quote:
Dan kun je nog wachten tot november ben ik bangquote:Op maandag 21 februari 2005 10:35 schreef trith het volgende:
Gaat Yorin gelijk door met season 4 ? Of moeten we wachten tot september ofzo?
Dat was echt meesterlijk! Zeker omdat tie eigenlijk de hele tijd de macht heeft gehad en het elke keer precies volgens zijn manier ging, maar nu een keer helemaal niet. Ik vond het eigenlijk wel een beetje vreemd dat Saunders er zelf ook bij was.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:58 schreef Mr_Romano het volgende:
En die WTF-blik op het gezicht van Saunders toen zijn dochter rechts omkeerts maaktte en hij plotseling onder vuur kwam te liggen.
maar geloof me, het kan nog steeds op zijn manier gaan. Hij kan makkelijk afgesproken hebben, als ik me niet binnen het uur meld mag het virus vrijgelaten worden.quote:Op maandag 21 februari 2005 13:16 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Dat was echt meesterlijk! Zeker omdat tie eigenlijk de hele tijd de macht heeft gehad en het elke keer precies volgens zijn manier ging, maar nu een keer helemaal niet. Ik vond het eigenlijk wel een beetje vreemd dat Saunders er zelf ook bij was.
Jack zou Jack niet zijn als hij daar geen oplossing voor heeftquote:Op maandag 21 februari 2005 13:25 schreef greatgonzo het volgende:
En daarmee zou hij er dus voor kunnen zorgen dat hij vrijgelaten word. Zo lang ze niet alle buisjes virus in handen hebben, heeft Saunders nog alle touwtjes in handen.
De dochter van Saunders martelen voor zijn ogen?quote:Op maandag 21 februari 2005 16:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jack zou Jack niet zijn als hij daar geen oplossing voor heeft
Saunders wou toch eerst ook op een andere plek alleen toen hangde Jack de telefoon ja op. En Saunders had dit natuurlijk ook nooit verwachtquote:Op maandag 21 februari 2005 18:35 schreef The.PhantoM het volgende:
wat ik trouwens ook niet snap is dat saunders niet de plek waar ze de uitwisselingen zou plaats vinden van te voren heeft gecheckt. Hij zou toch makkelijk wat van zijn gastjes die plek kunnen laten checken of via satteliet beelden alles bekijken want niet al die ctu units zaten onder de brug, je zag ze ook vanaf de brug komen, dus dan zou je dat toch op sateliet beelden moeten kunnen zien.
Ik zeg niet vaak iets over dit soort dingen, maar "hangde"quote:Op maandag 21 februari 2005 18:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Saunders wou toch eerst ook op een andere plek alleen toen hangde Jack de telefoon ja op. En Saunders had dit natuurlijk ook nooit verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |