Och er valt wel wat voor te zeggen. Waarom zouden de grenzen die een paar honderd jaar geleden door iemand zijn bedacht de beste zijn?quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:28 schreef pberends het volgende:
PvdA-commissie: schaf provincies af
PvdA is officieel helemaal geschift geworden.
LOL, die reacties op de frontpage zijn echt geniaal. Nog nooit zoveel negatieve humoristische reacties gezien op een plan van de PvdAquote:Op woensdag 9 februari 2005 23:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Och er valt wel wat voor te zeggen. Waarom zouden de grenzen die een paar honderd jaar geleden door iemand zijn bedacht de beste zijn?
Dit zou best wel eens efficienter kunnen werken (al is het omschakelen nog wel een uitdaging).
tja echt humor vond ik het niet. beetje 13 in een dozijn gezwam eerder.quote:Op woensdag 9 februari 2005 23:54 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL, die reacties op de frontpage zijn echt geniaal. Nog nooit zoveel negatieve humoristische reacties gezien op een plan van de PvdA.
Weltrusten verder
Theekransje met Job Cohen in een moskee gehad?quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:08 schreef Monidique het volgende:
Kijk, ik drink geen koffie, maar een halve liter thee in een half uur lijkt er toch verdomd veel op. Nu moet ik weer de hele dag zeiken.
Metro-krantje halen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:59 schreef du_ke het volgende:
pfff om 10 voor 6 al richting station. Waar moet je dan in hemelsnaam heen?
Geef toe, scheiding van tafel en bed klinkt een stuk beter dan " ik zie je wel weer eens "quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:01 schreef du_ke het volgende:
Charles gaat met z'n neukertje trouwen!
Lesgeven aan de onwetenden... In Franeker...quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:59 schreef du_ke het volgende:
pfff om 10 voor 6 al richting station. Waar moet je dan in hemelsnaam heen?
Koel.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:25 schreef du_ke het volgende:
Er komen nieuwe servers
Nieuwe servers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |