SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
Da's voor de fotobewerkingssoftware die bij de camera zit. Heb ik nog niet eens geinstalleerd.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee IVO!!!
Nieuwe software voor je digitale camera
http://www.dpreview.com/n(...)softwareupdate21.asp
verkapte tvp
quote:Op woensdag 9 februari 2005 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemiddag
* PdeHoog is weer terug van het opschrikken van alle levende have in Blijdorp
Van de zomer terug met:
- voldoende snelle film
- statief
- 400mm
- veel tijd om voor het tijgerhok te staan
Degene waar de tijger op dat moment inzitquote:
whehehequote:Op woensdag 9 februari 2005 17:42 schreef PdeHoog het volgende:
Deze beestjes keken verdwaast rond en vroegen zich af waar Offy nou was
[afbeelding]
Jij ook alquote:
Je zou kunnen gaan kijken bij Camex of bij Cityfoto. Dat zijn de grootste met allebei redelijk wat tassen maar ik geloof niet dat ze de hele lowepro lijn op voorraad hebben. Ik weet de adressen zo niet maar je had al een gouden gids dus dat komt goed.quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:01 schreef Elation het volgende:
oi oi,
iemand die een goede fotograaf/zaak/winkel weet in Eindhoven..?
wil namelijk een schoudertas kopen voor D70+telelens+kitlens -> LowePro 400aw schijnt goed te zijn ervoor, kan ik in de winkel mooi even passen.. alleen krijg wel een hoop namen bij de goudengids maar of het nu een minizaakje is of een grote met groot assortiment.. en als ik meteen bij een goede zaak ben hoef ik niet heel Eindhoven door.. dus..
Nog even en de kippen gaan met Fotnalix op stokquote:Op woensdag 9 februari 2005 20:09 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond
ik ga zo mijn bed ook maar weer opzoeken.
is nog wel wennen om dat zo vroeg al te gaan doen
Lig je nou nog niet in je nestquote:
Schiet nou toch op man, dan kunnen we tenminste plaatjes gaan postenquote:
Die noemen we vanaf heden Xilantofleer dat ding effe postenquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
Dit tref je dus aan als je vlak na openingstijd Blijdorp binnen komt stormen. Dit was het enige wakkere prairiehondje
quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Die noemen we vanaf heden Xilantofleer dat ding effe posten
quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:25 schreef Ouwesok het volgende:
Die noemen we vanaf heden Xilantofleer dat ding effe posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |