Is het eigenlijk wel een goed idee om vanavond in brabant uit te gaan?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:57 schreef Ang3l het volgende:
En zijn er nog mensen die in Ehvn gana carnavallen?
Ow de pieper gaat, streepjestijd!!!!!
eng..
Hehe best wel vet.. het schept wel een tijdelijke band tussen al die mensen die daar ook zitten te wachten...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt zoooo superblij.... Vanaf 1 uur bij -5 in de kou gestaan/gezeten.... Gelukkig niet voor niets
Het is hier in de Bijlmer anders verdomte stil!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:59 schreef beaverhausen het volgende:
Ik hoor overal getrommel ende getoeter..
Ik denk dat hier de russen in aantocht zijn ofzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:01 schreef xman het volgende:
[..]
Het is hier in de Bijlmer anders verdomte stil!![]()
Het lijkt me trouwens best gezellig nu daar bij jou!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat hier de russen in aantocht zijn ofzo..
*onder dekbed verstop*
hahaha aawwwquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:56 schreef xman het volgende:
*Warme chocomel met rum en een toefje slagroom aangeef*
Zijn het staan of zitplaatsen?
idd, de echte nachtbrakers waren allemaal heel aardig, sociaal en eerlijk (zoals de nummering die goed in de gaten werd gehouden). Echt geweldig, omdat je zou verwachen dat iedereen naar voren dringt uit eigenbelangquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe best wel vet.. het schept wel een tijdelijke band tussen al die mensen die daar ook zitten te wachten...
Ja hoor, IK ben er toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:59 schreef xman het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wel een goed idee om vanavond in brabant uit te gaan?!
Oh nouja dan hoef je iig niet zoals ik deed bij Mariah om 12 uur al voor in de rij te gaan staan voor een optreden die om 2100 begint. Bij U2 zou je dan om nog enigszins goede staanplaatsen te hebben voorin al ergens om 6 uur sóchtends moeten staan.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahaha aawwwdankjewel! Echt, als ik dat écht nu zou krijgen..... dan knap ik zooooo op
Het zijn zitplaatsen, aan de zijkant (vak 407), dus niet echt goede plaatsen volgens mij qua zicht, maar ik heb er alle vertrouwen inen ik bén er, dat is voor mij goed genoeg
Ik zal vragen of Michelle, Rocq-E en Lucretia lansgkomenquote:
Kun je dan ook meteen een slaapplaats voor me regelen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal vragen of Michelle, Rocq-E en Lucretia lansgkomen
Ik heb een boerderij met 7 kamers of zo.... en 5 verschillende bedden... take your pickquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:22 schreef xman het volgende:
[..]
Kun je dan ook meteen een slaapplaats voor me regelen?
Ohw.. dus dat dealtje nog eens mee te gaan naar de R&B kan dan ook wel doorgang vinden?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een boerderij met 7 kamers of zo.... en 5 verschillende bedden... take your pick(met een c he)
Dus ik kan zo de trein gewoon pakken?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een boerderij met 7 kamers of zo.... en 5 verschillende bedden... take your pick(met een c he)
Ik wil ook zo'n boerderijquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:33 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, ja hoor. Ik vind 't best. Kug is laatst ook meegeweest. Kheb Marc_Mga een x meegenomen. Dus als d'r nog meer willen kunnen we best ene keer gaan met een groep
Tuurlijk, als de trein dat lekker vind, ga je gangquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:32 schreef xman het volgende:
[..]
Dus ik kan zo de trein gewoon pakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |