quote:Op zondag 27 februari 2005 15:11 schreef Sidekick het volgende:
De laatste twee uur vandaag.
Ik denk dat Jack, Palmer en miljoenen Amerikanen worden vermoord door het virus.
Mwoa, seizoen 4 enzo...quote:Op zondag 27 februari 2005 15:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Een negatief einde zou ook wel tof zijn. Superagent Bauer's geluk kan niet eeuwig duren.
Daar hoopte ik bij seizoen 2 eigenlijk al op, dat het laatste shot zou zijn van de bommenwerpers die hun lading droppen
Ik ook nietquote:Op zondag 27 februari 2005 16:39 schreef H.Flick het volgende:
Misschien is seizoen 4 in een soort post-apocalyptische wereld, een beetje een mad max sfeertje met Jack als leider van de survivors.
Maar ik denk het niet.
quote:Op zondag 27 februari 2005 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Bereid je in ieder geval maar voor op een zeer spectaculair einde. Een einde, wat ook van invloed is op seizoen 4
Laat me raden:quote:Op zondag 27 februari 2005 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Bereid je in ieder geval maar voor op een zeer spectaculair einde. Een einde, wat ook van invloed is op seizoen 4
Ohja? Ik vond het vies tegenvallen. Seizoen 3 begon goed en het werd steeds spannender tot ongeveer de laatste 5 afleveringen. Ik vond het persoonlijk maar een formaliteit vanaf het moment dat Saunders opgepakt werd.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:06 schreef scanman01 het volgende:
Tja, zo zijn er ook mensen die seizoen 3 de minste vinden. Dat blijf je toch houdenquote:Op zondag 27 februari 2005 21:09 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ohja? Ik vond het vies tegenvallen. Seizoen 3 begon goed en het werd steeds spannender tot ongeveer de laatste 5 afleveringen. Ik vond het persoonlijk maar een formaliteit vanaf het moment dat Saunders opgepakt werd.
quote:Op zondag 27 februari 2005 21:47 schreef trith het volgende:
Wat is die Sherry toch een bitch, waarom vermoorden ze haar niet gewoon, ben je van het gezeik af. Niemand die er achter komt.
You're wish is my commandquote:Op zondag 27 februari 2005 21:47 schreef trith het volgende:
Wat is die Sherry toch een bitch, waarom vermoorden ze haar niet gewoon, ben je van het gezeik af. Niemand die er achter komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |