Dit zijn de leukste problemen.... puzzelen met technisch lego !. Ach als ik het niet meer snap ga ik gewoon terug naar de technische dienst van de winkel waarbij ik de meeste spullen heb gekocht. Desnoods met een fles Jack D..quote:
Meestal wel, al kan je pech hebben.. Anders pleur je je oude kaart in het nieuwe systeem?quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:43 schreef Drugshond het volgende:
Kan dat trouwens zonder problemen een nieuwe kaart in een systeem van 5 jr oud ?!?
Not supported volgens het boekje....quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meestal wel, al kan je pech hebben.. Anders pleur je je oude kaart in het nieuwe systeem?
welke winkel .. ga ik solliciterenquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dit zijn de leukste problemen.... puzzelen met technisch lego !. Ach als ik het niet meer snap ga ik gewoon terug naar de technische dienst van de winkel waarbij ik de meeste spullen heb gekocht. Desnoods met een fles Jack D..
Tested... no effect.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:54 schreef Salteh het volgende:
Ik zou het geheugen eens apart er in doen.. dus niet allebei de reepjes tegelijk
De A8V schijnt kieskeurig te zijn :x
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |