Waar vind ik die code? 6615 en dan nog ietsquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:28 schreef Vlarp het volgende:
De link naar het vorige topic klopt niet
fipo!
Je kan gewoon de URL van het vorige topic erin plakken, incl alle http:/// dinges.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:30 schreef Ryan_R het volgende:
Waar vind ik die code? 6615 en dan nog iets
Ik heel af en toe die salades van de Macquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:37 schreef Ryan_R het volgende:
Holé, ik leer het wel![]()
EN om op het vorige topic terug te komen, ik ben ook zo mager als een lat, maar ja, wat doe je d'r aan he. Ik eet toch echt geen sla, tenzij het op de hamburger zit![]()
Zolang ie z'n petje ophoudt is best te doenquote:
Bij is het meestal zo, als het gezond is en niet vet, dan lust ik het nietquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heel af en toe die salades van de MacHmmmm die zijn me toch lekkerrrr.
En net heb ik salade gemaakt van lollo rosse, geitenkaas, walnoten en druiven met een vinaigrette van hazelnootolie, citroensap en honing (da's dan ook het enige wat ik kan, dat heb ik overgehouden van de hoeremetapas)
Wat zit eronder?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:52 schreef Ang3l het volgende:
Zolang ie z'n petje ophoudt is best te doen(whehe, petje op in bed!)
Kan ik me enigszins bij voorstellen..quote:
Ieuw.. zie hem liever donkerharig..quote:vooral met blond haar![]()
Ik wil Anno voor mn verjaardag, in zo'n grote taartquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kan ik me enigszins bij voorstellen..
[..]
Ieuw.. zie hem liever donkerharig..![]()
Hier heeft ie een beetje een rotkop en zn haar helaas niet blondquote:
Don't kill the messenger. Ik plaats alleen maar een foto, om sommige jochies hier blij te makenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat een foute special d duitser!!!!
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:30 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hier heeft ie een beetje een rotkop en zn haar helaas niet blondMaar hij is erg leuk
![]()
Inderdaadquote:
Nou een GROTE taart lijkt me niet zo verstandig voor medemidget Annoquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:28 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik wil Anno voor mn verjaardag, in zo'n grote taart![]()
Cool man ik zag gisteravond rond half 9 al een groep mensen voor het postkantoor zitten met campingstoeltjes, koffie en dekens, echt gezelligquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:38 schreef Waxxer het volgende:
Hallo![]()
Net geslapen als een blok..... en over 2,5 uur alweer barren, in werd per ongeluk wakker gelukkigmaarja, moet dus eerst nog naar Zwolle rijden
MAAR IK HEB KAARTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:42 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Cool man ik zag gisteravond rond half 9 al een groep mensen voor het postkantoor zitten met campingstoeltjes, koffie en dekens, echt gezellig
Ik zou ook nog steeds es komen om met je platen te spelenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:55 schreef Jerruh het volgende:
n'avond peeps!
het draaien gaat echt super! K heb weer hele toffe platen!!!!.
wax, cool da je kaartjes hebt!!!.
wat klinkt dat fout vlarpquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou ook nog steeds es komen om met je platen te spelen
Niet zo hé. Ga maar lekker in U. stappen dan heb je er geen last vanquote:
Dat ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Niet zo hé. Ga maar lekker in U. stappen dan heb je er geen last vanEn wij, carnaval vierende mensen ook niet van jou
![]()
Ik ga weer lekker naar de Kameleonquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:08 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen
Ik heb er zin in, weer lekker naar mn favo tent vanavond
jaja ik gebruik m al heur hehe!! hijs keigaaf!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:02 schreef Ryan_R het volgende:
@Waxx cool man die kaarten. EN met z'n allen voor het postkantoor wachten heeft ook wel weer wat.
@ Jer Gebruik je die koptelefoon nu ook al, of zijn alleen de platen binnen?
Vanavond weer lekker carnavallen!![]()
Wat voor koptelefoon heb je?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jaja ik gebruik m al heur hehe!! hijs keigaaf!!!
waar ga je vanavond dan heen mark?
Ekkoquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jaja ik gebruik m al heur hehe!! hijs keigaaf!!!
waar ga je vanavond dan heen mark?
Gisteravond was ik er nog heel ff na de bios voor de rest haast nooit meequote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik hoor je nooit meer over de OT e.d. ga je daar nog wel es heen?
je leert het welquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:15 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Gisteravond was ik er nog heel ff na de bios voor de rest haast nooit mee
Maar is meer een verzamelplek geworden voordat we echt uitgaan
En Leerdam sucks bovendien...ben meer in Utrecht tegenwoordig
ohw, 'k heb hier zo'n grote van Sony liggen..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gewoon een philips!.
sensheimer e.d. zijn toch redelijk duur.
Daar heb ik niks mee te makenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je leert het wel.
ik ga tegenwoordig te vaak buiten made uit, me ouders beginnen al te mauwen over de auto haha!
Kunstgebit?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:24 schreef Ang3l het volgende:
Zometeen ff strepen in m'n haar maken en dan m'n kunstgebit indoen
En dan op naar Eindhoven!
Holle bolle gijsquote:
Hey die heb ik ook gehad, alleen vielen ze de hele tijd uit. Superlastig bij het drinken.quote:
Weet je wat je dan moet doen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:33 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Hey die heb ik ook gehad, alleen vielen ze de hele tijd uit. Superlastig bij het drinken.![]()
ach welneeeeequote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ach welneeeee
[afbeelding]
(vorig jaar, toen nog met red night haar)
't is hier:quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Volgens mij is de kroeg dichterbij![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ach welneeeee
[afbeelding]
waarschijnlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:00 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat zeg ik. De kroeg hier is dichterbij![]()
COOLquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ach welneeeee
[afbeelding]
Ha! Niet waar!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:05 schreef Ryan_R het volgende:
En daar komt het bier uit de tap. Das nog beter dan een fles![]()
Dat was in de abfab toen denk ik.. nu heet het kameleon, en ze kunnen de leidingen nog steeds niet spoelenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ha! Niet waar!
Ik heb in Rotterdam (in homotenten that is...) een paar keer zúlk smerig bier van de tap gehad, Grolsch zelfs....
Ze weten er de leidingen niet te spoelen ofzo, smerige strontlucht zat eraan..
Wat klinkt dat meteen smerig dubbelzinnig zeg, de leidingen niet spoelenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ha! Niet waar!
Ik heb in Rotterdam (in homotenten that is...) een paar keer zúlk smerig bier van de tap gehad, Grolsch zelfs....
Ze weten er de leidingen niet te spoelen ofzo, smerige strontlucht zat eraan..
Abfab kan wel ja, prutsers. 'k Ben daar toen maar overgeschakeld op bier uit flesjes.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:11 schreef Vlarp het volgende:
Dat was in de abfab toen denk ik.. nu heet het kameleon, en ze kunnen de leidingen nog steeds niet spoelen. Zelfs de oranjeboom die je in de Regenboog krijgt smaakt beter
't is nog steeds aan te raden.. heb daar op een avond een glas Grolsch weggezet en ben maar sterker spul gaan drinken. Echt, de Oranjeboom smaakte toen lekker daarna in de Regenboog. Daar worden de leidingen elke week door Gom tapwacht schoongemaakt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Abfab kan wel ja, prutsers. 'k Ben daar toen maar overgeschakeld op bier uit flesjes..
Veel plezier!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:23 schreef Ryan_R het volgende:
Ik ga zo maar weer eens carnavallen. En in deze kroeg worden de leidingen wel gespoeldHeb alleen geen idee wat voor bier ze hebben, want eigenlijk drink ik nooit bier
![]()
Ik hoop daar ook al maanden tevergeefs opquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:34 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga zo ook maar eens flink aan t bier...misschien gebeurt er dan nog wat stouts!
Niet gaan hangen danquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:36 schreef Waxxer het volgende:
Haiben in Zwolle en gebroken, maarja... een echte vent he
dus werken vanavond achter de bar.
De kaarten waren idd duur, 65 euro p/sincl reserv.kosten. En de 2e kamer gaat idd vragen stellen omdat je zes kaarten pp kon bestellen en veel mensen kopen er ook echt zes en verkopen een groot deel voor honderden euro's p/s.... Tja......
Teeeering, als ik hang lig ik zo te pitten
Nee iddquote:
Gaaf hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee iddmaar om nou te zeggen dat ik er helemaal bij ben met mijn hoofd....
Maar ik heb echt geluk gehad, ik had rond half twaalf kaarten geloof ik dus ik heb echt net geluk gehad *pfieuw*
Nouja hier heb je dus op gewacht heel lang!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee iddmaar om nou te zeggen dat ik er helemaal bij ben met mijn hoofd....
Maar ik heb echt geluk gehad, ik had rond half twaalf kaarten geloof ik dus ik heb echt net geluk gehad *pfieuw*
Ja dusquote:Voorverkoop U2
Gaat het lukken? Ga ik kaarten beachtigen voor U2?? Zaterdag is het zover, dan start de voorverkoop. En er loopt een linkje. Het is spannend. Het beheerst mijn leven. Ik zal niet rusten tot ik kaarten heb. Ik wil zekerheid. Ik wil gáán. Het is ondraaglijk. Het tergt de ziel des levens.
Ik wil naar U2.
Hoor!!!!!
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:48 schreef Waxxer het volgende:
sorry voor de lay out verneuking, maargoed:
[[url=http://img202.exs.cx/img202/8192/0502050215471jm.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img202.exs.cx/img202/5111/0502050217120nx.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img202.exs.cx/img202/4613/0502050218221ie.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
Is het eigenlijk wel een goed idee om vanavond in brabant uit te gaan?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:57 schreef Ang3l het volgende:
En zijn er nog mensen die in Ehvn gana carnavallen?
Ow de pieper gaat, streepjestijd!!!!!
eng..
Hehe best wel vet.. het schept wel een tijdelijke band tussen al die mensen die daar ook zitten te wachten...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt zoooo superblij.... Vanaf 1 uur bij -5 in de kou gestaan/gezeten.... Gelukkig niet voor niets
Het is hier in de Bijlmer anders verdomte stil!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
Ik hoor overal getrommel ende getoeter..
Ik denk dat hier de russen in aantocht zijn ofzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:01 schreef xman het volgende:
[..]
Het is hier in de Bijlmer anders verdomte stil!![]()
Het lijkt me trouwens best gezellig nu daar bij jou!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat hier de russen in aantocht zijn ofzo..
*onder dekbed verstop*
hahaha aawwwquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:56 schreef xman het volgende:
*Warme chocomel met rum en een toefje slagroom aangeef*
Zijn het staan of zitplaatsen?
idd, de echte nachtbrakers waren allemaal heel aardig, sociaal en eerlijk (zoals de nummering die goed in de gaten werd gehouden). Echt geweldig, omdat je zou verwachen dat iedereen naar voren dringt uit eigenbelangquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe best wel vet.. het schept wel een tijdelijke band tussen al die mensen die daar ook zitten te wachten...
Ja hoor, IK ben er toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:59 schreef xman het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wel een goed idee om vanavond in brabant uit te gaan?!
Oh nouja dan hoef je iig niet zoals ik deed bij Mariah om 12 uur al voor in de rij te gaan staan voor een optreden die om 2100 begint. Bij U2 zou je dan om nog enigszins goede staanplaatsen te hebben voorin al ergens om 6 uur sóchtends moeten staan.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahaha aawwwdankjewel! Echt, als ik dat écht nu zou krijgen..... dan knap ik zooooo op
Het zijn zitplaatsen, aan de zijkant (vak 407), dus niet echt goede plaatsen volgens mij qua zicht, maar ik heb er alle vertrouwen inen ik bén er, dat is voor mij goed genoeg
Ik zal vragen of Michelle, Rocq-E en Lucretia lansgkomenquote:
Kun je dan ook meteen een slaapplaats voor me regelen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal vragen of Michelle, Rocq-E en Lucretia lansgkomen
Ik heb een boerderij met 7 kamers of zo.... en 5 verschillende bedden... take your pickquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:22 schreef xman het volgende:
[..]
Kun je dan ook meteen een slaapplaats voor me regelen?
Ohw.. dus dat dealtje nog eens mee te gaan naar de R&B kan dan ook wel doorgang vinden?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een boerderij met 7 kamers of zo.... en 5 verschillende bedden... take your pick(met een c he)
Dus ik kan zo de trein gewoon pakken?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een boerderij met 7 kamers of zo.... en 5 verschillende bedden... take your pick(met een c he)
Ik wil ook zo'n boerderijquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:33 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, ja hoor. Ik vind 't best. Kug is laatst ook meegeweest. Kheb Marc_Mga een x meegenomen. Dus als d'r nog meer willen kunnen we best ene keer gaan met een groep
Tuurlijk, als de trein dat lekker vind, ga je gangquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:32 schreef xman het volgende:
[..]
Dus ik kan zo de trein gewoon pakken?
Eén schot hagel met een jachtgeweer vanaf je balkon en ze zijn weg.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat hier de russen in aantocht zijn ofzo..
*onder dekbed verstop*
quote:Op zondag 6 februari 2005 11:22 schreef creno het volgende:
goedemorgen
ik vertrek zo naar Breda, en dan kom ik op TV
wel ff mijn wallen wegwerken... MAAR HOE ???
Haha dan heb jij vast nooit de combinatie Goldstrike en Tequillia gehadquote:Op zondag 6 februari 2005 13:16 schreef Ryan_R het volgende:
Oooh Bier en flügel is geen goeie combo. Goede morgen allemaal![]()
Das best lekkerquote:Op zondag 6 februari 2005 13:21 schreef xman het volgende:
[..]
Haha dan heb jij vast nooit de combinatie Goldstrike en Tequillia gehad![]()
Als je maar de gouden regel niet vergeet: "Bier na flugel is vertier..Flugel na Bier maakt je een strudel"quote:Op zondag 6 februari 2005 13:22 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Das best lekkerMaar bier en flügel om en om.
Ach ja, over ongeveer een half uurtje kunnen we weer aan de slag. Denk dat ik de flügeld dan maar laat staan![]()
Dat was dus wat ik fout deed, ik dronk het gewoon door elkaar. En nu heb ik koppijn hahaquote:Op zondag 6 februari 2005 13:26 schreef xman het volgende:
[..]
Als je maar de gouden regel niet vergeet: "Bier na flugel is vertier..Flugel na Bier maakt je een strudel"
Daarom kun je ook maar beter gewoon meedoen, dan mis je die koopzondag ook nietquote:Op zondag 6 februari 2005 13:33 schreef G_E het volgende:
En er is niet eens Koopzondag in E., door dat stomme carnaval!
quote:Op zondag 6 februari 2005 13:50 schreef creno het volgende:
nou mijn favoriete nummer is vanaf gisteren toch wel: Vraag uw eekhoorn, waarom ? van de gebroeders KO !! GEweldig nummer
Mijn favo nr sinds gister:quote:Op zondag 6 februari 2005 13:50 schreef creno het volgende:ik kwam niet op TV, alleen de prins en de hofdames....
nou mijn favoriete nummer is vanaf gisteren toch wel: Vraag uw eekhoorn, waarom ? van de gebroeders KO !! GEweldig nummer
Bèèèèèhquote:Op zondag 6 februari 2005 14:30 schreef Vlarp het volgende:
OMG!
[afbeelding]
Wat sta ik er schaapachtig op
ik zie vrij weinig verschil met de andere Vlarp-looks hoorquote:Op zondag 6 februari 2005 14:30 schreef Vlarp het volgende:
OMG!
[afbeelding]
Wat sta ik er schaapachtig op
*noteer* Jerruh -1 punt...quote:Op zondag 6 februari 2005 14:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zie vrij weinig verschil met de andere Vlarp-looks hoor!
n;dag!.
ja, alleen voel ik me nu gewoon klote....quote:
kan ik me goed voorstellen, das nie leuk om je lief zo lang nie te zien. maar je hebt de juiste remedie: Bavaria!!quote:Op zondag 6 februari 2005 15:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, alleen voel ik me nu gewoon klote....
maar goed, ik zal zo maar weer aan de bavaria beginnen en dan komt het wel goed
valt me nu pas opquote:Op zondag 6 februari 2005 15:32 schreef Prego het volgende:
[..]
kan ik me goed voorstellen, das nie leuk om je lief zo lang nie te zien. maar je hebt de juiste remedie: Bavaria!!
Tis nu ook voor homo'squote:Op zondag 6 februari 2005 15:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
valt me nu pas op
ze hebben "bier voor echte mensen" van het etiket gehaald
De directie van Bavaria heeft laatst een rondleiding gehad in de nieuwe Grolsch-brouwerij.quote:Op zondag 6 februari 2005 15:33 schreef Cybart het volgende:
valt me nu pas op
Zeg, denk aan de mensen die gister hebben gecarnavald!quote:Op zondag 6 februari 2005 15:39 schreef Waxxer het volgende:
zuuuuuuuuuuurrrkooooolllll met vette juuuuussss...........
hahaha!!!quote:Op zondag 6 februari 2005 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, denk aan de mensen die gister hebben gecarnavald!
Goot ze neet meer deur de toen?quote:Op zondag 6 februari 2005 16:16 schreef Jerruh het volgende:
godverdomme, ze hebben de optoch verplaatst (elk jaar kwam ie langs ons huis en dit jaar opeens niet meer....)
noa, d'n optoch gaot nouw deur 't art vaan d'n durrep. wrum hedde ze diej'n optoch nou veraonderd.quote:
de echte vent weet het toch wel te vindenquote:Op zondag 6 februari 2005 15:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
valt me nu pas op
Dat is inderdaad niet heel erg zebraïg.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:10 schreef Ang3l het volgende:
het valt best mee hoor. de zijkanten zijn donker, voor is er in 't midden 1 streep blond en die waaiert uit naar achter, en achter is 't gevlamd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beangstigend idee hequote:Op zondag 6 februari 2005 18:18 schreef DennisMoore het volgende:
Kan iemand me even roepen wanneer dat carnaval voorbij is?
Verklede volwassenen die zich georganiseerd laten vollopen..
Klinkt goed!quote:Op zondag 6 februari 2005 18:37 schreef beaverhausen het volgende:
Kom lekker menneke en geef mich un henneke en bring mich noa hoes.
*hik*.
Ja, en bepaalde mensen doen ook zo hun best om een ander beeld neer te zetten.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:54 schreef Jerruh het volgende:
mensen die denken dat carnaval alleen bestaat uit verkleden en drankzucht zijn dom,
jup.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, en bepaalde mensen doen ook zo hun best om een ander beeld neer te zetten..
Ik kijk geen carnaval op tv.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:57 schreef Jerruh het volgende:
jup..
Ik ga dan thans niet meer uit van de carnavlsreportages op de grotere zenders, omdat dat alleen maar laat zien hoe ze carnaval willen zien boven de rivieren..
Nou, vanavond zuip ik niet meer hoor. Heb wel weer geneog gehad voor vandaagquote:Op zondag 6 februari 2005 19:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kijk geen carnaval op tv.
Posts in dit topic zeggen voldoende om dat beeld te bevestigen.
"Oh, wat heb ik veel gezopen gisteren, maar ik ga zometeen weer verder zuipen."
En dat dan in een raar dialect.
ehm, ik ben tot nu toe de hele tijd nuchter geweest. en dat terzijde, vlarp post hier bekant elke dag het hele jaar door dat ie weer es teveel heeft gezopen, vind je rotterdammers dan ook meteen een achterlijk volk dat teveel zuipt?quote:Op zondag 6 februari 2005 19:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kijk geen carnaval op tv.
Posts in dit topic zeggen voldoende om dat beeld te bevestigen.
"Oh, wat heb ik veel gezopen gisteren, maar ik ga zometeen weer verder zuipen."
En dat dan in een raar dialect.
En ook ik sta wel 's met een biertje op een webcampicje ja.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:05 schreef Jerruh het volgende:
ehm, ik ben tot nu toe de hele tijd nuchter geweest. en dat terzijde, vlarp post hier bekant elke dag het hele jaar door dat ie weer es teveel heeft gezopen, vind je rotterdammers dan ook meteen een achterlijk volk dat teveel zuipt?.
Och, als je dit al steen en been noemt... Ik overleef het wel, wanneer deze reeks vijf dagen lang in een brabo-reeks verandert. Of ik 't enorm waardeer, is natuurlijk wat anders. (Niet dat deze reeks nu zo boeit...)quote:mij maakt het niks uit of iemand het leuk vind of niet, maar ik vind het wel grappig dat elk jaar vijf dagen lang een aantal mensen hier steen en been klagen over carnaval, vergezeld met de meest sarcastische grapjes om maar te laten merken hoe afschuwelijk het is..
waaromquote:vraag aan je eekhoorn
Nou ik wel, maar dat is meestal de BOBquote:Op zondag 6 februari 2005 19:25 schreef creno het volgende:
elke streek heeft toch zo wel zijn feestjes, en dan denken buitenstaanders dat het alleen om de drank gaat.
tuurlijk speelt drank een grote rol bij carnaval... iedereen drinkt toch als ie in het cafe is (ik ken tenminste niemand die helemaal niets drinkt in een cafe of tijdens het uitgaan).
En de verkleedpartijtjes.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:25 schreef creno het volgende:
elke streek heeft toch zo wel zijn feestjes, en dan denken buitenstaanders dat het alleen om de drank gaat.
Een grote rol ja... meer dan gemiddeld wanneer je naar 't café gaat.quote:tuurlijk speelt drank een grote rol bij carnaval... iedereen drinkt toch als ie in het cafe is (ik ken tenminste niemand die helemaal niets drinkt in een cafe of tijdens het uitgaan).
ik dacht eerder dat je dood ging van het carnavalquote:Op zondag 6 februari 2005 19:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En ook ik sta wel 's met een biertje op een webcampicje ja..
We hebben geen excuus nodig om 's te drinken.
[..]
Och, als je dit al steen en been noemt... Ik overleef het wel, wanneer deze reeks vijf dagen lang in een brabo-reeks verandert. Of ik 't enorm waardeer, is natuurlijk wat anders. (Niet dat deze reeks nu zo boeit...)
Nee Joh niks stouts voor mijquote:Op zondag 6 februari 2005 20:18 schreef Jerruh het volgende:
wrom?
wat heb je uitgespookt?
nog stoute dingen gedaan?.
.
had ik ook welquote:Op zondag 6 februari 2005 20:22 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee Joh niks stouts voor mij
Gewoon gezellig uitgeweest in Utrecht en toen bij Maria blijven slapen. Alleen helaas werken vandaag en dat viel vies tegen
Sir Yes Sirquote:Op zondag 6 februari 2005 20:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
had ik ook wel.
En ik wil godver zo snel mogelijk met jou en maria wat gaan eten en/of drinken, dus bij deze: niet aankomende week maar de week erop: een di/wo of doen daar kiezen jullie er maar eentje van uit! ZO! hahaha
.
Maar als je nou geen eekhoorn hebt en alleen maar een depressieve parkiet thuis hebt zitten?quote:
het moet er gewoon weer van komenquote:Op zondag 6 februari 2005 21:02 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Sir Yes Sir![]()
(ik ga t met Maria regelen, laat t zo snel mogelijk weten welke dag t wordt)
dan moet je een boswandeling gaan maken en dan kom je ze tegen en dan vraag je ze "waarom"quote:Op zondag 6 februari 2005 21:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar als je nou geen eekhoorn hebt en alleen maar een depressieve parkiet thuis hebt zitten?.
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en de ontwikkelingen tussen en bepaald persoon en mij moeten niet de reden zijn om elkaar te zien vind ik!
quote:Op zondag 6 februari 2005 22:07 schreef Ang3l het volgende:
Wie zegt dat ik niet ga?
Pik gewoon ergens een goedkoop sletje op
aHA.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Hij's voor die kleine die die op z'n arm heeft daaronderBaby Tycho
Hehe.. En erg dat jullie dat vinden zekerquote:Op zondag 6 februari 2005 23:14 schreef Ang3l het volgende:
Duurt ook nog ff voordat ie d'rop kan
Maar tot die tijd mogen wij
quote:Op zondag 6 februari 2005 23:28 schreef xman het volgende:
Pffff net teryg uit de April..argh zoveel bier kan je niet goed voor je zijn!
Nou, veel koolhydraten zullen het zowiezo zijn. Maar of dat nou zo wenselijk is??quote:Op zondag 6 februari 2005 23:28 schreef xman het volgende:
Pffff net teryg uit de April..argh zoveel bier kan je niet goed voor je zijn!
Nou het had niks met carnaval te maken (hoewel gezien de varieteit aan mannen zou je dat wel denken)quote:Op zondag 6 februari 2005 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!
Jij bent dus nog niet helemaal carnaval-proof?
Ja het zijn blije koolhydratemn!quote:Op zondag 6 februari 2005 23:30 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Nou, veel koolhydraten zullen het zowiezo zijn. Maar of dat nou zo wenselijk is??
Hahaha... Dat is zeer zeker waarquote:Op zondag 6 februari 2005 23:32 schreef xman het volgende:
[..]
Ja het zijn blije koolhydraten noemen!!
Nee joh er zijn helemaal geen mannetjes hier..alleen maar blije koolhysdraten! Wheeeeeee!quote:Op zondag 6 februari 2005 23:33 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Hahaha... Dat is zeer zeker waar
Maar morgen zijn die koolhydraten er nog steeds, en het blijde heeft dan plaatsgemaakt voor het mannetje met de moker.
's avonds de koolhydraten ... 's nachts de eiwittenquote:
Met andere woorden.... jij fixt dat wel ff?quote:Op zondag 6 februari 2005 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
Hmmm, morgenochtend sollicitatiegesprek, schiet me ineens te binnen.
Moet dus eigenlijk maar eens langzamerhand naar bed...
On the other hand... 't is intern. *nog een biertje pak*
Zal wel los lopen.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:52 schreef Waxxer het volgende:
Met andere woorden.... jij fixt dat wel ff?Geef ons wel de uitslag he
![]()
Is je weekend dan nog niet afgelopen? (kga zo naar bed..die man met de moker is naar binnengeglipt denk ik)quote:Op zondag 6 februari 2005 23:57 schreef Ang3l het volgende:
*zit in lange leren jas (halverwege kuit) en spikes te wachten op pupjes die op moeten schieten*
Zo.... Vertelt u eens... Welke twee unieke kwalificaties brengt u met zich mee voor deze functie? Waaruit blijkt dat u hoge eisen stelt aan uzelf? Welke activiteiten van uw huidige baan frustreren u het meest? Wat doe je als een collega dronken op het werk verschijnt? Welk levensdoel heeft u zichzelf gesteld? Hoe was uw reactie op het studentenleven in het algemeen? Wat deed u toen in uw vrijetijd? Heeft u het gevoel dat deze vrijetijdsbesteding heeft bijgedragen aan uw algemene ontwikkeling? Waar baseert u dat op?quote:Op zondag 6 februari 2005 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
Hmmm, morgenochtend sollicitatiegesprek, schiet me ineens te binnen.
Moet dus eigenlijk maar eens langzamerhand naar bed...
On the other hand... 't is intern. *nog een biertje pak*
Graag geef ik antwoord op relevante vragen, ipv op blaat-vragen.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:19 schreef G_E het volgende:
Zo.... Vertelt u eens... Welke twee unieke kwalificaties brengt u met zich mee voor deze functie? Waaruit blijkt dat u hoge eisen stelt aan uzelf? Welke activiteiten van uw huidige baan frustreren u het meest? Wat doe je als een collega dronken op het werk verschijnt? Welk levensdoel heeft u zichzelf gesteld? Hoe was uw reactie op het studentenleven in het algemeen? Wat deed u toen in uw vrijetijd? Heeft u het gevoel dat deze vrijetijdsbesteding heeft bijgedragen aan uw algemene ontwikkeling? Waar baseert u dat op?
.
Als de interne vacature een functie betreft op de afvul- en inpakafdeling, dan lijkt me dat een prima instelling!quote:Op maandag 7 februari 2005 00:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Graag geef ik antwoord op relevante vragen, ipv op blaat-vragen.
Teveel PZ'ers en 'managers' hebben weinig beters te doen dan het nutteloze opstellen van functieprofielen, persoonlijke ontwikkelings plannen, blaatblaat. Ga 's aan het werk, denk ik dan. Doe's wat nuttigs waarmee het bedrijf geld kan verdienen.
Ja, zo zou ik dat irl niet formuleren he? Maar wel denken natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:35 schreef G_E het volgende:
Als de interne vacature een functie betreft op de afvul- en inpakafdeling, dan lijkt me dat een prima instelling!
Kopje koffie? Koekje erbij wellicht?quote:
Vier ook geen Carnaval...maar goed ik heb dat dan ook nog nooit begrepen.....kermissen trouwens ook niet....Festivals....nou die heb ik wel altijd begrepen.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:03 schreef creno het volgende:joehoeeee
ik ben ook weer wakker, de prinsenwagen is volgehangen met ballonnen. Tering wat is dat koud zeg om die buiten op te blazen (das nog niet het ergste) en dan dichtknopen en aan elkaar binden (dat is wel koud).
Hi25 was gisteren druk, had ik niet verwacht ivm carnaval, maar er waren ook twee verjaardagen en blijkbaar zijn er dus genoeg mensen die geen carnaval vieren. (en in belgië word dat ook niet zo gevierd). Het was wel super gezellig !
maar ik vier wel carnaval hoor ! Ik moet wel als lid van de raad van elfquote:Op maandag 7 februari 2005 11:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Vier ook geen Carnaval...maar goed ik heb dat dan ook nog nooit begrepen.....kermissen trouwens ook niet....Festivals....nou die heb ik wel altijd begrepen.
![]()
Je moet ook vooral Carnaval vieren als je dat wilt hoor....ik zal nooit iemand tegen houden...zo ben ik niet....alleen...ik hoef het ook nooit van dichtbij mee te maken.... Ergens vind ik het niet zo prettig om heel veel verklede en dronken mensen op een hoopje te zien.....quote:Op maandag 7 februari 2005 11:31 schreef creno het volgende:
[..]
maar ik vier wel carnaval hoor ! Ik moet wel als lid van de raad van elf![]()
we waren alleen gisteren vrij om te doen wat we zelf willen
Thee en een chocolade croissantjequote:Op maandag 7 februari 2005 11:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kopje koffie? Koekje erbij wellicht?
dorkne heetroos wille soenequote:
dus dat word hetero's scoren !quote:
quote:Op maandag 7 februari 2005 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Da's wel een hele trip om Carnaval te ontvluchten zeg!
Héérlijk voorspelbaarquote:Op maandag 7 februari 2005 17:28 schreef Marc_mga het volgende:
'T blijven ook altijd dezelfde hier heh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |