SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
Da's voor de fotobewerkingssoftware die bij de camera zit. Heb ik nog niet eens geinstalleerd.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee IVO!!!
Nieuwe software voor je digitale camera
http://www.dpreview.com/n(...)softwareupdate21.asp
verkapte tvp
quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemiddag
* PdeHoog is weer terug van het opschrikken van alle levende have in Blijdorp
Van de zomer terug met:
- voldoende snelle film
- statief
- 400mm
- veel tijd om voor het tijgerhok te staan
Degene waar de tijger op dat moment inzitquote:
whehehequote:Op woensdag 9 februari 2005 17:42 schreef PdeHoog het volgende:
Deze beestjes keken verdwaast rond en vroegen zich af waar Offy nou was
[afbeelding]
Jij ook alquote:
Je zou kunnen gaan kijken bij Camex of bij Cityfoto. Dat zijn de grootste met allebei redelijk wat tassen maar ik geloof niet dat ze de hele lowepro lijn op voorraad hebben. Ik weet de adressen zo niet maar je had al een gouden gids dus dat komt goed.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:01 schreef Elation het volgende:
oi oi,
iemand die een goede fotograaf/zaak/winkel weet in Eindhoven..?
wil namelijk een schoudertas kopen voor D70+telelens+kitlens -> LowePro 400aw schijnt goed te zijn ervoor, kan ik in de winkel mooi even passen.. alleen krijg wel een hoop namen bij de goudengids maar of het nu een minizaakje is of een grote met groot assortiment.. en als ik meteen bij een goede zaak ben hoef ik niet heel Eindhoven door.. dus..
Nog even en de kippen gaan met Fotnalix op stokquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:09 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond
ik ga zo mijn bed ook maar weer opzoeken.
is nog wel wennen om dat zo vroeg al te gaan doen
Lig je nou nog niet in je nestquote:
Schiet nou toch op man, dan kunnen we tenminste plaatjes gaan postenquote:
Die noemen we vanaf heden Xilantofleer dat ding effe postenquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Dit tref je dus aan als je vlak na openingstijd Blijdorp binnen komt stormen. Dit was het enige wakkere prairiehondje
quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Die noemen we vanaf heden Xilantofleer dat ding effe posten
quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:25 schreef Ouwesok het volgende:
Die noemen we vanaf heden Xilantofleer dat ding effe posten
Volgens mij stond-ie op de uitkijk tegen leipo's mensen met camera'squote:Op donderdag 10 februari 2005 07:29 schreef Borelius het volgende:
Goedemorgen allemaal. Dat prairiehondje was natuurlijk zo wakker omdat ie op de trein stond te wachten!
Er zijn meer leipo's hoorquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:44 schreef Ouwesok het volgende:
De leipo zat veilig opgeborgen in een kantoor ergens op Rijnsweerd
Maar niet met camera'squote:
Altijd gezelliquote:Op donderdag 10 februari 2005 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben ernog wel...vanavond Business Unit-avondje
Hééj Fotnalix..quote:
quote:
Ik ken Leipo's met telefoons ipv camera's...quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:37 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij stond-ie op de uitkijk tegen leipo's mensen met camera's.
over ongeveer 2 uur ga ik daar weer over nadenken....quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:14 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hééj Fotnalix..Alweer bijna bedtijd veur jou
hoooiquote:
Heel charmantquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ken Leipo's met telefoons ipv camera's...
[afbeelding]
dan lig ik misschien al weer tequote:Op donderdag 10 februari 2005 18:25 schreef Bowiefan het volgende:
nog 2 uur en dan mag ik al weer rijden
Ben je DAN pas ontnuchterd?quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:25 schreef Bowiefan het volgende:
nog 2 uur en dan mag ik al weer rijden
Nou je had hem flink geraakt geloof ikquote:Op donderdag 10 februari 2005 18:43 schreef Bowiefan het volgende:
* Bowiefan nadenkt...
laatste alcoholische versnapering was die kouwe thee van de week... dat was maandag geloof ik smorgens om een uur of 7![]()
Ik drink ook geen koffie. Mijn eerste bakkie toen ik 6 was, maar het is aan mij ook niet besteed. Liever theequote:Op donderdag 10 februari 2005 19:13 schreef Xilantof het volgende:
Mag ik een jus d'orange?
wel grappig.. 1 ding op de actielijst voor mijn stage is:
Leren koffie drinken
hebben de andere uitvoerders er opgezet, omdat ik geen koffie drink
Ho! wacht ff!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:27 schreef Oceanonix het volgende:
Iedereen zit alweer te zuipen terwijl ik nog warm moet eten!!!!!
Het is niet eerlijk!!!![]()
Schrijf maar een stemming uitquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:24 schreef Bowiefan het volgende:
* Bowiefan doet een voorstel de naam van dit topique te veranderen in zuipchat
Pingquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:30 schreef Bowiefan het volgende:
eet smakelijk nonixjewat staat er op het menu?
* Bowiefan gaat naar zijn werk, neemt diner mee hutspot!
dag allemaalfijne avond.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:33 schreef Xilantof het volgende:
ik zuip alleen non-alcohol. mag dat dan ook?
niet nooit.quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij drinkt nooit? Vind je het niet lekker?
Ik ken dat. Ik vind de smaak van alcohol smerig, en daarmee 99% van alle alcoholische versnaperingen. Best wel jammer, ik mis een heel scala aan smaken. ...quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:59 schreef Xilantof het volgende:
niet nooit.
maar ik vind veel van de drank waar het inzit niet lekker, maarer zijn er wel een aantal die ik wel lust.
trustequote:Maar ik ga nu naar bed
morgen gaat de wekker weer lekker vroeg
Troost je, ik moet zelfs nog kokenquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:27 schreef Oceanonix het volgende:
Iedereen zit alweer te zuipen terwijl ik nog warm moet eten!!!!!
Het is niet eerlijk!!!![]()
Ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:12 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Troost je, ik moet zelfs nog koken
quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:31 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Welk geluid maakt een magnetron ......................................![]()
Strikt genomen doet de mijnequote:Op donderdag 10 februari 2005 21:31 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Welk geluid maakt een magnetron ......................................![]()
Nee nee geen paniek, rustig nouquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:36 schreef Oceanonix het volgende:
de eerste magnetron bij mijn ouders deed ping. Vandaar ping.
Piep is namelijk een muis en die wil ik niet eten!![]()
Ivo?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:47 schreef ultra_ivo het volgende:
Magnetron?
Ik heb nog gewoon ouderwets het gasfornuis ontstoken.
quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik ben een IT-er, en ik heb daarnet gewoon gekookt. da's beter voor het milieu ...
Hmmm...ik wist dat ik een keer door de mand zou vallenquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Iedere jandoedel met een Fok!account noemt zichzelf tegenwoordig maar IT-er
quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Iedere jandoedel met een Fok!account noemt zichzelf tegenwoordig maar IT-er
quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:Iedere jandoedel met een Fok!account noemt zichzelf tegenwoordig maar IT-er
goede bekomstquote:Op donderdag 10 februari 2005 20:47 schreef Oceanonix het volgende:
Ping
Hij is inderdaad al jaren stuk (m.u.v. het oven-gedeelte, dat wel vaak gebruikt wordt), maar als hij dat niet was, zou ik hem toch niet gebruiken, bevalt me best zo. Anders had ik natuurlijk alang een nieuwe aangeschaft.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:13 schreef Bowiefan het volgende:
en ik ben weer thuis
hahaha, dat je niet met de magnetron kookt heeft een hele andere reden Borelius, kwam toevallig ter sprake in het natuurpark (hij is al hele tijd stuk toch)
Ik kook trouwens ook altijd zelf, maar omdat ik alleen ben kook ik grotere hoeveelheden en dan gaat er een gedeelte in de vriezer/vacuvinpot. En inderdaad, opwarmen gaat dan ook via de ping
Zat ik ook al aan te denken toen ik dat aapje zagquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh.....fraaie plaatjes Sok![]()
. Kunnen we niet een keer een bezoekje aan de Apenheul plannen? Dat moet toch ook leuke apenfoto's opleveren
Apenheul lijkt me een prima meetlocatiequote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Zijn we hier naast fotograaf ook nog kok met z'n allenkoken is leuk
Enneh.....fraaie plaatjes Sok![]()
. Kunnen we niet een keer een bezoekje aan de Apenheul plannen? Dat moet toch ook leuke apenfoto's opleveren
Je hebt inmiddels van alle dieren twee exemplaren in veiligheid weten te brengenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
........daarna mag de zondvloed toeslaan hier
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:35 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels van alle dieren twee exemplaren in veiligheid weten te brengen
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik knijp er lekker in m'n eentje tussenuit. Geen copulerende kinderboerderijdieren op mijn schuit
* gehoorbeschermers klaarlegtquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Naah okee, om precies te zijn neem ik mijn lieve wederhelft ook mee![]()
quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:30 schreef Rewimo het volgende:
Owja, die dieren mogen niet maar jij wel
* PdeHoog Dr_Flash van lijst voor Emmen schraptquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
Optiefen met je dieren
Dieren zijn KT
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog Dr_Flash van lijst voor Emmen schrapt
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash ouwesok overboord duwt
Damnquote:
Misschien wil ie een keer mee naar een andere bierentuinquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Damn
Is trouwens wel het meest ideale speelterrein voor die mega-zoomlens van je
Daar konden die dieren weinig aan doen, daar is ie lawaaidoof van Jongesok gewordenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
Zou je denken SokOf zou-ie na Blijdorp er geen lol meer in hebben gehad
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh wat is Citroengras-rozebottelbier toch lekker
De zoo? Of de vlindertuin?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Damn
Is trouwens wel het meest ideale speelterrein voor die mega-zoomlens van je
Bewegende pythons heb je ook in de dierentuinquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
De zoo? Of de vlindertuin?
Isschien is de Efteling wel een keer een leuk idee trouwens. Mooie long-exposures van het spookslot en zo, bewegende Python.. Of is dat al een keer gedaan?
Heeeej Bowiefanquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:33 schreef Bowiefan het volgende:
btw... middag all
over dieren gesproken... fotnaliX de prairiehond alweer thuis ?
Of een lange telelens om de zooi op veilige afstand van buiten de hekken/kassa's te vereeuwigenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:51 schreef Bowiefan het volgende:
zo gauw de efteling met een vriendelijke entrée prijs komt voor mensen-die-geen-gebruik-maken-van-de-atracties-maar-alleen-willen-fotograferen zal ik er eens over denken om de koelbox te verruilen voor een fototas![]()
Ik verwacht een weinig kleurrijk geheelquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
Eindelijk....mijn zwartwit-rolletje was binnen. Eens kijken wat het is geworden![]()
Ik denk dat "NEE!" korter isquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:51 schreef Bowiefan het volgende:
zo gauw de efteling met een vriendelijke entrée prijs komt voor mensen-die-geen-gebruik-maken-van-de-atracties-maar-alleen-willen-fotograferen zal ik er eens over denken om de koelbox te verruilen voor een fototas![]()
Daar kon je wel eens gelijk in hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:03 schreef Bowiefan het volgende:
Ik verwacht een weinig kleurrijk geheel
Randnummering onleesbaarquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
dat een en ander goed overbelicht is geweest op verkeerde plekken![]()
Dat net niet, maar wel alle gezichtenquote:
Ik heb van de week wel een mooie zonsopkomst gezien...maar niet op de foto gezet. Ik had mijn camera niet bij me onderweg naar het werk en stoppen doe ik dan eigenlijk ook niet....Maar eigenlijk moet ik op een vrije dag eens op tijd opstaan om dezelfde route te rijden, alleen ja....daar ben ik te lui voorquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer thuis
Heb van de week trouwens nog een leuke zonsopkomst geschoten. Misschien kan ik wel ff wat uploaden
Nee je weet nooit waar ik hem nog voor nodig heb, wel al een lader voor de batterijen en een extra setje batterijenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:11 schreef Xilantof het volgende:
hoi Pdehoog
en Pea:
je camera al ingepakt?
ah!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee je weet nooit waar ik hem nog voor nodig heb, wel al een lader voor de batterijen en een extra setje batterijen
Noou vooruit dan, voor jouquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb van de week wel een mooie zonsopkomst gezien...maar niet op de foto gezet. Ik had mijn camera niet bij me onderweg naar het werk en stoppen doe ik dan eigenlijk ook niet....Maar eigenlijk moet ik op een vrije dag eens op tijd opstaan om dezelfde route te rijden, alleen ja....daar ben ik te lui voor![]()
Heel bijzonder...bij mij was de zon een rode bal, bij jou een rood kruisquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noou vooruit dan, voor jou
[afbeelding]
Wat een lief klein zonnetje...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee het is zo idd bar weinig![]()
Je moet maar ff naar PBase gaan en de large of de original bekijken
Ja ik keek er van opzij tegenaan, dan krijg je datquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Heel bijzonder...bij mij was de zon een rode bal, bij jou een rood kruis
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik keek er van opzij tegenaan, dan krijg je dat![]()
![]()
Ik zie em nog steeds hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Huh?
Nou doet ie het WEER nietKlote PBase
Goed punt! Een vriend van me heeft ooit in Spanje foto's gemaakt met zo'n ding die ik nog steeds niet gezien heb... We schrijven Augustus 2003quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik zie em nog steeds hoor.
Heeft iemand ooit wel eens met zo'n wegwerponderwatercameraatje (drie keer woordwaarde) foto's gemaakt? Komt daar nog wat fatsoenlijks uit?
Ohoh, dan zijn ze waarschijnlijk niet echt de moeite waard om te laten zien toch? Ik zou mooie foto's tenminste niet zo lang achter houden...Offuh...heb je die vriend ook niet meer gezien sinds die tijdquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed punt! Een vriend van me heeft ooit in Spanje foto's gemaakt met zo'n ding die ik nog steeds niet gezien heb... We schrijven Augustus 2003
Nou ik zie hem idd niet zo vaak, maar ik zal er dit weekend eens achterheenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ohoh, dan zijn ze waarschijnlijk niet echt de moeite waard om te laten zien toch? Ik zou mooie foto's tenminste niet zo lang achter houden...Offuh...heb je die vriend ook niet meer gezien sinds die tijd
Ja vaak genoeg, de kwaliteit is niet echt goed. Onderwater zijn ze beter dan boven het water want dan heb je echt last van de plastic behuizing (waterdruppels ed)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:35 schreef pea4fun het volgende:
Heeft iemand ooit wel eens met zo'n wegwerponderwatercameraatje (drie keer woordwaarde) foto's gemaakt? Komt daar nog wat fatsoenlijks uit?
Ah, je hebt er dus ervaring mee...Ik heb van horen zeggen dat je niet te veraf moet zijn om foto's te maken? Heb jij nog wat tips daarvoor? wat is niet te ver weg bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:47 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Ja vaak genoeg, de kwaliteit is niet echt goed. Onderwater zijn ze beter dan boven het water want dan heb je echt last van de plastic behuizing (waterdruppels ed)
Ja met meer dan zeg 2 meter goor zeewater ertussen heeft het allemaal betrekkelijk weinig zin lijkt mequote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ah, je hebt er dus ervaring mee...Ik heb van horen zeggen dat je niet te veraf moet zijn om foto's te maken? Heb jij nog wat tips daarvoor? wat is niet te ver weg bijvoorbeeld?
Dank je, ik denk dat ik 'm laat uitvergroten. Heb ik ook leuk eigen werk aan de muur. Wat ik me afvraag: waarom brandt er licht in dat torentje. Op het moment dat ik die foto maakte zat Jan-Peter op Aruba.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:08 schreef pea4fun het volgende:
Mooie sprookjesplaat fixers, alleen zw/w gemaakt? of ook kleur?
Druk schema ivo, geen tijd om je te vervelen iig
Ik ben ondertussen begonnen met het pakken van mijn koffer...Ik vind op vakantie gaan wel leuk, maar koffers pakken een crime. Ik weet nooit wat ik mee moet nemen, heb vervolgens mijn halve kast leeggeladen (spullen die ik nooit meer aandoe wil ik dan opeens meehebben) En weer terug ingeladen, want niks is goed. En kan dan weer opnieuw beginnen....zucht...
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee Booziefanpak nog een neut kerel
Dat is erg lastig te bepalen. Ik ging altijd zo dicht mogelijk bij de vissen zwemmen en dan maar hopen dat er iets gelukt is.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ah, je hebt er dus ervaring mee...Ik heb van horen zeggen dat je niet te veraf moet zijn om foto's te maken? Heb jij nog wat tips daarvoor? wat is niet te ver weg bijvoorbeeld?
Mwoa niet zo veel last van hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:52 schreef Xilantof het volgende:
En mijn pc weigerd dienst
en fok is bij mij ook niet al te vlot
dan is het denk ik gewoon deze pcquote:
We krijgen een glinsterglanzend nieuw serverpark, heb je dat gezien?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:05 schreef Bowiefan het volgende:
healleau Suppiede ze de groeten daar op het pytoreske grunniger platte laand
fok is redelijk traag weer idd
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:16 schreef Oceanonix het volgende:
Ik ben ook nog wakker Fles!
je drank gebruik is je vooruit gesneldquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een FOT user die me NIET "flits" noemt
Okay put your hands in the air and tell me whose cl0ne you are
Nee....op mijn harde schijfquote:
We raken opgewarmdquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:04 schreef Ouwesok het volgende:
Opwarmertje
[afbeelding]
Contax137 met Zenitar 2.8/16mm
Jaaaa meer! Meer!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:04 schreef Ouwesok het volgende:
Opwarmertje
[afbeelding]
Contax137 met Zenitar 2.8/16mm
Hoi Bowiefanquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:38 schreef Bowiefan het volgende:
avond all
het is een typische vrijdagnacht, lekker rustig op het werk, maar net genoeg te doen om jezelf bezig te houden.
Mooi'n ploat Sok
Pleur je niet in slaap Bowie?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:38 schreef Bowiefan het volgende:
avond all
het is een typische vrijdagnacht, lekker rustig op het werk, maar net genoeg te doen om jezelf bezig te houden.
Mooi'n ploat Sok
We zijn niet voor niets het OM-dreamteamquote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:15 schreef Bowiefan het volgende:
wat zijn we het toch weer roerend met elkaar eens P
Ga nog eens terug en probeer het opnieuw, er lijkt iets mis te gaan tussen 'deze' enquote:Op zaterdag 12 februari 2005 08:52 schreef Oceanonix het volgende:goedemorgen allemaal op deze schitterende morgen met deze stralende zon
Hoezoquote:Op zaterdag 12 februari 2005 08:59 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ga nog eens terug en probeer het opnieuw, er lijkt iets mis te gaan tussen 'deze' en
Het komt hier met bakken vol uit de lucht vallen qua dat je zegt van regenquote:
Weet ik maar ik probeer het te negerenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:12 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het komt hier met bakken vol uit de lucht vallen qua dat je zegt van regen
Gelukkig straalt hier de lamp van mijn scannerquote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:15 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Weet ik maar ik probeer het te negeren![]()
Zeg dat nou niet. Ook achter de wolken schijnt de zon. Dus vergeet die regen!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:26 schreef stil het volgende:
Goedmorgen, hier ook alleen maar regen,
ik wil de regen graag vergeten, maar door al dat water lukt het me nietquote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:37 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Ook achter de wolken schijnt de zon. Dus vergeet die regen!![]()
Opruimen als in alles anders opstapelen? Of ga je nu ook dingen echt weggooien?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:49 schreef Borelius het volgende:
Hoi allemaal, wat een takkeweer, maar gelukkig had ik gepland vandaag mijn zolder verder op te ruimen, dus dat komt mooi uit zo, ik mis niets aan het weer! Ik woon nu 22 jaar in dit huis en wat je dan zoal tegenkomt op zolder, ik lag me af en toe rot.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:53 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Opruimen als in alles anders opstapelen? Of ga je nu ook dingen echt weggooien?![]()
De gedachte dat het geheel gratis is maakt een hoop goedquote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:45 schreef stil het volgende:
[..]
ik wil de regen graag vergeten, maar door al dat water lukt het me niet![]()
Sok heeft overal een oplossing voor zoals je zietquote:Op zaterdag 12 februari 2005 10:05 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
De gedachte dat het geheel gratis is maakt een hoop goed
Wat verder helpt is het plannen van allerhande leuke activiteiten die als voorwaarde kennen dat het regent, je zal zien dat het prompt droog wordtandersom is dat namelijk ook vaak het geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |