quote:Op zondag 6 februari 2005 23:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ons aller Aafke komt terug. Woelie gelooft toch alles.
Ik moet je gelijk geven... Aafke is inderdaad (voortdurend) onderweg.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
* Wup wacht enthousiast op die aviquote:Op maandag 7 februari 2005 00:16 schreef Iwan1976 het volgende:
Marja Eestermans (gespeeld door Ingrid Willemse). [/sub]
Antoniequote:Op maandag 7 februari 2005 00:30 schreef Wup het volgende:
Antonie Kameling in zijn soapdays
Petertje Kelder in 1990
beetje weggespeeld door Edmond Classen
let vooral even op zijn smoel als hij de hotelkamer uitloopt
[[url=http://www.schaduw.net/Fok/video/GTST/1990_GTST_Peter-Fransen_00001.jpg]afbeelding]
GTST 1990, Peter ontdekt de waarheid over Suzanne[/url]
~ [5.13 min; 8,8 Mb] ~
*zucht* Sommige mensen zijn onverbeterlijk.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:43 schreef Wup het volgende:
begin je weer.... zie Iwans handtekening en hou eens op met zeuren hierover
* Wordt aan gewerkt.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:26 schreef Wup het volgende:
*Wup wacht enthousiast op die avi
heel Marja Eestermans zegt me echt nul meer......
mhz... nou ik wacht het rustig afquote:Op maandag 7 februari 2005 01:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Marja was een oude 'kennis' van Frank... Vlak voordat hij met Ellen ging trouwen dook hij nog ff met haar in de koffer. Ze was ook een cliënt van Frank... Volgens mij moest Frank de scheiding van haar man Chris () regelen...
die heb ik allemaal alquote:*En ik heb nog meer leuke Goudkust & GTST dingen gevonden... Helen #1 in het ziekenhuis, Mirjam bij een waarzegster, Arnie bij boer Dalstra, de elektrocutie van Arnie, Rien & Linda vs. Armand, de eerste scène van Jeanne Dekker, Daniël & Robert bij reclamebureau Stenders, Cleo & Laura met Philip van Alphen...
mijn nederige excuses voor deze misstap,quote:Op maandag 7 februari 2005 02:13 schreef Svensational het volgende:
Moet het in elk ONM-topic over GTST gaan???
haha grappenmaker..... maar goed, ik weet wie het beweert;)quote:En babette, Lex was toch echt wel een van de leukste gastrollen allertijden
Volgens kwamen jij en babette nog niet in deze ONM-reeks toen Lex in ONM zat. Je moet voor de gein de eerste topics eens doorlezen, hij werd op handen gedragenquote:Op maandag 7 februari 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
haha grappenmaker..... maar goed, ik weet wie het beweert;)
dank u, ze doet niet veel maar ik ben altijd blij haar in soap voorbij te zien komen;)quote:Op maandag 7 februari 2005 02:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Ingrid Willemse als Marja Eestermans (ONM, VR. 10-03-2000)
Joyce mag dat kapsel wel weer eens uitproberen......quote:ONM Promo met Joyce & Aafke
heeft geen haast .....quote:Ik heb nog een scène met Marja Eestermans, maar helaas geen webruimte meer...
Volgt dus later deze week!
Afgelopen week heb ik ONM een paar keer aangehaald in het GTST topic, dus dat compenseert.quote:Op maandag 7 februari 2005 02:13 schreef Svensational het volgende:
Moet het in elk ONM-topic over GTST gaan???
En babette, Lex was toch echt wel een van de leukste gastrollen allertijden
Tuurlijk mogen jullie het hier over GTST hebbenquote:Op maandag 7 februari 2005 02:38 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Afgelopen week heb ik ONM een paar keer aangehaald in het GTST topic, dus dat compenseert.
* BTW: Binnenkort in dit theater: Yolanthe, The Movie.
oke dan vragen we het de fokker die zelden een mening geeft [ muv Iris;)].....quote:Op maandag 7 februari 2005 02:34 schreef Svensational het volgende:
Volgens kwamen jij en babette nog niet in deze ONM-reeks toen Lex in ONM zat. Je moet voor de gein de eerste topics eens doorlezen, hij werd op handen gedragen
Lex scoort een ruime voldoende. (Ik zag hem afgelopen week nog voorbij komen in een oude aflevering.) Hij is op tijd heengegaan om geen ergernis bij me op te wekken. Degene die me de afgelopen weken het meest tegen is gevallen is Sanne, tenenkrommend af en toe.quote:Op maandag 7 februari 2005 02:40 schreef Wup het volgende:
oke dan vragen we het de fokker die zelden een mening geeft [ muv Iris;)].....
Iwan wat vond je van Lex Citroen?
quote:Mike Starink en Doesjka Dubbelt krijgen een rol in de Yorin soap ONM (Onderweg Naar Morgen). Wat de twee Lijn 4 presentatoren precies gaan doen is niet bekend. De opnames zullen op 14 februari plaatsvinden in de studio's van Aalsmeer. Het resultaat is waarschijnlijk begin april te zien op Yorin.
heb je tenminste nog iemand die alles van je aanneemt...quote:Op zondag 6 februari 2005 23:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Afleveringen uit de eerste periode mogen van mij echt in de herhalingquote:Op maandag 7 februari 2005 00:16 schreef Iwan1976 het volgende:
* De band met de leader van seizoen 1 is nog even zoek, maar ik heb wel een complete aflevering gevonden, die van vrijdag 10 maart 2000, met o.a. Lise Basten (of all people), Ravi & Aïsha, Babette & Ticho, Bento, Frank & Ellen, Miguel & Aafke, Jannes #1, en Marja Eestermans (gespeeld door Ingrid Willemse). *
ze hebben wat acteurs weg te geven.... zonder code's, zonder logo's...quote:Op maandag 7 februari 2005 10:31 schreef Orginial het volgende:
Waarom moeten zelfs die twee belspelgevalletjes aangehaald worden om ONM boeiend te maken?
Aaaaaaaaargh, dat wordt gewoon TE ongeloofwaardig.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze hebben wat acteurs weg te geven.... zonder code's, zonder logo's...
bel nu en maak kans op 'n Petra of 'n Simone....!!!!!! Belastingvrij en vandaag nog bezorgd...........
van mij mogen ze komen, die lijn4-mensjes
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze hebben wat acteurs weg te geven.... zonder code's, zonder logo's...
bel nu en maak kans op 'n Petra of 'n Simone....!!!!!! Belastingvrij en vandaag nog bezorgd...........
van mij mogen ze komen, die lijn4-mensjes
In die tijd had ik het denk ik te druk met me ergeren aan Suzy de Ruyg... en verder had ONM toen een topcast, dus dan wil ik wel eens mild zijn over een gastrolletje... Maar je hebt gelijk wat betreft Danny de Jong, die zich inmiddels (zoals besteld) ontpopt tot bad guy, met af en toe Serge-trekjes.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:33 schreef Wup het volgende:
Ik ben oprecht verbaasd dat Iwan Lex Citroen niet afschuwelijk vond......
ik vond zijn rol slecht, maar ik heb nou eenmaal een hekel aan pubers en kinderen dus daar valt nog over te twisten, maar Lex werd bovenal waardeloos gespeeld...
ai wat was dat joch vreselijk.......
dat doet Danny de Jong toch heel wat beter.....
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Aaaaaaaaargh, dat wordt gewoon TE ongeloofwaardig.
don't even go there....quote:Op maandag 7 februari 2005 11:14 schreef Iwan1976 het volgende:
In die tijd had ik het denk ik te druk met me ergeren aan Suzy de Ruyg...
Danny de Jong is als Gyman 'n psychopaatje in de dop... wat zou ome Serge trots op 'm zijnquote:en verder had ONM toen een topcast, dus dan wil ik wel eens mild zijn over een gastrolletje... Maar je hebt gelijk wat betreft Danny de Jong, die zich inmiddels (zoals besteld) ontpopt tot bad guy, met af en toe Serge-trekjes.
Gun die twee nou ook eens een leuk uitje... ze hebben het toch al zo zwaar... elke dag weer zo'n belspelletje moeten presenteren, dat wens je je ergste vijand nog niet toe.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:31 schreef Orginial het volgende:
Waarom moeten zelfs die twee belspelgevalletjes aangehaald worden om ONM boeiend te maken?![]()
Jij ook al?quote:Op maandag 7 februari 2005 11:15 schreef babette21 het volgende:
over prijzen gesproken:
ik vind 't wel eens tijd worden dat ik mijn "flirt"-prijzen in ontvangst mag nemen
of loop ik op de zaken vooruit en is de week nog niet om?!
een-Joop-Braakhekke-gevalletje....quote:Op maandag 7 februari 2005 11:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Het zal wel weer zo'n één-keer-knipperen-en-ze-zijn-weer-weg-rol worden.
ach geen reden voor strijd toch: jij de kaartjes, ik 't boek... en volgende week precies andersom:)quote:
En hetzelfde geldt natuurlijk ook als ik Mike of Doesjka win;)quote:Op maandag 7 februari 2005 11:47 schreef babette21 het volgende:
ach geen reden voor strijd toch: jij de kaartjes, ik 't boek... en volgende week precies andersom:)
edit: we kunnen 't natuurlijk ook anders doen: als ik kaartjes win mag jij met me mee en visa versa!;)
Marlies?quote:Op maandag 7 februari 2005 11:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
een-Joop-Braakhekke-gevalletje....
en juist daarom geen enkele reden tot paniek... hoewel, van Marlies werd ik ook niet bijzonder blij
Zij was een goede vriendin van Tonnie, ze had ook in de gevangenis gezeten en ze speelde zichzelf.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Marlies?Wie speelde zij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |