quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Das heel normaal volgens mij en dan kun je nu je rubbereendpakkie weer in de kast gooien. En bijslapen!
Eendjequote:Op woensdag 9 februari 2005 23:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig hoef k gaan jaar te wachten want in Mei bestaat onze Carnavalsvereniging 50 jaar en is dus weer feest
Dat zijn prima specsquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:42 schreef popolon het volgende:
Mededeling betreffende het FOK! serverpark
Goed spul
quote:
Ah, hetgeen wij als crew al een tijdje wisten is dus nu eindelijk openbaar gemaakt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:42 schreef popolon het volgende:
Mededeling betreffende het FOK! serverpark
Goed spul
Zuster * Bluezz voor al uw spoelingkjesquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:10 schreef Bjoro het volgende:
hopelijk brengt een goede nachtrust weer wat rust in het maag-/darmkanaal, maar vrees voor het ergste![]()
truste
Nee niet meer geweest.. moet flugel promo doen hier.. Ja met mijn buikje gaat het wel een beetje... Morgen de uitdslag van het onderzoek.. erg spannendquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]Bloemetje, hoe is t met t buikje?? En ben je nog wezen Carnavallen in Schaijk?
beetje ziekjes nog van de carnaval maar voor de rest primaquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:18 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee niet meer geweest.. moet flugel promo doen hier.. Ja met mijn buikje gaat het wel een beetje... Morgen de uitdslag van het onderzoek.. erg spannend
En met jou lief?
dat was iddquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:22 schreef tong80 het volgende:
heerlijke tv net.Wayne Mardle een darter dacht dat de camera nog niet liep maaar hij werd al geinterviewd door Genee. Hij schold alles bij elkaar en heeft in een minuut het record scheldwoorden gebroken. Heerlijke televisie
* Blumchen aait eendje over zijn hoofdje en geeft hem een kopje warme melkquote:Op donderdag 10 februari 2005 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beetje ziekjes nog van de carnaval maar voor de rest prima
quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:24 schreef Blumchen het volgende:
[..]
* Blumchen aait eendje over zijn hoofdje en geeft hem een kopje warme melk
quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:19 schreef just me het volgende:
* just me gaat slapen!!
golfer en bluezz.. mijn gedachten zijn morgen bij jullie love you!!
als je hals over kop binnen een paar uur ineens in Zuid Frankrijk staat om je moeder te ondersteunen verlies je veel van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:47 schreef tong80 het volgende:
Ja popo ik heb ook het verlies van m'n pa meegemaakt. Het leven gaat door maar je eigen leven staat stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |