Hij is inderdaad al jaren stuk (m.u.v. het oven-gedeelte, dat wel vaak gebruikt wordt), maar als hij dat niet was, zou ik hem toch niet gebruiken, bevalt me best zo. Anders had ik natuurlijk alang een nieuwe aangeschaft.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 07:13 schreef Bowiefan het volgende:
en ik ben weer thuis
hahaha, dat je niet met de magnetron kookt heeft een hele andere reden Borelius, kwam toevallig ter sprake in het natuurpark (hij is al hele tijd stuk toch)
Ik kook trouwens ook altijd zelf, maar omdat ik alleen ben kook ik grotere hoeveelheden en dan gaat er een gedeelte in de vriezer/vacuvinpot. En inderdaad, opwarmen gaat dan ook via de ping
Zat ik ook al aan te denken toen ik dat aapje zagquote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh.....fraaie plaatjes Sok![]()
. Kunnen we niet een keer een bezoekje aan de Apenheul plannen? Dat moet toch ook leuke apenfoto's opleveren
Apenheul lijkt me een prima meetlocatiequote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:25 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Zijn we hier naast fotograaf ook nog kok met z'n allenkoken is leuk
Enneh.....fraaie plaatjes Sok![]()
. Kunnen we niet een keer een bezoekje aan de Apenheul plannen? Dat moet toch ook leuke apenfoto's opleveren
Je hebt inmiddels van alle dieren twee exemplaren in veiligheid weten te brengenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
........daarna mag de zondvloed toeslaan hier
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:35 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels van alle dieren twee exemplaren in veiligheid weten te brengen
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik knijp er lekker in m'n eentje tussenuit. Geen copulerende kinderboerderijdieren op mijn schuit
* gehoorbeschermers klaarlegtquote:Op vrijdag 11 februari 2005 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Naah okee, om precies te zijn neem ik mijn lieve wederhelft ook mee![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |