Geenstijl dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:59 schreef Meki het volgende:
http://www.nedstatbasic.net/s?tab=4&link=3&category=11010&country=NL&id=2319179&findid=1
ik sta Nummer 2
Dat zei Joop Zoetemelk ook altijd.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:59 schreef Meki het volgende:
http://www.nedstatbasic.net/s?tab=4&link=3&category=11010&country=NL&id=2319179&findid=1
ik sta Nummer 2
quote:
RQ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:33 schreef Meki het volgende:
hihih
Volgens mij post Peerke gewoon onder een ander nickje. Terwijl ik de afgelopen weken meelurkte, viel het mij op hoeveel nieuwe users er opeens waren...quote:
neequote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:38 schreef Monidique het volgende:
http://warp99.com/movies/SWE3_large.mov
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:59 schreef Johan_de_With het volgende:
DrWolffenstein is gewoon een karavaanrovende pedofiel.
.
Heb je ook een typering voor jezelf? Hunk en jood mogen er niet in voorkomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Kijk, de AIVD kan best wel wat.
Junk.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Heb je ook een typering voor jezelf? Hunk en jood mogen er niet in voorkomen.
En jawel! Straks komen er grappen over de Exorcist, Tolkien en meisjes die Karlijn heten en eigenlijk Spaans zouden willen studeren.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Is dit trouwens geen herhaling van Mannen met vaste lasten?
Show me the money!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En jawel! Straks komen er grappen over de Exorcist, Tolkien en meisjes die Karlijn heten en eigenlijk Spaans zouden willen studeren.
En toch blijf ik kijken..
Carlijn, met een C. Dat zijn de mooisten.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Carlijn, met een C. Dat zijn de mooisten.
Ik ben al drie jaar stiekum latent verliefd op een meisje genaamd Carlijn...
Stil nou, Harry.. het is zo leuk meelezen voor anderen...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:25 schreef Harry_Sack het volgende:
nu al verhalen voor rond het kampvuur aan het uitwisselen, manneh?
Kom jij het weer uitpissen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:25 schreef Harry_Sack het volgende:
nu al verhalen voor rond het kampvuur aan het uitwisselen, manneh?
nee hoor, zet gerust een nieuw boompje op. Da's leuk voor Maeryckequote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kom jij het weer uitpissen?
Ik wil best een boom voor Maerycke opzetten.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
nee hoor, zet gerust een nieuw boompje op. Da's leuk voor Maerycke
Oeeeeeeeh een lurker!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:28 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Stil nou, Harry.. het is zo leuk meelezen voor anderen...![]()
zo jaag je de vrouwtjes dus weg he!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wil best een boom voor Maerycke opzetten.
(Oei, wat flauw.)
mooi niet dusquote:http://www.eindhovenbinnenstad.nl/pages.asp?page=1
geen koopzondag in februari (ivm carnaval)
Is Wolffje toch nog ergens goed voor.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:33 schreef Maerycke het volgende:
Ik schrik niet zo snel meer van Johan hoor.
Wat heb je in godsnaam gekocht?!?! Voor 1750 euro..... |:quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:34 schreef Drugshond het volgende:
KUT KUT KUT.... voor bijna 1750 euro aan computerspullen gekocht... ik mis alleen nog het moederbord en een monitor Dan denk...je morgen is het toch koopzondag in EIndhoven, kan ik mooi de rest kopen......
[..]
mooi niet dus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KUTZOOI
Een huisje voor het weekend.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat heb je in godsnaam gekocht?!?! Voor 1750 euro..... |:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:40 schreef George-Butters het volgende:
Wat heb je in godsnaam gekocht?!?! Voor 1750 euro..... |:
Het kan ook wel iets goedkoper....quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]Coolmaster Stacker STC-101 AMD 3500+ boxed 2x Kingston 512 MB Een Linksys WIFI broadband router + 2 PCI WIFI netwerkkaarten. ToPower 440 W voeding. Sapphire X800 Pro AGP Zalman 7000B-Al/Cu Cooler 2x WD 120 GB Sata SB Audigy 2 ZS Creative 3400 speakerset Cordless LX 300 Nec 3520A Lite-On DVD Player Floppy disk
Maar nog steeds geen mobo Asus A8N-SLI deluxe is nergens te verkrijgen (behoorlijke wachtrij).Dus dat zal wel een A8V-deluxe worden , die wel verkrijgbaar is. -> Vandaar de X800 AGP.
SLI is alleen iets van NVidea maar is zeker nog geen standaard, ATI zegt het straks in de toekomst zonder te kunnen. En veel SW kan nog niet overweg met 2 videokaarten (overbodige luxe dus)..
Technisch Lego is duur tegenwoordig.
Bij het ALDI kan het ook goedkoper.... maar of je er op langere termijn nog zoveel plezier van hebt. ?!. Zeker qua upgrades... ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:19 schreef George-Butters het volgende:
Het kan ook wel iets goedkoper....
Alleen voor het echte photoshoppen en het hardcore gamen heb je zo'n pc nodig. Voor alles minder kan m'n Athlon 1700+ het ook wel aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bij het ALDI kan het ook goedkoper.... maar of je er op langere termijn nog zoveel plezier van hebt. ?!. Zeker qua upgrades... ik betwijfel het.
ehm, volgens mij ben je dan een weegschaal, wat is het probleem precies?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:25 schreef Monidique het volgende:
Ik dacht net aan mijn geboortedatum, 21 oktober, en ik realiseerde me opeens hoe duister die datum oogt.
Mijn Dell (de slet!) pc was ook een stuk goedkoper en als hij echt uit de tijd raakt koop ik wel een nieuwe. 1700 euro besteden aan een computer is gezien de snelheid van de ontwikkelingen in pc-land echt geen goed idee meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Alleen voor het echte photoshoppen en het hardcore gamen heb je zo'n pc nodig. Voor alles minder kan m'n Athlon 1700+ het ook wel aan.
[me=Meki is playing My heart will go on (Celine Dion)quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:29 schreef pberends het volgende:
* pberends] is playing André Hazes - De Vlieger.mp3[/me]
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:31 schreef Meki het volgende:
[..]
* Meki is playing My heart will go on (Celine Dion)
![]()
zo langzaam liedje laat je aan iets denkenquote:
alcohol?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:35 schreef Meki het volgende:
[..]
zo langzaam liedje laat je aan iets denken
Geen probleem. Ik visualiseerde de datum alleen eventjes en dacht toen, argh, wat een duistere datum. Zo rauw, hard... duister.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ehm, volgens mij ben je dan een weegschaal, wat is het probleem precies?
ach, geidentificeerd worden met de 8 december moorden heeft ook wel wat, of de dag dat John Lennon uit zijn lijden werd verlost ..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik visualiseerde de datum alleen eventjes en dacht toen, argh, wat een duistere datum. Zo rauw, hard... duister.
6 maar, bijvoorbeeld, oogt al een stuk ronder.
CNN Nieuws ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:43 schreef Monidique het volgende:
Conan the Barbarian ook.
Nieuwe allochtone spelling?quote:
Saaier dan die film bestaat haast niet als je er geen geduld voor hebt. Het is dus een prima film voor een regenachtige zondagmiddag oid. Conan the librarian is op V-achtquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Op welk net is Arnooold? Ik zit nu naar een soort Vietnamfilm te kijken, geloof ik, ik vermoed dat het
The Quiet American is.
O, wacht, het is waarschijnlijk The Last Emperor. Ik heb me nog nooit zo racistisch gevoeld..
Vooral het stemvee dat ook zonder moeite op Pim F. stemt, of anders Wim Kok omdat het zo'n aardige man lijkt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:08 schreef George-Butters het volgende:
Commissie VVD pleit voor Flattax
De VVD een volkspartij![]()
En iedereen trapt erin, wat een slimmerds!
Bij dit voorstel voor deze vlaktax is de grootverdiener de winnaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Vooral het stemvee dat ook zonder moeite op Pim F. stemt, of anders Wim Kok omdat het zo'n aardige man lijkt.
De VVD is een WERKGEVERSPARTIJ, wanneer leert Nederland dat nou eens?
Bij het VVD voorstel wel. Omdat alle aftrekposten gehandhaafd blijven.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:15 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bij dit voorstel voor deze vlaktax is de grootverdiener de winnaar.
Het wordt een pittige rekensom. Ben benieuwd waar dit verder heen gaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij het VVD voorstel wel. Omdat alle aftrekposten gehandhaafd blijven.
Ja, dat wist ik al, het is niet voor niets een vvdvoorstel. Het is echt belachelijk dat men stemt voor een bevolking dat minder dan 1% van Nederland vertegenwoordigt..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:15 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bij dit voorstel voor deze vlaktax is de grootverdiener de winnaar.
Wel als je een PC in 5 jr afschrijft in plaats van 3jr.... desnoods straks met Citrix Metaframe aan de slag. Good computers never die.... they just fade awayquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:30 schreef Maerycke het volgende:
Mijn Dell (de slet!) pc was ook een stuk goedkoper en als hij echt uit de tijd raakt koop ik wel een nieuwe. 1700 euro besteden aan een computer is gezien de snelheid van de ontwikkelingen in pc-land echt geen goed idee meer.
Dat is heel simpel. Niet. Ze gaan het in dit land (of elk willekeurig ander land) werkelijk nooit snappen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Vooral het stemvee dat ook zonder moeite op Pim F. stemt, of anders Wim Kok omdat het zo'n aardige man lijkt.
De VVD is een WERKGEVERSPARTIJ, wanneer leert Nederland dat nou eens?
Laat dat soort partijen dan tenminste toegeven dat het er voor eigenbelang zit.. Misschien helpt dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:42 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat is heel simpel. Niet. Ze gaan het in dit land (of elk willekeurig ander land) werkelijk nooit snappen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |