abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24957822
terwijl ze er niet naar HOEVEN kijken, luister enzo
heeft ook vrij weinig zin om elk jaar weer een oude traditie door het slijk te halen
pi_24957823
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:05 schreef Jerruh het volgende:

ehm, ik ben tot nu toe de hele tijd nuchter geweest. en dat terzijde, vlarp post hier bekant elke dag het hele jaar door dat ie weer es teveel heeft gezopen, vind je rotterdammers dan ook meteen een achterlijk volk dat teveel zuipt? .
En ook ik sta wel 's met een biertje op een webcampicje ja. .
We hebben geen excuus nodig om 's te drinken.
quote:
mij maakt het niks uit of iemand het leuk vind of niet, maar ik vind het wel grappig dat elk jaar vijf dagen lang een aantal mensen hier steen en been klagen over carnaval, vergezeld met de meest sarcastische grapjes om maar te laten merken hoe afschuwelijk het is. .
Och, als je dit al steen en been noemt... Ik overleef het wel, wanneer deze reeks vijf dagen lang in een brabo-reeks verandert. Of ik 't enorm waardeer, is natuurlijk wat anders. (Niet dat deze reeks nu zo boeit...)
  zondag 6 februari 2005 @ 19:17:16 #203
16874 creno
born this way
pi_24957852
quote:
vraag aan je eekhoorn
waarom
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  zondag 6 februari 2005 @ 19:25:31 #204
16874 creno
born this way
pi_24958004
elke streek heeft toch zo wel zijn feestjes, en dan denken buitenstaanders dat het alleen om de drank gaat.

tuurlijk speelt drank een grote rol bij carnaval... iedereen drinkt toch als ie in het cafe is (ik ken tenminste niemand die helemaal niets drinkt in een cafe of tijdens het uitgaan).
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
pi_24958085
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:25 schreef creno het volgende:
elke streek heeft toch zo wel zijn feestjes, en dan denken buitenstaanders dat het alleen om de drank gaat.

tuurlijk speelt drank een grote rol bij carnaval... iedereen drinkt toch als ie in het cafe is (ik ken tenminste niemand die helemaal niets drinkt in een cafe of tijdens het uitgaan).
Nou ik wel, maar dat is meestal de BOB
Nothing is what it seems
pi_24958135
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:25 schreef creno het volgende:

En de verkleedpartijtjes.
quote:
Een grote rol ja... meer dan gemiddeld wanneer je naar 't café gaat.
  zondag 6 februari 2005 @ 19:34:17 #207
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24958180
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:15 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En ook ik sta wel 's met een biertje op een webcampicje ja. .
We hebben geen excuus nodig om 's te drinken.
[..]

Och, als je dit al steen en been noemt... Ik overleef het wel, wanneer deze reeks vijf dagen lang in een brabo-reeks verandert. Of ik 't enorm waardeer, is natuurlijk wat anders. (Niet dat deze reeks nu zo boeit...)
ik dacht eerder dat je dood ging van het carnaval .

carnaval is voor een paar onder ons een feest van festivals, kroegentochten met gave acts en traditionele feesten, optochten, gewoontes van decennia oud etc etc... Elk jaar het kinkelutenbal, het kapellefestival met allerlei leuke kapellekes die langs alle deuren gaan, de lampionnenoptocht, het snotpinnekesbal, het snotneuzenbal, het snotapenbal, de torenhoge wagens van papier mache waar made beroemd om is... het zijn enkele dingen die ik nuchter meemaak met carnaval en waar men voor de rest in dit topic niet naar wil luisteren omdat het drankaspect blijkbaar leuker is om carnaval op aan te (carna)vallen.

en ja, cranky, ik heb de optocht gemist .
put
your
clothes
on!
pi_24958545
Ik zou het Carnaval en de Gay Pride niet willen missen, want het is heerlijk om erover te kunnen klagen hoe verschrikkelijk het wel niet is. .
pi_24958601
En zo valt er altijd wel iets te zeuren. Ik ga zo naar de Ski-hut en over die muziek is op Fok ook al een hele discussie gaande. Hoort erbij denk
Nothing is what it seems
pi_24958737
Zo zo dat is wel heeeeel brak
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 6 februari 2005 @ 20:18:18 #211
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24958869
wrom?
wat heb je uitgespookt?
nog stoute dingen gedaan? .
.
put
your
clothes
on!
  zondag 6 februari 2005 @ 20:20:44 #212
16874 creno
born this way
pi_24958912
morgen heb ik de zwaarste dag:

's ochtends versieren van de wagen om tien uur, dan voorbereiden voor de optocht. Dan de prinsenwagen op en zwaaien naar de mensen die staan te kijken en ze ondersmijten met confetti.
Daarna naar een zaal waar de prijsuitreiking voor de kinderoptocht word gehouden, en dan mogen we even eten om dan naar een andere (bloedhete/volle) zaal te gaan waar we de uitreiking van de volwassenoptocht doen. Dan is het weer verschillende kroegen langs en rond een uur of half één à één uur dan mogen we de cape en steek af. (en dan in onze eigen carnavalskleding een uurtje verder feesten, of naar huis)
pi_24958948
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:18 schreef Jerruh het volgende:
wrom?
wat heb je uitgespookt?
nog stoute dingen gedaan? .
.
Nee Joh niks stouts voor mij
Gewoon gezellig uitgeweest in Utrecht en toen bij Maria blijven slapen. Alleen helaas werken vandaag en dat viel vies tegen
  zondag 6 februari 2005 @ 20:30:59 #214
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24959104
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:22 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Nee Joh niks stouts voor mij
Gewoon gezellig uitgeweest in Utrecht en toen bij Maria blijven slapen. Alleen helaas werken vandaag en dat viel vies tegen
had ik ook wel .
En ik wil godver zo snel mogelijk met jou en maria wat gaan eten en/of drinken, dus bij deze: niet aankomende week maar de week erop: een di/wo of do en daar kiezen jullie er maar eentje van uit! ZO! hahaha .
put
your
clothes
on!
pi_24959440
quote:
Op zondag 6 februari 2005 20:30 schreef Jerruh het volgende:

[..]

had ik ook wel .
En ik wil godver zo snel mogelijk met jou en maria wat gaan eten en/of drinken, dus bij deze: niet aankomende week maar de week erop: een di/wo of do en daar kiezen jullie er maar eentje van uit! ZO! hahaha .
Sir Yes Sir

(ik ga t met Maria regelen, laat t zo snel mogelijk weten welke dag t wordt)
  zondag 6 februari 2005 @ 21:02:50 #216
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_24959446
quote:
Op zondag 6 februari 2005 19:12 schreef Waxxer het volgende:
vraag het je eekhoorn
Maar als je nou geen eekhoorn hebt en alleen maar een depressieve parkiet thuis hebt zitten? .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  zondag 6 februari 2005 @ 21:12:37 #217
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24959586
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:02 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Sir Yes Sir

(ik ga t met Maria regelen, laat t zo snel mogelijk weten welke dag t wordt)
het moet er gewoon weer van komen . en de ontwikkelingen tussen en bepaald persoon en mij moeten niet de reden zijn om elkaar te zien vind ik !
put
your
clothes
on!
  zondag 6 februari 2005 @ 21:13:36 #218
16874 creno
born this way
pi_24959603
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:02 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

Maar als je nou geen eekhoorn hebt en alleen maar een depressieve parkiet thuis hebt zitten? .
dan moet je een boswandeling gaan maken en dan kom je ze tegen en dan vraag je ze "waarom"
pi_24959615
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:12 schreef Jerruh het volgende:

[..]

en de ontwikkelingen tussen en bepaald persoon en mij moeten niet de reden zijn om elkaar te zien vind ik !
pi_24959738
quote:
Op zondag 6 februari 2005 21:14 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Ooww zo
  zondag 6 februari 2005 @ 21:59:26 #221
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_24960392
sodeju, wat meur je toch uit je bek als je naar de Griek bent geweest!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 6 februari 2005 @ 21:59:43 #222
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_24960402
!
put
your
clothes
on!
  zondag 6 februari 2005 @ 22:02:11 #223
16874 creno
born this way
pi_24960467
Vraag uw eekhoorn waarom
Doe jij het toch zo graag?
Vraag uw eekhoorn waarom
Doe jij het nog vandaag?
Vraag uw eekhoorn gewoon
dat ene ding: Maak jij wel eens een boswandeling?

zondag 6 februari 2005 @ 22:02:29 #224
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_24960473
Nah, en toen zei mijn carnavalsdate af en de ander ligt in bed omdat ie morgen om 5:00 op vakantie gaat, en pup heeft geen zin en moet morgen naar school

GROWL
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 6 februari 2005 @ 22:04:39 #225
16874 creno
born this way
pi_24960510
hee ang3l, misschien schrale troost, ik ga vanavond ook geen carnaval vieren...

ik ga weer een avondje "gewoon" op stap in belgië zoals elke zondag naar hi25...

gezellig tussen de belgische he's en ho's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')