Ik heb van de week wel een mooie zonsopkomst gezien...maar niet op de foto gezet. Ik had mijn camera niet bij me onderweg naar het werk en stoppen doe ik dan eigenlijk ook niet....Maar eigenlijk moet ik op een vrije dag eens op tijd opstaan om dezelfde route te rijden, alleen ja....daar ben ik te lui voorquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer thuis
Heb van de week trouwens nog een leuke zonsopkomst geschoten. Misschien kan ik wel ff wat uploaden
Nee je weet nooit waar ik hem nog voor nodig heb, wel al een lader voor de batterijen en een extra setje batterijenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:11 schreef Xilantof het volgende:
hoi Pdehoog
en Pea:
je camera al ingepakt?
ah!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee je weet nooit waar ik hem nog voor nodig heb, wel al een lader voor de batterijen en een extra setje batterijen
Noou vooruit dan, voor jouquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb van de week wel een mooie zonsopkomst gezien...maar niet op de foto gezet. Ik had mijn camera niet bij me onderweg naar het werk en stoppen doe ik dan eigenlijk ook niet....Maar eigenlijk moet ik op een vrije dag eens op tijd opstaan om dezelfde route te rijden, alleen ja....daar ben ik te lui voor![]()
Heel bijzonder...bij mij was de zon een rode bal, bij jou een rood kruisquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noou vooruit dan, voor jou
[afbeelding]
Wat een lief klein zonnetje...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee het is zo idd bar weinig![]()
Je moet maar ff naar PBase gaan en de large of de original bekijken
Ja ik keek er van opzij tegenaan, dan krijg je datquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Heel bijzonder...bij mij was de zon een rode bal, bij jou een rood kruis
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik keek er van opzij tegenaan, dan krijg je dat![]()
![]()
Ik zie em nog steeds hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Huh?
Nou doet ie het WEER nietKlote PBase
Goed punt! Een vriend van me heeft ooit in Spanje foto's gemaakt met zo'n ding die ik nog steeds niet gezien heb... We schrijven Augustus 2003quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik zie em nog steeds hoor.
Heeft iemand ooit wel eens met zo'n wegwerponderwatercameraatje (drie keer woordwaarde) foto's gemaakt? Komt daar nog wat fatsoenlijks uit?
Ohoh, dan zijn ze waarschijnlijk niet echt de moeite waard om te laten zien toch? Ik zou mooie foto's tenminste niet zo lang achter houden...Offuh...heb je die vriend ook niet meer gezien sinds die tijdquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed punt! Een vriend van me heeft ooit in Spanje foto's gemaakt met zo'n ding die ik nog steeds niet gezien heb... We schrijven Augustus 2003
Nou ik zie hem idd niet zo vaak, maar ik zal er dit weekend eens achterheenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ohoh, dan zijn ze waarschijnlijk niet echt de moeite waard om te laten zien toch? Ik zou mooie foto's tenminste niet zo lang achter houden...Offuh...heb je die vriend ook niet meer gezien sinds die tijd
Ja vaak genoeg, de kwaliteit is niet echt goed. Onderwater zijn ze beter dan boven het water want dan heb je echt last van de plastic behuizing (waterdruppels ed)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:35 schreef pea4fun het volgende:
Heeft iemand ooit wel eens met zo'n wegwerponderwatercameraatje (drie keer woordwaarde) foto's gemaakt? Komt daar nog wat fatsoenlijks uit?
Ah, je hebt er dus ervaring mee...Ik heb van horen zeggen dat je niet te veraf moet zijn om foto's te maken? Heb jij nog wat tips daarvoor? wat is niet te ver weg bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:47 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Ja vaak genoeg, de kwaliteit is niet echt goed. Onderwater zijn ze beter dan boven het water want dan heb je echt last van de plastic behuizing (waterdruppels ed)
Ja met meer dan zeg 2 meter goor zeewater ertussen heeft het allemaal betrekkelijk weinig zin lijkt mequote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ah, je hebt er dus ervaring mee...Ik heb van horen zeggen dat je niet te veraf moet zijn om foto's te maken? Heb jij nog wat tips daarvoor? wat is niet te ver weg bijvoorbeeld?
Dank je, ik denk dat ik 'm laat uitvergroten. Heb ik ook leuk eigen werk aan de muur. Wat ik me afvraag: waarom brandt er licht in dat torentje. Op het moment dat ik die foto maakte zat Jan-Peter op Aruba.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:08 schreef pea4fun het volgende:
Mooie sprookjesplaat fixers, alleen zw/w gemaakt? of ook kleur?
Druk schema ivo, geen tijd om je te vervelen iig
Ik ben ondertussen begonnen met het pakken van mijn koffer...Ik vind op vakantie gaan wel leuk, maar koffers pakken een crime. Ik weet nooit wat ik mee moet nemen, heb vervolgens mijn halve kast leeggeladen (spullen die ik nooit meer aandoe wil ik dan opeens meehebben) En weer terug ingeladen, want niks is goed. En kan dan weer opnieuw beginnen....zucht...
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee Booziefanpak nog een neut kerel
Dat is erg lastig te bepalen. Ik ging altijd zo dicht mogelijk bij de vissen zwemmen en dan maar hopen dat er iets gelukt is.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ah, je hebt er dus ervaring mee...Ik heb van horen zeggen dat je niet te veraf moet zijn om foto's te maken? Heb jij nog wat tips daarvoor? wat is niet te ver weg bijvoorbeeld?
Mwoa niet zo veel last van hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:52 schreef Xilantof het volgende:
En mijn pc weigerd dienst
en fok is bij mij ook niet al te vlot
dan is het denk ik gewoon deze pcquote:
We krijgen een glinsterglanzend nieuw serverpark, heb je dat gezien?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:05 schreef Bowiefan het volgende:
healleau Suppiede ze de groeten daar op het pytoreske grunniger platte laand
fok is redelijk traag weer idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |