* TLK geeft superjood een pils en gaat zelf aan de whiskeyquote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:55 schreef superjoden het volgende:
doe mij maar een biertje... heb zin om me te bezatten
Wadun in mestreech?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 22:55 schreef pascalheister het volgende:
fok doet het weer, gelukkig zijn er ook andere forums
ik ben slapen morgen naar Maastricht
Goed zo Just-Nerdje.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:40 schreef just me het volgende:
Ik had problemen met mijn pcservice pack geinstalleerd en toen deed ie niks meer
gelukkig ben ik slim en ben via de veilige modes naar een eerder herstelpunt gegaan
JustSocketquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:40 schreef just me het volgende:
Ik had problemen met mijn pcservice pack geinstalleerd en toen deed ie niks meer
gelukkig ben ik slim en ben via de veilige modes naar een eerder herstelpunt gegaan
doe mij maar nog maar een biertje danquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben er weer en trakteer iedereen op wat drinken
Voor mij een ook een biertje, graagquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben er weer en trakteer iedereen op wat drinken
Wat ga je doen???quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:24 schreef SCH het volgende:
Hey hoi
Morgen voor het eerst optreden met de theatersportgroep, SCHijt echt in mijn broek
Hahahaquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Had ik maar blijven liggen, glad niet gechecked of de voetbal wel doorging ja of nee..
Voor niets vroeg naar Vlissingen gegaan, die bekerwedstrijd uit bij Groote Lindt gaat dus mooi niet door...
Sowieso al geen beste velden daar op dat sportpark, had ik je gisteren eigenlijk al kunnen vertellen!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Had ik maar blijven liggen, glad niet gechecked of de voetbal wel doorging ja of nee..
Voor niets vroeg naar Vlissingen gegaan, die bekerwedstrijd uit bij Groote Lindt gaat dus mooi niet door...
Het kan nog zo hard waaien, deze waterhoeveelheid droogt er niet van op hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou het is droog en het waait hard, dus ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |