Ik zit er serieus over te denken, maar aan de andere kant vind ik het bij tv-series toch wel prettiger met NL-subs... Dilemma's...quote:Op zondag 6 februari 2005 23:49 schreef eborn het volgende:
Om terug te komen op de DVD boxes: er zitten natuurlijk wel engelse subtitles bij. Maar goed, zonder subtitles is het ook prima te volgen. Wel grappig dat de box met alle drie de seizoenen een stuk duurder is (122 euro in plaats van 3x 29). Je zou zeggen dat je dan korting krijgt...
Tja, en de boxen met NL ondertiteling zie je overal voor 88 euro staan. Dat vind ik nogal een verschil, terwijl ze volgens mij voor de rest identiek zijn.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:51 schreef Shogo het volgende:
Ik zit er serieus over te denken, maar aan de andere kant vind ik het bij tv-series toch wel prettiger met NL-subs... Dilemma's...![]()
Dat komt omdat de boxen van 17 pond een speciale uitgave is van die maatschappij. Waarschijnlijk is dat om extra de aandacht te vestigen op seizoen 4. Van andere series zijn na verloop van tijd ook van de speciale goedkope edities verschenen. En nee, ze verschillen niets van de orginele eerste edities, dus dezelfde kwaliteit.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:49 schreef eborn het volgende:
Om terug te komen op de DVD boxes: er zitten natuurlijk wel engelse subtitles bij. Maar goed, zonder subtitles is het ook prima te volgen. Wel grappig dat de box met alle drie de seizoenen een stuk duurder is (122 euro in plaats van 3x 29). Je zou zeggen dat je dan korting krijgt...
Daar heb je gelijk in hoewel ik op dvd.nl/forum las dat iig seizoen 1 en 2 hier in nederland in prijs zullen verlagen eind Februari. Ik kan ook zonder NL subs want heb hier zat films liggen zonder, maar bij een tv-serie vind ik het toch wat prettiger.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, en de boxen met NL ondertiteling zie je overal voor 88 euro staan. Dat vind ik nogal een verschil, terwijl ze volgens mij voor de rest identiek zijn.
Ik had het andersom. Nina haalde me het bloed onder de nagels vandaan... en dat is positief als 'bad girl' in een serie als "24". Chapelle vond ik eigenlijk alleen maar irritant.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:47 schreef Un4 het volgende:
Van Nina vond ik het niet zo erg.. Chappele is wel jammer..
En dat is nog maar het begin... Vanaf nu waan je je echt in een rollercoaster.. als dat niet al zo wasquote:
Van Chapelle is het logisch dat hij in dit seizoen dat. Van Nina vond ik dat niet, eerder jammer dat zij weer kwam kijken. We zijn nu iig zeker dat ze in S4 niet meer voorkomt.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had het andersom. Nina haalde me het bloed onder de nagels vandaan... en dat is positief als 'bad girl' in een serie als "24". Chapelle vond ik eigenlijk alleen maar irritant.
Mason is season 2 he.. dat is inmiddels in de serie al 3 jaar geleden.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:28 schreef Steve-O het volgende:
Ik mis die CTU baas uit seizoen 2 in de OP.
Net als Chapellequote:Op maandag 7 februari 2005 00:15 schreef Un4 het volgende:
[..]
Van Chapelle is het logisch dat hij in dit seizoen dat. Van Nina vond ik dat niet, eerder jammer dat zij weer kwam kijken. We zijn nu iig zeker dat ze in S4 niet meer voorkomt.
Woensdag op RTL5.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:14 schreef du_ke het volgende:
Wanneer waren die herhalingen ook al weer? Weet nu al dat het komende zondag erg lastig gaat worden. En opnemen is ook nooit een succes bij mij vergeet toch te kijken
.
Zeker wetenquote:Op maandag 7 februari 2005 00:57 schreef Bowny het volgende:
Heeft het nog wel nut om 1 & 2 te kijken als je 3 helemaal hebt gezien?
Ja, want seizoen 2 & 3 zijn volstrekte bagger vergeleken met 1.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:57 schreef Bowny het volgende:
Heeft het nog wel nut om 1 te kijken als je 3 helemaal hebt gezien?
Ze moesten toch zijn lichaam afleveren aan Saunders. Ook al was hij niet dood, had 'ie dat wel gemerkt denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:00 schreef MociN het volgende:
Ik snap niet waarom ze hem geen pil gaven, zodat het leek alsof hij dood was! Dat hadden ze toch toch gewoon kunnen doen!!
Gisteren waren de afleveringen van 5:00 tot 7:00quote:Op maandag 7 februari 2005 07:11 schreef Sidekick het volgende:
Zeer spannend inderdaad. Hoeveel afleveringen komen er nog?
ja, seizoen 1 was gewéldig... veel beter dan 2 en 3.quote:Op maandag 7 februari 2005 09:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, want seizoen 2 & 3 zijn volstrekte bagger vergeleken met 1.
Ja, en nog stukken ook. En tot zover lijkt seizoen 3 weer beter te zijn dan 2.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ja, seizoen 1 was gewéldig... veel beter dan 2 en 3.![]()
Is dat een punt van kritiek? Als er één bepalend element aan 24 is (naast het real-time aspect en het feit dat Kiefer Sutherland een rete-coole gast is) dan is het wel dat de kijker om de zoveel tijd te kampen krijgt met een forse verhaalomslag of telkens op het verkeerde been wordt gezet.quote:Vooral het feit dat ze pas kort voor het einde hebben besloten om dan maar van Nina een verrader te maken en zo voor een lekker stuntje te zorgen.
Mijn hele bericht was cynisch bedoeld ja. Seizoen 1 was juist uitermate zwak eigenlijk, omdat het hele verhaal niet klopte. Nina was in de eerste 12 afleveringen helemaal niet de varrader. Als je het seizoen nog een keer bekijkt zul je ook tot die conclusie moeten komen. Ze deed vanalles om Jack te helpen en had heel veel van die dingen niet hoeven doen en niet gedaan als de schrijvers toen al wisten dat zij de verrader was.. De schrijvers hebben dat duidelijk vanaf aflevering 13 bedacht en dat maakt voor mij het hele seizoen vrij zwakjes eigenlijk.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:09 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, en nog stukken ook. En tot zover lijkt seizoen 3 weer beter te zijn dan 2.
[..]
Is dat een punt van kritiek? Als er één bepalend element aan 24 is (naast het real-time aspect en het feit dat Kiefer Sutherland een rete-coole gast is) dan is het wel dat de kijker om de zoveel tijd te kampen krijgt met een forse verhaalomslag of telkens op het verkeerde been wordt gezet.
Dan heb je niet goed opgelet. Chapelle was via het internet sporen aan het nalopen en kwam aardig in de buurt van Saunders. Daarom besloot Saunders opeens dat Chapelle gestopt moest worden.quote:Op maandag 7 februari 2005 14:02 schreef javiergarcia het volgende:
Ik snap niet waarom Chapelle dood moest. Er was toch geen connectie tussen Chapelle en Saunders. En waarom dan Chapelle dood?
Chapelle kwam helemaal niet in de buurt. Dat geldspoor kwam uit op een com-node. Overigens, Saunders zijn onderdaan hoort van zijn bankier dat Chapelle hoogst persoonlijk achter het geldspoor aanzit. Jaja.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet. Chapelle was via het internet sporen aan het nalopen en kwam aardig in de buurt van Saunders. Daarom besloot Saunders opeens dat Chapelle gestopt moest worden.
Uh de meest schokkende onthulling vond ik dat Alan York niet Alan York was. Eigenlijk nog niet geëvenaard. Toen hij die ziekenhuiskamer in ging bij hoe heet dat mokkel, en hij haar daar ff vermoorde.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
Toch zaten er beduidend minder omslagen, verrassende wendingen en onwaarschijnlijkheden in seizoen 1 dan in 2 of 3. Eigenlijk was het enige het verraad van Nina en om eerlijk te zijn, ik vond dat helemaal niet zo onrealistisch als je er vanuit moet gaan dat ze haar werk behoorlijk moest doen omdat ze anders gewoon vervangen zou worden. Dat heet gewoon je dekmantel ophouden, dat doe je totdat het productiever is om wat anders te doen.
Ja maar Chapelle zei ook: als ik word doodgeschoten gaat het onderzoek gewoon door. En saunders zei ook dat hij Chapelle kende of dat hij wel eerder van hem had gehoord.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet. Chapelle was via het internet sporen aan het nalopen en kwam aardig in de buurt van Saunders. Daarom besloot Saunders opeens dat Chapelle gestopt moest worden.
Misschien was het wel juist om het onderzoek door te laten gaan, het leverde immers niks op en zo heeft Saunders toch weer een uur extra tijd gewonnen om zijn plan uit te voeren. Doordat Chapelle dood moest dacht men dat hij dicht bij Saunders zat en werden daar alle resources naartoe gestuurd. Dit bleek niet zo te zijn en al die resources zijn dus voor niks ingezet.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:29 schreef javiergarcia het volgende:
[..]
Ja maar Chapelle zei ook: als ik word doodgeschoten gaat het onderzoek gewoon door. En saunders zei ook dat hij Chapelle kende of dat hij wel eerder van hem had gehoord.
quote:Op zondag 6 februari 2005 23:28 schreef trith het volgende:
Wat een sukkel die Jack om dat pistool aan Chapelle te geven. Ik had het wel geweten...
En eigenlijk boeit het niet hij had kunnen blijven leven. Want die gozer die is ontsnapt passt het virus wel door.
Ja. Tussen de 2 en 5 miljoen slachtoffers!quote:Op zondag 6 februari 2005 23:34 schreef Un4 het volgende:
Alleen in LA ja.. Saunders laat het virus over het hele land vrij als z'm denands niet worden ingewiliigd. Ik zou het wel weten....
Exact!quote:Op maandag 7 februari 2005 16:35 schreef SlimShady het volgende:
Chappelle was "dichtbij". Nadat de informant van Saunders vertelde dat Chappelle contact heeft gehad met de banken van de Kaaijman/Cayman eilanden, werd Saunders bang.
Waarschijnlijk ook omdat hij eerder van Chappelle gehoord heeft.
Idd die stille klok viel me ook op. Ik vond die Chapelle net sympathiek, erg jammer dat ie dood is, en dan ook op zo'n manier, dat vind ik wel raar. Ze hadden hem natuurlijk ook een pilletje kunnen geven oid.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo he, arme Chapelle. Had ik echt niet verwacht! Die stille klok aan het einde maakt het nog een stukje zieliger.
Dit sterfgeval is nog een stukje tragischer dan George Mason in seizoen 2, en dat vond ik toen al zo enorm triest.
Een paar weken geleden viel seizoen 3 mij nog erg tegen, maar moet ik nu toch wel op terugkomen, het is echt retespannend geworden!
Zo'n pilletje werkt niet meteen, en hij moest VOOR 7 uur dood.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
Idd die stille klok viel me ook op. Ik vond die Chapelle net sympathiek, erg jammer dat ie dood is, en dan ook op zo'n manier, dat vind ik wel raar. Ze hadden hem natuurlijk ook een pilletje kunnen geven oid.
mwah dr zijn genoeg van die zelfmoordpillen voor gevangen cia agenten ed waar je bijna meteen aan sterftquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:04 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Zo'n pilletje werkt niet meteen, en hij moest VOOR 7 uur dood.
Ok thats it! Seizoen 1 en 2 (het gaat me om 1) worden eind deze maand 59,99, volgens het persbericht.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:57 schreef Shogo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in hoewel ik op dvd.nl/forum las dat iig seizoen 1 en 2 hier in nederland in prijs zullen verlagen eind Februari. Ik kan ook zonder NL subs want heb hier zat films liggen zonder, maar bij een tv-serie vind ik het toch wat prettiger.
Zoals je weet heb je die dus al voor 25 euro. En de goedkoopste NLse 24 box is nu al 54 euro, dus keuze genoeg.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:19 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ok thats it! Seizoen 1 en 2 (het gaat me om 1) worden eind deze maand 59,99, volgens het persbericht.Ik kocht vorig jaar de nl versie van seizoen 2 nieuw voor 32 euro.
Ik gaat voor 1 en 3 wel voor de UK versie kijken, ze kunnen de ballen hier krijgen.
![]()
Dat is een goeie. Ik dacht dat Chappelle gebeld had met die banken...?quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:40 schreef The.PhantoM het volgende:
Maar hoe wisten ze nou dat chappele de money transactions aan het traceren was? Als je via de computers en mainframes in ctu werkt kan je in de eerste plaats toch nooit zien wie je transacties aan het traceren is, laat staan welke persoon dat doet.
Saunders wel. Daar kun je vanuit gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:40 schreef The.PhantoM het volgende:
En wiste de terroristen wel hoe chappele eruit zag?
Saunders kende hem ook niet. Ze hebben gecontroleerd of hij het was door zn vingerafdruk te vergelijken met die in een databasequote:Op woensdag 9 februari 2005 13:53 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat is een goeie. Ik dacht dat Chappelle gebeld had met die banken...?
[..]
Saunders wel. Daar kun je vanuit gaan.
Toch zegt Saunders dat hij hem wel kent....quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Saunders kende hem ook niet. Ze hebben gecontroleerd of hij het was door zn vingerafdruk te vergelijken met die in een databaseChapelle moest gewoon dood omdat hij in de buurt kwam, en waarschijnlijk ook om weer een statement te maken.
Bedoelde Saunders niet dat hij wel eens van hem gehoord had? Dat zou niet zo gek zijn, dat je als terrorist de namen weet van wat hoge mensen binnen de inlichtingendiensten, maar dat wil nog niet zeggen dat die mensen jou ook kennen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 02:12 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Toch zegt Saunders dat hij hem wel kent....
volgens mij zat saunders toch ook in kosovo samen met jack?? dus alstie jack kent..dan kentie chapelle toch ook....hij was daar zogenaamd achtergelaten door jack en omgekomen...quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bedoelde Saunders niet dat hij wel eens van hem gehoord had? Dat zou niet zo gek zijn, dat je als terrorist de namen weet van wat hoge mensen binnen de inlichtingendiensten, maar dat wil nog niet zeggen dat die mensen jou ook kennen.
Volgens mij was Chapelle van na de Kosovo tijd. Bovendien was dat toch ook geen CTU operatie, maar iets vanuit het leger.quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:04 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
volgens mij zat saunders toch ook in kosovo samen met jack?? dus alstie jack kent..dan kentie chapelle toch ook....hij was daar zogenaamd achtergelaten door jack en omgekomen...
Een marathonquote:Op zondag 13 februari 2005 21:57 schreef Technootje het volgende:
Deze serie kan je zo in 1 ruk afkijken! Meesterlijk zeg.
quote:Op zondag 13 februari 2005 22:22 schreef du_ke het volgende:
Niet besmet,eigenlijk flauw maar leuk voor haar en tony
.
Nu weet je wel beterquote:Op zondag 13 februari 2005 22:38 schreef pascalheister het volgende:
en nu pakken ze kim zeker
Tot nu toe vind ik 4 wat minder, maar wat niet is kan nog komen. 3 is wel de beste tot nu toe.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:39 schreef Technootje het volgende:
scanman dude, is 4 nog vetter? Dit is de 1e serie die ik zie.
3 de beste!? 4 minder?quote:Op zondag 13 februari 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik 4 wat minder, maar wat niet is kan nog komen. 3 is wel de beste tot nu toe.
Tja, dan verschillen we heel erg van mening. Ik vind drie verreweg de spannendste. 1 vond ik op zich heel sterk, maar het einde met Nina was belachelijk.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:50 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
3 de beste!? 4 minder?
1 > 2 > 4 > 3
Over deze eindscene heb ik destijds lang nagepraat hier in huis. Het is echt zo'n "wat zou jij doen" aflevering. Tony's actie kan vele duizenden mensen het leven kosten.quote:Op zondag 13 februari 2005 22:52 schreef pascalheister het volgende:
weer spannend zeg, nu hebben ze michelle weer
quote:Op zondag 13 februari 2005 22:59 schreef Technootje het volgende:
Oei, die trein/motor scene was toch nog niet afgelopen?
Ik gok erop, dat die motordude gewoon doorrijdt
Wat duizenden?! Miljoenen!quote:Op zondag 13 februari 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
Over deze eindscene heb ik destijds lang nagepraat hier in huis. Het is echt zo'n "wat zou jij doen" aflevering. Tony's actie kan vele duizenden mensen het leven kosten.
Miljoenen is ook vele duizenden tochquote:Op zondag 13 februari 2005 23:05 schreef SlimShady het volgende:
Wat duizenden?! Miljoenen!
Ik ben ook meteen gaan kijken ja toen de aflevering afgelopen wasquote:Op zondag 13 februari 2005 23:10 schreef d10n het volgende:
http://www.sylviaimports.com/De URL die Saunders noemde...
Briljantquote:Sylviaimports.com
A Big Thank-you from the crew of 24. Thanks for watching, we love making it for you, and yes, we did get picked up for Season 4.
volgens mij had hij in het echt de kogel voor deze actie gekregen.. Maar die had Jack irl ook al tig keer gehadquote:Op maandag 14 februari 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
Als het wel duizenden of miljoenen mensen het leven gaat kosten kan hij beter meteen een kogel door zijn kop jagen. Daar valt dan niet mee te leven. Maar als hij Michelle niet helpt ook niet... Dilemma's dilemma's ...
hoeft niet nog een mol te zitten, Saunders kan gewoon in hun systemen kijken (hoe snel had hij Tony niet aan de lijn, dat gaat echt niet zomaar van buitenaf), en dan kan hij dus makkelijk het gesprek tussen Tony en Michelle gehoord hebben.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:34 schreef Mr_Romano het volgende:
Hoe konden de handlangers van Saunders weten dat 1) Michelle niet besmet is 2) precies op het goed moment overgebracht zou worden naar de GGD. Hebben ze haar transport onderschept of is ze direct (dus bij het hotel) in de bus van de boeven gestapt ? Dan zit er dus toch nog ergens een mol bij CTU.
yeps, en die de aanslag pleegde op Palmerquote:Op maandag 14 februari 2005 14:02 schreef H.Flick het volgende:
Die Mandy was toch diegene die in S1 uit dat vliegtuig sprong?
En toen vroeg ik me vervolgens af, wie was ook al weer die Max? Die hebben we in S3 ook niet gezien, de echte opdrachtgever van S2:quote:At a press conference outside the federal building, Palmer pronounces to the public that
the nation is safe. As he makes his way through the cheering crowd and accepts handshakes, a
woman calls for the President. She reaches her hand out to him. The woman is Mandy, who was
hired by Ira Gaines the previous year in the plot to assassinate Palmer. Palmer clasps Mandy's
hand in a kind shake. She leaves the crowd and walks alone into a stairwell. Using tongs, Mandy
peels off a sheer layer of some substance from the palm of her right hand. She places the filmy peel into a metal container. Mandy phones Max and says, "It's done."
quote:A man named Trepkos phones Max with news that Kingsley has been killed and that the President called off the war. Max says that they will have to go another way. Trepkos is unsure
about what he means. Max tells him that he will soon find out because it will start today. Max
hangs up and calls someone else. He gives the unknown person the go-ahead.
Klopt... maar wij als kijker weten dus al wie dat isquote:Op maandag 14 februari 2005 14:09 schreef toscane het volgende:
ik denk wel dat er nog een mol zit... die hint werd ook gegeven in het voorstukje voor volgende keer
ga het nu aub niet zeggen, heb bewust die preview van volgende week niet gezien. Het feit dat ik nu weet dat er een mol, is al weer teveel infoquote:Op maandag 14 februari 2005 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... maar wij als kijker weten dus al wie dat is
mmmmm, wie - o - wie ?quote:Op maandag 14 februari 2005 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... maar wij als kijker weten dus al wie dat is
ja, of hij werkte gewoon samen met de Drazens, en tipte hen zodat ze konden ontkomen (alleen vrouw en dochter van Drazen kwamen om weet je nog).quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:40 schreef FritsFlits het volgende:
Saunders zat in het team dat het gebouw heeft gebombadeerd en was vermoedelijk omgekomen door de explosie. Dus niet..
ja precies de schrijvers bouwen er wel vaker verhaallijnen in die later niet helemaal uitkomen of niet zo als ze bedoelden.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Het was de bedoeling dat Palmer dood zou gaan. Dat was misschien ook wel de bedoeling van de schrijvers, maar aan het beginvan seizoen 3 besloten ze hem toch maar te laten leven. Dat is alles.
Ze heeft in seizoen 2 ja een generaal pardon gekregen nu was ze dus verbannen naar een land in afrika maarja die regel had ze dus alweer verbroken en ze ging weer op dezelfde tour terugquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:08 schreef trith het volgende:
Nog een vraag... ik ben nu bezig met seizoen 3... enne hoe komt het dat La Myers bij de onderhandelingen is vh virus? Heb ik een aflevering gemist waarbij verteld werd dat ze is ontsnapt?
Ja zij zou de informatie die ze had over de bom opgeven en zij zou alle aanklachten tegen haar zien vallenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:18 schreef MociN het volgende:
Nina was toch als onderdeel van een deal vrijgelaten ofzo? Tenminste dat dacht ik.
Als dat was gebeurd en Saunders had Jack gebeld.... wat had Jack dan gedaan ?quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:45 schreef sannuh het volgende:
Ik dacht toch echt dat die motorrijder Kim uit de auto ging sleuren. Maar dat Michelle ontvoerd werd....pff niet gedacht!![]()
ja dat denk ik eigenlijk ook dat dat werd bedoelt met het voorstukje... er komt nu natuurlijk onderzoek naar het feit dat Saunders zo het pand uit kon lopen... en dat er een oproep gedaan was om alle mannetjes naar de voorkant het gebouw te laten lopen...quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:25 schreef Bananenman het volgende:
Ligt het nou aan mij met die mol bij CTU, daar wordt toch gewoon Tony mee bedoelt aangezien hij Saunders nu geholpen heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Ja, dat weten wij. Maar dat weet de rest van CTU niet, en daarom zien wordt hij misschien zonder dat ze weten hoe het precies zit als mol gezien. Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:04 schreef SlimShady het volgende:
Ik geloof niet dat Tony een "mol" is. Hij is niet meer dan het speeltje van Saunders.
Net zoals de president.
En je avatar is je heldin?quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:32 schreef trith het volgende:
`ben die series nu ook aan het kijken
Verkeerde conclusie lijkt mequote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:33 schreef SlimShady het volgende:
Conclusie:
Het is een onbekende voor ons, die voor CTU werkt. Waarschijnlijk één of andere bodyguard of chauffeur.
Of Irritante Chloe.
Daar zat ze niet inquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:46 schreef Timothy_106 het volgende:
Edit: Oh ja, en wat ze nog meer gedaan heeft weet ik niet, heb seizoen 1 & 2 niet gezien...
Ja, maar dan is het geen echte mol... dat is meer chantage. Behalve als...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verkeerde conclusie lijkt me... Ik bedoel, we hebben toch al gezien wie het was die Saunders hielp om te ontsnappen! Maar goed, kijk maar aanstaande zondag, dan wordt alles duidelijker.
Chapelle was gewoon het beste daar in, een specialist. Dat knechtje van Saunder (hoe heet hij ook alweer, heeft hij nu net doodgeschoten?) zei immers ook dat Chapelle een specialist is op het gebied van het traceren van geldsporen. Daarom wou Saunders specifiek hem dood.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:46 schreef javiergarcia het volgende:
Weer 2 leuke afleveringen, maar nog steeds begrijp ik de dood van Chapelle niet (het onderzoek ging door en ze zijn er gewoon achter gekomen over de dochter van Saunders). En Saunders denkt toch niet dat Chapelle de enige is die geldsporen kan volgen. Het lijkt mij meer een dood om zn macht te laten zien. Verder erg knullig dat Michelle zo makkelijk kan worden ontvoerd en ook vreemd dat ze haar niks hebben aan gedaan. Saunders liet bijvoorbeeld eerst een hotel aanvallen en stelde daarna zn eisen, dat zou hij dan toch ook bij Michelle moeten doen.
Prefereer toch Kim Bauerquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:01 schreef Timothy_106 het volgende:
[..]
Chapelle was gewoon het beste daar in, een specialist. Dat knechtje van Saunder (hoe heet hij ook alweer, heeft hij nu net doodgeschoten?) zei immers ook dat Chapelle een specialist is op het gebied van het traceren van geldsporen. Daarom wou Saunders specifiek hem dood.
Dacht trouwens ook wel even als het zo makkelijk gaat waarom dan niet gelijk Tony & Jack etc. ook dood? Maar ach, dan zou de serie wel snel doodbloeden...
Saunders heeft met het Chandler Hotel gewoon bewezen dat hij niet bluft, dat hoeft hij nu niet meer te doen. En om Michelle nu gelijk een oog uit te steken lijkt me wel erg bruut voor de serie![]()
En het feit dat hij het BIJNA deed, voegt wel wat toe aan de spanning...
Hoe Michelle, schijnbaar zo makkelijk, precies ontvoerd is weten we (nog) niet.. Als hij gewoon mensen bij die organisatie heeft die voor hem werken is het niet zo moeilijk.
Ik hoop trouwens niet dat ze Michelle iets aan doen, van alle babes in 24 is zij toch zeker de geilste![]()
Blijkbaar hebben wij dan dezelfde smaak.. MIchelle:quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:52 schreef Timothy_106 het volgende:
Ja Kim is ook superrrrr lekker! Maar ik hou nou eenmaal niet zo van blond..
En Michelle die heeft gewoon zo'n uitstraling over zich van...
Ach.. smaken verschillend![]()
Dit stuk wil ik niet missen, ondanks dat ik het al tig keer heb gezienquote:Op zondag 20 februari 2005 21:45 schreef CloudStrife het volgende:
Over een uur een scene die een Emmy won, zeg alleen niet wat voor Emmy
Yeahquote:Op zondag 20 februari 2005 21:45 schreef CloudStrife het volgende:
Over een uur een scene die een Emmy won, zeg alleen niet wat voor Emmy
Er komen nog twee afleveringen..quote:Op zondag 20 februari 2005 22:55 schreef SlimShady het volgende:
Saunders zei "It has just begun"
Gaan ze in seizoen 4 daarover verder?
Doe maar niet, alsjeblieft. Ik kijk de voorstukjes (spoilers) expres niet.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:55 schreef Timothy_106 het volgende:
Mag ik wel dingen over het voorstukje zeggen of is dat ook spoileren?
Ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op zondag 20 februari 2005 22:57 schreef ImPrEzA het volgende:
Outstanding Single-Camera Picture Editing for a Drama Series
Chris G. Willingham (editor)
For episode "10:00 AM - 11:00 AM".
Outstanding Stunt Coordination
Gregory J. Barnett (stunt coordinator)
For episode "10:00 AM - 11:00 AM".
Welke scene ging het nou om, die eerder op deze pagina werd genoemd? Ik ben niet iemand die awards-winnende-scenes herkent als zodanig ^^
Doe maar niet, aubquote:Op zondag 20 februari 2005 22:55 schreef Timothy_106 het volgende:
Mag ik wel dingen over het voorstukje zeggen of is dat ook spoileren?
het zjin allemaal geweldige seizoenen! Het is gewoon een geweldige seriequote:Op zondag 20 februari 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Na al dat gespeculeer over wie nou die zogenaamde mol is, is dat nu tenminste duidelijk. Ik zit al ruim in seizoen 4 te kijken, maar kan het toch niet laten weer even mee te kijken naar de laatste delen van seizoen 3. Wat is het toch een geweldig seizoen
quote:Op zondag 20 februari 2005 23:11 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Doe maar niet, alsjeblieft. Ik kijk de voorstukjes (spoilers) expres niet.
Okquote:
Die van die F16 dacht ik.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:40 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar!
Damn wat een spannende afleveringen weer zeg. Dit is echt gekkigheid. Ben benieuwd wat er volgende week op ons dak valt.
Dat ging gewoon over de hele aflevering volgens mijquote:Op maandag 21 februari 2005 09:11 schreef dapluiz het volgende:
Ja, ik heb seizoen 3 ook al gezien, maar welke scene had dan een emmy gewonnen ?
F18quote:Op maandag 21 februari 2005 09:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die van die F16 dacht ik.
Het is wel jammer de piloot die deze stunt heeft uitgevoerd is later omgekomen in Irak
Ok die vliegtuigenquote:
quote:
Dan kun je nog wachten tot november ben ik bangquote:Op maandag 21 februari 2005 10:35 schreef trith het volgende:
Gaat Yorin gelijk door met season 4 ? Of moeten we wachten tot september ofzo?
Dat was echt meesterlijk! Zeker omdat tie eigenlijk de hele tijd de macht heeft gehad en het elke keer precies volgens zijn manier ging, maar nu een keer helemaal niet. Ik vond het eigenlijk wel een beetje vreemd dat Saunders er zelf ook bij was.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:58 schreef Mr_Romano het volgende:
En die WTF-blik op het gezicht van Saunders toen zijn dochter rechts omkeerts maaktte en hij plotseling onder vuur kwam te liggen.
maar geloof me, het kan nog steeds op zijn manier gaan. Hij kan makkelijk afgesproken hebben, als ik me niet binnen het uur meld mag het virus vrijgelaten worden.quote:Op maandag 21 februari 2005 13:16 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Dat was echt meesterlijk! Zeker omdat tie eigenlijk de hele tijd de macht heeft gehad en het elke keer precies volgens zijn manier ging, maar nu een keer helemaal niet. Ik vond het eigenlijk wel een beetje vreemd dat Saunders er zelf ook bij was.
Jack zou Jack niet zijn als hij daar geen oplossing voor heeftquote:Op maandag 21 februari 2005 13:25 schreef greatgonzo het volgende:
En daarmee zou hij er dus voor kunnen zorgen dat hij vrijgelaten word. Zo lang ze niet alle buisjes virus in handen hebben, heeft Saunders nog alle touwtjes in handen.
De dochter van Saunders martelen voor zijn ogen?quote:Op maandag 21 februari 2005 16:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jack zou Jack niet zijn als hij daar geen oplossing voor heeft
Saunders wou toch eerst ook op een andere plek alleen toen hangde Jack de telefoon ja op. En Saunders had dit natuurlijk ook nooit verwachtquote:Op maandag 21 februari 2005 18:35 schreef The.PhantoM het volgende:
wat ik trouwens ook niet snap is dat saunders niet de plek waar ze de uitwisselingen zou plaats vinden van te voren heeft gecheckt. Hij zou toch makkelijk wat van zijn gastjes die plek kunnen laten checken of via satteliet beelden alles bekijken want niet al die ctu units zaten onder de brug, je zag ze ook vanaf de brug komen, dus dan zou je dat toch op sateliet beelden moeten kunnen zien.
Ik zeg niet vaak iets over dit soort dingen, maar "hangde"quote:Op maandag 21 februari 2005 18:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Saunders wou toch eerst ook op een andere plek alleen toen hangde Jack de telefoon ja op. En Saunders had dit natuurlijk ook nooit verwacht
Nee in het echt kan het al niet dat iemand 24 achtereen zo'n prestatie geeft volgens mij maar er dan geen 48 uur vanquote:Op maandag 21 februari 2005 20:08 schreef SHERMAN het volgende:
Het is alleen zo snel voor bij nu
Kunnen ze er geen 48 van maken?
Aan de andere kant zou het wel "realistisch" kunnen zijn dat sommige hoofdpersonen af en toe een dutje van een paar uur doen. Krijg je een leuke extra dimensie aan het gebeuren: "Aaargh, is [favoriet karakter] nog niet wakker!?" of "Shit, [minst geliefde karakter] is ook weer bij hoor..."quote:Op maandag 21 februari 2005 23:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee in het echt kan het al niet dat iemand 24 achtereen zo'n prestatie geeft volgens mij maar er dan geen 48 uur van
Nou, de vierde is dus al bij aflevering 9. Is ook vrij spannend al weer, maar net even iets minder dan 3. Maar wie weet verandert dat nogquote:Op maandag 21 februari 2005 23:47 schreef SlimShady het volgende:
Ik hoop echt dat ze meer seizoenen maken.
dat hese valt mij ook nog steeds elke week weer op. Maar ja, dat is een signatuur van de serie... in het begin rete-irritant, na een tijdje ben je er aan gewendquote:Op maandag 21 februari 2005 18:36 schreef Sonja27 het volgende:
Vinden jullie alleen ook niet dat ze zo "hees" praten/fluisteren! Het viel vooral op toen Tony ineens begon te schreeuwen tegen Jack. Wow wat een volume![]()
Over gisteren: Geweldig!Jammer dat het alleen volgende week voorbij is.
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:30 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
dat hese valt mij ook nog steeds elke week weer op. Maar ja, dat is een signatuur van de serie... in het begin rete-irritant, na een tijdje ben je er aan gewendZal wel bedoeld zijn om het mysterieus te laten klinken
![]()
Misschien symboliseert de hese stem de vermoeidheid en stress ? Vergeet niet dat Tony slechts enkele uren eerder is neergeschoten, onder narcose is geweest, door de President op persoonlijke consequenties tav zijn acties is gewezen, zijn vrouw 2x aan de dood is ontsnapt, hij bijna uit zijn functie is gezet, Chapelle heeft moeten opofferen, definitief uit zijn functie is gezet ....quote:Op dinsdag 22 februari 2005 07:10 schreef Timothy_106 het volgende:
[..]
![]()
Vooral Jack & Tony zijn er heel goed in!
Wat is het toch een heerlijk realistisch programmaquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:52 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Misschien symboliseert de hese stem de vermoeidheid en stress ? Vergeet niet dat Tony slechts enkele uren eerder is neergeschoten, onder narcose is geweest, door de President op persoonlijke consequenties tav zijn acties is gewezen, zijn vrouw 2x aan de dood is ontsnapt, hij bijna uit zijn functie is gezet, Chapelle heeft moeten opofferen, definitief uit zijn functie is gezet ....
Hij had een pilletje van die drugdealer (Salazar) gekregen. Ik denk dat het een heel erg geheim pilletje was waarvan de dealers ab-so-luut niet willen dat anderen er toegang tot krijgen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hoe zou het trouwens met Jack zn heroine verslaving zijn? Daar lijkt hij ook geen last meer van te hebben.
Ehm mag ik vragen waar? Oh nee dat mag niet op het forum he. Kan je me het misschien mailen want ik kan ze nergens vinden op Limewire o.i.d.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:42 schreef SouthernSun het volgende:
schandalig. dat gaat vast grote gevolgen hebben
ik heb net aflevering 22 gedownload om die uitwisselings scene nog s te zien
Dat slaat nergens op. Het zal allemaal wel...quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:02 schreef SouthernSun het volgende:
nee van salazar werd hier boven gezegd.
als je nou had opgelet dan had je ook inderdaad gezien dat ie het van salazar kreeg...ook al vind je het nergens op slaanquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Het zal allemaal wel...
dat ie een beetje nomaal zou kunnen functioneren tijdens de deal met die gast die het virus had (ben ze naam alweer kwijt). Die gast die aan saunders later het virus verkochtquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:47 schreef SlimShady het volgende:
Dat gedeelte ben ik vergeten...
En waarvoor was dat pilletje bedoeld?
quote:Op zondag 27 februari 2005 15:11 schreef Sidekick het volgende:
De laatste twee uur vandaag.
Ik denk dat Jack, Palmer en miljoenen Amerikanen worden vermoord door het virus.
Mwoa, seizoen 4 enzo...quote:Op zondag 27 februari 2005 15:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Een negatief einde zou ook wel tof zijn. Superagent Bauer's geluk kan niet eeuwig duren.
Daar hoopte ik bij seizoen 2 eigenlijk al op, dat het laatste shot zou zijn van de bommenwerpers die hun lading droppen
Ik ook nietquote:Op zondag 27 februari 2005 16:39 schreef H.Flick het volgende:
Misschien is seizoen 4 in een soort post-apocalyptische wereld, een beetje een mad max sfeertje met Jack als leider van de survivors.
Maar ik denk het niet.
quote:Op zondag 27 februari 2005 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Bereid je in ieder geval maar voor op een zeer spectaculair einde. Een einde, wat ook van invloed is op seizoen 4
Laat me raden:quote:Op zondag 27 februari 2005 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Bereid je in ieder geval maar voor op een zeer spectaculair einde. Een einde, wat ook van invloed is op seizoen 4
Ohja? Ik vond het vies tegenvallen. Seizoen 3 begon goed en het werd steeds spannender tot ongeveer de laatste 5 afleveringen. Ik vond het persoonlijk maar een formaliteit vanaf het moment dat Saunders opgepakt werd.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Tja, zo zijn er ook mensen die seizoen 3 de minste vinden. Dat blijf je toch houdenquote:Op zondag 27 februari 2005 21:09 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ohja? Ik vond het vies tegenvallen. Seizoen 3 begon goed en het werd steeds spannender tot ongeveer de laatste 5 afleveringen. Ik vond het persoonlijk maar een formaliteit vanaf het moment dat Saunders opgepakt werd.
quote:Op zondag 27 februari 2005 21:47 schreef trith het volgende:
Wat is die Sherry toch een bitch, waarom vermoorden ze haar niet gewoon, ben je van het gezeik af. Niemand die er achter komt.
You're wish is my commandquote:Op zondag 27 februari 2005 21:47 schreef trith het volgende:
Wat is die Sherry toch een bitch, waarom vermoorden ze haar niet gewoon, ben je van het gezeik af. Niemand die er achter komt.
Add Saunders to the list...quote:Op zondag 27 februari 2005 21:58 schreef pascalheister het volgende:
gvd zeg wat een qlimaxsherry en julia dood
En Saundersquote:Op zondag 27 februari 2005 21:58 schreef pascalheister het volgende:
gvd zeg wat een qlimaxsherry en julia dood
Ja dat vond ik het toen ook al net alsof "the bad guy" Altijd dood moet ofzoquote:Op zondag 27 februari 2005 22:04 schreef The.PhantoM het volgende:
Jezus fuck!! Wat slecht zeg dat saunders zo dood moet gaan... Echt een diepte punt van 24 zeg. Tering
Ach ja, dat moet je net zo zien als een tijdsbom die 1 seconde voor afloop wordt uitgeschakeld in filmsquote:Op zondag 27 februari 2005 22:03 schreef H.Flick het volgende:
Wel erg toevallig dat Rabens net voor de camera komt nu dat Saunders neergeschoten is.
Of misschien is het wel zo'n 24-truukje en is dat Rabens helemaal niet
Maar Jack kent die 'wet' ook en weet dus wie hij moet hebbenquote:Op zondag 27 februari 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja, dat moet je net zo zien als een tijdsbom die 1 seconde voor afloop wordt uitgeschakeld in films
Ze hadden eigenlijk Saunders nog even moeten laten leven. Dat hij op de grond dood lag te gaan, toen de foto herkende,,, overeind komt en met zijn vinger een wijsbeweging maakt.... en dan pas weer achterover valt.. dood.., natuurlijk nog net voordat hij de man daadwerkelijk kon aanwijzenquote:Op zondag 27 februari 2005 22:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar Jack kent die 'wet' ook en weet dus wie hij moet hebben
Ja maar ze had de verschijnselen toen ze bij Saunders zat opgesloten en die bewaker haar zag.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:34 schreef H.Flick het volgende:
En Michelle bleek niet geïnfecteerd te zijn, ze hoorde bij de 1% ofzo die immuun was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |