ik doe het voor jullie hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:13 schreef rubbereend het volgende:
spammert
quote:
Kon je het maar horen..quote:
Thx Golfer..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:21 schreef golfer het volgende:
Leuk nieuwe icontje trouwens, Blumchen.![]()
sing us a song...your the pianoman...van Billy Joelquote:
Nee.. iets anders..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sing us a song...your the pianoman...van Billy Joel
Ja.. anders kan je zo slecht zien dat het een engeltje is en denkt iedereen zo van das broodje smosquote:Hee blum...je engeltje en bloemetje zijn van plaats geruild
Aha, 'k dacht al waar blijft ie nou.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
Tis weer bewezen,vrouwen en voetbal
Wat een kutavatar
Hihi.. ik ben er blij meequote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
Tis weer bewezen,vrouwen en voetbal
Wat een kutavatar
Eerst nog effe gearbeitquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Aha, 'k dacht al waar blijft ie nou.
En dat is het belangrijkste al kan ik moeilijk begrijpen dat je met zoiets achterlijks blij bent....quote:
Ik ben met kleine dingentjes al erg blijquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat is het belangrijkste al kan ik moeilijk begrijpen dat je met zoiets achterlijks blij bent....
met Ajax dusquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:45 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik ben met kleine dingentjes al erg blij
is 15 cm ook een klein dingetjequote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:45 schreef Blumchen het volgende:
Ik ben met kleine dingentjes al erg blij
quote:
quote:
dan zou ik fan van fortuna worden als ik jou wasquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:09 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ik ben overal blij mee.. ook kleine dingentjes
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zou ik fan van fortuna worden als ik jou was
Of van Ajaxquote:Op vrijdag 11 februari 2005 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zou ik fan van fortuna worden als ik jou was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |