ja precies de schrijvers bouwen er wel vaker verhaallijnen in die later niet helemaal uitkomen of niet zo als ze bedoelden.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Het was de bedoeling dat Palmer dood zou gaan. Dat was misschien ook wel de bedoeling van de schrijvers, maar aan het beginvan seizoen 3 besloten ze hem toch maar te laten leven. Dat is alles.
Ze heeft in seizoen 2 ja een generaal pardon gekregen nu was ze dus verbannen naar een land in afrika maarja die regel had ze dus alweer verbroken en ze ging weer op dezelfde tour terugquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:08 schreef trith het volgende:
Nog een vraag... ik ben nu bezig met seizoen 3... enne hoe komt het dat La Myers bij de onderhandelingen is vh virus? Heb ik een aflevering gemist waarbij verteld werd dat ze is ontsnapt?
Ja zij zou de informatie die ze had over de bom opgeven en zij zou alle aanklachten tegen haar zien vallenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:18 schreef MociN het volgende:
Nina was toch als onderdeel van een deal vrijgelaten ofzo? Tenminste dat dacht ik.
Als dat was gebeurd en Saunders had Jack gebeld.... wat had Jack dan gedaan ?quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:45 schreef sannuh het volgende:
Ik dacht toch echt dat die motorrijder Kim uit de auto ging sleuren. Maar dat Michelle ontvoerd werd....pff niet gedacht!![]()
ja dat denk ik eigenlijk ook dat dat werd bedoelt met het voorstukje... er komt nu natuurlijk onderzoek naar het feit dat Saunders zo het pand uit kon lopen... en dat er een oproep gedaan was om alle mannetjes naar de voorkant het gebouw te laten lopen...quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:25 schreef Bananenman het volgende:
Ligt het nou aan mij met die mol bij CTU, daar wordt toch gewoon Tony mee bedoelt aangezien hij Saunders nu geholpen heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Ja, dat weten wij. Maar dat weet de rest van CTU niet, en daarom zien wordt hij misschien zonder dat ze weten hoe het precies zit als mol gezien. Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:04 schreef SlimShady het volgende:
Ik geloof niet dat Tony een "mol" is. Hij is niet meer dan het speeltje van Saunders.
Net zoals de president.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |