En ook ik sta wel 's met een biertje op een webcampicje ja.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:05 schreef Jerruh het volgende:
ehm, ik ben tot nu toe de hele tijd nuchter geweest. en dat terzijde, vlarp post hier bekant elke dag het hele jaar door dat ie weer es teveel heeft gezopen, vind je rotterdammers dan ook meteen een achterlijk volk dat teveel zuipt?.
Och, als je dit al steen en been noemt... Ik overleef het wel, wanneer deze reeks vijf dagen lang in een brabo-reeks verandert. Of ik 't enorm waardeer, is natuurlijk wat anders. (Niet dat deze reeks nu zo boeit...)quote:mij maakt het niks uit of iemand het leuk vind of niet, maar ik vind het wel grappig dat elk jaar vijf dagen lang een aantal mensen hier steen en been klagen over carnaval, vergezeld met de meest sarcastische grapjes om maar te laten merken hoe afschuwelijk het is..
waaromquote:vraag aan je eekhoorn
Nou ik wel, maar dat is meestal de BOBquote:Op zondag 6 februari 2005 19:25 schreef creno het volgende:
elke streek heeft toch zo wel zijn feestjes, en dan denken buitenstaanders dat het alleen om de drank gaat.
tuurlijk speelt drank een grote rol bij carnaval... iedereen drinkt toch als ie in het cafe is (ik ken tenminste niemand die helemaal niets drinkt in een cafe of tijdens het uitgaan).
En de verkleedpartijtjes.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:25 schreef creno het volgende:
elke streek heeft toch zo wel zijn feestjes, en dan denken buitenstaanders dat het alleen om de drank gaat.
Een grote rol ja... meer dan gemiddeld wanneer je naar 't café gaat.quote:tuurlijk speelt drank een grote rol bij carnaval... iedereen drinkt toch als ie in het cafe is (ik ken tenminste niemand die helemaal niets drinkt in een cafe of tijdens het uitgaan).
ik dacht eerder dat je dood ging van het carnavalquote:Op zondag 6 februari 2005 19:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En ook ik sta wel 's met een biertje op een webcampicje ja..
We hebben geen excuus nodig om 's te drinken.
[..]
Och, als je dit al steen en been noemt... Ik overleef het wel, wanneer deze reeks vijf dagen lang in een brabo-reeks verandert. Of ik 't enorm waardeer, is natuurlijk wat anders. (Niet dat deze reeks nu zo boeit...)
Nee Joh niks stouts voor mijquote:Op zondag 6 februari 2005 20:18 schreef Jerruh het volgende:
wrom?
wat heb je uitgespookt?
nog stoute dingen gedaan?.
.
had ik ook welquote:Op zondag 6 februari 2005 20:22 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee Joh niks stouts voor mij
Gewoon gezellig uitgeweest in Utrecht en toen bij Maria blijven slapen. Alleen helaas werken vandaag en dat viel vies tegen
Sir Yes Sirquote:Op zondag 6 februari 2005 20:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
had ik ook wel.
En ik wil godver zo snel mogelijk met jou en maria wat gaan eten en/of drinken, dus bij deze: niet aankomende week maar de week erop: een di/wo of doen daar kiezen jullie er maar eentje van uit! ZO! hahaha
.
Maar als je nou geen eekhoorn hebt en alleen maar een depressieve parkiet thuis hebt zitten?quote:
het moet er gewoon weer van komenquote:Op zondag 6 februari 2005 21:02 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Sir Yes Sir![]()
(ik ga t met Maria regelen, laat t zo snel mogelijk weten welke dag t wordt)
dan moet je een boswandeling gaan maken en dan kom je ze tegen en dan vraag je ze "waarom"quote:Op zondag 6 februari 2005 21:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar als je nou geen eekhoorn hebt en alleen maar een depressieve parkiet thuis hebt zitten?.
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en de ontwikkelingen tussen en bepaald persoon en mij moeten niet de reden zijn om elkaar te zien vind ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |