Misschien wil ie een keer mee naar een andere bierentuinquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Damn
Is trouwens wel het meest ideale speelterrein voor die mega-zoomlens van je
Daar konden die dieren weinig aan doen, daar is ie lawaaidoof van Jongesok gewordenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
Zou je denken SokOf zou-ie na Blijdorp er geen lol meer in hebben gehad
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh wat is Citroengras-rozebottelbier toch lekker
De zoo? Of de vlindertuin?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Damn
Is trouwens wel het meest ideale speelterrein voor die mega-zoomlens van je
Bewegende pythons heb je ook in de dierentuinquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
De zoo? Of de vlindertuin?
Isschien is de Efteling wel een keer een leuk idee trouwens. Mooie long-exposures van het spookslot en zo, bewegende Python.. Of is dat al een keer gedaan?
Heeeej Bowiefanquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:33 schreef Bowiefan het volgende:
btw... middag all
over dieren gesproken... fotnaliX de prairiehond alweer thuis ?
Of een lange telelens om de zooi op veilige afstand van buiten de hekken/kassa's te vereeuwigenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:51 schreef Bowiefan het volgende:
zo gauw de efteling met een vriendelijke entrée prijs komt voor mensen-die-geen-gebruik-maken-van-de-atracties-maar-alleen-willen-fotograferen zal ik er eens over denken om de koelbox te verruilen voor een fototas![]()
Ik verwacht een weinig kleurrijk geheelquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
Eindelijk....mijn zwartwit-rolletje was binnen. Eens kijken wat het is geworden![]()
Ik denk dat "NEE!" korter isquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:51 schreef Bowiefan het volgende:
zo gauw de efteling met een vriendelijke entrée prijs komt voor mensen-die-geen-gebruik-maken-van-de-atracties-maar-alleen-willen-fotograferen zal ik er eens over denken om de koelbox te verruilen voor een fototas![]()
Daar kon je wel eens gelijk in hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:03 schreef Bowiefan het volgende:
Ik verwacht een weinig kleurrijk geheel
Randnummering onleesbaarquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
dat een en ander goed overbelicht is geweest op verkeerde plekken![]()
Dat net niet, maar wel alle gezichtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |