En nu begint jullie verwerking, heel veel sterkte daarmee !quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:43 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug na een enerverend dagje.
........
Geweldig! Elisa die Vishu even afbekt als 18 jarige meissie.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:45 schreef rubbereend het volgende:avond, denk je leuk een avondje spannende darts te kijken
nu maar t elftal, erg leuk weer
Bloemetje wat doe je
gisteravond ook genoten van Donna Donna trouwens !!!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:48 schreef cultheld het volgende:
Ik spam jullie nog 1 keer metAmerican Psycho
quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mooie avatar Blumchen, vooral dat logo
quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]
niks hoor.. Vind je hem niet mooi
![]()
alles oke met je lief eendje??
![]()
Elisa is gewoonquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geweldig! Elisa die Vishu even afbekt als 18 jarige meissie.
Mooie avatar Bkumchen, vooral dat logo
Shit, gemistquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gisteravond ook genoten van Donna Donna trouwens !!!!
Gelukkig maarquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar voor de rest is alles oke
[..]
Heel erg veel sterkte Bluezzquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Het was mooi, ontroerend, goed en fijn dat het zo intiem in besloten kring was....en ook raar om hem niet op zijn karakteristieke manier in zijn stoel te zien zitten met ons als familie om hem heen in de kamer![]()
Blumsj, wat een k*tziekenhuis
spammertquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:09 schreef Bjoro het volgende:
Er is een nieuwe log voor de vrijdag, waar je kunt reageren !!
ik doe het voor jullie hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:13 schreef rubbereend het volgende:
spammert
quote:
Kon je het maar horen..quote:
Thx Golfer..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:21 schreef golfer het volgende:
Leuk nieuwe icontje trouwens, Blumchen.![]()
sing us a song...your the pianoman...van Billy Joelquote:
Nee.. iets anders..quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sing us a song...your the pianoman...van Billy Joel
Ja.. anders kan je zo slecht zien dat het een engeltje is en denkt iedereen zo van das broodje smosquote:Hee blum...je engeltje en bloemetje zijn van plaats geruild
Aha, 'k dacht al waar blijft ie nou.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
Tis weer bewezen,vrouwen en voetbal
Wat een kutavatar
Hihi.. ik ben er blij meequote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:37 schreef DutchGooner het volgende:
Tis weer bewezen,vrouwen en voetbal
Wat een kutavatar
Eerst nog effe gearbeitquote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Aha, 'k dacht al waar blijft ie nou.
En dat is het belangrijkste al kan ik moeilijk begrijpen dat je met zoiets achterlijks blij bent....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |