quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:16 schreef Oceanonix het volgende:
Ik ben ook nog wakker Fles!
je drank gebruik is je vooruit gesneldquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een FOT user die me NIET "flits" noemt
Okay put your hands in the air and tell me whose cl0ne you are
Nee....op mijn harde schijfquote:
We raken opgewarmdquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:04 schreef Ouwesok het volgende:
Opwarmertje
[afbeelding]
Contax137 met Zenitar 2.8/16mm
Jaaaa meer! Meer!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:04 schreef Ouwesok het volgende:
Opwarmertje
[afbeelding]
Contax137 met Zenitar 2.8/16mm
Hoi Bowiefanquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:38 schreef Bowiefan het volgende:
avond all
het is een typische vrijdagnacht, lekker rustig op het werk, maar net genoeg te doen om jezelf bezig te houden.
Mooi'n ploat Sok
Pleur je niet in slaap Bowie?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:38 schreef Bowiefan het volgende:
avond all
het is een typische vrijdagnacht, lekker rustig op het werk, maar net genoeg te doen om jezelf bezig te houden.
Mooi'n ploat Sok
We zijn niet voor niets het OM-dreamteamquote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:15 schreef Bowiefan het volgende:
wat zijn we het toch weer roerend met elkaar eens P
Ga nog eens terug en probeer het opnieuw, er lijkt iets mis te gaan tussen 'deze' enquote:Op zaterdag 12 februari 2005 08:52 schreef Oceanonix het volgende:goedemorgen allemaal op deze schitterende morgen met deze stralende zon
Hoezoquote:Op zaterdag 12 februari 2005 08:59 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ga nog eens terug en probeer het opnieuw, er lijkt iets mis te gaan tussen 'deze' en
Het komt hier met bakken vol uit de lucht vallen qua dat je zegt van regenquote:
Weet ik maar ik probeer het te negerenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:12 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het komt hier met bakken vol uit de lucht vallen qua dat je zegt van regen
Gelukkig straalt hier de lamp van mijn scannerquote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:15 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Weet ik maar ik probeer het te negeren![]()
Zeg dat nou niet. Ook achter de wolken schijnt de zon. Dus vergeet die regen!quote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:26 schreef stil het volgende:
Goedmorgen, hier ook alleen maar regen,
ik wil de regen graag vergeten, maar door al dat water lukt het me nietquote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:37 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Ook achter de wolken schijnt de zon. Dus vergeet die regen!![]()
Opruimen als in alles anders opstapelen? Of ga je nu ook dingen echt weggooien?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:49 schreef Borelius het volgende:
Hoi allemaal, wat een takkeweer, maar gelukkig had ik gepland vandaag mijn zolder verder op te ruimen, dus dat komt mooi uit zo, ik mis niets aan het weer! Ik woon nu 22 jaar in dit huis en wat je dan zoal tegenkomt op zolder, ik lag me af en toe rot.
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:53 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Opruimen als in alles anders opstapelen? Of ga je nu ook dingen echt weggooien?![]()
De gedachte dat het geheel gratis is maakt een hoop goedquote:Op zaterdag 12 februari 2005 09:45 schreef stil het volgende:
[..]
ik wil de regen graag vergeten, maar door al dat water lukt het me niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |