De eerste zwarte gastarbeider misschienquote:Op donderdag 10 februari 2005 19:10 schreef sizzler het volgende:
Dames en heren, in het kader van de algemene ontwikkeling:
[afbeelding]
's Neerlands eerste gastarbeider: Jacobus Capitein.
[..]
Alles goed met je?quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:49 schreef Maerycke het volgende:
Gastarbeiders... allemaal het land uit!
Goedeavond!
Je bent zo lekker assertief.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:54 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ja hoor.. uitstekend... Hoezo?
Altijd als ik jou zie, Aaahquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je bent zo lekker assertief.
quote:
Ik heb een zieke geest, telt dat ook?quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:28 schreef du_ke het volgende:
Thee, da's voor vrouwen en zieke mensen.
Hee zieke gek!quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
haai lekkere kutusers van me![]()
Iemand een bakkie thee????
Oeh, drank. Maar toch maar een groot glas thee met een cintroentje pakkenquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hee zieke gek!![]()
Ik ga eens aan de drank.![]()
![]()
En een scheutje rum.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oeh, drank. Maar toch maar een groot glas thee met een cintroentje pakken
Een echte baan zoeken.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:05 schreef Drugshond het volgende:
Screen of Death ?!... first roundup. : Wie heeft er suggesties ?!
Asielzoekers uitzetten..... lijkt me wel een toffe baan...quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een echte baan zoeken.
Lekker met plakband aftapen en afranselen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Asielzoekers uitzetten..... lijkt me wel een toffe baan...
Ja, eenmaal per week melden bij de politiequote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:36 schreef Harry_Sack het volgende:
Respect to N-Korea, we staan niet achter de oorlogspolitiek van Bush, dus we stoppen het overleg en zeggen dat we nu wel kernwapens hebben
Ben ik nu een terrorist omdat ik Bush afval?
Is zwaaien genoeg?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, eenmaal per week melden bij de politie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |