hoeft niet nog een mol te zitten, Saunders kan gewoon in hun systemen kijken (hoe snel had hij Tony niet aan de lijn, dat gaat echt niet zomaar van buitenaf), en dan kan hij dus makkelijk het gesprek tussen Tony en Michelle gehoord hebben.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:34 schreef Mr_Romano het volgende:
Hoe konden de handlangers van Saunders weten dat 1) Michelle niet besmet is 2) precies op het goed moment overgebracht zou worden naar de GGD. Hebben ze haar transport onderschept of is ze direct (dus bij het hotel) in de bus van de boeven gestapt ? Dan zit er dus toch nog ergens een mol bij CTU.
yeps, en die de aanslag pleegde op Palmerquote:Op maandag 14 februari 2005 14:02 schreef H.Flick het volgende:
Die Mandy was toch diegene die in S1 uit dat vliegtuig sprong?
En toen vroeg ik me vervolgens af, wie was ook al weer die Max? Die hebben we in S3 ook niet gezien, de echte opdrachtgever van S2:quote:At a press conference outside the federal building, Palmer pronounces to the public that
the nation is safe. As he makes his way through the cheering crowd and accepts handshakes, a
woman calls for the President. She reaches her hand out to him. The woman is Mandy, who was
hired by Ira Gaines the previous year in the plot to assassinate Palmer. Palmer clasps Mandy's
hand in a kind shake. She leaves the crowd and walks alone into a stairwell. Using tongs, Mandy
peels off a sheer layer of some substance from the palm of her right hand. She places the filmy peel into a metal container. Mandy phones Max and says, "It's done."
quote:A man named Trepkos phones Max with news that Kingsley has been killed and that the President called off the war. Max says that they will have to go another way. Trepkos is unsure
about what he means. Max tells him that he will soon find out because it will start today. Max
hangs up and calls someone else. He gives the unknown person the go-ahead.
Klopt... maar wij als kijker weten dus al wie dat isquote:Op maandag 14 februari 2005 14:09 schreef toscane het volgende:
ik denk wel dat er nog een mol zit... die hint werd ook gegeven in het voorstukje voor volgende keer
ga het nu aub niet zeggen, heb bewust die preview van volgende week niet gezien. Het feit dat ik nu weet dat er een mol, is al weer teveel infoquote:Op maandag 14 februari 2005 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... maar wij als kijker weten dus al wie dat is
mmmmm, wie - o - wie ?quote:Op maandag 14 februari 2005 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... maar wij als kijker weten dus al wie dat is
ja, of hij werkte gewoon samen met de Drazens, en tipte hen zodat ze konden ontkomen (alleen vrouw en dochter van Drazen kwamen om weet je nog).quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:40 schreef FritsFlits het volgende:
Saunders zat in het team dat het gebouw heeft gebombadeerd en was vermoedelijk omgekomen door de explosie. Dus niet..
ja precies de schrijvers bouwen er wel vaker verhaallijnen in die later niet helemaal uitkomen of niet zo als ze bedoelden.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Het was de bedoeling dat Palmer dood zou gaan. Dat was misschien ook wel de bedoeling van de schrijvers, maar aan het beginvan seizoen 3 besloten ze hem toch maar te laten leven. Dat is alles.
Ze heeft in seizoen 2 ja een generaal pardon gekregen nu was ze dus verbannen naar een land in afrika maarja die regel had ze dus alweer verbroken en ze ging weer op dezelfde tour terugquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:08 schreef trith het volgende:
Nog een vraag... ik ben nu bezig met seizoen 3... enne hoe komt het dat La Myers bij de onderhandelingen is vh virus? Heb ik een aflevering gemist waarbij verteld werd dat ze is ontsnapt?
Ja zij zou de informatie die ze had over de bom opgeven en zij zou alle aanklachten tegen haar zien vallenquote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:18 schreef MociN het volgende:
Nina was toch als onderdeel van een deal vrijgelaten ofzo? Tenminste dat dacht ik.
Als dat was gebeurd en Saunders had Jack gebeld.... wat had Jack dan gedaan ?quote:Op woensdag 16 februari 2005 09:45 schreef sannuh het volgende:
Ik dacht toch echt dat die motorrijder Kim uit de auto ging sleuren. Maar dat Michelle ontvoerd werd....pff niet gedacht!![]()
ja dat denk ik eigenlijk ook dat dat werd bedoelt met het voorstukje... er komt nu natuurlijk onderzoek naar het feit dat Saunders zo het pand uit kon lopen... en dat er een oproep gedaan was om alle mannetjes naar de voorkant het gebouw te laten lopen...quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:25 schreef Bananenman het volgende:
Ligt het nou aan mij met die mol bij CTU, daar wordt toch gewoon Tony mee bedoelt aangezien hij Saunders nu geholpen heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Ja, dat weten wij. Maar dat weet de rest van CTU niet, en daarom zien wordt hij misschien zonder dat ze weten hoe het precies zit als mol gezien. Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:04 schreef SlimShady het volgende:
Ik geloof niet dat Tony een "mol" is. Hij is niet meer dan het speeltje van Saunders.
Net zoals de president.
En je avatar is je heldin?quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:32 schreef trith het volgende:
`ben die series nu ook aan het kijken
Verkeerde conclusie lijkt mequote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:33 schreef SlimShady het volgende:
Conclusie:
Het is een onbekende voor ons, die voor CTU werkt. Waarschijnlijk één of andere bodyguard of chauffeur.
Of Irritante Chloe.
Daar zat ze niet inquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:46 schreef Timothy_106 het volgende:
Edit: Oh ja, en wat ze nog meer gedaan heeft weet ik niet, heb seizoen 1 & 2 niet gezien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |