En ook ik sta wel 's met een biertje op een webcampicje ja.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:05 schreef Jerruh het volgende:
ehm, ik ben tot nu toe de hele tijd nuchter geweest. en dat terzijde, vlarp post hier bekant elke dag het hele jaar door dat ie weer es teveel heeft gezopen, vind je rotterdammers dan ook meteen een achterlijk volk dat teveel zuipt?.
Och, als je dit al steen en been noemt... Ik overleef het wel, wanneer deze reeks vijf dagen lang in een brabo-reeks verandert. Of ik 't enorm waardeer, is natuurlijk wat anders. (Niet dat deze reeks nu zo boeit...)quote:mij maakt het niks uit of iemand het leuk vind of niet, maar ik vind het wel grappig dat elk jaar vijf dagen lang een aantal mensen hier steen en been klagen over carnaval, vergezeld met de meest sarcastische grapjes om maar te laten merken hoe afschuwelijk het is..
waaromquote:vraag aan je eekhoorn
Nou ik wel, maar dat is meestal de BOBquote:Op zondag 6 februari 2005 19:25 schreef creno het volgende:
elke streek heeft toch zo wel zijn feestjes, en dan denken buitenstaanders dat het alleen om de drank gaat.
tuurlijk speelt drank een grote rol bij carnaval... iedereen drinkt toch als ie in het cafe is (ik ken tenminste niemand die helemaal niets drinkt in een cafe of tijdens het uitgaan).
En de verkleedpartijtjes.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:25 schreef creno het volgende:
elke streek heeft toch zo wel zijn feestjes, en dan denken buitenstaanders dat het alleen om de drank gaat.
Een grote rol ja... meer dan gemiddeld wanneer je naar 't café gaat.quote:tuurlijk speelt drank een grote rol bij carnaval... iedereen drinkt toch als ie in het cafe is (ik ken tenminste niemand die helemaal niets drinkt in een cafe of tijdens het uitgaan).
ik dacht eerder dat je dood ging van het carnavalquote:Op zondag 6 februari 2005 19:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En ook ik sta wel 's met een biertje op een webcampicje ja..
We hebben geen excuus nodig om 's te drinken.
[..]
Och, als je dit al steen en been noemt... Ik overleef het wel, wanneer deze reeks vijf dagen lang in een brabo-reeks verandert. Of ik 't enorm waardeer, is natuurlijk wat anders. (Niet dat deze reeks nu zo boeit...)
Nee Joh niks stouts voor mijquote:Op zondag 6 februari 2005 20:18 schreef Jerruh het volgende:
wrom?
wat heb je uitgespookt?
nog stoute dingen gedaan?.
.
had ik ook welquote:Op zondag 6 februari 2005 20:22 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee Joh niks stouts voor mij
Gewoon gezellig uitgeweest in Utrecht en toen bij Maria blijven slapen. Alleen helaas werken vandaag en dat viel vies tegen
Sir Yes Sirquote:Op zondag 6 februari 2005 20:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
had ik ook wel.
En ik wil godver zo snel mogelijk met jou en maria wat gaan eten en/of drinken, dus bij deze: niet aankomende week maar de week erop: een di/wo of doen daar kiezen jullie er maar eentje van uit! ZO! hahaha
.
Maar als je nou geen eekhoorn hebt en alleen maar een depressieve parkiet thuis hebt zitten?quote:
het moet er gewoon weer van komenquote:Op zondag 6 februari 2005 21:02 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Sir Yes Sir![]()
(ik ga t met Maria regelen, laat t zo snel mogelijk weten welke dag t wordt)
dan moet je een boswandeling gaan maken en dan kom je ze tegen en dan vraag je ze "waarom"quote:Op zondag 6 februari 2005 21:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar als je nou geen eekhoorn hebt en alleen maar een depressieve parkiet thuis hebt zitten?.
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en de ontwikkelingen tussen en bepaald persoon en mij moeten niet de reden zijn om elkaar te zien vind ik!
quote:Op zondag 6 februari 2005 22:07 schreef Ang3l het volgende:
Wie zegt dat ik niet ga?
Pik gewoon ergens een goedkoop sletje op
aHA.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Hij's voor die kleine die die op z'n arm heeft daaronderBaby Tycho
Hehe.. En erg dat jullie dat vinden zekerquote:Op zondag 6 februari 2005 23:14 schreef Ang3l het volgende:
Duurt ook nog ff voordat ie d'rop kan
Maar tot die tijd mogen wij
quote:Op zondag 6 februari 2005 23:28 schreef xman het volgende:
Pffff net teryg uit de April..argh zoveel bier kan je niet goed voor je zijn!
Nou, veel koolhydraten zullen het zowiezo zijn. Maar of dat nou zo wenselijk is??quote:Op zondag 6 februari 2005 23:28 schreef xman het volgende:
Pffff net teryg uit de April..argh zoveel bier kan je niet goed voor je zijn!
Nou het had niks met carnaval te maken (hoewel gezien de varieteit aan mannen zou je dat wel denken)quote:Op zondag 6 februari 2005 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!
Jij bent dus nog niet helemaal carnaval-proof?
Ja het zijn blije koolhydratemn!quote:Op zondag 6 februari 2005 23:30 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Nou, veel koolhydraten zullen het zowiezo zijn. Maar of dat nou zo wenselijk is??
Hahaha... Dat is zeer zeker waarquote:Op zondag 6 februari 2005 23:32 schreef xman het volgende:
[..]
Ja het zijn blije koolhydraten noemen!!
Nee joh er zijn helemaal geen mannetjes hier..alleen maar blije koolhysdraten! Wheeeeeee!quote:Op zondag 6 februari 2005 23:33 schreef Deamonine het volgende:
[..]
Hahaha... Dat is zeer zeker waar
Maar morgen zijn die koolhydraten er nog steeds, en het blijde heeft dan plaatsgemaakt voor het mannetje met de moker.
's avonds de koolhydraten ... 's nachts de eiwittenquote:
Met andere woorden.... jij fixt dat wel ff?quote:Op zondag 6 februari 2005 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
Hmmm, morgenochtend sollicitatiegesprek, schiet me ineens te binnen.
Moet dus eigenlijk maar eens langzamerhand naar bed...
On the other hand... 't is intern. *nog een biertje pak*
Zal wel los lopen.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:52 schreef Waxxer het volgende:
Met andere woorden.... jij fixt dat wel ff?Geef ons wel de uitslag he
![]()
Is je weekend dan nog niet afgelopen? (kga zo naar bed..die man met de moker is naar binnengeglipt denk ik)quote:Op zondag 6 februari 2005 23:57 schreef Ang3l het volgende:
*zit in lange leren jas (halverwege kuit) en spikes te wachten op pupjes die op moeten schieten*
Zo.... Vertelt u eens... Welke twee unieke kwalificaties brengt u met zich mee voor deze functie? Waaruit blijkt dat u hoge eisen stelt aan uzelf? Welke activiteiten van uw huidige baan frustreren u het meest? Wat doe je als een collega dronken op het werk verschijnt? Welk levensdoel heeft u zichzelf gesteld? Hoe was uw reactie op het studentenleven in het algemeen? Wat deed u toen in uw vrijetijd? Heeft u het gevoel dat deze vrijetijdsbesteding heeft bijgedragen aan uw algemene ontwikkeling? Waar baseert u dat op?quote:Op zondag 6 februari 2005 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
Hmmm, morgenochtend sollicitatiegesprek, schiet me ineens te binnen.
Moet dus eigenlijk maar eens langzamerhand naar bed...
On the other hand... 't is intern. *nog een biertje pak*
Graag geef ik antwoord op relevante vragen, ipv op blaat-vragen.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:19 schreef G_E het volgende:
Zo.... Vertelt u eens... Welke twee unieke kwalificaties brengt u met zich mee voor deze functie? Waaruit blijkt dat u hoge eisen stelt aan uzelf? Welke activiteiten van uw huidige baan frustreren u het meest? Wat doe je als een collega dronken op het werk verschijnt? Welk levensdoel heeft u zichzelf gesteld? Hoe was uw reactie op het studentenleven in het algemeen? Wat deed u toen in uw vrijetijd? Heeft u het gevoel dat deze vrijetijdsbesteding heeft bijgedragen aan uw algemene ontwikkeling? Waar baseert u dat op?
.
Als de interne vacature een functie betreft op de afvul- en inpakafdeling, dan lijkt me dat een prima instelling!quote:Op maandag 7 februari 2005 00:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Graag geef ik antwoord op relevante vragen, ipv op blaat-vragen.
Teveel PZ'ers en 'managers' hebben weinig beters te doen dan het nutteloze opstellen van functieprofielen, persoonlijke ontwikkelings plannen, blaatblaat. Ga 's aan het werk, denk ik dan. Doe's wat nuttigs waarmee het bedrijf geld kan verdienen.
Ja, zo zou ik dat irl niet formuleren he? Maar wel denken natuurlijk.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:35 schreef G_E het volgende:
Als de interne vacature een functie betreft op de afvul- en inpakafdeling, dan lijkt me dat een prima instelling!
Kopje koffie? Koekje erbij wellicht?quote:
Vier ook geen Carnaval...maar goed ik heb dat dan ook nog nooit begrepen.....kermissen trouwens ook niet....Festivals....nou die heb ik wel altijd begrepen.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:03 schreef creno het volgende:joehoeeee
ik ben ook weer wakker, de prinsenwagen is volgehangen met ballonnen. Tering wat is dat koud zeg om die buiten op te blazen (das nog niet het ergste) en dan dichtknopen en aan elkaar binden (dat is wel koud).
Hi25 was gisteren druk, had ik niet verwacht ivm carnaval, maar er waren ook twee verjaardagen en blijkbaar zijn er dus genoeg mensen die geen carnaval vieren. (en in belgië word dat ook niet zo gevierd). Het was wel super gezellig !
maar ik vier wel carnaval hoor ! Ik moet wel als lid van de raad van elfquote:Op maandag 7 februari 2005 11:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Vier ook geen Carnaval...maar goed ik heb dat dan ook nog nooit begrepen.....kermissen trouwens ook niet....Festivals....nou die heb ik wel altijd begrepen.
![]()
Je moet ook vooral Carnaval vieren als je dat wilt hoor....ik zal nooit iemand tegen houden...zo ben ik niet....alleen...ik hoef het ook nooit van dichtbij mee te maken.... Ergens vind ik het niet zo prettig om heel veel verklede en dronken mensen op een hoopje te zien.....quote:Op maandag 7 februari 2005 11:31 schreef creno het volgende:
[..]
maar ik vier wel carnaval hoor ! Ik moet wel als lid van de raad van elf![]()
we waren alleen gisteren vrij om te doen wat we zelf willen
Thee en een chocolade croissantjequote:Op maandag 7 februari 2005 11:19 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kopje koffie? Koekje erbij wellicht?
dorkne heetroos wille soenequote:
dus dat word hetero's scoren !quote:
quote:Op maandag 7 februari 2005 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Da's wel een hele trip om Carnaval te ontvluchten zeg!
Héérlijk voorspelbaarquote:Op maandag 7 februari 2005 17:28 schreef Marc_mga het volgende:
'T blijven ook altijd dezelfde hier heh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |