Goot ze neet meer deur de toen?quote:Op zondag 6 februari 2005 16:16 schreef Jerruh het volgende:
godverdomme, ze hebben de optoch verplaatst (elk jaar kwam ie langs ons huis en dit jaar opeens niet meer....)
noa, d'n optoch gaot nouw deur 't art vaan d'n durrep. wrum hedde ze diej'n optoch nou veraonderd.quote:
de echte vent weet het toch wel te vindenquote:Op zondag 6 februari 2005 15:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
valt me nu pas op
ze hebben "bier voor echte mensen" van het etiket gehaald
Dat is inderdaad niet heel erg zebraïg.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:10 schreef Ang3l het volgende:
het valt best mee hoor. de zijkanten zijn donker, voor is er in 't midden 1 streep blond en die waaiert uit naar achter, en achter is 't gevlamd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beangstigend idee hequote:Op zondag 6 februari 2005 18:18 schreef DennisMoore het volgende:
Kan iemand me even roepen wanneer dat carnaval voorbij is?
Verklede volwassenen die zich georganiseerd laten vollopen..
Klinkt goed!quote:Op zondag 6 februari 2005 18:37 schreef beaverhausen het volgende:
Kom lekker menneke en geef mich un henneke en bring mich noa hoes.
*hik*.
Ja, en bepaalde mensen doen ook zo hun best om een ander beeld neer te zetten.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:54 schreef Jerruh het volgende:
mensen die denken dat carnaval alleen bestaat uit verkleden en drankzucht zijn dom,
jup.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, en bepaalde mensen doen ook zo hun best om een ander beeld neer te zetten..
Ik kijk geen carnaval op tv.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:57 schreef Jerruh het volgende:
jup..
Ik ga dan thans niet meer uit van de carnavlsreportages op de grotere zenders, omdat dat alleen maar laat zien hoe ze carnaval willen zien boven de rivieren..
Nou, vanavond zuip ik niet meer hoor. Heb wel weer geneog gehad voor vandaagquote:Op zondag 6 februari 2005 19:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kijk geen carnaval op tv.
Posts in dit topic zeggen voldoende om dat beeld te bevestigen.
"Oh, wat heb ik veel gezopen gisteren, maar ik ga zometeen weer verder zuipen."
En dat dan in een raar dialect.
ehm, ik ben tot nu toe de hele tijd nuchter geweest. en dat terzijde, vlarp post hier bekant elke dag het hele jaar door dat ie weer es teveel heeft gezopen, vind je rotterdammers dan ook meteen een achterlijk volk dat teveel zuipt?quote:Op zondag 6 februari 2005 19:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kijk geen carnaval op tv.
Posts in dit topic zeggen voldoende om dat beeld te bevestigen.
"Oh, wat heb ik veel gezopen gisteren, maar ik ga zometeen weer verder zuipen."
En dat dan in een raar dialect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |