quote:Op zondag 6 februari 2005 23:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ons aller Aafke komt terug. Woelie gelooft toch alles.
Ik moet je gelijk geven... Aafke is inderdaad (voortdurend) onderweg.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
* Wup wacht enthousiast op die aviquote:Op maandag 7 februari 2005 00:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Marja Eestermans (gespeeld door Ingrid Willemse). [/sub]
Antoniequote:Op maandag 7 februari 2005 00:30 schreef Wup het volgende:
Antonie Kameling in zijn soapdays
Petertje Kelder in 1990
beetje weggespeeld door Edmond Classen
let vooral even op zijn smoel als hij de hotelkamer uitloopt
[[url=http://www.schaduw.net/Fok/video/GTST/1990_GTST_Peter-Fransen_00001.jpg]afbeelding]
GTST 1990, Peter ontdekt de waarheid over Suzanne[/url]
~ [5.13 min; 8,8 Mb] ~
*zucht* Sommige mensen zijn onverbeterlijk.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:43 schreef Wup het volgende:
begin je weer.... zie Iwans handtekening en hou eens op met zeuren hierover
* Wordt aan gewerkt.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:26 schreef Wup het volgende:
*Wup wacht enthousiast op die avi
heel Marja Eestermans zegt me echt nul meer......
mhz... nou ik wacht het rustig afquote:Op maandag 7 februari 2005 01:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Marja was een oude 'kennis' van Frank... Vlak voordat hij met Ellen ging trouwen dook hij nog ff met haar in de koffer. Ze was ook een cliënt van Frank... Volgens mij moest Frank de scheiding van haar man Chris () regelen...
die heb ik allemaal alquote:*En ik heb nog meer leuke Goudkust & GTST dingen gevonden... Helen #1 in het ziekenhuis, Mirjam bij een waarzegster, Arnie bij boer Dalstra, de elektrocutie van Arnie, Rien & Linda vs. Armand, de eerste scène van Jeanne Dekker, Daniël & Robert bij reclamebureau Stenders, Cleo & Laura met Philip van Alphen...
mijn nederige excuses voor deze misstap,quote:Op maandag 7 februari 2005 02:13 schreef Svensational het volgende:
Moet het in elk ONM-topic over GTST gaan???
haha grappenmaker..... maar goed, ik weet wie het beweert;)quote:En babette, Lex was toch echt wel een van de leukste gastrollen allertijden
Volgens kwamen jij en babette nog niet in deze ONM-reeks toen Lex in ONM zat. Je moet voor de gein de eerste topics eens doorlezen, hij werd op handen gedragenquote:Op maandag 7 februari 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
haha grappenmaker..... maar goed, ik weet wie het beweert;)
dank u, ze doet niet veel maar ik ben altijd blij haar in soap voorbij te zien komen;)quote:Op maandag 7 februari 2005 02:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Ingrid Willemse als Marja Eestermans (ONM, VR. 10-03-2000)
Joyce mag dat kapsel wel weer eens uitproberen......quote:ONM Promo met Joyce & Aafke
heeft geen haast .....quote:Ik heb nog een scène met Marja Eestermans, maar helaas geen webruimte meer...
Volgt dus later deze week!
Afgelopen week heb ik ONM een paar keer aangehaald in het GTST topic, dus dat compenseert.quote:Op maandag 7 februari 2005 02:13 schreef Svensational het volgende:
Moet het in elk ONM-topic over GTST gaan???
En babette, Lex was toch echt wel een van de leukste gastrollen allertijden
Tuurlijk mogen jullie het hier over GTST hebbenquote:Op maandag 7 februari 2005 02:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Afgelopen week heb ik ONM een paar keer aangehaald in het GTST topic, dus dat compenseert.
* BTW: Binnenkort in dit theater: Yolanthe, The Movie.
oke dan vragen we het de fokker die zelden een mening geeft [ muv Iris;)].....quote:Op maandag 7 februari 2005 02:34 schreef Svensational het volgende:
Volgens kwamen jij en babette nog niet in deze ONM-reeks toen Lex in ONM zat. Je moet voor de gein de eerste topics eens doorlezen, hij werd op handen gedragen
Lex scoort een ruime voldoende. (Ik zag hem afgelopen week nog voorbij komen in een oude aflevering.) Hij is op tijd heengegaan om geen ergernis bij me op te wekken. Degene die me de afgelopen weken het meest tegen is gevallen is Sanne, tenenkrommend af en toe.quote:Op maandag 7 februari 2005 02:40 schreef Wup het volgende:
oke dan vragen we het de fokker die zelden een mening geeft [ muv Iris;)].....
Iwan wat vond je van Lex Citroen?
quote:Mike Starink en Doesjka Dubbelt krijgen een rol in de Yorin soap ONM (Onderweg Naar Morgen). Wat de twee Lijn 4 presentatoren precies gaan doen is niet bekend. De opnames zullen op 14 februari plaatsvinden in de studio's van Aalsmeer. Het resultaat is waarschijnlijk begin april te zien op Yorin.
heb je tenminste nog iemand die alles van je aanneemt...quote:Op zondag 6 februari 2005 23:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Afleveringen uit de eerste periode mogen van mij echt in de herhalingquote:Op maandag 7 februari 2005 00:16 schreef Iwan1976 het volgende:
* De band met de leader van seizoen 1 is nog even zoek, maar ik heb wel een complete aflevering gevonden, die van vrijdag 10 maart 2000, met o.a. Lise Basten (of all people), Ravi & Aïsha, Babette & Ticho, Bento, Frank & Ellen, Miguel & Aafke, Jannes #1, en Marja Eestermans (gespeeld door Ingrid Willemse). *
ze hebben wat acteurs weg te geven.... zonder code's, zonder logo's...quote:Op maandag 7 februari 2005 10:31 schreef Orginial het volgende:
Waarom moeten zelfs die twee belspelgevalletjes aangehaald worden om ONM boeiend te maken?
Aaaaaaaaargh, dat wordt gewoon TE ongeloofwaardig.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze hebben wat acteurs weg te geven.... zonder code's, zonder logo's...
bel nu en maak kans op 'n Petra of 'n Simone....!!!!!! Belastingvrij en vandaag nog bezorgd...........
van mij mogen ze komen, die lijn4-mensjes
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze hebben wat acteurs weg te geven.... zonder code's, zonder logo's...
bel nu en maak kans op 'n Petra of 'n Simone....!!!!!! Belastingvrij en vandaag nog bezorgd...........
van mij mogen ze komen, die lijn4-mensjes
In die tijd had ik het denk ik te druk met me ergeren aan Suzy de Ruyg... en verder had ONM toen een topcast, dus dan wil ik wel eens mild zijn over een gastrolletje... Maar je hebt gelijk wat betreft Danny de Jong, die zich inmiddels (zoals besteld) ontpopt tot bad guy, met af en toe Serge-trekjes.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:33 schreef Wup het volgende:
Ik ben oprecht verbaasd dat Iwan Lex Citroen niet afschuwelijk vond......
ik vond zijn rol slecht, maar ik heb nou eenmaal een hekel aan pubers en kinderen dus daar valt nog over te twisten, maar Lex werd bovenal waardeloos gespeeld...
ai wat was dat joch vreselijk.......
dat doet Danny de Jong toch heel wat beter.....
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Aaaaaaaaargh, dat wordt gewoon TE ongeloofwaardig.
don't even go there....quote:Op maandag 7 februari 2005 11:14 schreef Iwan1976 het volgende:
In die tijd had ik het denk ik te druk met me ergeren aan Suzy de Ruyg...
Danny de Jong is als Gyman 'n psychopaatje in de dop... wat zou ome Serge trots op 'm zijnquote:en verder had ONM toen een topcast, dus dan wil ik wel eens mild zijn over een gastrolletje... Maar je hebt gelijk wat betreft Danny de Jong, die zich inmiddels (zoals besteld) ontpopt tot bad guy, met af en toe Serge-trekjes.
Gun die twee nou ook eens een leuk uitje... ze hebben het toch al zo zwaar... elke dag weer zo'n belspelletje moeten presenteren, dat wens je je ergste vijand nog niet toe.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:31 schreef Orginial het volgende:
Waarom moeten zelfs die twee belspelgevalletjes aangehaald worden om ONM boeiend te maken?![]()
Jij ook al?quote:Op maandag 7 februari 2005 11:15 schreef babette21 het volgende:
over prijzen gesproken:
ik vind 't wel eens tijd worden dat ik mijn "flirt"-prijzen in ontvangst mag nemen
of loop ik op de zaken vooruit en is de week nog niet om?!
een-Joop-Braakhekke-gevalletje....quote:Op maandag 7 februari 2005 11:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Het zal wel weer zo'n één-keer-knipperen-en-ze-zijn-weer-weg-rol worden.
ach geen reden voor strijd toch: jij de kaartjes, ik 't boek... en volgende week precies andersom:)quote:
En hetzelfde geldt natuurlijk ook als ik Mike of Doesjka win;)quote:Op maandag 7 februari 2005 11:47 schreef babette21 het volgende:
ach geen reden voor strijd toch: jij de kaartjes, ik 't boek... en volgende week precies andersom:)
edit: we kunnen 't natuurlijk ook anders doen: als ik kaartjes win mag jij met me mee en visa versa!;)
Marlies?quote:Op maandag 7 februari 2005 11:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
een-Joop-Braakhekke-gevalletje....
en juist daarom geen enkele reden tot paniek... hoewel, van Marlies werd ik ook niet bijzonder blij
Zij was een goede vriendin van Tonnie, ze had ook in de gevangenis gezeten en ze speelde zichzelf.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Marlies?Wie speelde zij dan?
je moet wel opletten he: ze geven zichzelf niet weg, maar die waardeloze acteurs...quote:Op maandag 7 februari 2005 11:59 schreef Iwan1976 het volgende:
En hetzelfde geldt natuurlijk ook als ik Mike of Doesjka win;)
Het absolute dieptepunt van dit seizoen was het pathetische gejank van Sanne om Stijn.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:06 schreef Orginial het volgende:
Zij was een goede vriendin van Tonnie, ze had ook in de gevangenis gezeten en ze speelde zichzelf.![]()
Dat was echt ONM`s-dieptepunt![]()
da's geheim....quote:Op maandag 7 februari 2005 12:05 schreef Svensational het volgende:
Wat is dat met die prijzen?
hoe komt je dáár nou weer bij.....??!?!??!quote:Op maandag 7 februari 2005 12:06 schreef Orginial het volgende:
Zij was een goede vriendin van Tonnie, ze had ook in de gevangenis gezeten en ze speelde zichzelf.![]()
qua dieptepunt ga ik met Iwan mee: dat pathetische gejank was 1000x maar ergerquote:Dat was echt ONM`s-dieptepunt![]()
dan wint Dizer of Bupatih die prijsquote:Op maandag 7 februari 2005 12:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's geheim....
nee hoor, dat zijn prijsjes voor de grootste flirters op fok!....
quote:Op maandag 7 februari 2005 12:06 schreef Orginial het volgende:
quote:Scène in Dok:
Tonnie: "Wie is er hier het zonnetje in huis?"
Marlies: "Tonnie?"
Tonnie: "Hé Marlies... hé hallo, hoe is 't met jou?"
Marlies: "Ja goed."
Tonnie: "Als die straks gaat zingen, dan weet je niet wat je hoort. Je gaat toch wel wat zingen he?"
Marlies: "Ik zie wel. Wanneer hebben ze jou vrijgelaten man? Ja Tonnie ziet er uit als een lekker ding, maar hij is hartstikke gevaarlijk! Hij heeft in de bajes gezeten."
Tonnie: "Ik heb alleen maar van jou liggen dromen meid... Hé, een rondje voor de dames?"
Marlies: "Ja lekker!"
Don't underestimate the power of Babette...quote:Op maandag 7 februari 2005 12:17 schreef Svensational het volgende:
dan wint Dizer of Bupatih die prijs![]()
In mijn ogen waren Suzy,Lotus en Ruby de ergste ONM nachtmerriesquote:Op maandag 7 februari 2005 11:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In die tijd had ik het denk ik te druk met me ergeren aan Suzy de Ruyg... en verder had ONM toen een topcast, dus dan wil ik wel eens mild zijn over een gastrolletje... Maar je hebt gelijk wat betreft Danny de Jong, die zich inmiddels (zoals besteld) ontpopt tot bad guy, met af en toe Serge-trekjes.
het dieptepunt was echt : Ruby Moretquote:Op maandag 7 februari 2005 12:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat was echt ONM`s-dieptepunt![]()
hoe dan?!??!quote:Op maandag 7 februari 2005 13:36 schreef MirSus het volgende:
(haha, zie nu helemaal Babette voor me,.
)
quote:
quote:‘Als je een droom hebt moet je hem achterna sjezen’
Mensen die geld wilden lenen voor een computer en 'ook nog een leuk truitje' kenden haar al van een reclamespotje voor een grote kredietverstrekker. Maar sinds kort is de Kaapverdiaanse schone Sonia Fortes Carvalho ook af en toe te bewonderen in de populaire soap Onderweg naar Morgen (OnM) als verpleegkundige. Wij willen wel eens nader kennismaken. En dan vragen we niet naar haar favo kleur (groen) of favo film (Dirty Dancing), maar dan beginnen we bij het begin...
Sonia werd op 24 september 1974 geboren in het Franse Commercy. Al snel vertrok zij naar Nederland, waar ze opgroeide in Rotterdam. In onze havenstad ging zij naar de MAVO en besloot vervolgens om MBO Mode en Kleding te gaan doen. "Ik had het gevoel dat ik daar niets meer leerde", aldus Sonia. "Ik speelde toen al met het idee om naar de toneelschool te gaan, maar mijn voorzichtigheid won het van de acteerpassie. Er moest later natuurlijk wel brood op tafel komen!". Het werd uiteindelijk MBO Sociaal Juridische Dienstverlening.
Op haar 19e ging Sonia werken in de dienstverlenende sector maar de ‘showbizz’ bleef trekken. Inmiddels figureerde zij al af en toe in diverse soaps via het castingbureau van Harry Klooster. Na ruim een jaar HBO Cultureel Maatschappelijke Vorming besluit Sonia vervolgens HBO Journalistiek te gaan studeren in deeltijd. Via deze studie rolt zij in de wereld van lokale televisie en al snel ging zij voor TV Rijnmond werken, waar zij het kinderprogramma ‘Knetter’ presenteerde.
"Ik heb echt heel veel geleerd tijdens mijn werk voor TV Rijnmond. Maar ook het acteren bleef aantrekkelijk. Ik had al op de jeugdtheaterschool Rabarber gezeten en inmiddels maakte ik ook deel uit van de toneelgroep ‘100 % Cabo’. In 2003 besloot ik om mijn hobby verder te verdiepen door cameratrainingen te volgen in ‘De Trap’ te Amsterdam. Nog voordat ik die had afgerond deed ik een screentest. De casting director was heel enthousiast en uiteindelijk werd ik gevraagd voor de gastrol van verpleegkundige in OnM. Maar voor mijn gevoel gingen er pas echt wat deuren open toen ik eenmaal het spotje had opgenomen" (het spotje dat net naast de Loden Leeuw greep, red.)
Van de toekomst dromen durft Sonia nog niet. Natuurlijk hoopt ze uiteindelijk haar brood te kunnen verdienen met acteren, maar ze blijft voorzichtig. Sterallures heeft ze niet en "die zal ik ook nooit krijgen", aldus Sonia. En ze is bereid om hard te werken. Keihard. Want "als je een droom hebt moet je hem achterna sjezen".
BRON: ireneversusmyst.punt.nl
schat, hou ook van jou hoor !quote:Op zondag 6 februari 2005 23:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Woelie gelooft toch alles.
goh ik dacht dat ze jou niet jong genoeg konden zijn?!quote:Op maandag 7 februari 2005 17:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kom maar terug als je ge- en volwassen bent.
13 Is zelfs voor mij veel te jong.quote:Op maandag 7 februari 2005 17:51 schreef babette21 het volgende:
goh ik dacht dat ze jou niet jong genoeg konden zijn?!![]()
zeg lekker ding, je bent zelf ook 'pas' van mei 2003....quote:Op maandag 7 februari 2005 02:34 schreef Svensational het volgende:
Volgens kwamen jij en babette nog niet in deze ONM-reeks toen Lex in ONM zat. Je moet voor de gein de eerste topics eens doorlezen, hij werd op handen gedragen
pfff, net of jij mij zou kunnen krijgenquote:Op maandag 7 februari 2005 17:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kom maar terug als je ge- en volwassen bent.
ik las 't toevallig 5 minuten geleden maar vindt die Foppele zo niet interessant dat ik 't meteen weer vergat...quote:Op maandag 7 februari 2005 18:38 schreef soapie het volgende:
HAd iemand dat hier al gemeld??? Sander Foppele heeft iets met Valerie Zwikker!!!![]()
Niet dat haar maar wel en beetje dezelfde kop!!!!quote:Op maandag 7 februari 2005 18:44 schreef babette21 het volgende:
Maud?! nee joh, die heeft niet van dat schapenhaar......
Ik ben al lang bezet.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:38 schreef Woelli het volgende:
pfff, net of jij mij zou kunnen krijgen
mooie shots hoor.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:58 schreef babette21 het volgende:
nog 'n zootje ANP-foto's [jammer van 't logootje]
Ook al zo'n briljante gastrol.....quote:Op maandag 7 februari 2005 19:17 schreef babette21 het volgende:
yep die halfgare vriend van d'r is ook nog van de partij...
ze hebben hem teveel Valium gevoerd...quote:Op maandag 7 februari 2005 20:10 schreef Wup het volgende:
en waarom gaat van Klaveren op soft... dat mag niet zomaar.......
En als Babette nou eens wat minder zinloos zanikt is ze helemaal top.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2005 18:58 schreef babette21 het volgende:
Daar stonden teminste Vivienne van den Assem en Anouck Klomp opquote:Op maandag 7 februari 2005 18:58 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
shit he, deze is wel heel erg...
[afbeelding]
[afbeelding]
ik dowload ze bijna nooit, maar heb ze idd bewonderdquote:Op maandag 7 februari 2005 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
*Heb je de filmpjes al gedownload?
hé dat dacht ik dus ook meteen!! lekker slordig...quote:Op maandag 7 februari 2005 21:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er klopt iets niet. Volgens de ambulancemensen is Lizzy 23 jaar, maar ze krijgt volgend jaar pas de beschikking over Melchiors geld, terwijl ze dat op haar 21e al moest krijgen.
ze moet toch 20 voorstellen.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er klopt iets niet. Volgens de ambulancemensen is Lizzy 23 jaar, maar ze krijgt volgend jaar pas de beschikking over Melchiors geld, terwijl ze dat op haar 21e al moest krijgen.
Ik zie er alleen maar rode puntjes.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:03 schreef babette21 het volgende:
wat 'n bullshit, bij mij doen ze 't gewoon.....
oke dan sla ik de hele zooi wel op en post ik ze [morgen] opnieuw.... raar hoor
Alvast een medaille voor de moeite.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:03 schreef babette21 het volgende:
wat 'n bullshit, bij mij doen ze 't gewoon.....
oke dan sla ik de hele zooi wel op en post ik ze [morgen] opnieuw.... raar hoor
dank je wel hoor!! ja nu niet met picjes komen zou wel 'n dood vogeltje zijn hequote:Op maandag 7 februari 2005 22:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Alvast een medaille voor de moeite.
[afbeelding]
Ik zou niet durven, maar 't dode vogeltje flitste wel ff door m'n hoofd.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:19 schreef babette21 het volgende:
dank je wel hoor!! ja nu niet met picjes komen zou wel 'n dood vogeltje zijn he
De aankondiging zag er veelbelovend uit.quote:en 't is echt jubel-materiaal!!!
quote:Op maandag 7 februari 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
10 voor taal-foto's enzo doen 't bij jullie zeker ook niet?!
ik was al oprecht verbaasd dat wiv iets leuk vond....
jawel hoorquote:Op maandag 7 februari 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
10 voor taal-foto's enzo doen 't bij jullie zeker ook niet?!
zo irritant is toch niemand.....quote:Op maandag 7 februari 2005 22:27 schreef Orginial het volgende:
jammerverhaal aflevering 2000
hoe doe jij dat? ik zie echt niets, mja....quote:Op maandag 7 februari 2005 22:32 schreef Wup het volgende:
[..]
jawel hoor
ik zie Bettina weer in de krul
Iemand? Ik druk dus op free-codes van Iwan en dan druk ik op dat ding downloaden en dan krijg ik 3 keuzes. Wat dan?quote:Op maandag 7 februari 2005 22:27 schreef Orginial het volgende:
Kan iemand please zeggen wat ik moet doen om zo`n geval te downloaden om die filmpjes te kunnen bekijken. Ja met die link van Iwan, maar daarna. Welke moet ik aanklikken voor gratis?
En dan niet weer zeggen hij zeikt weereens, maar aub even uitleg en dan zeik ik nooit meer
OPDONDEREN NOUquote:Op maandag 7 februari 2005 22:50 schreef Orginial het volgende:
Iemand? Ik druk dus op free-codes van Iwan en dan druk ik op dat ding downloaden en dan krijg ik 3 keuzes. Wat dan?![]()
wat een waanzinnig mooie pics zijn dit ........quote:Op maandag 7 februari 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
Herkansing [met dank aan Wup voor FTP]
Uit die goeie ouwe tijd 1994 om precies te zijn - toen ONM nog gewoon Onderweg Naar Morgen was
Je bent een schat... nee een engel!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
Herkansing [met dank aan Wup voor FTP]
Niet onrealistischer dan dat Lizzy een Gollum met hem wil..............quote:Op maandag 7 februari 2005 23:12 schreef pberends het volgende:
Trouwens totaal onrealistisch dat een meisje als Yolanthe op zo'n lulhannes als Joost zou kunnen vallen.
*plakt post-it op monitor: '10 voor taal' morgen niet vergeten op te nemen!*quote:Op maandag 7 februari 2005 23:13 schreef babette21 het volgende:
10 voor taal pics zouden 't nu bij iedereen moeten doen....
Ach, ik weet nog dat iedereen ineens ging bekennen daar dat ze moesten janken toen Lex dood ging, zullen we wel gewoon aan het terugblikken geweest zijnquote:Op maandag 7 februari 2005 18:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg lekker ding, je bent zelf ook 'pas' van mei 2003....
toen had Lexje allang 'n tuintje op z'n buik....
Ach, mooi was die tijd. Toen kon ik nog gewoon een eigen mening hebben zonder dat ik door twee hysterische (quote:wat vliegt de tijd toch eigenlijk.....
edit: haha Sven's eerste post... hoe kun je 't nou opnemen voor 'n Suzy?!?!?
nu niet meerquote:Op maandag 7 februari 2005 23:39 schreef Svensational het volgende:
Dat is idd jubel-materiaal
Alleen een foto dubbel (Erik Krijnen solo mist)
Alstjeblieftquote:Op maandag 7 februari 2005 23:48 schreef Svensational het volgende:
Niet zo flauw babetteNu plaatsen
quote:Op maandag 7 februari 2005 23:15 schreef Wup het volgende:
[..]
Niet onrealistischer dan dat Lizzy een Gollum met hem wil..............
Geweldigquote:Op maandag 7 februari 2005 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
The Brasil Filmfestival proudly presents:
From the director of 'The story of my father'
* JULIA, THE MOVIE
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/onm_2210_2005-02-04_0001.jpg]afbeelding][/url]
Julia, The Movie (FOK, MA. 07-02-2005) (18,3MB)
quote:Op maandag 7 februari 2005 23:48 schreef Svensational het volgende:
Niet zo flauw babetteNu plaatsen
quote:Zij die op de zaken vooruitlopen, lopen zich dood.
© A. van Walsum / 04-06-2004
You're welcome.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:35 schreef Svensational het volgende:
Geweldig, Dat muziekje erbij
Dood vogeltje op het eind
Ontzettend bedankt Iwan
Die voogdijzaak zat er aan te komen. Hopelijk brengen ze die overval een beetje spannend in beeld.quote:MA.13-02-2005
Bettina heeft geen geduld of begrip voor Yvonne. De strijd om de voogdij van Pascal mag van haar tot in het uiterste worden gevoerd. JP is het slachtoffer als een brutale overvaller de kas van Dok opeist. Hoewel Joyce het nog geheim wil houden is Marnix zo enthousiast over Joyce' zwangerschap, dat hij al snel zijn mond voorbij praat.
Het tegeltje is wegquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Zij die op de zaken vooruitlopen, lopen zich dood.
© A. van Walsum / 04-06-2004
Wat heeft dat met ONM te maken?quote:
dat is dus ja way, het was zowel als op RTL Boulevard zag ik s'nachts als op Shownieuws...van iedereen die terug kan komen, moeten ze ook echt hem nemen....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:35 schreef babette21 het volgende:
Sander terug in ONM?!?! No way, dat kunnen ze me niet aan doen....
edit: fuck, 't staat ook op zo'n fansite van 'm.....
Josine van Dalsum is heel ziek he?! Zielig......
en dat terwijl ik gisteren [of eergisteren] zelf vroeg om de terugkomst van een oude bekendequote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:44 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is dus ja way, het was zowel als op RTL Boulevard zag ik s'nachts als op Shownieuws...van iedereen die terug kan komen, moeten ze ook echt hem nemen....
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:28 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik hoorde gisteravond op shownieuws dat Sander Foppele weer terug keert in ONM......
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:28 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik hoorde gisteravond op shownieuws dat Sander Foppele weer terug keert in ONM......
BTW ik hoorde dat Robert de la Haye na 2006 zijn contract niet verlengd. Weet iemand hier meer over?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Brrrrrr.... Ik kwam z'n foto vorige week nog ergens op een site tegen en toen dacht ik nog... Daar hoor je ook niks meer van. Die zou nog wel 'ns terug kunnen komen in ONM om z'n carrière uit het slop te halen.
Volgens mij ben ik de enige hier die niks tegen Sander Foppele heeft.
Maar zoals Babette al zei, de enige logische reden waarom hij terug zou kunnen komen is Kyra's exit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoeveel kost een aflevering van ONM/GTST?dan hebben ze dus nog 10.000 over om Babette van Veen in dienst te nemen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en als ze dan volgend jaar geen achtelijke reisjes maken, kan Hidde Maas ook terugkomen
Foppele was denk ik gratis... hopeloos geval
Ik dacht dat ze inmiddels al wel genoeg tienertjes hadden. En ow wat zal Sander worden? Kok in DOK?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan hebben ze dus nog 10.000 over om Babette van Veen in dienst te nemen...
en als ze dan volgend jaar geen achtelijke reisjes maken, kan Hidde Maas ook terugkomen
Foppele was denk ik gratis... hopeloos geval
Ik heb het Frederice gevraagd en ze voorspelde dat Niels de rest van z'n leven gelukkig is.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:56 schreef Orginial het volgende:
BTW ik hoorde dat Robert de la Haye na 2006 zijn contract niet verlengd. Weet iemand hier meer over?
Ik ergde me evenveel aan hem dan een Suzy. En dan ben je voor mijn geval een irritante tiener.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:04 schreef babette21 het volgende:
je kan veel zeggen over Foppele, maar 't is nou ook weer geen tiener...
Ik denk het niet. Ik gok erop dat Robert de la Haye inderdaad uit ONM gaat en dat er snel meerdere zullen volgen. Ik denk bijvoorbeeld niet dat Ilyas over 5 jaar nog in ONM zit. Of bijvoorbeeld Sanne. Wie ik dan weer wel denk zijn Shirina en Iris.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb het Frederice gevraagd en ze voorspelde dat Niels de rest van z'n leven gelukkig is.
Hetzelfde zei ze trouwens over Iris.
Maar de grote vraag is natuurlijk of ONM dan (2006-2007) überhaupt nog bestaat.
Niels gaat z'n oude vak oppakken als p.i.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb het Frederice gevraagd en ze voorspelde dat Niels de rest van z'n leven gelukkig is.
Hetzelfde zei ze trouwens over Iris.
*paniek* hoe kom ik 2006-2007 door als ik niet dagelijks iets af te zeiken heb?! daar gaat m'n structuur!!quote:Maar de grote vraag is natuurlijk of ONM dan (2006-2007) überhaupt nog bestaat.
Iris over 5 jaar nog in ONM?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:10 schreef Orginial het volgende:
Ik denk het niet. Ik gok erop dat Robert de la Haye inderdaad uit ONM gaat en dat er snel meerdere zullen volgen. Ik denk bijvoorbeeld niet dat Ilyas over 5 jaar nog in ONM zit. Of bijvoorbeeld Sanne. Wie ik dan weer wel denk zijn Shirina en Iris.![]()
volgens mij onderschat iemand hier de macht van de fokkers....quote:
ik vind Shirina de laatste tijd wel grappig,quote:Ik voorspel voor haar een fatale exit binnen nu en 2 jaar (hopelijk eerder!).
yep dat heeft The Wup laatst eventjes geregeld,quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:44 schreef soapie het volgende:
Het viel me trouwens gister op dat Niels ineens weer hoofd neurologie is!!
quote:MA. 14-02-2004
Bettina heeft geen geduld of begrip voor Yvonne. De strijd om de voogdij van Pascal mag wat haar betreft tot het uiterste gaan.
DI. 15-02-2004
De artsen staan voor een raadsel. Het gaat weer slechter met Lizzy: haar zenuwen blijkten te zijn aangetast. Superheld Tonnie lost de situatie rond JP op.
WO. 16-02-2004
Chris doet ontzettend z'n best om onder zijn psychotherapie uit te komen en bereikt daarmee precies het tegenovergestelde.
DO. 17-02-2004
Kyra doet een opzienbarende ontdekking over Chris en zijn claustrofobie. Chris wil dat zij daar haar mond over houdt.
En vanaf vandaag weer elke week 'Kees & Co' op RTL4 om 20:30u.
VR. 18-02-2004
Door Fons hangt Hugo's leven letterlijk en figuurlijk aan een zijden draadje. Sanne verricht een heroïsche daad.
Zat Rutger Helligers destijds ook niet in psychotherapie?quote:Chris doet ontzettend z'n best om onder zijn psychotherapie uit te komen en bereikt daarmee precies het tegenovergestelde.
quote:Door Fons hangt Hugo's leven letterlijk en figuurlijk aan een zijden draadje.
LOLquote:Sanne verricht een heroïsche daad.
yep, in een enge, zwart-witte ruimte....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Zat Rutger Helligers destijds ook niet in psychotherapie?
laat 't touwtje breken, laat 't touwtje breken.....quote:
en dat kun jij hieruit halen?! knap hoor....quote:*Als we de verhaaltjes mogen geloven, dan wordt dit een topweek!
quote:De artsen staan voor een raadsel. Het gaat weer slechter met Lizzy: haar zenuwen blijkten te zijn aangetast.
George Clooney haalt z'n Batman-pak van zolder?!?quote:Superheld Tonnie lost de situatie rond JP op.
toch jammer dat we de creatieve oplossingen van Duuk moeten missen....quote:Chris doet ontzettend z'n best om onder zijn psychotherapie uit te komen en bereikt daarmee precies het tegenovergestelde.
gaat ze weg?!?!??!?quote:Sanne verricht een heroïsche daad.
Het gerucht gaat dat het pakhuis binnenkort ontruimd gaat worden.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:45 schreef babette21 het volgende:
nog even en 't hele ziekenhuis mag weer in quarantaine...
komen er dan weer van die leuke aliens?!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Het gerucht gaat dat het pakhuis binnenkort ontruimd gaat worden.
Tenzij hij zichzelf opgehangen heeft.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:41 schreef babette21 het volgende:
laat 't touwtje breken, laat 't touwtje breken.....
hihi da's echt wat voor een Van Walsum: jezelf ophangen aan 'n zijden stropquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Tenzij hij zichzelf opgehangen heeft.
Yep...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:57 schreef babette21 het volgende:
komen er dan weer van die leuke aliens?!
Hier werkt hij gewoon.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt die kutfrontpage er weer uit of ben ik de enige die er last van heeft?
1 2 3 4 5 6 | MA. 31-01-2005 => 855.000 (seizoensrecord) DI. 01-02-2005 => 666.000 (duivels goed ;) WO. 02-02-2005 => 664.000 DO. 03-02-2005 => 738.000 VR. 04-02-2005 => 622.000 MA. 07-02-2005 => 751.000 |
Het is moeilijk te geloven, ik denk het wel....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[ code verwijderd ]
Het lijkt erop dat er meer kijkers blijven hangen na de meestal goed bekeken maandagaflevering.
Zou de Brazilië 'verhaallijn' dan toch z'n vruchten af hebben geworpen?
Hoop ik ook hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Het is moeilijk te geloven, ik denk het wel....
Het ligt denk ik ook aan de goede verkoop van dat meisje met die Meloenen.....
ik hoop inderdaad dat dit dan de exit is van Kyra....
Yvonne Hulst, heeft iets in de TBS kliniek met Serge gehad....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:06 schreef Dizer het volgende:
Hmz, het komt Joost allemaal wel heel goed uit zo. Ik vind dit allemaal wel een beetje stom, zowel Charlie (GTST) als Lizzy die een miskraam verliezen
Ik heb de intro van Sabine Koning gemist, wie is zij?
hij doet 't niet [die andere wel dus ligt niet aan m'n instellingenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/onm_logo_01.jpg]afbeelding][/url]
Leader 'Onderweg Naar Morgen' + Lisette (Seizoen 1) (6,91MB)
De vermissing van Gyman ofzo. Dattie ontsnapt is.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Update over Mike & Doesjka:
Hun gastrol heeft te maken met een vermissing...
BRON: RTL Boulevard
kun je hem niet downloaden... of niet afspelen?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:21 schreef babette21 het volgende:
hij doet 't niet [die andere wel dus ligt niet aan m'n instellingen
nou iig niet afspelen, krijg error-scherm.... zal downloaden even proberen.......quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
kun je hem niet downloaden... of niet afspelen?
ik kan hem ok niet ophalenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
kun je hem niet downloaden... of niet afspelen?
bronquote:Op dit moment is een behandeling van de oorzaak van zwangerschaps hoge bloeddruk, pre-eclampsie en HELLP syndroom, anders dan het beëindigen van de zwangerschap, nog niet mogelijk
Ik heb hem net zelf nog ff probleemloos gedownload en afgespeeld.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:55 schreef Wup het volgende:
ik kan hem ok niet ophalen
edit: herstel, opera weer........
ik heb er ook geen problemen mee.....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb hem net zelf nog ff probleemloos gedownload en afgespeeld.![]()
het gaat er ook niet om dat ziektes en medicijnen fictief zijn, dat vind ik juist wel verstandigquote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:58 schreef haagse_elfje het volgende:
Ze hebben sinds tijden zich netjes gehouden aan de medische termologie...Renée zat dus geen onzin uit te kramen met haar Pre-Eclampsie (in de VS betekent Preeclampsia wel zwangerschapsvergiftiging maar is meer ook een algemene naam)
Fok zoekt veel ruzie tegenwoordig... dat oude forum was veel lieverquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:47 schreef babette21 het volgende:
Vandaag aflevering 1 en 2 van "hoe was het ook alweer..."
op 't Archief, want Babette heeft ruzie met Fok!
En toen liet hij zien hoe schandalig weinig zijn generatie nog van de Nederlandse taal weet.quote:
ai wat streng...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:58 schreef Wup het volgende:
Fok zoekt veel ruzie tegenwoordig... dat oude forum was veel liever
maare... begin jij nou ook al ..... zonder bronvermelding...
dat was ik dus vergeten...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:00 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Na de reclame '10 voor taal' !
Bettina Berger *kuch* Annemieke Verdoorn *kuch*quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
En toen liet hij zien hoe schandalig weinig zijn generatie nog van de Nederlandse taal weet.
Het ging goed... tot de finale.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:52 schreef haagse_elfje het volgende:
was het een totale afgang tien voor taal? of niet....
aan de reacties te lezen wel dus..... hoe kon ik het vergeten
quote:TONNIE DE VRIES: "Ik heb een hele natte vriendin, die ik probeer in te zepen." (tegen Chris Vroman)
quote:SHIRINA DELIC: "Patrick, dat is echt zo'n loser." (over Patrick van Spongebob)
Yvonne heeft trouwens niet alleen een goeie smaak qua films, maar ook qua tv series... Als je goed luistert hoor je haar naar '24' kijken.quote:JULIA: "Je bent een lieve patser." (tegen Joost van Walsum)
hoorde ik het toch goed, ik hoorde inderdaad dat deuntje van als ze aan het aftellen zijn....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Yvonne heeft trouwens niet alleen een goeie smaak qua films, maar ook qua tv series... Als je goed luistert hoor je haar naar '24' kijken.
Spongebob was ook leuk.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:50 schreef haagse_elfje het volgende:
ONM maakte wel reclame voor ned 3 toen Yvonne begon over Zappelin
Wel je mobieltje uitzetten!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:47 schreef Orginial het volgende:
Ik wou dat ik met Yolanthe zat te webcammen.![]()
Morgen bestelt kleine Pascal alle 125 afleveringen op dvd.quote:
quote:ONM wil nog meer jongeren!
Janna Fassaert, bekend van het programma Bitches heeft ook een rol in ONM te pakken. Woensdag is haar eerste repetitiedag, verwacht wordt ze een nieuwe co-assitente is. Tenslotte hebben Mike Starink en Doesjka Dubbelt (presentatoren van Lijn 4) ook een piepklein gastrolletje. Zij spelen zichzelf als presentatovan Lijn ren 4. Bij hen is zogenaamd een personage (Julia) uit ONM te gast en een ander personage (Jop Joris) ziet die fake-uitzending van Lijn 4 dan op tv.
Welke site of wat?quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Deze foto staat ook op ANP en de dame rechts was inderdaad Sandy Kandau!
@Babette:
Mochten jullie me zoeken, dan ben ik in de archieven van het ANP!
ONM, Goudkust, GTST, Vrouwenvleugel, Combat, Spijkerhoek, MCW...![]()
o, leuk, echt een succesfomule die co-assistentjes;(quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:07 schreef Orginial het volgende:
een nieuwe co-assitente
ach... valt er weer iets voor je te jatmuizen...quote:Welke site of wat?![]()
Niet weer een co-assistent.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:28 schreef Wup het volgende:
o, leuk, echt een succesfomule die co-assistentjes;(
Heb geen site meer dus zal moeilijk gaan.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:28 schreef Wup het volgende:
[..]
o, leuk, echt een succesfomule die co-assistentjes;(
[..]
ach... valt er weer iets voor je te jatmuizen...
Orginial hou es op met mensen te irriteren... zoek zelf eens iets uit en hou op met je eeuwige gezeur en gedramquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:36 schreef Orginial het volgende:
Heb geen site meer dus zal moeilijk gaan.![]()
Wat is de site?![]()
Nooit verteld hier iemand mij wat, dan moet ik wel zeuren.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:39 schreef Wup het volgende:
[..]
Orginial hou es op met mensen te irriteren... zoek zelf eens iets uit en hou op met je eeuwige gezeur en gedram
ik ken haar niet, heeft iemand haar zien acteren?quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://www.bnn.nl/img?id=4530730&ts=1088177003000&scale=174x10000&crop=174x174%2B0%2B0]afbeelding][/url]
Janna Fassaert
Wordt zij de bitch die Simone Cobben had kunnen zijn?
Ik heb Bitches één keer gezien, maar vond het nog waardelozer dan Costa.quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:04 schreef Wup het volgende:
ik ken haar niet, heeft iemand haar zien acteren?
1 co-assistent erbij, 2 eruit lijkt me wel een redelijk voorstel
Bitches was wel grappig voor 1x, maar om nou een 2de seizoen te doe. Nee dank jequote:Op woensdag 9 februari 2005 14:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb Bitches één keer gezien, maar vond het nog waardelozer dan Costa.
Met je voorstel kan ik wel leven.
ja nu je het zegt, hij heeft een of ander programma gedaan nog....quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is Sanders presentatiecarrière im Arsch en heeft hij doekoe nodig?
Nee dat vindt Babette niet leuk nee [maar heb daar gisteren al beklag over gedaan]quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:08 schreef Wup het volgende:
Sander Foppele?
haha, dat gaat babette leuk vinden:)
ik neem toch aan dat het weer een gastrolletje is?
* Wup denkt dat het beter is om Kyra gewoon geruisloos naar Kroatie af te voeren...
als Joost dood is mogen zelfs Suzy, Ruby & Lotus op de begrafenis komen:)quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:15 schreef babette21 het volgende:
nog even over dat andere gedrocht [Joost dus], die gaat vrijdag 18-2 't vogelkooitje schoonmaken
en dit brengt - ik citeer - "de gezondheid van Joost ernstig in gevaar"
misschien komt Daan alleen even voor de begrafenis...???
Nee zeg doe me een lol, die drie in één aflevering, dat trek ik niet hoor!!!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:19 schreef Wup het volgende:
als Joost dood is mogen zelfs Suzy, Ruby & Lotus op de begrafenis komen:)
ja je kan de zaak natuurlijk ook gaan overdrijvenquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:19 schreef Wup het volgende:
als Joost dood is mogen zelfs Suzy, Ruby & Lotus op de begrafenis komen:)
ik ga vast aan een ontwerp voor 'n standbeeld beginnenquote:na Gollum ook Joost... ik zou die vogeltjes eeuwig dankbaar zijn...
dan ga ik 20 minuten de slappe lach hebben.. het lijkt me geweldig,quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:55 schreef babette21 het volgende:
ja je kan de zaak natuurlijk ook gaan overdrijven
pas nou op met wat je zegt: voor je 't weten komen ze echt!!
* Wup verheugt zich op 20 jubeltopics dode vogeltjesvereringquote:ik ga vast aan een ontwerp voor 'n standbeeld beginnen
Wat was dat ook alweer voorn rechtzaak?>??quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:22 schreef babette21 het volgende:
TWGHG* deel 3: Couwenberg VS. Reitsema - The Ultimate Tournament [sept. 1995]
* Toen was geluk heel gewoon
quote:Fons van Klaveren: "Wat ben jij voor een luldebehanger Van Walsum!" (tegen Hugo van Walsum)
En niet alleen Joost & Hugo waren de lul:quote:Joyce Couwenberg: "Wat ben jij een ongelofelijke lul!" (tegen Joost van Walsum)
quote:Kyra Isarin: "Wat ben jij voor een klootzak?!" (tegen Romeo)
Twee negers op één kussen, daar slaapt de duivel tussenquote:Kyra Isarin: "Wat ben jij voor een klootzak?!" (tegen Romeo)
Ik zie alleen de weduwe van Wim Rigter.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:27 schreef Wup het volgende:
ik geloof dat Aram van de Rest nu op Ned2 aan vertellen is over zijn zieke moeder....
dat komt omdat Josine van D. onherkenbaar is geworden.........quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zie alleen de weduwe van Wim Rigter.
Men leert er mee om te gaan. Ik heb het zelf 21 jaar geleden meegemaakt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:28 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik heb net vinger aan de pols gezien, ik heb echt medelijden met de hele familie, ik vond Aram echt heel sterk overkomen en Josine en haar man ook, mijn waardering voor hem is echt gestegen als ik zie hij relativeert onder zulke omstandigheden
dat weet ik...ik heb het zelf 12 jaar geleden meegemaakt, het is vreselijk dit gun je echt niemand toe...Ik vind Josine echt heel sterk!quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Men leert er mee om te gaan. Ik heb het zelf 21 jaar geleden meegemaakt.
ik vind het helemaal niet grappig.... hij is helemaal terug bij af.....quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:32 schreef haagse_elfje het volgende:
Niels had weer lekkere humor...
Joyce stak met kop en schouder boven iedereen uit vandaag.......quote:Joyce en Van Klaveren zouden een heel leuk setje zijn....Joost is echt de bitch van Joyce geworden....
Ik vond Nikkie Plessen niet best spelen.... ik kon echt nul medelijden met haar hebben....quote:Ik moet zeggen dat Lizzy echt sterk vandaag was
ow... ik vond Romeo juist de grappige ......quote:en Kyra ja die kon ik ook vandaag waarderen vooral toen ze tegen Romeo tekeer ging....
Ik irriteer me mateloos aan Romeo, weet niet eens waarom.....quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:44 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind het helemaal niet grappig.... hij is helemaal terug bij af.....
[..]
Joyce stak met kop en schouder boven iedereen uit vandaag.......
ja en idd. van Klaveren tegen Hugo was ook oke
[..]
Ik vond Nikkie Plessen niet best spelen.... ik kon echt nul medelijden met haar hebben....
[..]
ow... ik vond Romeo juist de grappige ......
Als ik moet de vergelijking trekken tussen een extreem huilende Kyra of een extreem huilende Lizzy kies ik toch voor Lizzy, bij Kyra werd het op een gegeven moment zwaar irritant, toen had ik zoiets van is het nog steeds niet voorbij....quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:44 schreef Wup het volgende:
Ik vond Nikkie Plessen niet best spelen.... ik kon echt nul medelijden met haar hebben....
[..]
Romeo had gewoon zijn teksten mee vandaag... ik vond het helemaal leuk hoe hij kyra negeerdequote:Op woensdag 9 februari 2005 20:52 schreef soapie het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan Romeo, weet niet eens waarom.....
Joyce was zeker oke vandaag!!!!![]()
En Lizzy vond ik niet echt boeien, ik zie steeds alleen die kuil in haar kin als ze inzoomen.....![]()
Ze moeten toch iets doen om de mensen ziek te houden. Zo blijven de bedden vol en het personeel blijft aan het werk.quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:55 schreef haagse_elfje het volgende:
AZB serveert euroshopper sinas.....
kijk dat is nou weer helemaal waar, met van Klaveren nog wel....quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:04 schreef babette21 het volgende:
ow maar Lisetje mocht vandaag wel meedoen, dat vond ik dan wel weer lief
En weer in haar oude rol. Afgebekt worden door iemand!!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:04 schreef babette21 het volgende:
ow maar Lisetje mocht vandaag wel meedoen, dat vond ik dan wel weer lief
ja volgens mij was 't in morse...quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:10 schreef Wup het volgende:
en Winkie floot subtiel wat doodverwensingen richting Joost.......
Winkie is door Ma Isarin gevoodooficeerd. Waarschijnlijk zit de boze geest van Marlon er in en wil hij iedereen die met Phrommlemansz te maken heeft uit de weg ruimen. Of de boze geest van een kankerpiet die boos is over Romeo's doelpunt: hooligantweetie.quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:10 schreef Wup het volgende:
kijk dat is nou weer helemaal waar, met van Klaveren nog wel....
en Winkie floot subtiel wat doodverwensingen richting Joost.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |