Doe je gulp dan dichtquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:20 schreef Againzender het volgende:
Er druipt water in mijn toetsenbord.....
Ik heb mijn toetsenbord hoger gezet, werkt ookquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:20 schreef Againzender het volgende:
Er druipt water in mijn toetsenbord.....
Rondje op kosten van prins Charles dan maar, dat het op zijn trouwdag net zo hard mag regenen als nu
Volgens mij was zij dat jaquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:06 schreef SCH het volgende:
zij is toch van de tampons?
quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:33 schreef DIGGER het volgende:
Glenn heeft eergisteren z'n 1e geld verdiend.
Ik had beloofd hem 5 Euro te geven als ie zelfstandig voor het eerst een bal uit z'n box wist te werken.
Dinsdagavond terwijl ik aan het koken was (dus hoe ie het gedaan heeft, weet ik niet) hoorde en zag ik een bal die in de box lag, op de vloer stuiteren.
duimt meequote:Op donderdag 10 februari 2005 13:20 schreef SCH het volgende:
Duimt voor Blumchen
als k me over 2 dagen nog zo voel voor mij nietquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nog 2 dagen en dan eindelijk weer een feestje
Het is weer droog, dat is al weer ietsquote:
Dat mocht ik willen... Ben vanochtend op de fiets weggegaan en bijna verzopen en vanmiddag weer terug en weer half verzopen...quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is weer droog, dat is al weer iets
Hmmz zou wel minder voor je zijn dan... Maar gewoon lekker uitrusten enzo..quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als k me over 2 dagen nog zo voel voor mij niet
Er worden inderdaad vandaag een aantal overbodige topics geopendquote:Op donderdag 10 februari 2005 16:30 schreef Bjoro het volgende:
wel "interessante" topics hier in VBL, alsof ze ruiken dat Golfer er niet is
Schiet inderdaad niet echt op. Ook weer een Koeman topic. En de traagheid helpt ook niet echt mee.quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:30 schreef Bjoro het volgende:
wel "interessante" topics hier in VBL, alsof ze ruiken dat Golfer er niet is
quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:06 schreef Blumchen het volgende:dom ziekenhuis..Ik bel om half 2.. zeggen ze bel maar even om 2 uur terug.. Ik bellen.. ja zegt ze.. bel maar ff over 20 min terug.. ik bellen, is tie nog nie klaar, ik telefoonnummer achter laten.. half 4 nog niks.. Ik weer bellen.. ja hij belt je zo.. 17.50 nog niks
Nu zittie in bespreking.. en heel misschien belt tie om 18.00 nog.. en anders.. hup nog een dag wachten..
Hij is alleen maar dokter in Tilburg, maar woont ergens anders?quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Een raadsel.
Een dokter in Tilburg heeft een broer in Breda. Diezelfde man in Breda heeft echter geen broer in Tilburg. Hoe kan dat nu?
quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:35 schreef methodmich het volgende:
Ik ook.
Een raadsel.
Een dokter in Tilburg heeft een broer in Breda. Diezelfde man in Breda heeft echter geen broer in Tilburg. Hoe kan dat nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |