Hij is inderdaad al jaren stuk (m.u.v. het oven-gedeelte, dat wel vaak gebruikt wordt), maar als hij dat niet was, zou ik hem toch niet gebruiken, bevalt me best zo. Anders had ik natuurlijk alang een nieuwe aangeschaft.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:13 schreef Bowiefan het volgende:
en ik ben weer thuis
hahaha, dat je niet met de magnetron kookt heeft een hele andere reden Borelius, kwam toevallig ter sprake in het natuurpark (hij is al hele tijd stuk toch)
Ik kook trouwens ook altijd zelf, maar omdat ik alleen ben kook ik grotere hoeveelheden en dan gaat er een gedeelte in de vriezer/vacuvinpot. En inderdaad, opwarmen gaat dan ook via de ping
Zat ik ook al aan te denken toen ik dat aapje zagquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh.....fraaie plaatjes Sok![]()
. Kunnen we niet een keer een bezoekje aan de Apenheul plannen? Dat moet toch ook leuke apenfoto's opleveren
Apenheul lijkt me een prima meetlocatiequote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Zijn we hier naast fotograaf ook nog kok met z'n allenkoken is leuk
Enneh.....fraaie plaatjes Sok![]()
. Kunnen we niet een keer een bezoekje aan de Apenheul plannen? Dat moet toch ook leuke apenfoto's opleveren
Je hebt inmiddels van alle dieren twee exemplaren in veiligheid weten te brengenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
........daarna mag de zondvloed toeslaan hier
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:35 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels van alle dieren twee exemplaren in veiligheid weten te brengen
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik knijp er lekker in m'n eentje tussenuit. Geen copulerende kinderboerderijdieren op mijn schuit
* gehoorbeschermers klaarlegtquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Naah okee, om precies te zijn neem ik mijn lieve wederhelft ook mee![]()
quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:30 schreef Rewimo het volgende:
Owja, die dieren mogen niet maar jij wel
* PdeHoog Dr_Flash van lijst voor Emmen schraptquote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
Optiefen met je dieren
Dieren zijn KT
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog Dr_Flash van lijst voor Emmen schrapt
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash ouwesok overboord duwt
Damnquote:
Misschien wil ie een keer mee naar een andere bierentuinquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Damn
Is trouwens wel het meest ideale speelterrein voor die mega-zoomlens van je
Daar konden die dieren weinig aan doen, daar is ie lawaaidoof van Jongesok gewordenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
Zou je denken SokOf zou-ie na Blijdorp er geen lol meer in hebben gehad
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh wat is Citroengras-rozebottelbier toch lekker
De zoo? Of de vlindertuin?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Damn
Is trouwens wel het meest ideale speelterrein voor die mega-zoomlens van je
Bewegende pythons heb je ook in de dierentuinquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
De zoo? Of de vlindertuin?
Isschien is de Efteling wel een keer een leuk idee trouwens. Mooie long-exposures van het spookslot en zo, bewegende Python.. Of is dat al een keer gedaan?
Heeeej Bowiefanquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:33 schreef Bowiefan het volgende:
btw... middag all
over dieren gesproken... fotnaliX de prairiehond alweer thuis ?
Of een lange telelens om de zooi op veilige afstand van buiten de hekken/kassa's te vereeuwigenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:51 schreef Bowiefan het volgende:
zo gauw de efteling met een vriendelijke entrée prijs komt voor mensen-die-geen-gebruik-maken-van-de-atracties-maar-alleen-willen-fotograferen zal ik er eens over denken om de koelbox te verruilen voor een fototas![]()
Ik verwacht een weinig kleurrijk geheelquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
Eindelijk....mijn zwartwit-rolletje was binnen. Eens kijken wat het is geworden![]()
Ik denk dat "NEE!" korter isquote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:51 schreef Bowiefan het volgende:
zo gauw de efteling met een vriendelijke entrée prijs komt voor mensen-die-geen-gebruik-maken-van-de-atracties-maar-alleen-willen-fotograferen zal ik er eens over denken om de koelbox te verruilen voor een fototas![]()
Daar kon je wel eens gelijk in hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:03 schreef Bowiefan het volgende:
Ik verwacht een weinig kleurrijk geheel
Randnummering onleesbaarquote:Op vrijdag 11 februari 2005 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
dat een en ander goed overbelicht is geweest op verkeerde plekken![]()
Dat net niet, maar wel alle gezichtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |