Wat heeft dat met ONM te maken?quote:
dat is dus ja way, het was zowel als op RTL Boulevard zag ik s'nachts als op Shownieuws...van iedereen die terug kan komen, moeten ze ook echt hem nemen....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:35 schreef babette21 het volgende:
Sander terug in ONM?!?! No way, dat kunnen ze me niet aan doen....
edit: fuck, 't staat ook op zo'n fansite van 'm.....
Josine van Dalsum is heel ziek he?! Zielig......
en dat terwijl ik gisteren [of eergisteren] zelf vroeg om de terugkomst van een oude bekendequote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:44 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is dus ja way, het was zowel als op RTL Boulevard zag ik s'nachts als op Shownieuws...van iedereen die terug kan komen, moeten ze ook echt hem nemen....
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:28 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik hoorde gisteravond op shownieuws dat Sander Foppele weer terug keert in ONM......
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:28 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik hoorde gisteravond op shownieuws dat Sander Foppele weer terug keert in ONM......
BTW ik hoorde dat Robert de la Haye na 2006 zijn contract niet verlengd. Weet iemand hier meer over?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Brrrrrr.... Ik kwam z'n foto vorige week nog ergens op een site tegen en toen dacht ik nog... Daar hoor je ook niks meer van. Die zou nog wel 'ns terug kunnen komen in ONM om z'n carrière uit het slop te halen.
Volgens mij ben ik de enige hier die niks tegen Sander Foppele heeft.
Maar zoals Babette al zei, de enige logische reden waarom hij terug zou kunnen komen is Kyra's exit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Hoeveel kost een aflevering van ONM/GTST?dan hebben ze dus nog 10.000 over om Babette van Veen in dienst te nemen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en als ze dan volgend jaar geen achtelijke reisjes maken, kan Hidde Maas ook terugkomen
Foppele was denk ik gratis... hopeloos geval
Ik dacht dat ze inmiddels al wel genoeg tienertjes hadden. En ow wat zal Sander worden? Kok in DOK?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan hebben ze dus nog 10.000 over om Babette van Veen in dienst te nemen...
en als ze dan volgend jaar geen achtelijke reisjes maken, kan Hidde Maas ook terugkomen
Foppele was denk ik gratis... hopeloos geval
Ik heb het Frederice gevraagd en ze voorspelde dat Niels de rest van z'n leven gelukkig is.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:56 schreef Orginial het volgende:
BTW ik hoorde dat Robert de la Haye na 2006 zijn contract niet verlengd. Weet iemand hier meer over?
Ik ergde me evenveel aan hem dan een Suzy. En dan ben je voor mijn geval een irritante tiener.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:04 schreef babette21 het volgende:
je kan veel zeggen over Foppele, maar 't is nou ook weer geen tiener...
Ik denk het niet. Ik gok erop dat Robert de la Haye inderdaad uit ONM gaat en dat er snel meerdere zullen volgen. Ik denk bijvoorbeeld niet dat Ilyas over 5 jaar nog in ONM zit. Of bijvoorbeeld Sanne. Wie ik dan weer wel denk zijn Shirina en Iris.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb het Frederice gevraagd en ze voorspelde dat Niels de rest van z'n leven gelukkig is.
Hetzelfde zei ze trouwens over Iris.
Maar de grote vraag is natuurlijk of ONM dan (2006-2007) überhaupt nog bestaat.
Niels gaat z'n oude vak oppakken als p.i.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb het Frederice gevraagd en ze voorspelde dat Niels de rest van z'n leven gelukkig is.
Hetzelfde zei ze trouwens over Iris.
*paniek* hoe kom ik 2006-2007 door als ik niet dagelijks iets af te zeiken heb?! daar gaat m'n structuur!!quote:Maar de grote vraag is natuurlijk of ONM dan (2006-2007) überhaupt nog bestaat.
Iris over 5 jaar nog in ONM?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:10 schreef Orginial het volgende:
Ik denk het niet. Ik gok erop dat Robert de la Haye inderdaad uit ONM gaat en dat er snel meerdere zullen volgen. Ik denk bijvoorbeeld niet dat Ilyas over 5 jaar nog in ONM zit. Of bijvoorbeeld Sanne. Wie ik dan weer wel denk zijn Shirina en Iris.![]()
volgens mij onderschat iemand hier de macht van de fokkers....quote:
ik vind Shirina de laatste tijd wel grappig,quote:Ik voorspel voor haar een fatale exit binnen nu en 2 jaar (hopelijk eerder!).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |