abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25082409
ik vond het top maar eigenlijk een kut einde (vergeleken met de 2 afleveringen zelf..). loopt die saunders gewoon op zn dooie gemak naar buiten, YEAH RIGHT!!? laat je toch minstens één mannetje daar staan? kut tony, tuurlijk is het een ethische kwestie maar dat hoort het niet te zijn als je voor CTU werkt!
pi_25083934
Hoe konden de handlangers van Saunders weten dat 1) Michelle niet besmet is 2) precies op het goed moment overgebracht zou worden naar de GGD. Hebben ze haar transport onderschept of is ze direct (dus bij het hotel) in de bus van de boeven gestapt ? Dan zit er dus toch nog ergens een mol bij CTU.
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
  maandag 14 februari 2005 @ 13:21:35 #103
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25085341
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:34 schreef Mr_Romano het volgende:
Hoe konden de handlangers van Saunders weten dat 1) Michelle niet besmet is 2) precies op het goed moment overgebracht zou worden naar de GGD. Hebben ze haar transport onderschept of is ze direct (dus bij het hotel) in de bus van de boeven gestapt ? Dan zit er dus toch nog ergens een mol bij CTU.
hoeft niet nog een mol te zitten, Saunders kan gewoon in hun systemen kijken (hoe snel had hij Tony niet aan de lijn, dat gaat echt niet zomaar van buitenaf), en dan kan hij dus makkelijk het gesprek tussen Tony en Michelle gehoord hebben.

Verder hoop ik dat Chloe terug komt in seizoen 4

Als er namelijk weer iemand opgeoffert moet worden aan een of andere terrorist, mag zij dat meteen gaan doen, wat een takkewijf zeg, die werkt echt op je zenuwen
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_25085607
Ik denk nog steeds dat Chloe een mol is en dat zij expres probeert die Adam weg te krijgen... maar ik heb het met dat soort dingen altijd bij het verkeerde eind
  maandag 14 februari 2005 @ 13:57:35 #105
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25085797
daar lijkt het wel op. Maar elk seizoen heeft mierenneukers gehad:
S1 Tony
S2 Tony en Mason
S3 Chloe

Zat gisteren trouwens voor de 2e keer S1 te kijken, en het was me eerder nog niet opgevallen maar toen dacht ik: hee, die vrouw die de perskaart jat, die zit ook in S2?! En ja hoor, deze Mandy was dus degene die de aanslag op Palmer pleegt met die "chemische handdruk"

Daar zit dus nog wel een verhaallijn in die niet in S3 aan bod is gekomen. Maar misschien komt Mandy nog in S4 terug
pi_25085841
Die Mandy was toch diegene die in S1 uit dat vliegtuig sprong?
pi_25085945
ik denk wel dat er nog een mol zit... die hint werd ook gegeven in het voorstukje voor volgende keer
  maandag 14 februari 2005 @ 14:16:07 #108
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25086027
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:02 schreef H.Flick het volgende:
Die Mandy was toch diegene die in S1 uit dat vliegtuig sprong?
yeps, en die de aanslag pleegde op Palmer Daar zit nog wel een verhaallijn in, maar die is nog niet verder uitgewerkt.

Want je hoort op een gegeven moment Gaines (de bad guy uit S1) tegen haar zeggen, ben je deze zomer weer beschikbaar voor je tweede opdracht? Ja, zegt ze. En toen dacht ik, hee, pleegde zij niet de aanslag op palmer? En even gechecked op de episode guide van de 24 site, en daar staat inderdaad dat Mandy de aanslag pleegt:
quote:
At a press conference outside the federal building, Palmer pronounces to the public that
the nation is safe. As he makes his way through the cheering crowd and accepts handshakes, a
woman calls for the President. She reaches her hand out to him. The woman is Mandy, who was
hired by Ira Gaines the previous year in the plot to assassinate Palmer. Palmer clasps Mandy's
hand in a kind shake. She leaves the crowd and walks alone into a stairwell. Using tongs, Mandy
peels off a sheer layer of some substance from the palm of her right hand. She places the filmy peel into a metal container. Mandy phones Max and says, "It's done."
En toen vroeg ik me vervolgens af, wie was ook al weer die Max? Die hebben we in S3 ook niet gezien, de echte opdrachtgever van S2:
quote:
A man named Trepkos phones Max with news that Kingsley has been killed and that the President called off the war. Max says that they will have to go another way. Trepkos is unsure
about what he means. Max tells him that he will soon find out because it will start today. Max
hangs up and calls someone else. He gives the unknown person the go-ahead.
pi_25086251
tvp
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 14 februari 2005 @ 15:39:52 #110
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25086808
quote:
Op maandag 14 februari 2005 14:09 schreef toscane het volgende:
ik denk wel dat er nog een mol zit... die hint werd ook gegeven in het voorstukje voor volgende keer
Klopt... maar wij als kijker weten dus al wie dat is
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 14 februari 2005 @ 15:50:43 #111
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25086931
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:39 schreef scanman01 het volgende:

[..]

ga het nu aub niet zeggen, heb bewust die preview van volgende week niet gezien. Het feit dat ik nu weet dat er een mol, is al weer teveel info
  maandag 14 februari 2005 @ 15:55:34 #112
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25086990
Geloof me, er is niets verraden hoor.
pi_25087034
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:39 schreef scanman01 het volgende:

[..]

mmmmm, wie - o - wie ?
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
  maandag 14 februari 2005 @ 21:55:47 #114
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25090934
En toch vraag ik me nog steeds af wat het verband is tussen de seizoenen onderling:

S1: Ira Gaines vraagt aan Mandy of ze beschikbaar is voor de volgende missie
S2: Mandy pleegt de aanslag op Palmer
S3: Sanders pleegt de aanslag uit wraak voor het misgaan van de Drazen Missie in Kosovo
En het hele idee van S1 was ook het wraak nemen van de Drazens.

Is die Drazen missie nou echt het enige verband? En was S2 een zijsprong? Het was een zijsprong als Mandy alleen ingehuurd is door die oliebaronnen. Of had S2 ook verband met de Drazen missie? Nee toch?
pi_25092981
Heb net 24 S3 gekeken in ongeveer 2 weken tijd en zag gisteren dat yorin ook tegen het einde aan zit. sowieso vond ik S3 minder goed, maar wel vermaakelijk.

1 vraagje, wat moest Sanders in godsnaam in de VS doen? Hij had de hele missie gewoon kunnen uitvoeren terwijl hij in een ander land zat.
pi_25093076
Hij voelt zich oppermachtig/ onkwetsbaar denk ik.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25097137
Hmmm...de hele tijdal dit topic gemist!
Waar zitten we ongeveer qua afleveringen? Ergens bij de laatste 8 ofzo?
En die Drazen, die naam komt me bekend voor. Heeft Jack niet iemand moeten opsporen in S1 die zo heette? Dennis Hopper speelde m geloof ik.

Ik zit elke keer weer met het zweet in de naad te kijken, t is erg spannend allemaal. Ik ben erg blij dat Kim niet weer lang ontvoerd is enzo, ze doet t nu wel goed.
Voorspelbaar is het niet, al lijkt dat soms wel. Ik was er van overtuigd dat Kim en/of Saunders' dochter zouden worden ontvoerd. Maar dat bleek dus Michelle te zijn. Verveledn voor haar en Tony, maar ik vind het stom van Tony dat ie alleen die agenten wegstuurde, en niet vertelde dat Michelle was gegijzeld.
Aan de andere kant ook wel begrijpelijk, men heeft Chapelle al opgeofferd, dus dat zouden ze met Michelle ook doen.

En Cloe, tja, ik vind het een raar wijf. Ze kijkt de hele tijd enorm bedrukt, lapt iedereen erbij terwijl ze zelf ook de fout in gaat. Ik hoop niet dat zij de mol is, die spanning kan mijn hart niet meer aan .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_25097563
Er is tegenwoordig ook een 24 CD: http://www.amazon.co.uk/e(...)/026-7723519-4503660

Voor wie er geen genoeg van kan krijgen!
  dinsdag 15 februari 2005 @ 11:40:33 #119
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_25098056
In seizoen 1 wilde de Drazen familie (vader plus drie zonen) wraak nemen op Jack en (toen senator) Palmer, vanwege een missie die Drazen uit de weg moest ruimen... Ze hebben het gebouw waar hij in zat opgeblazen. Papa Drazen zat er alleen niet in (was een dubbelganger oid), maar wel z'n vrouw en kind. Zij zijn toen doodgegaan.

Saunders zat in het team dat het gebouw heeft gebombadeerd en was vermoedelijk omgekomen door de explosie. Dus niet..
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  dinsdag 15 februari 2005 @ 11:49:38 #120
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25098176
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 11:40 schreef FritsFlits het volgende:
Saunders zat in het team dat het gebouw heeft gebombadeerd en was vermoedelijk omgekomen door de explosie. Dus niet..
ja, of hij werkte gewoon samen met de Drazens, en tipte hen zodat ze konden ontkomen (alleen vrouw en dochter van Drazen kwamen om weet je nog).
En nu is hij uit op wraak:
1) voor zichzelf, omdat ze nooit naar hem hebben gezocht
2) mocht hij inderdaad voor de drazens hebben gewerkt, dan ook wraakactie namens hen natuurlijk
pi_25098318
Ik ga voor theorie 1. Volgens mij heeft hij gewoon lang in Kosovo in de gevangenis gezeten, met allerlei martelingen etc. Dus nu wil hij wraak. Daarom wilde hij ook de namen van alle 'spionnen' van de VS in andere landen, omdat hij wil voorkomen dat er nog vaker dit soort geheime buitenlandse missies ondernomen worden.
pi_25103136
Wat was de bedoeling van die chemische handdruk bij Palmer, ik snap nog steeds de clue niet? Hij is iig niet dood. Wilden ze zijn handvel/afdruk en tegelijkertijd dat ie ziek werd? Of was het een waarschuwing?

En weet iemand of ik die ringtone van CTU kan krijgen als ze gebeld worden? Man vette toon!
  dinsdag 15 februari 2005 @ 22:37:57 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25103207
Het was de bedoeling dat Palmer dood zou gaan. Dat was misschien ook wel de bedoeling van de schrijvers, maar aan het beginvan seizoen 3 besloten ze hem toch maar te laten leven. Dat is alles.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 22:50:49 #124
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25103417
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Het was de bedoeling dat Palmer dood zou gaan. Dat was misschien ook wel de bedoeling van de schrijvers, maar aan het beginvan seizoen 3 besloten ze hem toch maar te laten leven. Dat is alles.
ja precies de schrijvers bouwen er wel vaker verhaallijnen in die later niet helemaal uitkomen of niet zo als ze bedoelden.

Bijvoorbeeld dat gedoe met die ex man van die dokter ik gok dat ze daar meer op in wouden gaan. Maar daar toch op een gegeven moment vanaf zijn gestapt. of dat was om te laten zien dat palmer nog steeds die integere nette man was dat kan natuurlijk ook
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_25103711
Nog een vraag... ik ben nu bezig met seizoen 3... enne hoe komt het dat La Myers bij de onderhandelingen is vh virus? Heb ik een aflevering gemist waarbij verteld werd dat ze is ontsnapt?
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:13:20 #126
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25103804
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:08 schreef trith het volgende:
Nog een vraag... ik ben nu bezig met seizoen 3... enne hoe komt het dat La Myers bij de onderhandelingen is vh virus? Heb ik een aflevering gemist waarbij verteld werd dat ze is ontsnapt?
Ze heeft in seizoen 2 ja een generaal pardon gekregen nu was ze dus verbannen naar een land in afrika maarja die regel had ze dus alweer verbroken en ze ging weer op dezelfde tour terug
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:18:05 #127
106856 MociN
Live your own legend
pi_25103905
Nina was toch als onderdeel van een deal vrijgelaten ofzo? Tenminste dat dacht ik.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:22:12 #128
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25104011
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 23:18 schreef MociN het volgende:
Nina was toch als onderdeel van een deal vrijgelaten ofzo? Tenminste dat dacht ik.
Ja zij zou de informatie die ze had over de bom opgeven en zij zou alle aanklachten tegen haar zien vallen
pi_25104234
De bitch!
  dinsdag 15 februari 2005 @ 23:55:07 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25104706
Het is trouwens te gek voor woorden dat ze zich aan zulke afspraken houden. Waarom zouden ze dat doen? Er kraait toch geen haan naar als ze naderhand Nina gewoon niet vrijgelaten hadden en levenslang hadden opgesloten? Ik vraag me af of het in werkelijkheid ook zo gaat. Als niemand van een deal weet, kan er ook niemand over vallen als ze zich er niet aan houden. Toekomstige "verklikkers" weten ook niet dat zo'n afspraak wel eens wordt gebroken.
pi_25105475
Ligt het nou aan mij met die mol bij CTU, daar wordt toch gewoon Tony mee bedoelt aangezien hij Saunders nu geholpen heeft
  woensdag 16 februari 2005 @ 00:35:01 #132
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25105739
edit

misschien toch een beetje een spoiler

[ Bericht 65% gewijzigd door scanman01 op 16-02-2005 09:45:51 ]
pi_25108540
Neee, dat kan niet. Het zal wel die irritante Chloe zijn.
Dat is realistischer.
pi_25109206
Ik dacht toch echt dat die motorrijder Kim uit de auto ging sleuren. Maar dat Michelle ontvoerd werd....pff niet gedacht!
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
  woensdag 16 februari 2005 @ 09:47:16 #135
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25109226
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 09:45 schreef sannuh het volgende:
Ik dacht toch echt dat die motorrijder Kim uit de auto ging sleuren. Maar dat Michelle ontvoerd werd....pff niet gedacht!
Als dat was gebeurd en Saunders had Jack gebeld.... wat had Jack dan gedaan ?
Zullen we nooit weten
pi_25109656
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 00:25 schreef Bananenman het volgende:
Ligt het nou aan mij met die mol bij CTU, daar wordt toch gewoon Tony mee bedoelt aangezien hij Saunders nu geholpen heeft
ja dat denk ik eigenlijk ook dat dat werd bedoelt met het voorstukje... er komt nu natuurlijk onderzoek naar het feit dat Saunders zo het pand uit kon lopen... en dat er een oproep gedaan was om alle mannetjes naar de voorkant het gebouw te laten lopen...
pi_25111138
Ik geloof niet dat Tony een "mol" is. Hij is niet meer dan het speeltje van Saunders.
Net zoals de president.
  woensdag 16 februari 2005 @ 12:07:40 #138
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25111206
Over Tony:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25118089
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:04 schreef SlimShady het volgende:
Ik geloof niet dat Tony een "mol" is. Hij is niet meer dan het speeltje van Saunders.
Net zoals de president.
Ja, dat weten wij. Maar dat weet de rest van CTU niet, en daarom zien wordt hij misschien zonder dat ze weten hoe het precies zit als mol gezien. Dat bedoel ik.
pi_25126395
Poe...Ik liep echt wekenlang achter met 24, dus mijn ouders hadden alles netjes opgenomen. Gister was ik een dagje ziek, dus iets van 12 afleveringen achter elkaar gezien, en nu ben ik weer helemaal bij.

1 ding: WOW. Michelle!! ik dacht altijd dat ze een beetje een nietszeggende rol had. Wel sympathiek, maar nietszeggend. Ik had echt niet gedacht dat ze ertoe instaat was te reageren zoals ze deed in dat hotel. Grote bek, die man neerschieten, gezag uitstralen..Ik HOOPTE gewoon bijna dat ze weer zou omslaan toen die hoteleigenaar zijn vrouw wilde bellen, maar zelfs toen niet!! Ik was echt onder de indruk.

Ik vind dit seizoen echt heel goed...het moest een beetje op gang komen op het begin (met die ene drugsdealer die zogenaamd dat virus had (what was that all about? ), maar echt toen dat virus het hotel in kwam zat ik echt op het puntje van mijn stoel regelmatig naar adem te happen.
Zeer goed, zeer spannend!!
pi_25126673
`ben die series nu ook aan het kijken
pi_25147137
Damn wat een dilemma voor Tony.. In het "echt" zou iemand toch echt compleet doordraaien zou je denken..
Ben benieuwd naar Jack z'n reactie, tenminste ik neem aan dat die er achter komt.
Echt super vet om Saunders zo op z'n dooie gemakje dat gebouw uit te zien lopen
Denk je dat hij helemaal vast zit, één kleine verandering en het hele verhaal ligt weer open!

TOP serie

En de kijker tot op het laatste moment laten denken dat Saunders Kim & zijn dochter heeft, tenminste dat dacht ik... Met die zwarte motorrijder enzo..

[ Bericht 1% gewijzigd door Timothy_106 op 18-02-2005 17:09:25 (Typo (alweer)) ]
  vrijdag 18 februari 2005 @ 17:11:02 #143
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25147218
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 13:32 schreef trith het volgende:
`ben die series nu ook aan het kijken
En je avatar is je heldin?
pi_25147321
Oh ja dat gedoe met die eventuele mol:

Hm het lijkt er wel heel erg op idd, dat er een mol is. Maar bij 24 is juist waar ze hints voor geven juist niet het geval (zoals die hints dat Saunders Kim zou ontvoeren maar wat Michelle bleek).

Maar goed, het lijkt me wel realistisch dat er een mol is want die heb je altijd wel bij zulke organisaties denk ik. Allemaal van die ambitieuze workaholics die gewoon zo veel mogelijk geld (of macht) willen verdienen..
  vrijdag 18 februari 2005 @ 17:22:00 #145
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25147417
Zeker is er een mol. Ik bedoel, zonder hulp van iemand had Saunders toch nooit kunnen ontsnappen
pi_25147607
Conclusie:
Het is een onbekende voor ons, die voor CTU werkt. Waarschijnlijk één of andere bodyguard of chauffeur.
Of Irritante Chloe.
pi_25147636
Ik denk Chloe juist niet, ligt veelste voor de hand, en ze doet goeie dingen voor CTU
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_25147797
Ik weet niet, ik mag Chloe wel. Moet altijd lachen om die rotkop van d'r en ze doet lekker d'r eigen ding (waarbij ze vaak anderen in de weg loopt). En ze heeft natuurlijk die worm tegengehouden en daar mogen we d'r heeeeeel dankbaar voor zijn en dat met die baby van Chase vond ik ook heel nobel.. Ze komt niet zo goed over maar ze is gewoon een dikke good guy ehm.. girl.

Edit: Oh ja, en wat ze nog meer gedaan heeft weet ik niet, heb seizoen 1 & 2 niet gezien...
  vrijdag 18 februari 2005 @ 20:00:38 #149
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25150016
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:33 schreef SlimShady het volgende:
Conclusie:
Het is een onbekende voor ons, die voor CTU werkt. Waarschijnlijk één of andere bodyguard of chauffeur.
Of Irritante Chloe.
Verkeerde conclusie lijkt me ... Ik bedoel, we hebben toch al gezien wie het was die Saunders hielp om te ontsnappen! Maar goed, kijk maar aanstaande zondag, dan wordt alles duidelijker.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 20:02:05 #150
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25150037
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:46 schreef Timothy_106 het volgende:
Edit: Oh ja, en wat ze nog meer gedaan heeft weet ik niet, heb seizoen 1 & 2 niet gezien...
Daar zat ze niet in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')