Er komen nog twee afleveringen..quote:Op zondag 20 februari 2005 22:55 schreef SlimShady het volgende:
Saunders zei "It has just begun"
Gaan ze in seizoen 4 daarover verder?
Doe maar niet, alsjeblieft. Ik kijk de voorstukjes (spoilers) expres niet.quote:Op zondag 20 februari 2005 22:55 schreef Timothy_106 het volgende:
Mag ik wel dingen over het voorstukje zeggen of is dat ook spoileren?
Ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op zondag 20 februari 2005 22:57 schreef ImPrEzA het volgende:
Outstanding Single-Camera Picture Editing for a Drama Series
Chris G. Willingham (editor)
For episode "10:00 AM - 11:00 AM".
Outstanding Stunt Coordination
Gregory J. Barnett (stunt coordinator)
For episode "10:00 AM - 11:00 AM".
Welke scene ging het nou om, die eerder op deze pagina werd genoemd? Ik ben niet iemand die awards-winnende-scenes herkent als zodanig ^^
Doe maar niet, aubquote:Op zondag 20 februari 2005 22:55 schreef Timothy_106 het volgende:
Mag ik wel dingen over het voorstukje zeggen of is dat ook spoileren?
het zjin allemaal geweldige seizoenen! Het is gewoon een geweldige seriequote:Op zondag 20 februari 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Na al dat gespeculeer over wie nou die zogenaamde mol is, is dat nu tenminste duidelijk. Ik zit al ruim in seizoen 4 te kijken, maar kan het toch niet laten weer even mee te kijken naar de laatste delen van seizoen 3. Wat is het toch een geweldig seizoen
quote:Op zondag 20 februari 2005 23:11 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Doe maar niet, alsjeblieft. Ik kijk de voorstukjes (spoilers) expres niet.
Okquote:
Die van die F16 dacht ik.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:40 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar!
Damn wat een spannende afleveringen weer zeg. Dit is echt gekkigheid. Ben benieuwd wat er volgende week op ons dak valt.
Dat ging gewoon over de hele aflevering volgens mijquote:Op maandag 21 februari 2005 09:11 schreef dapluiz het volgende:
Ja, ik heb seizoen 3 ook al gezien, maar welke scene had dan een emmy gewonnen ?
F18quote:Op maandag 21 februari 2005 09:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die van die F16 dacht ik.
Het is wel jammer de piloot die deze stunt heeft uitgevoerd is later omgekomen in Irak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |