Icoontje is van een van de beste films ooit... van de beste acteur ooit (mijn mening dus). Vandaar!quote:Op zondag 6 februari 2005 22:58 schreef sannuh het volgende:
offtopic
Scanman01.. je hebt echt een vreselijk eng icoon zeg, gatsiedarrie..:)
ontopic
die voortstukjes vond ik juist wel leuk. Ben benieuwd hoe dat gaat met Kim die vermomd gaat als.....![]()
Moet je niet op rekenen. Iedere acteur wil graag in de serie blijven. De man die Chapelle speelde kreeg gewoon net als anders op een morgen zijn script en zag wat er gebeurde. Waarschijnlijk is hij even geflipt toen.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:57 schreef greatgonzo het volgende:
had nog verwacht dat er een wending zou komen zodat hij niet dood hoefde, tevergeefs. Maar misschien had de acteur die Chappelle speelt er na 3 seizoenen geen zin meer in.
Of ze hebben 't hem niet verteld, tot hij opeens op z'n knieen moest van Jackquote:Op zondag 6 februari 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Waarschijnlijk is hij even geflipt toen.
Klopt (geloof ik). Een van de meest aangrijpende afleveringen van "24".... samen met de laatste aflevering van seizoen 1 natuurlijk (die was nog een graadje erger).quote:Op zondag 6 februari 2005 23:02 schreef Tourniquet het volgende:
Er is niet in genkipt. Je hoort die trein weldegelijk in de verte. Volgens mij ook de enige aflevering waarbij je de eindklok niet hoort "tikken".
Jack dood = serie 24 dood. MAN! Wat een topserie is dit toch! Puntje zat ik vandaag ongelooflijk, wat een vette serie. Maar heb wel seizoen 1 + 2 ofzo gemist. FFS een week wachten.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:59 schreef FallenAngel666 het volgende:
Vaag dat Saunders niet gelijk ook het leven van Jack geist heeft, vanwege de geschiedenis die ze hebben en het feit dat de beste field agent van CTU is die ook nogeens vanaf het begin bij de zaak was betrokken en onmisbaar is in het lopende onderzoek.
Dat was de 3de keer dat je de klok niet hoorde tikken ook bij de beide einde's van het seizoenquote:Op zondag 6 februari 2005 23:02 schreef Tourniquet het volgende:
Er is niet in genkipt. Je hoort die trein weldegelijk in de verte. Volgens mij ook de enige aflevering waarbij je de eindklok niet hoort "tikken".
Ja duh, vanuit het oogpunt van de serie is het niet onlogisch, maar gezien de verhaallijn van dit seizoen dus wel. Ik begrijp ook wel dat ze de hoofdrolspeler niet zomaar om kunnen leggenquote:Op zondag 6 februari 2005 23:04 schreef trith het volgende:
[..]
Jack dood = serie 24 dood. MAN! Wat een topserie is dit toch! Puntje zat ik vandaag ongelooflijk, wat een vette serie. Maar heb wel seizoen 1 + 2 ofzo gemist. FFS een week wachten.
Als er reclame is in Amerika zie je dus de klok en de tikgeluiden in beeld. Als er in NL dan geen reklame is, gaat de klok weer verder en is het opeens 4 minuten later. Dan zijn de spelers idd opeens ergens anders natuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2005 23:04 schreef Un4 het volgende:
Merk wel steeds meer dat er in de US veel meer reclames tussen zitten. Zie erg veel rare stukken in de continuiteit. Palmer die binnen een seconde op een stoel zit na te denken na eerst een verhit gesprek klopt toch niet helemaal.
Die laatste reclame kwam ook wel op een erg lullig moment, hadden ze beter een scene eerder kunnen doen ofzo.
Er zijn al wat hoofdrolspelers gesneuveld. Wie weet wie er nog zullen volgenquote:Op zondag 6 februari 2005 23:06 schreef SuzukiSwift het volgende:
GRRR.. Wil weten hoe het afloopt. en heb geen zin om te wachten tot volgende week zondag...
Heb al een paar keer op het punt gestaan om de dvdbox van seizoen 3 te kopen...
het deed me denken aan Friends, op het moment dat Joey in Days of our Lives aan zijn einde komt. Hij valt dan in de liftkoker, voor die tijd hoor je hem nog vragen of er niemand met hem mee wil in de liftquote:Op zondag 6 februari 2005 23:03 schreef eborn het volgende:
[..]
Of ze hebben 't hem niet verteld, tot hij opeens op z'n knieen moest van JackHoeft ie z'n angst om uit het verhaal te moeten ook niet te spelen
Duh... Maar hebt gelijkquote:Op zondag 6 februari 2005 23:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat was de 3de keer dat je de klok niet hoorde tikken ook bij de beide einde's van het seizoen
In "Joey' zit ook een soortgelijke scene. Krijgt hij ook op een morgen het nieuwe script van zijn nieuwe serie.... gaat hij ook doodquote:Op zondag 6 februari 2005 23:10 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
het deed me denken aan Friends, op het moment dat Joey in Days of our Lives aan zijn einde komt. Hij valt dan in de liftkoker, voor die tijd hoor je hem nog vragen of er niemand met hem mee wil in de liftNee Joey, ze riepen jou
Makkelijke vraagquote:Op zondag 6 februari 2005 23:16 schreef greatgonzo het volgende:
hopelijk staat mijn reservering van S3 klaar bij de bieb. Ik ga het nu echt kijken op dvd. Waarom?
Me too, maar op een of andere manier is dan toch die spanning eraf in de zin van dat je op donderdag denkt van joehoe bijna weekend en dus bijna zondag!quote:Op zondag 6 februari 2005 23:06 schreef SuzukiSwift het volgende:
GRRR.. Wil weten hoe het afloopt. en heb geen zin om te wachten tot volgende week zondag...
Heb al een paar keer op het punt gestaan om de dvdbox van seizoen 3 te kopen...
Ach, bij Play.com is de box nog maar 25 euro. Je hebt alleen wel een creditcard nodig en moet goed Engels kunnen (geen ondertiteling)quote:Op zondag 6 februari 2005 23:24 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Me too, maar op een of andere manier is dan toch die spanning eraf in de zin van dat je op donderdag denkt van joehoe bijna weekend en dus bijna zondag!En die box is ook wel erg duur..... Maar de verleiding is inderdaad erg groot!
![]()
Alleen in LA ja.. Saunders laat het virus over het hele land vrij als z'm denands niet worden ingewiliigd. Ik zou het wel weten....quote:Op zondag 6 februari 2005 23:28 schreef trith het volgende:
Wat een sukkel die Jack om dat pistool aan Chapelle te geven. Ik had het wel geweten...
En eigenlijk boeit het niet hij had kunnen blijven leven. Want die gozer die is ontsnapt passt het virus wel door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |