Je kan zien dat ze door tong is geholpen want er gaat weer wat foutquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:47 schreef popolon het volgende:
Voetbalen, whehe.
Same here!quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:02 schreef Da_Sandman het volgende:Blumsj
Ik ga naar de kroeg voetbal kijken geloof ik
quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:44 schreef VoreG het volgende:
naakte schoonmaakster zoeken op marktplaats
Dat telefoongesprek![]()
![]()
ja dat was inderdaad erg.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Isketch met dieren is moeilijk!
Amerikaanse sneeuwhaas
Zwarte neushoorn
Behangersbij
Zeeolifant
Afrikaanse dwergeekhoorn
Zwartvoetpinguïn
Grote aardslak
En dat was nog easy ook.
OMFG!!!!!!!111!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:44 schreef VoreG het volgende:
Dat telefoongesprek![]()
![]()
Kan de beste overkomen hoor !quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
Is het normaal als je stifttand achter blijft in de homp kaas waar je een stuk uit bijt ?
Ik kreeg hem weer terug, maar kan er met m'n tong nu niet meer vanaf blijven.
Check check, dubbelcheck. Ja hij zit er nog
BWhahahahahahaha!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:44 schreef VoreG het volgende:
Dat telefoongesprek![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:59 schreef pascalheister het volgende:
ik ga in bed het voetbal afkijken truste iedereen
quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Das heel normaal volgens mij en dan kun je nu je rubbereendpakkie weer in de kast gooien. En bijslapen!
Eendjequote:Op woensdag 9 februari 2005 23:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig hoef k gaan jaar te wachten want in Mei bestaat onze Carnavalsvereniging 50 jaar en is dus weer feest
Dat zijn prima specsquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:42 schreef popolon het volgende:
Mededeling betreffende het FOK! serverpark
Goed spul
quote:
Ah, hetgeen wij als crew al een tijdje wisten is dus nu eindelijk openbaar gemaakt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:42 schreef popolon het volgende:
Mededeling betreffende het FOK! serverpark
Goed spul
Zuster * Bluezz voor al uw spoelingkjesquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:10 schreef Bjoro het volgende:
hopelijk brengt een goede nachtrust weer wat rust in het maag-/darmkanaal, maar vrees voor het ergste![]()
truste
Nee niet meer geweest.. moet flugel promo doen hier.. Ja met mijn buikje gaat het wel een beetje... Morgen de uitdslag van het onderzoek.. erg spannendquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]Bloemetje, hoe is t met t buikje?? En ben je nog wezen Carnavallen in Schaijk?
beetje ziekjes nog van de carnaval maar voor de rest primaquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:18 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee niet meer geweest.. moet flugel promo doen hier.. Ja met mijn buikje gaat het wel een beetje... Morgen de uitdslag van het onderzoek.. erg spannend
En met jou lief?
dat was iddquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:22 schreef tong80 het volgende:
heerlijke tv net.Wayne Mardle een darter dacht dat de camera nog niet liep maaar hij werd al geinterviewd door Genee. Hij schold alles bij elkaar en heeft in een minuut het record scheldwoorden gebroken. Heerlijke televisie
* Blumchen aait eendje over zijn hoofdje en geeft hem een kopje warme melkquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje ziekjes nog van de carnaval maar voor de rest prima
quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:24 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Blumchen aait eendje over zijn hoofdje en geeft hem een kopje warme melk
quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:19 schreef just me het volgende:
* just me gaat slapen!!
golfer en bluezz.. mijn gedachten zijn morgen bij jullie love you!!
als je hals over kop binnen een paar uur ineens in Zuid Frankrijk staat om je moeder te ondersteunen verlies je veel van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:47 schreef tong80 het volgende:
Ja popo ik heb ook het verlies van m'n pa meegemaakt. Het leven gaat door maar je eigen leven staat stil.
Vrij herkenbaar, ook weer nietquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:54 schreef tong80 het volgende:
Ik werd gebeld op eerste carnavalsdag. Pa is niet goied geworden. Had hem een half uur daar voor nog gesproken en we gingen naar de optocht kijken. Optocht afgelopen en ik ging me omkleden om te gaan carnavallen. Lag ie in een autoshowroom vlak voor z'n huis geen tabletten bij hem.
Zag hem liggen en zei dat ie er mooi bij lag met een mooi pak aan, zoals ie was. Pa was altijd mooi gekleed. Heb welgescholden op hem. De lul dat ie zomaar wegging.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 02:24 schreef Da_Sandman het volgende:
ja ouwe, al sal reg kom...
waar zijn die wijfe?
Dat is de leeftijdquote:Op donderdag 10 februari 2005 05:31 schreef tong80 het volgende:
Ben ik altijd de enige die s'nachts uit bed moet om te pissen ?
Of hij is zwangerquote:
dan moet ie zijn plasje even controlerenquote:
Doe je gulp dan dichtquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:20 schreef Againzender het volgende:
Er druipt water in mijn toetsenbord.....
Ik heb mijn toetsenbord hoger gezet, werkt ookquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:20 schreef Againzender het volgende:
Er druipt water in mijn toetsenbord.....
Rondje op kosten van prins Charles dan maar, dat het op zijn trouwdag net zo hard mag regenen als nu
Volgens mij was zij dat jaquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:06 schreef SCH het volgende:
zij is toch van de tampons?
quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
Glenn heeft eergisteren z'n 1e geld verdiend.
Ik had beloofd hem 5 Euro te geven als ie zelfstandig voor het eerst een bal uit z'n box wist te werken.
Dinsdagavond terwijl ik aan het koken was (dus hoe ie het gedaan heeft, weet ik niet) hoorde en zag ik een bal die in de box lag, op de vloer stuiteren.
duimt meequote:Op donderdag 10 februari 2005 13:20 schreef SCH het volgende:
Duimt voor Blumchen
als k me over 2 dagen nog zo voel voor mij nietquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nog 2 dagen en dan eindelijk weer een feestje
Het is weer droog, dat is al weer ietsquote:
Dat mocht ik willen... Ben vanochtend op de fiets weggegaan en bijna verzopen en vanmiddag weer terug en weer half verzopen...quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is weer droog, dat is al weer iets
Hmmz zou wel minder voor je zijn dan... Maar gewoon lekker uitrusten enzo..quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als k me over 2 dagen nog zo voel voor mij niet
Er worden inderdaad vandaag een aantal overbodige topics geopendquote:Op donderdag 10 februari 2005 16:30 schreef Bjoro het volgende:
wel "interessante" topics hier in VBL, alsof ze ruiken dat Golfer er niet is
Schiet inderdaad niet echt op. Ook weer een Koeman topic. En de traagheid helpt ook niet echt mee.quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:30 schreef Bjoro het volgende:
wel "interessante" topics hier in VBL, alsof ze ruiken dat Golfer er niet is
quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:06 schreef Blumchen het volgende:dom ziekenhuis..Ik bel om half 2.. zeggen ze bel maar even om 2 uur terug.. Ik bellen.. ja zegt ze.. bel maar ff over 20 min terug.. ik bellen, is tie nog nie klaar, ik telefoonnummer achter laten.. half 4 nog niks.. Ik weer bellen.. ja hij belt je zo.. 17.50 nog niks
Nu zittie in bespreking.. en heel misschien belt tie om 18.00 nog.. en anders.. hup nog een dag wachten..
Hij is alleen maar dokter in Tilburg, maar woont ergens anders?quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Een raadsel.
Een dokter in Tilburg heeft een broer in Breda. Diezelfde man in Breda heeft echter geen broer in Tilburg. Hoe kan dat nu?
quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Ik ook.
Een raadsel.
Een dokter in Tilburg heeft een broer in Breda. Diezelfde man in Breda heeft echter geen broer in Tilburg. Hoe kan dat nu?
Ik denk meirero de meloquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
Er is een Hools!
En wie is Fatima??
Dat kan, ik vind 'r wel iets hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Ik vind er niet gek veel aan eigenlijk.
Dan weet ik betere.quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind 'r wel iets hebben
Ze heeft een portugese vader.
Heeft ook gestemdquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
* heeft al gestemd in de poll.
WTF!?!quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:06 schreef Bjoro het volgende:
Als Fok! traag is, maar je hebt wel behoefte aan een drankje en praatje in Hools, klik dan hier
quote:
Ja, dat is jammerquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Phil Taylor maakt gehakt van Barney
een engeltjequote:Op donderdag 10 februari 2005 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ziet er strak uit Bloem! Maar wat is dat witte geval rechtsboven in de hoek?
als er iets niet op jou slaatquote:
Kijk.. mijn held!quote:
Jep hij is mooi! Alleen een beetje jammer van de club..quote:
quote:
Veel sterkte de komende tijd..quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug na een enerverend dagje.
Crematie in kleine besloten kring was oké, 16 direkte familieleden slechts aanwezig.
Paar kleine traantjes weggepinkt tussendoor.
Samen met mijn broers iets gezegd en geluisterd naar zijn muziek.
Helium-ballonen met briefjes en tekeningen van zijn kleinkinderen daarna buiten richting hemel laten gaan.
Daarna met z'n allen tapas wezen eten in zijn favoriete tapasrestaurant.
Was een mooie en soms zelfs gezellige afsluiting van een droevige dag.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:45 schreef rubbereend het volgende:avond, denk je leuk een avondje spannende darts te kijken
nu maar t elftal, erg leuk weer
Bloemetje wat doe je
En nu begint jullie verwerking, heel veel sterkte daarmee !quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug na een enerverend dagje.
........
Geweldig! Elisa die Vishu even afbekt als 18 jarige meissie.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:45 schreef rubbereend het volgende:avond, denk je leuk een avondje spannende darts te kijken
nu maar t elftal, erg leuk weer
Bloemetje wat doe je
gisteravond ook genoten van Donna Donna trouwens !!!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:48 schreef cultheld het volgende:
Ik spam jullie nog 1 keer metAmerican Psycho
quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mooie avatar Blumchen, vooral dat logo
quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]
niks hoor.. Vind je hem niet mooi
![]()
alles oke met je lief eendje??
![]()
Elisa is gewoonquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geweldig! Elisa die Vishu even afbekt als 18 jarige meissie.
Mooie avatar Bkumchen, vooral dat logo
Shit, gemistquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gisteravond ook genoten van Donna Donna trouwens !!!!
Gelukkig maarquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar voor de rest is alles oke
[..]
Heel erg veel sterkte Bluezzquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Het was mooi, ontroerend, goed en fijn dat het zo intiem in besloten kring was....en ook raar om hem niet op zijn karakteristieke manier in zijn stoel te zien zitten met ons als familie om hem heen in de kamer![]()
Blumsj, wat een k*tziekenhuis
spammertquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:09 schreef Bjoro het volgende:
Er is een nieuwe log voor de vrijdag, waar je kunt reageren !!
ik doe het voor jullie hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:13 schreef rubbereend het volgende:
spammert
quote:
Kon je het maar horen..quote:
Thx Golfer..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:21 schreef golfer het volgende:
Leuk nieuwe icontje trouwens, Blumchen.![]()
sing us a song...your the pianoman...van Billy Joelquote:
Nee.. iets anders..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sing us a song...your the pianoman...van Billy Joel
Ja.. anders kan je zo slecht zien dat het een engeltje is en denkt iedereen zo van das broodje smosquote:Hee blum...je engeltje en bloemetje zijn van plaats geruild
Aha, 'k dacht al waar blijft ie nou.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
Tis weer bewezen,vrouwen en voetbal
Wat een kutavatar
Hihi.. ik ben er blij meequote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
Tis weer bewezen,vrouwen en voetbal
Wat een kutavatar
Eerst nog effe gearbeitquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Aha, 'k dacht al waar blijft ie nou.
En dat is het belangrijkste al kan ik moeilijk begrijpen dat je met zoiets achterlijks blij bent....quote:
Ik ben met kleine dingentjes al erg blijquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat is het belangrijkste al kan ik moeilijk begrijpen dat je met zoiets achterlijks blij bent....
met Ajax dusquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:45 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik ben met kleine dingentjes al erg blij
is 15 cm ook een klein dingetjequote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:45 schreef Blumchen het volgende:
Ik ben met kleine dingentjes al erg blij
quote:
quote:
dan zou ik fan van fortuna worden als ik jou wasquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:09 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ik ben overal blij mee.. ook kleine dingentjes
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zou ik fan van fortuna worden als ik jou was
Of van Ajaxquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zou ik fan van fortuna worden als ik jou was
quote:
Kleine club, geadopteerd door fok toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:37 schreef rubbereend het volgende:
natuurlijk bloemetje ben k nog wakker
[..]don't mess with Carlisle
klein......... er zitten meer mensen op de tribunes dan een willekeurige eerste divisieclubquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kleine club, geadopteerd door fok toch?Wel klein in ieder geval
naar Engelse begrippen danquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klein......... er zitten meer mensen op de tribunes dan een willekeurige eerste divisieclub
je wil gewoon gelijk hebbenquote:
Zo vaak mogelijkquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:54 schreef cultheld het volgende:
Ik zou nu nog niet eens kunnen slapenBen pas sinds half 4 vanmiddag uit bed
Ja..quote:
NNquote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:32 schreef rubbereend het volgende:
maar nu ga k dus echt slapenweltrusten Bloemetje
laterquote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:32 schreef rubbereend het volgende:
maar nu ga k dus echt slapenweltrusten Bloemetje
cntrl+shift is de oplossingquote:Op vrijdag 11 februari 2005 02:58 schreef tong80 het volgende:
Mijn tongsmiley is dood.
Als ik op ±P klik krijg ilk dit
±P
Nighty Nightquote:Op vrijdag 11 februari 2005 03:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong
Zeg Mel, wat is dat geNN van jou eigenlijk
Dat heb je met die facials hequote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:01 schreef SCH het volgende:
Hey hallo, ik krijg mijn ooggies maar moeilijk open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |