Kotsende Bram die zijn pieper in de kots laat vallen
Zingende Margot
En Arthur die Lisette een massage geeft
Het begint er steeds meer op te lijken dat Arthur Joyce wel ziet zitten, of zou er meer achter zitten??
quote:Waarom moest ie kotsen? Heb het niet gezien namelijk....
Op maandag 12 mei 2003 20:51 schreef Markie-Mark het volgende:Kotsende Bram die zijn pieper in de kots laat vallen
quote:hij was in de engel aan t zuipen met Erik, zn vriend. ik geloof tequila. hij heeft en passant ook nog Lizette en Aafke afgebekt met zn zatte kop. Aafke: 'ik ga een taxi voor je bellen.' Bram: 'gezellig, ga je mee.'
Op dinsdag 13 mei 2003 13:25 schreef somegirl het volgende:[..]
Waarom moest ie kotsen? Heb het niet gezien namelijk....
Echt geweldig vandaag hoe Kyra Ariël eventjes de volle laag gaf. Al die frustraties en dan ook nog eventjes het woordje 'doos' laten vallen - prachtig!
it better be good.....
Het was de laatste tijd wat saai, maar ik denk dat het nu weer wat spannender wordt
Iemand al enig idee wat de seizoenscliffhanger gaat worden. Ik zelf denk dat het het 75 jarig jubileumsfeest gaat worden. Waarschijnlijk wordt Arthur daar neergeschoten, mogelijke daders zat.
quote:Laten we het hopen
Op donderdag 15 mei 2003 23:31 schreef Markie-Mark het volgende:
Idd een behoorlijk tamme entree, had wel wat spectaculairders verwacht.Iemand al enig idee wat de seizoenscliffhanger gaat worden. Ik zelf denk dat het het 75 jarig jubileumsfeest gaat worden. Waarschijnlijk wordt Arthur daar neergeschoten, mogelijke daders zat.
quote:Helemaal mee eens! Ik vind die arthur echt
Op vrijdag 16 mei 2003 09:25 schreef Svensational het volgende:[..]
Laten we het hopen
Dat vind ik zo'n eikel die Arthur. Loopt iedereen maar af te zeiken en hij kan met z'n handjes niet van de vrouwtjes afblijven( Lisette, Joyce) En tegen Suzy moeten ze niet zo lullig doen met z'n allen
quote:Ik vind Arthur juist geweldig, het leukste nieuwe personage van dit seizoen in ONM. Hidde Maas speelt deze rol echt geweldig, ook in Westenwind en Spijkerhoek speelde hij al goed. Iemand het trouwens gisteren gezien?? Ik heb het gemist.
Op zaterdag 17 mei 2003 13:37 schreef somegirl het volgende:[..]
Helemaal mee eens! Ik vind die arthur echt
en ik mocht Suzy eerst echt niet, maar begin steeds een beetje meer respect voor d'r te krijgen. Ik mag d'r nog steeds niet, maar t wordt steeds minder erg.
quote:ik dacht al dat ik m van westenwind kon! Toen speelde hij ook zo'n badguy zeker? En ik zag m laatst ook in Baantjer, ook al als badguy. Ik vind m wel goed, maar ik irriteer me gewoon aan z'n personage. Alhoewel ik blij ben dat er eens een andere slechterik is naast Bettina.
Op zaterdag 17 mei 2003 13:42 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik vind Arthur juist geweldig, het leukste nieuwe personage van dit seizoen in ONM. Hidde Maas speelt deze rol echt geweldig, ook in Westenwind en Spijkerhoek speelde hij al goed. Iemand het trouwens gisteren gezien?? Ik heb het gemist.
quote:Kun je hem?
Op zaterdag 17 mei 2003 16:08 schreef somegirl het volgende:[..]
ik dacht al dat ik m van westenwind kon!
quote:jah duh, kende sorry hoor, heb al 2 jaar niet meer les in het nederlands....
Op zondag 18 mei 2003 15:45 schreef D.Rose het volgende:[..]
Kun je hem?
Het viel me ook op dat er vandaag voor het eerst over ene Tara Van Walsum werd gepraat een oudere zus van Joost, dit is niet hun verdronken zus want die heet Eline. Zal me niks verbazen als er binnenkort weer een nieuwe van Walsum bijkomt.
quote:Oh da's wel raar ja. De van Walsums nemen heel onm nog over! Ze zijn onderhand al met meer dan de couwenbergen en reitsema's bij elkaar! En dan wordt Margot straks ook nog een beetje van Walsum... hmmm ze worden uitgeroeit!!!!
Op maandag 19 mei 2003 23:21 schreef Markie-Mark het volgende:Het viel me ook op dat er vandaag voor het eerst over ene Tara Van Walsum werd gepraat een oudere zus van Joost, dit is niet hun verdronken zus want die heet Eline. Zal me niks verbazen als er binnenkort weer een nieuwe van Walsum bijkomt.
Maar ik vind de huidige personages in ONM ook erg leuk, de verhoudingen onderling zijn iig flink ingewikkeld. Ik kreeg vandaag ook het idee dat er tussen Niels en Joyce weleens wat kon opbloeien maar toen stond ze ineens met Arthur te zoenen.
Ik ben ook benieuwd wat Arthur nu eigenlijk wilde vertellen tijdens dat familiediner, daar zullen we nu wel weer een tijdje op moeten wachten
quote:nee dan doe ik het maar weer wegprogrameren
Op dinsdag 20 mei 2003 14:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Staat idd overal, in de krant, internet en veronica gids maar zal wel een foutje zijn. Denk ik verkeerd doorgegeven door Yorin. Ik zie geen reden waarom ze tegelijkertijd met GTST een extra aflevering gaan uitzenden
quote:zou wel leuk zijn!!! Maar zal wel niet zo zijn....
Op dinsdag 20 mei 2003 13:10 schreef Riann het volgende:
heb ik het nu goed begrepen dat onm een uur lang duurt vanavond
van half 8 tot half 9 op teletekst staat het en in tvgids.nl ook

Onderweg naar Morgen is een kweekvijver voor acteurs, dat blijkt wel uit het feit dat maar liefst drie (ex)-OnM acteurs een rol hebben in de Nederlandse familiefilm De schippers van de Kameleon. De film is een verfilming van de gelijknamige boekenserie en gaat over de avonturen die de tweelingbroers Hielke en Sytse beleven.
Dominique van Vliet (Ellen Evenhuis) speelt in de film de rol van Mem Klinkhamer: Een echte moeder zoals je die meer eind jaren 50 aantrof. Staat altijd klaar met een flinke stapel boterhammen voor haar jongens. En hoewel ze wel eens moppert als er voor de zoveelste keer gewassen moet worden is dol op haar tweeling.
Ex-Onmers Joep Sertons (Paul de Ridder) en Tim Zweije (Jannes Reitsema) spelen respectievelijk de dokter en gemenerik Nozem 1.
Niet alleen in De schippers van de Kameleon maken OnM acteurs hun opwachting. Ook Kenan Raven is met een film bezig: Phileine zegt sorry naar het boek van Ronald Giphart. Hij speelt in de film de rol van de aantrekkelijke weerman LT.
quote:Ze moesten in de zomervakantie eigenlijk gewoon doorgaan en dan misschien niet elke dag maar wel een paar keer in de week
Op dinsdag 20 mei 2003 17:55 schreef Markie-Mark het volgende:
De laatste aflevering wordt dit seizoen op 27 Juni uitgezonden. Op 22 augustus is ONM weer terug op tv.
2 maanden zonder onm
quote:Uhm aan zijn linkerhand(rechts voor ons) zit volgensmij Bettina, maar aan zijn rechterhand (links van ons) staat Aisha, ik vraag me eigenlijk af wie dat daar voor hem is! (of bedoel jij dat ook?)
Op dinsdag 20 mei 2003 16:21 schreef Svensational het volgende:
leuke foto maar wel een beetje oud. en waar zit de linkerhand van Bento?
quote:Ja ik bedoel daar naast die hand. maar inmiddels weet ik het al een beetje. Volgens mij speelde ze Ruby. Een klein meisje dat in de Engel woonde en er op een dag vandoor ging met een man.
Op woensdag 21 mei 2003 14:37 schreef somegirl het volgende:[..]
Uhm aan zijn linkerhand(rechts voor ons) zit volgensmij Bettina, maar aan zijn rechterhand (links van ons) staat Aisha, ik vraag me eigenlijk af wie dat daar voor hem is! (of bedoel jij dat ook?)
quote:Niet 22 augustus maar 25 augustus beginnen ze weer. Er is dan eerst een week herhalingen om er weer ff lekker in te komen. Op 1 september beginnen dan de nieuwe afleveringen. Iemand al een idee van de cliffhanger?
Op dinsdag 20 mei 2003 17:55 schreef Markie-Mark het volgende:
De laatste aflevering wordt dit seizoen op 27 Juni uitgezonden. Op 22 augustus is ONM weer terug op tv.
quote:Mee eens, maar Victor komt helaas niet terug. Hij wil achter de schermen gaan werken bij ONM.
Op donderdag 22 mei 2003 16:50 schreef Riann het volgende:
victor moet terug
Iemand al leuke ideeen voor de titel van ONM Deel 2??
quote:Met haar eigen broer???
Op woensdag 21 mei 2003 21:21 schreef Markie-Mark het volgende:
Die Suzy houdt wel van variatie zeg, eerst een vrouw van rond de veertig, toen een getrouwde man en nu haar eigen broer![]()
![]()
Idee voor volgende topic... hmmm,
onm deel 2; ................ iets met suzy ofzo... ik weet het niet, of met Daan!!! Daan is lekker
quote:ja suzy en duuk opeens...
Op donderdag 22 mei 2003 17:58 schreef somegirl het volgende:[..]
Met haar eigen broer???
ik heb iets gemist geloof ik!!! oke dan...
Idee voor volgende topic... hmmm,
onm deel 2; ................ iets met suzy ofzo... ik weet het niet, of met Daan!!! Daan is lekker
Ik vind Sonja Silva eigenlijk nog best wel meevallen in ONM, echt een boeiende rol heeft ze niet maar ik had het erger verwacht.
quote:ze komt gelukkig niet zo veel voor
Op donderdag 22 mei 2003 18:40 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind Sonja Silva eigenlijk nog best wel meevallen in ONM, echt een boeiende rol heeft ze niet maar ik had het erger verwacht.
Die laatste scene tussen Arthur en Sid was erg ontroerend, goed geacteerd ook!!! Ben benieuwd hoe Sid nu gaat reageren.
quote:ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe sid gaat reageren
Op donderdag 22 mei 2003 23:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Grappig die moeder van Suzy en Duuk, vooral toen ze met die kinderbijbels aan kwam zetten. Haar moeder moest eens weten wat Suzy allemaal aan het uitvreten is.Die laatste scene tussen Arthur en Sid was erg ontroerend, goed geacteerd ook!!! Ben benieuwd hoe Sid nu gaat reageren.
quote:abdoullah rulez!!!!!!!
Op vrijdag 23 mei 2003 17:52 schreef Riann het volgende:[..]
ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe sid gaat reageren
quote:hij is lekkerrrrrrrrrrrrr
Op vrijdag 23 mei 2003 20:02 schreef Blaze85 het volgende:[..]
abdoullah rulez!!!!!!!
ik heb onm opgenomen omdat ik naar de bieb was dus ik moet het straks nog kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |