Och er valt wel wat voor te zeggen. Waarom zouden de grenzen die een paar honderd jaar geleden door iemand zijn bedacht de beste zijn?quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:28 schreef pberends het volgende:
PvdA-commissie: schaf provincies af
PvdA is officieel helemaal geschift geworden.
LOL, die reacties op de frontpage zijn echt geniaal. Nog nooit zoveel negatieve humoristische reacties gezien op een plan van de PvdAquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Och er valt wel wat voor te zeggen. Waarom zouden de grenzen die een paar honderd jaar geleden door iemand zijn bedacht de beste zijn?
Dit zou best wel eens efficienter kunnen werken (al is het omschakelen nog wel een uitdaging).
tja echt humor vond ik het niet. beetje 13 in een dozijn gezwam eerder.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:54 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL, die reacties op de frontpage zijn echt geniaal. Nog nooit zoveel negatieve humoristische reacties gezien op een plan van de PvdA.
Weltrusten verder
Theekransje met Job Cohen in een moskee gehad?quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:08 schreef Monidique het volgende:
Kijk, ik drink geen koffie, maar een halve liter thee in een half uur lijkt er toch verdomd veel op. Nu moet ik weer de hele dag zeiken.
Metro-krantje halen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:59 schreef du_ke het volgende:
pfff om 10 voor 6 al richting station. Waar moet je dan in hemelsnaam heen?
Geef toe, scheiding van tafel en bed klinkt een stuk beter dan " ik zie je wel weer eens "quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:01 schreef du_ke het volgende:
Charles gaat met z'n neukertje trouwen!
Lesgeven aan de onwetenden... In Franeker...quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:59 schreef du_ke het volgende:
pfff om 10 voor 6 al richting station. Waar moet je dan in hemelsnaam heen?
Koel.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:25 schreef du_ke het volgende:
Er komen nieuwe servers
Nieuwe servers
Nog centraler dan mijn huidige kamer.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:33 schreef du_ke het volgende:
Mooi centraal in Leiden?
Over 910 dagen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:38 schreef Monidique het volgende:
Mooi, wanneer is de house warming party?
Goed bezig!quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nog centraler dan mijn huidige kamer.
Ik zie het meer als ontwikkelingswerk.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:18 schreef du_ke het volgende:
Franeker... ... ... Da's wel heel jammer! Plus iemand uit Franeker zal immer onwetend blijven dus het is ook nog eens verspilde moeite
.
het zal wel goed voor de potentie heten ofzoquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:07 schreef Monidique het volgende:
http://www.putfile.com/media.php?n=furcruel_small
<Monidique> Ja, van halfdood geslagen wasbeertjes waarvan de poten levend worden afgehakt word je niet blij.
Daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:41 schreef Harry_Sack het volgende:
Marcel wie?
Ha, ok. Ik volgde het bruggetje niet. Het is populairder om een letter achter de naam te zetten. Marcel van D. bijvoorbeeld. Donner maakt er weer een mooi zooitje van he?quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:16 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
waar het wel omgaat, is de onwetendheid om ons heen....
Hoofd AIVD ziet eindelijk het licht
Hier bijvoorbeeld
quote:Als 8-jarige jongen van zijn ouders weggeroofd, als slaaf verkocht via Elmina aan een Zeeuwse zeekapitein, cadeau gegeven aan een koopman van de WIC aan de Goudkust kwam Jacobus Capitein op 11-jarige leeftijd in 1728 naar Nederland.
Daar werd hij niet alleen in vrijheid gesteld, maar kreeg van zijn pleegvader ook de gelegenheid om in Leiden theologie te gaan studere. Zo werd hij 's werelds eerste zwarte predikant.
Hij baarde veel opzien door de publikatie van zijn dissertatie waarin hij de slavernij verdedigde !!
Gevierd en gerespecteerd in Nederland, werd zijn terugkomst in Elmina als zendeling een anti-climax. Hij bleek bij niemand te horen. De blanken haatten hem om zijn huidskleur, zijn eigen landgenoten moesten niets van hem hebben, hij was te Nederlands. Zijn kerkelijke bazen in Amsterdam begrepen niet waarom het hem niet lukte om mensen te bekeren.
Berooid en verslaafd aan de drank stierf hij op 30-jarige leeftijd.
De tijd dat je iemand nog een neger voor zijn verjaardag kado kon gevenquote:Op donderdag 10 februari 2005 19:10 schreef sizzler het volgende:
Dames en heren, in het kader van de algemene ontwikkeling:
[afbeelding]
's Neerlands eerste gastarbeider: Jacobus Capitein.
[..]
En sa is 't mar krekt.quote:Rutte haalt in het interview fel uit naar ex-partijgenoot Geert Wilders. 'Hij schept een sfeer alsof elke Marokkaan morgen een bom gaat planten. Wat is dat voor iets belachelijks?!', zegt Rutte. 'Problemen moet je benoemen. Dat is goed. Maar Wilders doet alleen dat en biedt geen enkel perspectief op een oplossing. Zo breit hij ook aan de deken van negativisme die over Nederland ligt. Je wordt zo depressief als je die man hoort.'
Ik vind Wilbers een terrorist; hij is een gevaar voor zichzelf.quote:
Nee, Dell.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |