens toe te slaan, op een aankoopformulier zijn juiste naam en adres in.
Vervolgens haalde de 24-jarige winkelmedewerker de telefoon uit het magazijn. Bij terugkomst pakte de veertigjarige overvaller een honkbalknuppel uit zijn tas en sloeg de winkelmedewerker op zijn hoofd. De man ging er met de telefoon vandoor, maar werd gisteren in zijn woning aangehouden. De gegevens die hij had ingevuld, bleken te kloppen.
Ren & Stimpyquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:23 schreef timbob het volgende:
hoi!
gefeliciteerd bloem!!
[afbeelding]
happy happy
joy joy!
doet t niequote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:45 schreef SCH het volgende:
Feli Bloemski
Had je al gezien dat we samen op de foto staan?
[afbeelding]
Mijn pikkie is schoon!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:53 schreef SCH het volgende:
Voortaan moet Tim zijn pikkie beter wassen, bloem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |