abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 februari 2005 @ 23:46:19 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24962511
In Memoriam:

Topic 5 alweer van het derde seizoen van "24". Voor mij dé tv serie van de laatste 100 jaar.

Wat gebeurde er tot nu toe:
- Saunders eiste van CTU dat ze Ryan Chapelle zouden elimineren. Dat heeft Jack Bauer gedaan, na een wanhopige en helaas mislukte poging om Saunders nog te pakken.
- Michelle zit nog steeds in het hotel, waar de aanwezigen één voor één ziek worden en zullen sterven. De vraag blijft nog steeds of Michelle het wel zal overleven. En hoe gaat Tony om met de ontstane situatie?

[ Bericht 12% gewijzigd door scanman01 op 06-02-2005 23:59:48 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_24962535
Van Nina vond ik het niet zo erg.. Chappele is wel jammer..
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_24962566
Om terug te komen op de DVD boxes: er zitten natuurlijk wel engelse subtitles bij. Maar goed, zonder subtitles is het ook prima te volgen. Wel grappig dat de box met alle drie de seizoenen een stuk duurder is (122 euro in plaats van 3x 29). Je zou zeggen dat je dan korting krijgt...
pi_24962601
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:49 schreef eborn het volgende:
Om terug te komen op de DVD boxes: er zitten natuurlijk wel engelse subtitles bij. Maar goed, zonder subtitles is het ook prima te volgen. Wel grappig dat de box met alle drie de seizoenen een stuk duurder is (122 euro in plaats van 3x 29). Je zou zeggen dat je dan korting krijgt...
Ik zit er serieus over te denken, maar aan de andere kant vind ik het bij tv-series toch wel prettiger met NL-subs... Dilemma's...
pi_24962662
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:51 schreef Shogo het volgende:
Ik zit er serieus over te denken, maar aan de andere kant vind ik het bij tv-series toch wel prettiger met NL-subs... Dilemma's...
Tja, en de boxen met NL ondertiteling zie je overal voor 88 euro staan. Dat vind ik nogal een verschil, terwijl ze volgens mij voor de rest identiek zijn.
  zondag 6 februari 2005 @ 23:56:07 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24962695
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:49 schreef eborn het volgende:
Dat komt omdat de boxen van 17 pond een speciale uitgave is van die maatschappij. Waarschijnlijk is dat om extra de aandacht te vestigen op seizoen 4. Van andere series zijn na verloop van tijd ook van de speciale goedkope edities verschenen. En nee, ze verschillen niets van de orginele eerste edities, dus dezelfde kwaliteit.

En zoals gezegd zijn ze echt 25 euro... geen 29!
pi_24962730
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:54 schreef eborn het volgende:

[..]

Tja, en de boxen met NL ondertiteling zie je overal voor 88 euro staan. Dat vind ik nogal een verschil, terwijl ze volgens mij voor de rest identiek zijn.
Daar heb je gelijk in hoewel ik op dvd.nl/forum las dat iig seizoen 1 en 2 hier in nederland in prijs zullen verlagen eind Februari. Ik kan ook zonder NL subs want heb hier zat films liggen zonder, maar bij een tv-serie vind ik het toch wat prettiger.
  maandag 7 februari 2005 @ 00:05:41 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24962866
Ik heb een half jaar geleden seizoen 1 bij de Finse Free Record Shop gekocht voor 25 euro
Die box was ook nog eens Nederlands ondertiteld. Helaas is de box nu ook daar sterk in prijs gestegen (verdubbeld zelfs). De goedkoopste in NL is 55 euro geloof ik.
pi_24962873
het is ook nog eens zo dat die jack bauer soms vreselijk irritant onverstaanbaar praat, waardoor die subs geen overbodige luxe zijn. (verder een geniale serie)
fotografie FTW
  maandag 7 februari 2005 @ 00:07:25 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24962896
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:47 schreef Un4 het volgende:
Van Nina vond ik het niet zo erg.. Chappele is wel jammer..
Ik had het andersom. Nina haalde me het bloed onder de nagels vandaan... en dat is positief als 'bad girl' in een serie als "24". Chapelle vond ik eigenlijk alleen maar irritant.
pi_24962949
Verdomd spannende aflevering weer .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 7 februari 2005 @ 00:12:47 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24962976
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:11 schreef du_ke het volgende:
Verdomd spannende aflevering weer .
En dat is nog maar het begin... Vanaf nu waan je je echt in een rollercoaster.. als dat niet al zo was

[ Bericht 2% gewijzigd door scanman01 op 07-02-2005 00:19:50 ]
pi_24963007
Wanneer waren die herhalingen ook al weer? Weet nu al dat het komende zondag erg lastig gaat worden . En opnemen is ook nooit een succes bij mij vergeet toch te kijken .
pi_24963033
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik had het andersom. Nina haalde me het bloed onder de nagels vandaan... en dat is positief als 'bad girl' in een serie als "24". Chapelle vond ik eigenlijk alleen maar irritant.
Van Chapelle is het logisch dat hij in dit seizoen dat. Van Nina vond ik dat niet, eerder jammer dat zij weer kwam kijken. We zijn nu iig zeker dat ze in S4 niet meer voorkomt.
...war never changes
pi_24963184
Ik mis die CTU baas uit seizoen 2 in de OP .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_24963276
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:28 schreef Steve-O het volgende:
Ik mis die CTU baas uit seizoen 2 in de OP .
Mason is season 2 he.. dat is inmiddels in de serie al 3 jaar geleden.
...war never changes
  maandag 7 februari 2005 @ 00:42:53 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24963379
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:15 schreef Un4 het volgende:

[..]

Van Chapelle is het logisch dat hij in dit seizoen dat. Van Nina vond ik dat niet, eerder jammer dat zij weer kwam kijken. We zijn nu iig zeker dat ze in S4 niet meer voorkomt.
Net als Chapelle
Ik vond het wel passen dat Nina opnieuw opdook waar het grote geld viel te verdienen. Ditkeer was het wel einde verhaal inderdaad. Nog een seizoen zou te veel van het goede zijn. Maar het was logisch dat ze dood moest... en aangezien dat in deel 2 niet was gebeurd kon je wachten op haar terugkeer natuurlijk.
pi_24963586
Heeft het nog wel nut om 1 & 2 te kijken als je 3 helemaal hebt gezien?
pi_24963663
Ik vond Chapelle in de eerste twee seizoenen een hele leuke bureaucraat. In dit seizoen begon ik een beetje sympathie voor hem te krijgen (arme man die te pas en te onpas wordt genegeerd door zijn ondergeschikten) dus MOEST hij wel sterven. 24 logica, net als dat dat huis een afleiding bleek te zijn, ook dat was vanuit het 24 perspectief vrij voorspelbaar.

Bovenstaande is overigens geen kritiek hoor.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_24965111
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:14 schreef du_ke het volgende:
Wanneer waren die herhalingen ook al weer? Weet nu al dat het komende zondag erg lastig gaat worden . En opnemen is ook nooit een succes bij mij vergeet toch te kijken .
Woensdag op RTL5.
sig verwijderd door FA
  maandag 7 februari 2005 @ 06:38:10 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24965485
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:57 schreef Bowny het volgende:
Heeft het nog wel nut om 1 & 2 te kijken als je 3 helemaal hebt gezien?
Zeker weten
  maandag 7 februari 2005 @ 07:11:16 #22
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24965552
Zeer spannend inderdaad. Hoeveel afleveringen komen er nog?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24966150
Naar mijn mening is dit ook een van de beste afleveringen idd
pi_24966326
quote:
Op maandag 7 februari 2005 00:57 schreef Bowny het volgende:
Heeft het nog wel nut om 1 te kijken als je 3 helemaal hebt gezien?
Ja, want seizoen 2 & 3 zijn volstrekte bagger vergeleken met 1.
pi_24966749
Ik kan ni wachten tot volgende week! Dat van Chapelle was echt een spannend stuk zeg! Ik had ni verwacht dat ze hem echt zouden doden.
Mijn levensmotto is: Vrijgezel blijven voor het leven!!!
  maandag 7 februari 2005 @ 11:00:00 #26
106856 MociN
Live your own legend
pi_24967465
Ik snap niet waarom ze hem geen pil gaven, zodat het leek alsof hij dood was! Dat hadden ze toch toch gewoon kunnen doen!!
pi_24967506
quote:
Op maandag 7 februari 2005 11:00 schreef MociN het volgende:
Ik snap niet waarom ze hem geen pil gaven, zodat het leek alsof hij dood was! Dat hadden ze toch toch gewoon kunnen doen!!
Ze moesten toch zijn lichaam afleveren aan Saunders. Ook al was hij niet dood, had 'ie dat wel gemerkt denk ik.
sig verwijderd door FA
pi_24967524
quote:
Op maandag 7 februari 2005 07:11 schreef Sidekick het volgende:
Zeer spannend inderdaad. Hoeveel afleveringen komen er nog?
Gisteren waren de afleveringen van 5:00 tot 7:00
Het eindigt om 13:00, dus nog 6 uur te gaan (= 6 afleveringen, 3 zondagen)
pi_24968362
Die muziek ruleerde op het dak toen Ryan met Jack naar de helicopter gingen, evenals het deuntje tijdens de inval van Chase en Baker. Bij die hele scene bonkte mijn hart bijna mijn strot uit
pi_24969046
Wat een afleveringen!!! Geweldig!

Alleen jammer dat ik eerder al een keer gehoord had dat Chapelle dood zou gaan in deze serie, dus ik zag het wel aankomen.

De DVD box bij Play.com is wel interessant, maar de levering gaat minstens 1 week duren en dan zijn er nog maar 2 weken te gaan op Yorin. Zolang kan ik ook nog wel wachten.
  maandag 7 februari 2005 @ 12:37:45 #31
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24969374
Jullie hebben mooi massel met die 2 in de week wij moeten met seizoen 4 netjes elke week wachten the horrer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 7 februari 2005 @ 12:58:55 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24969702
quote:
Op maandag 7 februari 2005 09:43 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ja, want seizoen 2 & 3 zijn volstrekte bagger vergeleken met 1.
ja, seizoen 1 was gewéldig... veel beter dan 2 en 3.
Vooral het feit dat ze pas kort voor het einde hebben besloten om dan maar van Nina een verrader te maken en zo voor een lekker stuntje te zorgen.
pi_24969833
quote:
Op maandag 7 februari 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

ja, seizoen 1 was gewéldig... veel beter dan 2 en 3.
Ja, en nog stukken ook. En tot zover lijkt seizoen 3 weer beter te zijn dan 2.
quote:
Vooral het feit dat ze pas kort voor het einde hebben besloten om dan maar van Nina een verrader te maken en zo voor een lekker stuntje te zorgen.
Is dat een punt van kritiek? Als er één bepalend element aan 24 is (naast het real-time aspect en het feit dat Kiefer Sutherland een rete-coole gast is) dan is het wel dat de kijker om de zoveel tijd te kampen krijgt met een forse verhaalomslag of telkens op het verkeerde been wordt gezet.
pi_24970176
Dit waren weer twee briljante afleveringen! Ik stond toch wel even versteld dat Ryan daadwerkelijk dood is gegaan. Volgens 24 logica weten ze er meestal wel een draai aan te geven zodat ie uiteindelijk niet hoeft te sterven (zie chase). Je merkte wel van te voren een beetje dat zijn dood werd goed gepraat door Ryan te laten zeggen dat ie door niemand gemist zou worden.
You couldn't catch me if I stole your chair with you in it.
pi_24970680
Ik snap niet waarom Chapelle dood moest. Er was toch geen connectie tussen Chapelle en Saunders. En waarom dan Chapelle dood? Ik ben zeer benieuwd hoe de overige 6 uur gaan verlopen.
Michelle is denk ik zeker niet besmet met het virus want ze heeft nog geen bloedneus of iets gehad.
pi_24970717
Als ze niet besmet is zou dat wel heel toevallig zijn. Kan het me eigenlijk niet echt voorstellen.
pi_24970866
Het viel me trouwens op dat Michelle verdacht vaak aan haar neus zat . Dat maakte het wel spannend.
pi_24971334
seizoen-3-al-gezien-maar-toch-meelees-post
// Last.fm
  maandag 7 februari 2005 @ 15:07:57 #39
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24971625
quote:
Op maandag 7 februari 2005 13:09 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ja, en nog stukken ook. En tot zover lijkt seizoen 3 weer beter te zijn dan 2.
[..]

Is dat een punt van kritiek? Als er één bepalend element aan 24 is (naast het real-time aspect en het feit dat Kiefer Sutherland een rete-coole gast is) dan is het wel dat de kijker om de zoveel tijd te kampen krijgt met een forse verhaalomslag of telkens op het verkeerde been wordt gezet.
Mijn hele bericht was cynisch bedoeld ja. Seizoen 1 was juist uitermate zwak eigenlijk, omdat het hele verhaal niet klopte. Nina was in de eerste 12 afleveringen helemaal niet de varrader. Als je het seizoen nog een keer bekijkt zul je ook tot die conclusie moeten komen. Ze deed vanalles om Jack te helpen en had heel veel van die dingen niet hoeven doen en niet gedaan als de schrijvers toen al wisten dat zij de verrader was.. De schrijvers hebben dat duidelijk vanaf aflevering 13 bedacht en dat maakt voor mij het hele seizoen vrij zwakjes eigenlijk.
Seizoen 1 had ook een einde bij aflevering 12 of 13 geloof ik. Toen de serie zo populair bleek te zijn, kregen ze toestemming om door te gaan en hebben ze toen opeens een nieuwe verhaallijn bedacht . Waarschijnlijk zochten ze ook nog naar een verrassende gebeurtenis en heeft iemand voor de gein bedacht om Nina dan maar de verrader te maken. Vanaf aflevering 13 kunnen ze het inderdaad aannemelijk maken dat Nina de boel verraden heeft vanaf het begin. In alle afleveringen daarvoor met geen mogelijkheid.

Maar goed, we dwalen af. Dit is een seizoen 3 topic. Voor mij verreweg het beste seizoen van "24".
  maandag 7 februari 2005 @ 15:13:41 #40
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24971718
quote:
Op maandag 7 februari 2005 14:02 schreef javiergarcia het volgende:
Ik snap niet waarom Chapelle dood moest. Er was toch geen connectie tussen Chapelle en Saunders. En waarom dan Chapelle dood?
Dan heb je niet goed opgelet. Chapelle was via het internet sporen aan het nalopen en kwam aardig in de buurt van Saunders. Daarom besloot Saunders opeens dat Chapelle gestopt moest worden.
pi_24971763
Toch zaten er beduidend minder omslagen, verrassende wendingen en onwaarschijnlijkheden in seizoen 1 dan in 2 of 3. Eigenlijk was het enige het verraad van Nina en om eerlijk te zijn, ik vond dat helemaal niet zo onrealistisch als je er vanuit moet gaan dat ze haar werk behoorlijk moest doen omdat ze anders gewoon vervangen zou worden. Dat heet gewoon je dekmantel ophouden, dat doe je totdat het productiever is om wat anders te doen.

Juist seizoen 2 was één lange opstapeling van stupiditeiten, onwaarschijnlijkheden en dergelijke. Ik beschouw dat eerder als een "Oh, shit! We moeten nóg een heel seizoen maken!" fout.
quote:
Op maandag 7 februari 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed opgelet. Chapelle was via het internet sporen aan het nalopen en kwam aardig in de buurt van Saunders. Daarom besloot Saunders opeens dat Chapelle gestopt moest worden.
Chapelle kwam helemaal niet in de buurt. Dat geldspoor kwam uit op een com-node. Overigens, Saunders zijn onderdaan hoort van zijn bankier dat Chapelle hoogst persoonlijk achter het geldspoor aanzit. Jaja.

[ Bericht 49% gewijzigd door Karboenkeltje op 07-02-2005 15:22:09 ]
pi_24971811
quote:
Op maandag 7 februari 2005 15:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
Toch zaten er beduidend minder omslagen, verrassende wendingen en onwaarschijnlijkheden in seizoen 1 dan in 2 of 3. Eigenlijk was het enige het verraad van Nina en om eerlijk te zijn, ik vond dat helemaal niet zo onrealistisch als je er vanuit moet gaan dat ze haar werk behoorlijk moest doen omdat ze anders gewoon vervangen zou worden. Dat heet gewoon je dekmantel ophouden, dat doe je totdat het productiever is om wat anders te doen.
Uh de meest schokkende onthulling vond ik dat Alan York niet Alan York was. Eigenlijk nog niet geëvenaard. Toen hij die ziekenhuiskamer in ging bij hoe heet dat mokkel, en hij haar daar ff vermoorde.
pi_24971947
quote:
Op maandag 7 februari 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja maar Chapelle zei ook: als ik word doodgeschoten gaat het onderzoek gewoon door. En saunders zei ook dat hij Chapelle kende of dat hij wel eerder van hem had gehoord.
pi_24972324
quote:
Op maandag 7 februari 2005 15:29 schreef javiergarcia het volgende:

[..]

Ja maar Chapelle zei ook: als ik word doodgeschoten gaat het onderzoek gewoon door. En saunders zei ook dat hij Chapelle kende of dat hij wel eerder van hem had gehoord.
Misschien was het wel juist om het onderzoek door te laten gaan, het leverde immers niks op en zo heeft Saunders toch weer een uur extra tijd gewonnen om zijn plan uit te voeren. Doordat Chapelle dood moest dacht men dat hij dicht bij Saunders zat en werden daar alle resources naartoe gestuurd. Dit bleek niet zo te zijn en al die resources zijn dus voor niks ingezet.
pi_24972781
Chappelle was "dichtbij". Nadat de informant van Saunders vertelde dat Chappelle contact heeft gehad met de banken van de Kaaijman/Cayman eilanden, werd Saunders bang.
Waarschijnlijk ook omdat hij eerder van Chappelle gehoord heeft.
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:28 schreef trith het volgende:

Wat een sukkel die Jack om dat pistool aan Chapelle te geven. Ik had het wel geweten...
En eigenlijk boeit het niet hij had kunnen blijven leven. Want die gozer die is ontsnapt passt het virus wel door.
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:34 schreef Un4 het volgende:

Alleen in LA ja.. Saunders laat het virus over het hele land vrij als z'm denands niet worden ingewiliigd. Ik zou het wel weten....
Ja. Tussen de 2 en 5 miljoen slachtoffers!
  maandag 7 februari 2005 @ 16:51:11 #46
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24972973
quote:
Op maandag 7 februari 2005 16:35 schreef SlimShady het volgende:
Chappelle was "dichtbij". Nadat de informant van Saunders vertelde dat Chappelle contact heeft gehad met de banken van de Kaaijman/Cayman eilanden, werd Saunders bang.
Waarschijnlijk ook omdat hij eerder van Chappelle gehoord heeft.
Exact!
  maandag 7 februari 2005 @ 17:44:10 #47
71384 Urnie
.... is een zij
pi_24973752
Ik heb weer erg genoten gisteravond! wat een spanning!
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_24973913
Nee ik denk toch dat ik voor een box ga met NL ondertitels..... nog even sparen dus....
pi_24974015
Goeie serie Zo'n extreem goed verhaal, en zo zenuwslopend spannend Wat een geniale schrijvers zitten hierachter.
pi_24978511
ik moet zeggen dak het echt rete-spannend vind ja...vol spanning gisteren te kijken en dan ook inderdaad niej verwachten dat chapelle toch dood geschoten gaat worden..poe poe
what you see, is what you get!
  Donald Duck held dinsdag 8 februari 2005 @ 00:21:54 #51
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_24980495
Zo he, arme Chapelle. Had ik echt niet verwacht! Die stille klok aan het einde maakt het nog een stukje zieliger.
Dit sterfgeval is nog een stukje tragischer dan George Mason in seizoen 2, en dat vond ik toen al zo enorm triest.
Een paar weken geleden viel seizoen 3 mij nog erg tegen, maar moet ik nu toch wel op terugkomen, het is echt retespannend geworden!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_24989461
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo he, arme Chapelle. Had ik echt niet verwacht! Die stille klok aan het einde maakt het nog een stukje zieliger.
Dit sterfgeval is nog een stukje tragischer dan George Mason in seizoen 2, en dat vond ik toen al zo enorm triest.
Een paar weken geleden viel seizoen 3 mij nog erg tegen, maar moet ik nu toch wel op terugkomen, het is echt retespannend geworden!
Idd die stille klok viel me ook op. Ik vond die Chapelle net sympathiek, erg jammer dat ie dood is, en dan ook op zo'n manier, dat vind ik wel raar. Ze hadden hem natuurlijk ook een pilletje kunnen geven oid.
pi_24989977
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 16:11 schreef Repeat het volgende:

[..]

Idd die stille klok viel me ook op. Ik vond die Chapelle net sympathiek, erg jammer dat ie dood is, en dan ook op zo'n manier, dat vind ik wel raar. Ze hadden hem natuurlijk ook een pilletje kunnen geven oid.
Zo'n pilletje werkt niet meteen, en hij moest VOOR 7 uur dood.
pi_24990241
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:04 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Zo'n pilletje werkt niet meteen, en hij moest VOOR 7 uur dood.
mwah dr zijn genoeg van die zelfmoordpillen voor gevangen cia agenten ed waar je bijna meteen aan sterft
pi_24994562
quote:
Op zondag 6 februari 2005 23:57 schreef Shogo het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in hoewel ik op dvd.nl/forum las dat iig seizoen 1 en 2 hier in nederland in prijs zullen verlagen eind Februari. Ik kan ook zonder NL subs want heb hier zat films liggen zonder, maar bij een tv-serie vind ik het toch wat prettiger.
Ok thats it! Seizoen 1 en 2 (het gaat me om 1) worden eind deze maand 59,99, volgens het persbericht. Ik kocht vorig jaar de nl versie van seizoen 2 nieuw voor 32 euro. Ik gaat voor 1 en 3 wel voor de UK versie kijken, ze kunnen de ballen hier krijgen.
  woensdag 9 februari 2005 @ 00:54:04 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24997789
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 23:19 schreef Shogo het volgende:

[..]

Ok thats it! Seizoen 1 en 2 (het gaat me om 1) worden eind deze maand 59,99, volgens het persbericht. Ik kocht vorig jaar de nl versie van seizoen 2 nieuw voor 32 euro. Ik gaat voor 1 en 3 wel voor de UK versie kijken, ze kunnen de ballen hier krijgen.
Zoals je weet heb je die dus al voor 25 euro. En de goedkoopste NLse 24 box is nu al 54 euro, dus keuze genoeg.
pi_25001856
Ja ik heb ze ook bij play vandaan, maar mij boeien nl subs minder als een leuke prijs
  woensdag 9 februari 2005 @ 13:40:49 #58
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_25005820
tvp

had zondag niet gekeken, maar gelukkig wel opgenomen. Gister ff gekeken. Echt jammer dat chappele nu dood is, ik begon hem steeds meer te mogen. Ik had nooit gedacht dat ze h'm dood zouden schieten, d8 echt dat ze wel een plannetje zouden hebben. Het pakte me iig wel.

Maar hoe wisten ze nou dat chappele de money transactions aan het traceren was? Als je via de computers en mainframes in ctu werkt kan je in de eerste plaats toch nooit zien wie je transacties aan het traceren is, laat staan welke persoon dat doet. En wiste de terroristen wel hoe chappele eruit zag?
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_25006008
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:40 schreef The.PhantoM het volgende:
Maar hoe wisten ze nou dat chappele de money transactions aan het traceren was? Als je via de computers en mainframes in ctu werkt kan je in de eerste plaats toch nooit zien wie je transacties aan het traceren is, laat staan welke persoon dat doet.
Dat is een goeie. Ik dacht dat Chappelle gebeld had met die banken...?
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:40 schreef The.PhantoM het volgende:
En wiste de terroristen wel hoe chappele eruit zag?
Saunders wel. Daar kun je vanuit gaan.
pi_25006835
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:53 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Dat is een goeie. Ik dacht dat Chappelle gebeld had met die banken...?
[..]

Saunders wel. Daar kun je vanuit gaan.
Saunders kende hem ook niet. Ze hebben gecontroleerd of hij het was door zn vingerafdruk te vergelijken met die in een database Chapelle moest gewoon dood omdat hij in de buurt kwam, en waarschijnlijk ook om weer een statement te maken.
pi_25017407
Wat blijft het toch een geweldige serie. Ik zit nu gewoon de herhaling te kijken om 2 uur 's nachts terwijl ik het zondag al heb gezien .
sig verwijderd door FA
pi_25017460
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:51 schreef Repeat het volgende:

[..]

Saunders kende hem ook niet. Ze hebben gecontroleerd of hij het was door zn vingerafdruk te vergelijken met die in een database Chapelle moest gewoon dood omdat hij in de buurt kwam, en waarschijnlijk ook om weer een statement te maken.
Toch zegt Saunders dat hij hem wel kent....
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_25026984
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 02:12 schreef SuzukiSwift het volgende:

[..]

Toch zegt Saunders dat hij hem wel kent....
Bedoelde Saunders niet dat hij wel eens van hem gehoord had? Dat zou niet zo gek zijn, dat je als terrorist de namen weet van wat hoge mensen binnen de inlichtingendiensten, maar dat wil nog niet zeggen dat die mensen jou ook kennen.
pi_25028325
Ik heb vanmiddag eindelijk de afleveringen van zondag gezien, waar ik in het begin nog zei dat ik er maar niet inkwam, nou kan niet wachten tot zondag, ik vind de laatste afleveringen echt briljant , alleen jammer dat Chappelle nu weer dood moest, dat van Nina had ik al ergens gelezen voorafgaan aan de serie , maar toch jammer dat deze 2 eruit geschreven, aan de andere kant, dat maakt het verhaal weer spannend.

Op naar zondag
pi_25029427
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 19:16 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Bedoelde Saunders niet dat hij wel eens van hem gehoord had? Dat zou niet zo gek zijn, dat je als terrorist de namen weet van wat hoge mensen binnen de inlichtingendiensten, maar dat wil nog niet zeggen dat die mensen jou ook kennen.
volgens mij zat saunders toch ook in kosovo samen met jack?? dus alstie jack kent..dan kentie chapelle toch ook....hij was daar zogenaamd achtergelaten door jack en omgekomen...
pi_25029665
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 22:04 schreef IV_Xample het volgende:

[..]

volgens mij zat saunders toch ook in kosovo samen met jack?? dus alstie jack kent..dan kentie chapelle toch ook....hij was daar zogenaamd achtergelaten door jack en omgekomen...
Volgens mij was Chapelle van na de Kosovo tijd. Bovendien was dat toch ook geen CTU operatie, maar iets vanuit het leger.
pi_25042219
tvp
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_25042411
Het gaat weer lekker met 24, heb weer zin in zondag
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_25056465
Ben nu bezig met season 1 man wat vet! Ben pas begonnen met kijken met begin seizoen 3 dus heel wat gemist!!
Maar ben nu aan het inlopen maar het was in het begin al heel spannend echt WAUW!!!!
En morgen weer verder... :P:P
  zondag 13 februari 2005 @ 19:33:34 #70
71384 Urnie
.... is een zij
pi_25074647
Nog anderhalf uur!
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_25076491
Kim als dubbelganger, en weer een nieuwe eis van saunders, kortom weer lekker spannend
pi_25076614
Deze serie kan je zo in 1 ruk afkijken! Meesterlijk zeg.
  zondag 13 februari 2005 @ 22:06:51 #73
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25076772
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:57 schreef Technootje het volgende:
Deze serie kan je zo in 1 ruk afkijken! Meesterlijk zeg.
Een marathon ... Een heel seizoen kijken 18 uur achter elkaar. Lijkt me wel een keer leuk
pi_25077037
Niet besmet, eigenlijk flauw maar leuk voor haar en tony .
  zondag 13 februari 2005 @ 22:37:10 #75
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25077283
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:22 schreef du_ke het volgende:
Niet besmet, eigenlijk flauw maar leuk voor haar en tony .
pi_25077318
en nu pakken ze kim zeker
pi_25077333
scanman dude, is 4 nog vetter? Dit is de 1e serie die ik zie.
pi_25077348
Stoere actie van Aaron
pi_25077361
Wel wat overdreven om met zoveel bombarie 1 mannetje pakken
  zondag 13 februari 2005 @ 22:46:54 #80
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25077466
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:38 schreef pascalheister het volgende:
en nu pakken ze kim zeker
Nu weet je wel beter
  zondag 13 februari 2005 @ 22:48:17 #81
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25077488
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:39 schreef Technootje het volgende:
scanman dude, is 4 nog vetter? Dit is de 1e serie die ik zie.
Tot nu toe vind ik 4 wat minder, maar wat niet is kan nog komen. 3 is wel de beste tot nu toe.
pi_25077528
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Tot nu toe vind ik 4 wat minder, maar wat niet is kan nog komen. 3 is wel de beste tot nu toe.
3 de beste!? 4 minder?

1 > 2 > 4 > 3
pi_25077550
! Wat een hoeren!
pi_25077559
weer spannend zeg, nu hebben ze michelle weer
  zondag 13 februari 2005 @ 22:54:52 #85
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25077611
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:50 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

3 de beste!? 4 minder?

1 > 2 > 4 > 3
Tja, dan verschillen we heel erg van mening. Ik vind drie verreweg de spannendste. 1 vond ik op zich heel sterk, maar het einde met Nina was belachelijk.
  zondag 13 februari 2005 @ 22:56:09 #86
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25077622
wat een adrenaline rush weer, het wordt elke week gekker!

Kan niet wachten op volgende week, heb bewust niet naar de preview gekeken, dus spannend wat er allemaal gaat gebeuren.

Nog 4 in totaal toch, dus 2 avonden?
Bij tijd en wijle aanwezig...
  zondag 13 februari 2005 @ 22:57:20 #87
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25077646
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:52 schreef pascalheister het volgende:
weer spannend zeg, nu hebben ze michelle weer
Over deze eindscene heb ik destijds lang nagepraat hier in huis. Het is echt zo'n "wat zou jij doen" aflevering. Tony's actie kan vele duizenden mensen het leven kosten.
pi_25077681
Soms wilde je echt dat Yorin 6 ipv 2 afleveringen uitzond ^^ dit is echt te spannend
Seriously!?
pi_25077683
Oei, die trein/motor scene was toch nog niet afgelopen?

Ik gok erop, dat die motordude gewoon doorrijdt
  zondag 13 februari 2005 @ 23:01:34 #90
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25077714
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:59 schreef Technootje het volgende:
Oei, die trein/motor scene was toch nog niet afgelopen?

Ik gok erop, dat die motordude gewoon doorrijdt
... Die scene was duidelijk alleen om je op het verkeerde been te zetten. Best een rotstreek van de makers...
  zondag 13 februari 2005 @ 23:02:14 #91
106856 MociN
Live your own legend
pi_25077726
Weer een hele goede aflevering zeg! Spannend weer, ik had eigenlijk gedacht dat Saunders zijn dochter en Kim zou pakken, maar het was dus gewoon Michelle!
Ik kan nu al niet meer wachten tot volgende week!
pi_25077796
op de hoevelste aflevering zijn jullie nu al. Want zo te horen schiet het op. Yorin wilt er van af?
The following takes place between....
Michael Scofield
pi_25077797
GVD zeg, echt weer spannend. Dit seizoen had in het begin echt een warming up nodig en nu spat het van het scherm, prachtig!

Ik was er ook ingetrapt met die scene. Idd erg goed gedaan van de schrijvers.
pi_25077802
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:

Over deze eindscene heb ik destijds lang nagepraat hier in huis. Het is echt zo'n "wat zou jij doen" aflevering. Tony's actie kan vele duizenden mensen het leven kosten.
Wat duizenden?! Miljoenen!
Michelle voelt zich gen__id, Tony voelt zich k_t, Saunders loopt weg.
Nu is het: leven van Michelle + miljoenen andere mensenlevens vs dochter van Saunders.
En ook nog dat de president belooft heeft om niet meer naar Saunders te luisteren.
Ik vraag me echt af of dit nog goed gaat aflopen.
  zondag 13 februari 2005 @ 23:10:26 #95
19558 d10n
Interstate 78
pi_25077892
http://www.sylviaimports.com/

De URL die Saunders noemde...
Music is my destiny...
  zondag 13 februari 2005 @ 23:18:11 #96
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25078032
quote:
Op zondag 13 februari 2005 23:05 schreef SlimShady het volgende:
Wat duizenden?! Miljoenen!
Miljoenen is ook vele duizenden toch
Er komen nu 4 superspannende afleveringen aan iig.

pi_25078504
quote:
Op zondag 13 februari 2005 23:10 schreef d10n het volgende:
http://www.sylviaimports.com/

De URL die Saunders noemde...
Ik ben ook meteen gaan kijken ja toen de aflevering afgelopen was
quote:
Sylviaimports.com

A Big Thank-you from the crew of 24. Thanks for watching, we love making it for you, and yes, we did get picked up for Season 4.
Briljant
  zondag 13 februari 2005 @ 23:52:08 #98
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_25078578
godverdegodver! wat was dat weer vreselijk spannend!!!!

ik had dit seizoen wat moeite er in te komen, maar dankzij de enorm opgelopen spanning en de beslissing van yoin om 2 afleveringen per week uit te zenden, is het helemaal goed gekomen!

tja, die actie van tony: aan de ene kant is het natuurlijk stom, maar zou jij een ander besluit kunnen nemen?
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  maandag 14 februari 2005 @ 00:03:17 #99
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25078756
Als het wel duizenden of miljoenen mensen het leven gaat kosten kan hij beter meteen een kogel door zijn kop jagen. Daar valt dan niet mee te leven. Maar als hij Michelle niet helpt ook niet... Dilemma's dilemma's ...
  maandag 14 februari 2005 @ 07:37:11 #100
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25081962
quote:
Op maandag 14 februari 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
Als het wel duizenden of miljoenen mensen het leven gaat kosten kan hij beter meteen een kogel door zijn kop jagen. Daar valt dan niet mee te leven. Maar als hij Michelle niet helpt ook niet... Dilemma's dilemma's ...
volgens mij had hij in het echt de kogel voor deze actie gekregen.. Maar die had Jack irl ook al tig keer gehad
pi_25082409
ik vond het top maar eigenlijk een kut einde (vergeleken met de 2 afleveringen zelf..). loopt die saunders gewoon op zn dooie gemak naar buiten, YEAH RIGHT!!? laat je toch minstens één mannetje daar staan? kut tony, tuurlijk is het een ethische kwestie maar dat hoort het niet te zijn als je voor CTU werkt!
pi_25083934
Hoe konden de handlangers van Saunders weten dat 1) Michelle niet besmet is 2) precies op het goed moment overgebracht zou worden naar de GGD. Hebben ze haar transport onderschept of is ze direct (dus bij het hotel) in de bus van de boeven gestapt ? Dan zit er dus toch nog ergens een mol bij CTU.
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
  maandag 14 februari 2005 @ 13:21:35 #103
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25085341
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:34 schreef Mr_Romano het volgende:
Hoe konden de handlangers van Saunders weten dat 1) Michelle niet besmet is 2) precies op het goed moment overgebracht zou worden naar de GGD. Hebben ze haar transport onderschept of is ze direct (dus bij het hotel) in de bus van de boeven gestapt ? Dan zit er dus toch nog ergens een mol bij CTU.
hoeft niet nog een mol te zitten, Saunders kan gewoon in hun systemen kijken (hoe snel had hij Tony niet aan de lijn, dat gaat echt niet zomaar van buitenaf), en dan kan hij dus makkelijk het gesprek tussen Tony en Michelle gehoord hebben.

Verder hoop ik dat Chloe terug komt in seizoen 4

Als er namelijk weer iemand opgeoffert moet worden aan een of andere terrorist, mag zij dat meteen gaan doen, wat een takkewijf zeg, die werkt echt op je zenuwen
pi_25085607
Ik denk nog steeds dat Chloe een mol is en dat zij expres probeert die Adam weg te krijgen... maar ik heb het met dat soort dingen altijd bij het verkeerde eind
  maandag 14 februari 2005 @ 13:57:35 #105
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25085797
daar lijkt het wel op. Maar elk seizoen heeft mierenneukers gehad:
S1 Tony
S2 Tony en Mason
S3 Chloe

Zat gisteren trouwens voor de 2e keer S1 te kijken, en het was me eerder nog niet opgevallen maar toen dacht ik: hee, die vrouw die de perskaart jat, die zit ook in S2?! En ja hoor, deze Mandy was dus degene die de aanslag op Palmer pleegt met die "chemische handdruk"

Daar zit dus nog wel een verhaallijn in die niet in S3 aan bod is gekomen. Maar misschien komt Mandy nog in S4 terug
pi_25085841
Die Mandy was toch diegene die in S1 uit dat vliegtuig sprong?
pi_25085945
ik denk wel dat er nog een mol zit... die hint werd ook gegeven in het voorstukje voor volgende keer
  maandag 14 februari 2005 @ 14:16:07 #108
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25086027
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:02 schreef H.Flick het volgende:
Die Mandy was toch diegene die in S1 uit dat vliegtuig sprong?
yeps, en die de aanslag pleegde op Palmer Daar zit nog wel een verhaallijn in, maar die is nog niet verder uitgewerkt.

Want je hoort op een gegeven moment Gaines (de bad guy uit S1) tegen haar zeggen, ben je deze zomer weer beschikbaar voor je tweede opdracht? Ja, zegt ze. En toen dacht ik, hee, pleegde zij niet de aanslag op palmer? En even gechecked op de episode guide van de 24 site, en daar staat inderdaad dat Mandy de aanslag pleegt:
quote:
At a press conference outside the federal building, Palmer pronounces to the public that
the nation is safe. As he makes his way through the cheering crowd and accepts handshakes, a
woman calls for the President. She reaches her hand out to him. The woman is Mandy, who was
hired by Ira Gaines the previous year in the plot to assassinate Palmer. Palmer clasps Mandy's
hand in a kind shake. She leaves the crowd and walks alone into a stairwell. Using tongs, Mandy
peels off a sheer layer of some substance from the palm of her right hand. She places the filmy peel into a metal container. Mandy phones Max and says, "It's done."
En toen vroeg ik me vervolgens af, wie was ook al weer die Max? Die hebben we in S3 ook niet gezien, de echte opdrachtgever van S2:
quote:
A man named Trepkos phones Max with news that Kingsley has been killed and that the President called off the war. Max says that they will have to go another way. Trepkos is unsure
about what he means. Max tells him that he will soon find out because it will start today. Max
hangs up and calls someone else. He gives the unknown person the go-ahead.
pi_25086251
tvp
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 14 februari 2005 @ 15:39:52 #110
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25086808
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:09 schreef toscane het volgende:
ik denk wel dat er nog een mol zit... die hint werd ook gegeven in het voorstukje voor volgende keer
Klopt... maar wij als kijker weten dus al wie dat is
  maandag 14 februari 2005 @ 15:50:43 #111
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25086931
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:39 schreef scanman01 het volgende:

[..]

ga het nu aub niet zeggen, heb bewust die preview van volgende week niet gezien. Het feit dat ik nu weet dat er een mol, is al weer teveel info
  maandag 14 februari 2005 @ 15:55:34 #112
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25086990
Geloof me, er is niets verraden hoor.
pi_25087034
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:39 schreef scanman01 het volgende:

[..]

mmmmm, wie - o - wie ?
  maandag 14 februari 2005 @ 21:55:47 #114
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25090934
En toch vraag ik me nog steeds af wat het verband is tussen de seizoenen onderling:

S1: Ira Gaines vraagt aan Mandy of ze beschikbaar is voor de volgende missie
S2: Mandy pleegt de aanslag op Palmer
S3: Sanders pleegt de aanslag uit wraak voor het misgaan van de Drazen Missie in Kosovo
En het hele idee van S1 was ook het wraak nemen van de Drazens.

Is die Drazen missie nou echt het enige verband? En was S2 een zijsprong? Het was een zijsprong als Mandy alleen ingehuurd is door die oliebaronnen. Of had S2 ook verband met de Drazen missie? Nee toch?
pi_25092981
Heb net 24 S3 gekeken in ongeveer 2 weken tijd en zag gisteren dat yorin ook tegen het einde aan zit. sowieso vond ik S3 minder goed, maar wel vermaakelijk.

1 vraagje, wat moest Sanders in godsnaam in de VS doen? Hij had de hele missie gewoon kunnen uitvoeren terwijl hij in een ander land zat.
pi_25093076
Hij voelt zich oppermachtig/ onkwetsbaar denk ik.
pi_25097137
Hmmm...de hele tijdal dit topic gemist!
Waar zitten we ongeveer qua afleveringen? Ergens bij de laatste 8 ofzo?
En die Drazen, die naam komt me bekend voor. Heeft Jack niet iemand moeten opsporen in S1 die zo heette? Dennis Hopper speelde m geloof ik.

Ik zit elke keer weer met het zweet in de naad te kijken, t is erg spannend allemaal. Ik ben erg blij dat Kim niet weer lang ontvoerd is enzo, ze doet t nu wel goed.
Voorspelbaar is het niet, al lijkt dat soms wel. Ik was er van overtuigd dat Kim en/of Saunders' dochter zouden worden ontvoerd. Maar dat bleek dus Michelle te zijn. Verveledn voor haar en Tony, maar ik vind het stom van Tony dat ie alleen die agenten wegstuurde, en niet vertelde dat Michelle was gegijzeld.
Aan de andere kant ook wel begrijpelijk, men heeft Chapelle al opgeofferd, dus dat zouden ze met Michelle ook doen.

En Cloe, tja, ik vind het een raar wijf. Ze kijkt de hele tijd enorm bedrukt, lapt iedereen erbij terwijl ze zelf ook de fout in gaat. Ik hoop niet dat zij de mol is, die spanning kan mijn hart niet meer aan .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_25097563
Er is tegenwoordig ook een 24 CD: http://www.amazon.co.uk/e(...)/026-7723519-4503660

Voor wie er geen genoeg van kan krijgen!
  dinsdag 15 februari 2005 @ 11:40:33 #119
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_25098056
In seizoen 1 wilde de Drazen familie (vader plus drie zonen) wraak nemen op Jack en (toen senator) Palmer, vanwege een missie die Drazen uit de weg moest ruimen... Ze hebben het gebouw waar hij in zat opgeblazen. Papa Drazen zat er alleen niet in (was een dubbelganger oid), maar wel z'n vrouw en kind. Zij zijn toen doodgegaan.

Saunders zat in het team dat het gebouw heeft gebombadeerd en was vermoedelijk omgekomen door de explosie. Dus niet..
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  dinsdag 15 februari 2005 @ 11:49:38 #120
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25098176
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 11:40 schreef FritsFlits het volgende:
Saunders zat in het team dat het gebouw heeft gebombadeerd en was vermoedelijk omgekomen door de explosie. Dus niet..
ja, of hij werkte gewoon samen met de Drazens, en tipte hen zodat ze konden ontkomen (alleen vrouw en dochter van Drazen kwamen om weet je nog).
En nu is hij uit op wraak:
1) voor zichzelf, omdat ze nooit naar hem hebben gezocht
2) mocht hij inderdaad voor de drazens hebben gewerkt, dan ook wraakactie namens hen natuurlijk
pi_25098318
Ik ga voor theorie 1. Volgens mij heeft hij gewoon lang in Kosovo in de gevangenis gezeten, met allerlei martelingen etc. Dus nu wil hij wraak. Daarom wilde hij ook de namen van alle 'spionnen' van de VS in andere landen, omdat hij wil voorkomen dat er nog vaker dit soort geheime buitenlandse missies ondernomen worden.
pi_25103136
Wat was de bedoeling van die chemische handdruk bij Palmer, ik snap nog steeds de clue niet? Hij is iig niet dood. Wilden ze zijn handvel/afdruk en tegelijkertijd dat ie ziek werd? Of was het een waarschuwing?

En weet iemand of ik die ringtone van CTU kan krijgen als ze gebeld worden? Man vette toon!
  dinsdag 15 februari 2005 @ 22:37:57 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25103207
Het was de bedoeling dat Palmer dood zou gaan. Dat was misschien ook wel de bedoeling van de schrijvers, maar aan het beginvan seizoen 3 besloten ze hem toch maar te laten leven. Dat is alles.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 22:50:49 #124
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25103417
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Het was de bedoeling dat Palmer dood zou gaan. Dat was misschien ook wel de bedoeling van de schrijvers, maar aan het beginvan seizoen 3 besloten ze hem toch maar te laten leven. Dat is alles.
ja precies de schrijvers bouwen er wel vaker verhaallijnen in die later niet helemaal uitkomen of niet zo als ze bedoelden.

Bijvoorbeeld dat gedoe met die ex man van die dokter ik gok dat ze daar meer op in wouden gaan. Maar daar toch op een gegeven moment vanaf zijn gestapt. of dat was om te laten zien dat palmer nog steeds die integere nette man was dat kan natuurlijk ook
pi_25103711
Nog een vraag... ik ben nu bezig met seizoen 3... enne hoe komt het dat La Myers bij de onderhandelingen is vh virus? Heb ik een aflevering gemist waarbij verteld werd dat ze is ontsnapt?
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:13:20 #126
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25103804
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:08 schreef trith het volgende:
Nog een vraag... ik ben nu bezig met seizoen 3... enne hoe komt het dat La Myers bij de onderhandelingen is vh virus? Heb ik een aflevering gemist waarbij verteld werd dat ze is ontsnapt?
Ze heeft in seizoen 2 ja een generaal pardon gekregen nu was ze dus verbannen naar een land in afrika maarja die regel had ze dus alweer verbroken en ze ging weer op dezelfde tour terug
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:18:05 #127
106856 MociN
Live your own legend
pi_25103905
Nina was toch als onderdeel van een deal vrijgelaten ofzo? Tenminste dat dacht ik.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:22:12 #128
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25104011
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:18 schreef MociN het volgende:
Nina was toch als onderdeel van een deal vrijgelaten ofzo? Tenminste dat dacht ik.
Ja zij zou de informatie die ze had over de bom opgeven en zij zou alle aanklachten tegen haar zien vallen
pi_25104234
De bitch!
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:55:07 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25104706
Het is trouwens te gek voor woorden dat ze zich aan zulke afspraken houden. Waarom zouden ze dat doen? Er kraait toch geen haan naar als ze naderhand Nina gewoon niet vrijgelaten hadden en levenslang hadden opgesloten? Ik vraag me af of het in werkelijkheid ook zo gaat. Als niemand van een deal weet, kan er ook niemand over vallen als ze zich er niet aan houden. Toekomstige "verklikkers" weten ook niet dat zo'n afspraak wel eens wordt gebroken.
pi_25105475
Ligt het nou aan mij met die mol bij CTU, daar wordt toch gewoon Tony mee bedoelt aangezien hij Saunders nu geholpen heeft
  woensdag 16 februari 2005 @ 00:35:01 #132
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25105739
edit

misschien toch een beetje een spoiler

[ Bericht 65% gewijzigd door scanman01 op 16-02-2005 09:45:51 ]
pi_25108540
Neee, dat kan niet. Het zal wel die irritante Chloe zijn.
Dat is realistischer.
pi_25109206
Ik dacht toch echt dat die motorrijder Kim uit de auto ging sleuren. Maar dat Michelle ontvoerd werd....pff niet gedacht!
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
  woensdag 16 februari 2005 @ 09:47:16 #135
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25109226
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 09:45 schreef sannuh het volgende:
Ik dacht toch echt dat die motorrijder Kim uit de auto ging sleuren. Maar dat Michelle ontvoerd werd....pff niet gedacht!
Als dat was gebeurd en Saunders had Jack gebeld.... wat had Jack dan gedaan ?
Zullen we nooit weten
pi_25109656
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 00:25 schreef Bananenman het volgende:
Ligt het nou aan mij met die mol bij CTU, daar wordt toch gewoon Tony mee bedoelt aangezien hij Saunders nu geholpen heeft
ja dat denk ik eigenlijk ook dat dat werd bedoelt met het voorstukje... er komt nu natuurlijk onderzoek naar het feit dat Saunders zo het pand uit kon lopen... en dat er een oproep gedaan was om alle mannetjes naar de voorkant het gebouw te laten lopen...
pi_25111138
Ik geloof niet dat Tony een "mol" is. Hij is niet meer dan het speeltje van Saunders.
Net zoals de president.
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:07:40 #138
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25111206
Over Tony:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25118089
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:04 schreef SlimShady het volgende:
Ik geloof niet dat Tony een "mol" is. Hij is niet meer dan het speeltje van Saunders.
Net zoals de president.
Ja, dat weten wij. Maar dat weet de rest van CTU niet, en daarom zien wordt hij misschien zonder dat ze weten hoe het precies zit als mol gezien. Dat bedoel ik.
pi_25126395
Poe...Ik liep echt wekenlang achter met 24, dus mijn ouders hadden alles netjes opgenomen. Gister was ik een dagje ziek, dus iets van 12 afleveringen achter elkaar gezien, en nu ben ik weer helemaal bij.

1 ding: WOW. Michelle!! ik dacht altijd dat ze een beetje een nietszeggende rol had. Wel sympathiek, maar nietszeggend. Ik had echt niet gedacht dat ze ertoe instaat was te reageren zoals ze deed in dat hotel. Grote bek, die man neerschieten, gezag uitstralen..Ik HOOPTE gewoon bijna dat ze weer zou omslaan toen die hoteleigenaar zijn vrouw wilde bellen, maar zelfs toen niet!! Ik was echt onder de indruk.

Ik vind dit seizoen echt heel goed...het moest een beetje op gang komen op het begin (met die ene drugsdealer die zogenaamd dat virus had (what was that all about? ), maar echt toen dat virus het hotel in kwam zat ik echt op het puntje van mijn stoel regelmatig naar adem te happen.
Zeer goed, zeer spannend!!
pi_25126673
`ben die series nu ook aan het kijken
pi_25147137
Damn wat een dilemma voor Tony.. In het "echt" zou iemand toch echt compleet doordraaien zou je denken..
Ben benieuwd naar Jack z'n reactie, tenminste ik neem aan dat die er achter komt.
Echt super vet om Saunders zo op z'n dooie gemakje dat gebouw uit te zien lopen
Denk je dat hij helemaal vast zit, één kleine verandering en het hele verhaal ligt weer open!

TOP serie

En de kijker tot op het laatste moment laten denken dat Saunders Kim & zijn dochter heeft, tenminste dat dacht ik... Met die zwarte motorrijder enzo..

[ Bericht 1% gewijzigd door Timothy_106 op 18-02-2005 17:09:25 (Typo (alweer)) ]
  vrijdag 18 februari 2005 @ 17:11:02 #143
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25147218
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 13:32 schreef trith het volgende:
`ben die series nu ook aan het kijken
En je avatar is je heldin?
pi_25147321
Oh ja dat gedoe met die eventuele mol:

Hm het lijkt er wel heel erg op idd, dat er een mol is. Maar bij 24 is juist waar ze hints voor geven juist niet het geval (zoals die hints dat Saunders Kim zou ontvoeren maar wat Michelle bleek).

Maar goed, het lijkt me wel realistisch dat er een mol is want die heb je altijd wel bij zulke organisaties denk ik. Allemaal van die ambitieuze workaholics die gewoon zo veel mogelijk geld (of macht) willen verdienen..
  vrijdag 18 februari 2005 @ 17:22:00 #145
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25147417
Zeker is er een mol. Ik bedoel, zonder hulp van iemand had Saunders toch nooit kunnen ontsnappen
pi_25147607
Conclusie:
Het is een onbekende voor ons, die voor CTU werkt. Waarschijnlijk één of andere bodyguard of chauffeur.
Of Irritante Chloe.
pi_25147636
Ik denk Chloe juist niet, ligt veelste voor de hand, en ze doet goeie dingen voor CTU
pi_25147797
Ik weet niet, ik mag Chloe wel. Moet altijd lachen om die rotkop van d'r en ze doet lekker d'r eigen ding (waarbij ze vaak anderen in de weg loopt). En ze heeft natuurlijk die worm tegengehouden en daar mogen we d'r heeeeeel dankbaar voor zijn en dat met die baby van Chase vond ik ook heel nobel.. Ze komt niet zo goed over maar ze is gewoon een dikke good guy ehm.. girl.

Edit: Oh ja, en wat ze nog meer gedaan heeft weet ik niet, heb seizoen 1 & 2 niet gezien...
  vrijdag 18 februari 2005 @ 20:00:38 #149
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25150016
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:33 schreef SlimShady het volgende:
Conclusie:
Het is een onbekende voor ons, die voor CTU werkt. Waarschijnlijk één of andere bodyguard of chauffeur.
Of Irritante Chloe.
Verkeerde conclusie lijkt me ... Ik bedoel, we hebben toch al gezien wie het was die Saunders hielp om te ontsnappen! Maar goed, kijk maar aanstaande zondag, dan wordt alles duidelijker.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 20:02:05 #150
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25150037
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:46 schreef Timothy_106 het volgende:
Edit: Oh ja, en wat ze nog meer gedaan heeft weet ik niet, heb seizoen 1 & 2 niet gezien...
Daar zat ze niet in
pi_25150050
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 20:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Verkeerde conclusie lijkt me ... Ik bedoel, we hebben toch al gezien wie het was die Saunders hielp om te ontsnappen! Maar goed, kijk maar aanstaande zondag, dan wordt alles duidelijker.
Ja, maar dan is het geen echte mol... dat is meer chantage. Behalve als...
pi_25153298
Ok, dat is genoeg
We zullen zien zondag...
pi_25161743
Weer 2 leuke afleveringen, maar nog steeds begrijp ik de dood van Chapelle niet (het onderzoek ging door en ze zijn er gewoon achter gekomen over de dochter van Saunders). En Saunders denkt toch niet dat Chapelle de enige is die geldsporen kan volgen. Het lijkt mij meer een dood om zn macht te laten zien. Verder erg knullig dat Michelle zo makkelijk kan worden ontvoerd en ook vreemd dat ze haar niks hebben aan gedaan. Saunders liet bijvoorbeeld eerst een hotel aanvallen en stelde daarna zn eisen, dat zou hij dan toch ook bij Michelle moeten doen.
pi_25161943
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:46 schreef javiergarcia het volgende:
Weer 2 leuke afleveringen, maar nog steeds begrijp ik de dood van Chapelle niet (het onderzoek ging door en ze zijn er gewoon achter gekomen over de dochter van Saunders). En Saunders denkt toch niet dat Chapelle de enige is die geldsporen kan volgen. Het lijkt mij meer een dood om zn macht te laten zien. Verder erg knullig dat Michelle zo makkelijk kan worden ontvoerd en ook vreemd dat ze haar niks hebben aan gedaan. Saunders liet bijvoorbeeld eerst een hotel aanvallen en stelde daarna zn eisen, dat zou hij dan toch ook bij Michelle moeten doen.
Chapelle was gewoon het beste daar in, een specialist. Dat knechtje van Saunder (hoe heet hij ook alweer, heeft hij nu net doodgeschoten?) zei immers ook dat Chapelle een specialist is op het gebied van het traceren van geldsporen. Daarom wou Saunders specifiek hem dood.

Dacht trouwens ook wel even als het zo makkelijk gaat waarom dan niet gelijk Tony & Jack etc. ook dood? Maar ach, dan zou de serie wel snel doodbloeden...

Saunders heeft met het Chandler Hotel gewoon bewezen dat hij niet bluft, dat hoeft hij nu niet meer te doen. En om Michelle nu gelijk een oog uit te steken lijkt me wel erg bruut voor de serie
En het feit dat hij het BIJNA deed, voegt wel wat toe aan de spanning...

Hoe Michelle, schijnbaar zo makkelijk, precies ontvoerd is weten we (nog) niet.. Als hij gewoon mensen bij die organisatie heeft die voor hem werken is het niet zo moeilijk.

Ik hoop trouwens niet dat ze Michelle iets aan doen, van alle babes in 24 is zij toch zeker de geilste
pi_25168431
pi_25168564
Mooi
pi_25169656
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 15:01 schreef Timothy_106 het volgende:

[..]

Chapelle was gewoon het beste daar in, een specialist. Dat knechtje van Saunder (hoe heet hij ook alweer, heeft hij nu net doodgeschoten?) zei immers ook dat Chapelle een specialist is op het gebied van het traceren van geldsporen. Daarom wou Saunders specifiek hem dood.

Dacht trouwens ook wel even als het zo makkelijk gaat waarom dan niet gelijk Tony & Jack etc. ook dood? Maar ach, dan zou de serie wel snel doodbloeden...

Saunders heeft met het Chandler Hotel gewoon bewezen dat hij niet bluft, dat hoeft hij nu niet meer te doen. En om Michelle nu gelijk een oog uit te steken lijkt me wel erg bruut voor de serie
En het feit dat hij het BIJNA deed, voegt wel wat toe aan de spanning...

Hoe Michelle, schijnbaar zo makkelijk, precies ontvoerd is weten we (nog) niet.. Als hij gewoon mensen bij die organisatie heeft die voor hem werken is het niet zo moeilijk.

Ik hoop trouwens niet dat ze Michelle iets aan doen, van alle babes in 24 is zij toch zeker de geilste
Prefereer toch Kim Bauer
pi_25170747

Kim
pi_25170985
Ja Kim is ook superrrrr lekker! Maar ik hou nou eenmaal niet zo van blond..
En Michelle die heeft gewoon zo'n uitstraling over zich van...
Ach.. smaken verschillen

[ Bericht 1% gewijzigd door Timothy_106 op 20-02-2005 12:04:46 ]
pi_25173391
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 23:52 schreef Timothy_106 het volgende:
Ja Kim is ook superrrrr lekker! Maar ik hou nou eenmaal niet zo van blond..
En Michelle die heeft gewoon zo'n uitstraling over zich van...
Ach.. smaken verschillend
Blijkbaar hebben wij dan dezelfde smaak.. MIchelle:
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  zondag 20 februari 2005 @ 20:51:20 #161
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_25183897
nog 13 minuten!! kheb er weer zin in
pi_25183911
Het is weer bijna zover
pi_25184035
jetzt gehts los
pi_25184452
oe oe tony wat doe je nou
Michael Scofield
pi_25184515
Pff, de gevoelens van Tony krijgen de overhand..

Maar goed, ik begrijp 'm wel, Michelle .
sig verwijderd door FA
pi_25184527
Over een uur een scene die een Emmy won, zeg alleen niet wat voor Emmy
pi_25184578
Vertel ff, tis nu toch reclame
  zondag 20 februari 2005 @ 21:57:37 #168
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25184702
zelfs Jack dacht even dat Chloe de mol was, net als in het topic al eerder werd gezegd...

nooitverwacht dat Tony zover zou gaan, shiiit :S Naja, persoonlijke gevoelens, valt wat vor te zeggen ^^

09:59:59 wat ben ik blij dat de volgende aflevering nu meteen start
Seriously!?
pi_25184850
Echt geweldig dit
Ik zou bijna wensen dat het is afgelopen, tis gewoon spannend
pi_25184868
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:45 schreef CloudStrife het volgende:
Dit stuk wil ik niet missen, ondanks dat ik het al tig keer heb gezien
Michael Scofield
  zondag 20 februari 2005 @ 22:08:37 #171
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_25184894
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:45 schreef CloudStrife het volgende:
Yeah
pi_25185388
Nog 10 minuutjes, de spanning komt eraan. Ik voelhet
Michael Scofield
pi_25185411
Wat was nou die scene dan
  zondag 20 februari 2005 @ 22:35:04 #174
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_25185424
Komt nog.
  zondag 20 februari 2005 @ 22:36:53 #175
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_25185461
waarom heeft michelle zich nauw weer laten pakken? Is Saunders echt bereidt om ze dochter op te offeren? Want waarom zou je anders michelle weer op laten pakken?
  zondag 20 februari 2005 @ 22:49:57 #176
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25185663
die straaljagers, wat vet!

maar ze moeten nog 2 afleveringen, Saunders hebben ze... spannend. De preview toch wel even gekeken!

[ Bericht 10% gewijzigd door ImPrEzA op 20-02-2005 22:51:13 (preview) ]
Seriously!?
pi_25185677
Oh mijn god, dit was geweldig!!

Nu de 11 buisjes nog!
  zondag 20 februari 2005 @ 22:51:48 #178
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_25185693
woa, tering dit was echt geweldig... Kan echt niet meer wachten
pi_25185752
Pfff, spannend. Ik begin steeds meer een hekel aan Jack te krijgen trouwens. Hij gaat echt te ver.

Gelukkig is Michelle d'r nog

Mag ik wel dingen over het voorstukje zeggen of is dat ook spoileren?
pi_25185760
Saunders zei "It has just begun"
Gaan ze in seizoen 4 daarover verder?
pi_25185763
Die F18's

Volgende week de laatste 2?
pi_25185780
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:55 schreef SlimShady het volgende:
Saunders zei "It has just begun"
Gaan ze in seizoen 4 daarover verder?
Er komen nog twee afleveringen..
  zondag 20 februari 2005 @ 22:57:27 #183
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25185795
Outstanding Single-Camera Picture Editing for a Drama Series
Chris G. Willingham (editor)
For episode "10:00 AM - 11:00 AM".

Outstanding Stunt Coordination
Gregory J. Barnett (stunt coordinator)

Welke scene ging het nou om, die eerder op deze pagina werd genoemd? Ik ben niet iemand die awards-winnende-scenes herkent als zodanig ^^
Seriously!?
  zondag 20 februari 2005 @ 22:57:34 #184
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_25185799
Wat was de emmy winnende scene nou?

Dat stuk met die straaljagers was wel bijzonder vet!
It's about being boss, not being the boss...
pi_25186028
damm weer spannend zeg volgende week al de laatste afleveringen
dat met die F18's was wel vet zeg
pi_25186096
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:55 schreef Timothy_106 het volgende:
Doe maar niet, alsjeblieft. Ik kijk de voorstukjes (spoilers) expres niet.
  zondag 20 februari 2005 @ 23:40:39 #187
13148 Shogo
Psycho...
pi_25186755
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:57 schreef ImPrEzA het volgende:
Outstanding Single-Camera Picture Editing for a Drama Series
Chris G. Willingham (editor)

Outstanding Stunt Coordination
Gregory J. Barnett (stunt coordinator)

Welke scene ging het nou om, die eerder op deze pagina werd genoemd? Ik ben niet iemand die awards-winnende-scenes herkent als zodanig ^^
Ben ik ook wel benieuwd naar!

Damn wat een spannende afleveringen weer zeg. Dit is echt gekkigheid. Ben benieuwd wat er volgende week op ons dak valt.
  zondag 20 februari 2005 @ 23:46:28 #188
93925 Zero-F
P.S.V. Eindhoven
pi_25186892
WOW, In een woord geweldig!! Wat een einde!! Die straaljagers...

De spanning is té erg
  zondag 20 februari 2005 @ 23:54:33 #189
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25187082
Na al dat gespeculeer over wie nou die zogenaamde mol is, is dat nu tenminste duidelijk. Ik zit al ruim in seizoen 4 te kijken, maar kan het toch niet laten weer even mee te kijken naar de laatste delen van seizoen 3. Wat is het toch een geweldig seizoen
pi_25187121
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:55 schreef Timothy_106 het volgende:
Doe maar niet, aub .
sig verwijderd door FA
pi_25188037
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Na al dat gespeculeer over wie nou die zogenaamde mol is, is dat nu tenminste duidelijk. Ik zit al ruim in seizoen 4 te kijken, maar kan het toch niet laten weer even mee te kijken naar de laatste delen van seizoen 3. Wat is het toch een geweldig seizoen
het zjin allemaal geweldige seizoenen! Het is gewoon een geweldige serie
pi_25188156
Zeer zeker. Dat vind ik ook.
pi_25189794
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:11 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Doe maar niet, alsjeblieft. Ik kijk de voorstukjes (spoilers) expres niet.
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:56 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Doe maar niet, aub .
Ok

Maar nou wil ik nog steeds wel weten hoe Saunders Michelle precies te pakken heeft gekregen en hoe hij zoveel wist.

Saunders die achteruit geblazen wordt door die explosie!!
pi_25189937
Met die F18's
  maandag 21 februari 2005 @ 09:10:46 #195
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25190288
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:40 schreef Shogo het volgende:

[..]

Ben ik ook wel benieuwd naar!

Damn wat een spannende afleveringen weer zeg. Dit is echt gekkigheid. Ben benieuwd wat er volgende week op ons dak valt.
Die van die F16 dacht ik.

Het is wel jammer de piloot die deze stunt heeft uitgevoerd is later omgekomen in Irak
pi_25190294
Ja, ik heb seizoen 3 ook al gezien, maar welke scene had dan een emmy gewonnen ?
  maandag 21 februari 2005 @ 09:15:55 #197
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25190326
quote:
Op maandag 21 februari 2005 09:11 schreef dapluiz het volgende:
Ja, ik heb seizoen 3 ook al gezien, maar welke scene had dan een emmy gewonnen ?
Dat ging gewoon over de hele aflevering volgens mij

de schietpartij bij de overdracht. Die F16's
pi_25190333
Ik begin Cloe steeds leuker te vinden. Ik kan bijna niet wachten tot ze een keer net iets te irritant doet bij een collega en deze haar tact gaat bijbrengen met een butagasbrander en een kaasschaaf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Karboenkeltje op 21-02-2005 09:38:44 (Ongelukkig overvloedige i.) ]
pi_25190408
quote:
Op maandag 21 februari 2005 09:10 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Die van die F16 dacht ik.

Het is wel jammer de piloot die deze stunt heeft uitgevoerd is later omgekomen in Irak
F18
  maandag 21 februari 2005 @ 09:26:08 #200
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25190440
quote:
Op maandag 21 februari 2005 09:23 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

F18
Ok die vliegtuigen
pi_25190454
quote:
Op maandag 21 februari 2005 09:26 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Ok die vliegtuigen

Maar was inderdaad wel een stoere scene
pi_25190796
En die WTF-blik op het gezicht van Saunders toen zijn dochter rechts omkeerts maaktte en hij plotseling onder vuur kwam te liggen.
pi_25191236
Gaat Yorin gelijk door met season 4 ? Of moeten we wachten tot september ofzo?
pi_25191260
Wachten, want vanaf 6 maart komt om zondag CSI New York op Yorin
pi_25191641
Pff was echt geweldig dit..Ik ga t zo allemaal nog maar eens een keer kijken, het ging vooral het laatste kwartier allemaal zo snel!!

Echt SU-PER-VET, dat einde...
pi_25191670
Jammer dat er nog maar 2 afleveringen komen
pi_25191916
24 won voor die aflevering een stunt Emmy, voor beste stunt scene in een tv-serie. Das dus de scene met die twee F18's.

maandag 21 februari 2005 @ 11:41:52 #208
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_25191974
echt een vette aflevering gister. vooral die actie bij de uitwisseling van de dochter
  maandag 21 februari 2005 @ 12:29:45 #209
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25192530
quote:
Op maandag 21 februari 2005 10:35 schreef trith het volgende:
Gaat Yorin gelijk door met season 4 ? Of moeten we wachten tot september ofzo?
Dan kun je nog wachten tot november ben ik bang
  maandag 21 februari 2005 @ 13:16:26 #210
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_25192923
quote:
Op maandag 21 februari 2005 09:58 schreef Mr_Romano het volgende:
En die WTF-blik op het gezicht van Saunders toen zijn dochter rechts omkeerts maaktte en hij plotseling onder vuur kwam te liggen.
Dat was echt meesterlijk! Zeker omdat tie eigenlijk de hele tijd de macht heeft gehad en het elke keer precies volgens zijn manier ging, maar nu een keer helemaal niet. Ik vond het eigenlijk wel een beetje vreemd dat Saunders er zelf ook bij was.
  maandag 21 februari 2005 @ 13:25:51 #211
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25193042
quote:
Op maandag 21 februari 2005 13:16 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Dat was echt meesterlijk! Zeker omdat tie eigenlijk de hele tijd de macht heeft gehad en het elke keer precies volgens zijn manier ging, maar nu een keer helemaal niet. Ik vond het eigenlijk wel een beetje vreemd dat Saunders er zelf ook bij was.
maar geloof me, het kan nog steeds op zijn manier gaan. Hij kan makkelijk afgesproken hebben, als ik me niet binnen het uur meld mag het virus vrijgelaten worden.

En daarmee zou hij er dus voor kunnen zorgen dat hij vrijgelaten word. Zo lang ze niet alle buisjes virus in handen hebben, heeft Saunders nog alle touwtjes in handen.
pi_25193643
Ben het met je eens Gonzo
  maandag 21 februari 2005 @ 16:05:59 #213
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25193820
quote:
Op maandag 21 februari 2005 13:25 schreef greatgonzo het volgende:
En daarmee zou hij er dus voor kunnen zorgen dat hij vrijgelaten word. Zo lang ze niet alle buisjes virus in handen hebben, heeft Saunders nog alle touwtjes in handen.
Jack zou Jack niet zijn als hij daar geen oplossing voor heeft
pi_25194615
quote:
Op maandag 21 februari 2005 16:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Jack zou Jack niet zijn als hij daar geen oplossing voor heeft
De dochter van Saunders martelen voor zijn ogen?
  maandag 21 februari 2005 @ 18:35:14 #215
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_25194656
wat ik trouwens ook niet snap is dat saunders niet de plek waar ze de uitwisselingen zou plaats vinden van te voren heeft gecheckt. Hij zou toch makkelijk wat van zijn gastjes die plek kunnen laten checken of via satteliet beelden alles bekijken want niet al die ctu units zaten onder de brug, je zag ze ook vanaf de brug komen, dus dan zou je dat toch op sateliet beelden moeten kunnen zien.
pi_25194674
Vinden jullie alleen ook niet dat ze zo "hees" praten/fluisteren! Het viel vooral op toen Tony ineens begon te schreeuwen tegen Jack. Wow wat een volume

Over gisteren: Geweldig! Jammer dat het alleen volgende week voorbij is.
  maandag 21 februari 2005 @ 18:39:44 #217
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25194705
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:35 schreef The.PhantoM het volgende:
wat ik trouwens ook niet snap is dat saunders niet de plek waar ze de uitwisselingen zou plaats vinden van te voren heeft gecheckt. Hij zou toch makkelijk wat van zijn gastjes die plek kunnen laten checken of via satteliet beelden alles bekijken want niet al die ctu units zaten onder de brug, je zag ze ook vanaf de brug komen, dus dan zou je dat toch op sateliet beelden moeten kunnen zien.
Saunders wou toch eerst ook op een andere plek alleen toen hangde Jack de telefoon ja op. En Saunders had dit natuurlijk ook nooit verwacht
pi_25194927
Nou ze hebben Saunders! Eindelijk...
Maarja nu nog die elf buisjes. Ik denk wel dat Saunders had afgesproken met zijn "handlangers" dat als hij werd opgepakt ze de buisjes naar hun aangewezen locatie te brengen en te laten ontploffen zodat het virus wordt verspreid
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
  maandag 21 februari 2005 @ 19:03:46 #219
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25194979
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:39 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Saunders wou toch eerst ook op een andere plek alleen toen hangde Jack de telefoon ja op. En Saunders had dit natuurlijk ook nooit verwacht
Ik zeg niet vaak iets over dit soort dingen, maar "hangde"

On topic: goede zaak dat Yorin nu steeds 2 afleveringen per keer uitzendt. Dat maakt het een stuk prettiger om te kijken.
pi_25195087
Het is alleen zo snel voor bij nu
Kunnen ze er geen 48 van maken?
  maandag 21 februari 2005 @ 23:15:25 #221
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25197233
quote:
Op maandag 21 februari 2005 20:08 schreef SHERMAN het volgende:
Het is alleen zo snel voor bij nu
Kunnen ze er geen 48 van maken?
Nee in het echt kan het al niet dat iemand 24 achtereen zo'n prestatie geeft volgens mij maar er dan geen 48 uur van
pi_25197432
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:15 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Nee in het echt kan het al niet dat iemand 24 achtereen zo'n prestatie geeft volgens mij maar er dan geen 48 uur van
Aan de andere kant zou het wel "realistisch" kunnen zijn dat sommige hoofdpersonen af en toe een dutje van een paar uur doen. Krijg je een leuke extra dimensie aan het gebeuren: "Aaargh, is [favoriet karakter] nog niet wakker!?" of "Shit, [minst geliefde karakter] is ook weer bij hoor..."
pi_25197862
Dutje?!
Nee, dat lijkt me niks.

Ik hoop echt dat ze meer seizoenen maken.
  maandag 21 februari 2005 @ 23:55:36 #224
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25198006
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:47 schreef SlimShady het volgende:
Ik hoop echt dat ze meer seizoenen maken.
Nou, de vierde is dus al bij aflevering 9. Is ook vrij spannend al weer, maar net even iets minder dan 3. Maar wie weet verandert dat nog
  dinsdag 22 februari 2005 @ 00:30:46 #225
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25198530
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:36 schreef Sonja27 het volgende:
Vinden jullie alleen ook niet dat ze zo "hees" praten/fluisteren! Het viel vooral op toen Tony ineens begon te schreeuwen tegen Jack. Wow wat een volume

Over gisteren: Geweldig! Jammer dat het alleen volgende week voorbij is.
dat hese valt mij ook nog steeds elke week weer op. Maar ja, dat is een signatuur van de serie... in het begin rete-irritant, na een tijdje ben je er aan gewend Zal wel bedoeld zijn om het mysterieus te laten klinken
Seriously!?
pi_25200624
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 00:30 schreef ImPrEzA het volgende:

[..]

dat hese valt mij ook nog steeds elke week weer op. Maar ja, dat is een signatuur van de serie... in het begin rete-irritant, na een tijdje ben je er aan gewend Zal wel bedoeld zijn om het mysterieus te laten klinken

Vooral Jack & Tony zijn er heel goed in!
pi_25204807
zat net in het verkeerde topic te lurken, die van seizoen 4 kreeg een paar spoilers te lezen
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
pi_25211919
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 07:10 schreef Timothy_106 het volgende:

[..]

Vooral Jack & Tony zijn er heel goed in!
Misschien symboliseert de hese stem de vermoeidheid en stress ? Vergeet niet dat Tony slechts enkele uren eerder is neergeschoten, onder narcose is geweest, door de President op persoonlijke consequenties tav zijn acties is gewezen, zijn vrouw 2x aan de dood is ontsnapt, hij bijna uit zijn functie is gezet, Chapelle heeft moeten opofferen, definitief uit zijn functie is gezet ....
pi_25212678
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:52 schreef Mr_Romano het volgende:

[..]

Misschien symboliseert de hese stem de vermoeidheid en stress ? Vergeet niet dat Tony slechts enkele uren eerder is neergeschoten, onder narcose is geweest, door de President op persoonlijke consequenties tav zijn acties is gewezen, zijn vrouw 2x aan de dood is ontsnapt, hij bijna uit zijn functie is gezet, Chapelle heeft moeten opofferen, definitief uit zijn functie is gezet ....
Wat is het toch een heerlijk realistisch programma .

Hoe zou het trouwens met Jack zn heroine verslaving zijn? Daar lijkt hij ook geen last meer van te hebben .
pi_25212796
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 11:50 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Hoe zou het trouwens met Jack zn heroine verslaving zijn? Daar lijkt hij ook geen last meer van te hebben .
Hij had een pilletje van die drugdealer (Salazar) gekregen. Ik denk dat het een heel erg geheim pilletje was waarvan de dealers ab-so-luut niet willen dat anderen er toegang tot krijgen.

*Slik.* Poef, verslaving weg.
pi_25212860
Volgende aflevering steelt Jack een autoradio
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:42:52 #232
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_25214980
schandalig. dat gaat vast grote gevolgen hebben

ik heb net aflevering 22 gedownload om die uitwisselings scene nog s te zien
pi_25216699
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:42 schreef SouthernSun het volgende:
schandalig. dat gaat vast grote gevolgen hebben

ik heb net aflevering 22 gedownload om die uitwisselings scene nog s te zien
Ehm mag ik vragen waar? Oh nee dat mag niet op het forum he. Kan je me het misschien mailen want ik kan ze nergens vinden op Limewire o.i.d.

Timothy
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:50:56 #234
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_25216704
Ik denk dat Jack het te druk heeft om met z'n verslaving bezig te zijn. Na deze dag zal tie wel weer ff een lekker shotje nemen
pi_25216872
Bij welke aflevering zitten we nu eigenlijk? Nog 4 of 2 te gaan dacht ik zo. Aangezien zondag 6 maart CSI:NY om half negen op Yorin te zien is...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_25217470
Zondag zijn de laatste 2 te zien.
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:22:38 #237
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_25217935
Nee, hij heeft een pil gehad, zodat hij een tijdje van de afkickverschijnselen is.
pi_25218521
Van CTU, correct?
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:02:34 #239
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_25218574
nee van salazar werd hier boven gezegd.

@ timothy: mag idd niet :p via torrent
pi_25218701
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:02 schreef SouthernSun het volgende:
nee van salazar werd hier boven gezegd.
Dat slaat nergens op. Het zal allemaal wel...
pi_25221360
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:10 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op. Het zal allemaal wel...
als je nou had opgelet dan had je ook inderdaad gezien dat ie het van salazar kreeg...ook al vind je het nergens op slaan
pi_25221504
Dat gedeelte ben ik vergeten...
En waarvoor was dat pilletje bedoeld?
  woensdag 23 februari 2005 @ 22:10:23 #243
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_25221935
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:47 schreef SlimShady het volgende:
Dat gedeelte ben ik vergeten...
En waarvoor was dat pilletje bedoeld?
dat ie een beetje nomaal zou kunnen functioneren tijdens de deal met die gast die het virus had (ben ze naam alweer kwijt). Die gast die aan saunders later het virus verkocht
pi_25222030
Amador
pi_25228837
Zodat hij weer volledig bij bewustzijn is. Handig en begrijpelijk.
  zondag 27 februari 2005 @ 14:44:50 #246
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25281797
Vandaag de laatste 2 iedereen er klaar voor
pi_25281838
Jammer dat het la weer bijna is afgelopen
pi_25282009
Zal vast weer spannend worden vanavond . Heb er zin in .
  zondag 27 februari 2005 @ 15:11:04 #249
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25282127
De laatste twee uur vandaag.

Ik denk dat Jack, Palmer en miljoenen Amerikanen worden vermoord door het virus.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  Donald Duck held zondag 27 februari 2005 @ 15:14:09 #250
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_25282171
Een negatief einde zou ook wel tof zijn. Superagent Bauer's geluk kan niet eeuwig duren.
Daar hoopte ik bij seizoen 2 eigenlijk al op, dat het laatste shot zou zijn van de bommenwerpers die hun lading droppen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_25282818
quote:
Op zondag 27 februari 2005 15:11 schreef Sidekick het volgende:
De laatste twee uur vandaag.

Ik denk dat Jack, Palmer en miljoenen Amerikanen worden vermoord door het virus.
quote:
Op zondag 27 februari 2005 15:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Een negatief einde zou ook wel tof zijn. Superagent Bauer's geluk kan niet eeuwig duren.
Daar hoopte ik bij seizoen 2 eigenlijk al op, dat het laatste shot zou zijn van de bommenwerpers die hun lading droppen
Mwoa, seizoen 4 enzo...
pi_25283342
Misschien is seizoen 4 in een soort post-apocalyptische wereld, een beetje een mad max sfeertje met Jack als leider van de survivors .

Maar ik denk het niet.
pi_25285514
quote:
Op zondag 27 februari 2005 16:39 schreef H.Flick het volgende:
Misschien is seizoen 4 in een soort post-apocalyptische wereld, een beetje een mad max sfeertje met Jack als leider van de survivors .

Maar ik denk het niet.
Ik ook niet
  zondag 27 februari 2005 @ 20:06:30 #254
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25286147
Bereid je in ieder geval maar voor op een zeer spectaculair einde. Een einde, wat ook van invloed is op seizoen 4
pi_25286266
quote:
Op zondag 27 februari 2005 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Bereid je in ieder geval maar voor op een zeer spectaculair einde. Een einde, wat ook van invloed is op seizoen 4

Jij ook altijd met je teasers
pi_25286301
laatste 2 uurtjes alweer
pi_25286389
quote:
Laat me raden:
Saunders vermoord Kim en heel seizoen 4 gaat over Jack's wraak.
  zondag 27 februari 2005 @ 20:36:35 #258
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_25286584
ik denk dat kim, jack, tony & saunders konijnenpakjes aantrekken, en gezamelijk, begeleid door een op hobo en triangel gespeelde versie van "oh when the saints come marching in" een stevige polka inzetten op het dak van een roestige zeecontainer.

maar ja, das maar een theorie natuurlijk....
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  zondag 27 februari 2005 @ 20:59:27 #259
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_25286879
jaja we beginnen weer 24!!!
pi_25286890
Daar gaan we voor de laatste 2 uur .
sig verwijderd door FA
  zondag 27 februari 2005 @ 21:06:58 #261
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25286980
Ik kan het niet laten om toch ook weer te kijken
  zondag 27 februari 2005 @ 21:09:42 #262
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25287018
Nu een echte Jack scene
  zondag 27 februari 2005 @ 21:09:56 #263
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_25287020
quote:
Ohja? Ik vond het vies tegenvallen. Seizoen 3 begon goed en het werd steeds spannender tot ongeveer de laatste 5 afleveringen. Ik vond het persoonlijk maar een formaliteit vanaf het moment dat Saunders opgepakt werd.
  zondag 27 februari 2005 @ 21:14:20 #264
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25287081
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:09 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

Ohja? Ik vond het vies tegenvallen. Seizoen 3 begon goed en het werd steeds spannender tot ongeveer de laatste 5 afleveringen. Ik vond het persoonlijk maar een formaliteit vanaf het moment dat Saunders opgepakt werd.
Tja, zo zijn er ook mensen die seizoen 3 de minste vinden. Dat blijf je toch houden
pi_25287132
Bonk Bonk, Bonk Bonk, Bonk Bonk.....

Zo vroeg al
pi_25287526
yeessss ze hebben the bottle
Michael Scofield
  zondag 27 februari 2005 @ 21:41:39 #267
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_25287551
lekker spannend heerlijk
pi_25287580
ze hebben al heel wat buisje
Michael Scofield
  zondag 27 februari 2005 @ 21:44:21 #269
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_25287603
hoe hadden ze nou die gast (Raven?) in LA gevonden die zo'n vial had met het virus?
pi_25287649
Wat is die Sherry toch een bitch, waarom vermoorden ze haar niet gewoon, ben je van het gezeik af. Niemand die er achter komt.
pi_25287741
OMG!
  zondag 27 februari 2005 @ 21:54:57 #272
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25287791
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:47 schreef trith het volgende:
Wat is die Sherry toch een bitch, waarom vermoorden ze haar niet gewoon, ben je van het gezeik af. Niemand die er achter komt.

(watch out what you wish for )
pi_25287805
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:47 schreef trith het volgende:
You're wish is my command
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_25287806
Sherry dood !!
EINDELIJK
Michael Scofield
pi_25287854
gvd zeg wat een qlimax sherry en julia dood
pi_25287952
fuck die gozer ik hoop dat ze m pakken
pi_25287956
Wel erg toevallig dat Rabens net voor de camera komt nu dat Saunders neergeschoten is .

Of misschien is het wel zo'n 24-truukje en is dat Rabens helemaal niet
pi_25287960
suanders dood
  zondag 27 februari 2005 @ 22:04:05 #279
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_25287961
Jezus fuck!! Wat slecht zeg dat saunders zo dood moet gaan... Echt een diepte punt van 24 zeg. Tering
  zondag 27 februari 2005 @ 22:04:27 #280
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25287966
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:58 schreef pascalheister het volgende:
Add Saunders to the list...

Nog meer?
pi_25287972
quote:
Op zondag 27 februari 2005 21:58 schreef pascalheister het volgende:
En Saunders .

Het blijft het laatste moment spannend .
sig verwijderd door FA
  zondag 27 februari 2005 @ 22:05:26 #282
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25287995
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:04 schreef The.PhantoM het volgende:
Jezus fuck!! Wat slecht zeg dat saunders zo dood moet gaan... Echt een diepte punt van 24 zeg. Tering
Ja dat vond ik het toen ook al net alsof "the bad guy" Altijd dood moet ofzo
  zondag 27 februari 2005 @ 22:05:38 #283
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25288000
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:03 schreef H.Flick het volgende:
Wel erg toevallig dat Rabens net voor de camera komt nu dat Saunders neergeschoten is .

Of misschien is het wel zo'n 24-truukje en is dat Rabens helemaal niet
Ach ja, dat moet je net zo zien als een tijdsbom die 1 seconde voor afloop wordt uitgeschakeld in films

Maar het lijstje gaat lekker:

Gael
Nina
Ryan Chapelle
Sherry
Julia
Saunders
pi_25288022
wie weet gaan er nog wel meer doden vallen, van de vaste cast?

Komt er toch wel een seizoen 4 met Jack, Tony, Michelle, Kim, Chase en of Chloe?
Michael Scofield
pi_25288050
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ach ja, dat moet je net zo zien als een tijdsbom die 1 seconde voor afloop wordt uitgeschakeld in films
Maar Jack kent die 'wet' ook en weet dus wie hij moet hebben
  zondag 27 februari 2005 @ 22:08:31 #286
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_25288063
btw, hoe hadden ze nou eerst het signaal van rabens gevonden? Eerst lukte het niet, ze hadden alle locaties van koeriers behalve die in LA, en toen hadden ze opeens de locatie van rabens in LA. Hoe kwam dat nou?
pi_25288081
Als Gael meetelt dan moeten Amador en de Salazars ook in het lijstje
pi_25288089
Ik maar denken dat de vrouw van Gael Saunders zou aanvallen op het moment dat die vent in beeld kwam, maar nee ze schiet hem meteen dood..... En sherry en julia my god ha ha!!!! Gaat lekker!
  zondag 27 februari 2005 @ 22:12:10 #289
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25288130
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:07 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Maar Jack kent die 'wet' ook en weet dus wie hij moet hebben
Ze hadden eigenlijk Saunders nog even moeten laten leven. Dat hij op de grond dood lag te gaan, toen de foto herkende,,, overeind komt en met zijn vinger een wijsbeweging maakt.... en dan pas weer achterover valt.. dood.., natuurlijk nog net voordat hij de man daadwerkelijk kon aanwijzen
pi_25288470
neee chase mag niet doodgaan.....
pi_25288475
chase, nee toch...
Michael Scofield
pi_25288524
dag hand
pi_25288572
gedverdemme
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_25288576
auw
Michael Scofield
pi_25288583
Hij doet het gewoon! Ik had verwacht dat net voordat hij ging hakken de telefoon zou gaan.
pi_25288586
Even twee dingen:

Michelle had het tegen Brad over een blauwe wagen en later was het ineens een groene
Michelle was toch ook geïnfecteerd ?
sig verwijderd door FA
  zondag 27 februari 2005 @ 22:34:00 #297
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25288593
Ik zit hier opnieuw met kippenvel over m'n hele lichaam... Wat een scene
pi_25288611
Blauw en groen lijkt op elkaar... denk ik .
En Michelle bleek niet geïnfecteerd te zijn, ze hoorde bij de 1% ofzo die immuun was...
pi_25288641
Is de koelkast wel luchtdicht??
Michael Scofield
pi_25288644
quote:
Op zondag 27 februari 2005 22:34 schreef H.Flick het volgende:
En Michelle bleek niet geïnfecteerd te zijn, ze hoorde bij de 1% ofzo die immuun was...
Ja maar ze had de verschijnselen toen ze bij Saunders zat opgesloten en die bewaker haar zag.
sig verwijderd door FA
  zondag 27 februari 2005 @ 22:36:38 #301
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_25288657
omg zeg :S die hand..

amateuristisch btw dat Saunders zo in CTU kon worden doodgeschoten.
Seriously!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')