CNN Nieuws ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:43 schreef Monidique het volgende:
Conan the Barbarian ook.
Nieuwe allochtone spelling?quote:
Saaier dan die film bestaat haast niet als je er geen geduld voor hebt. Het is dus een prima film voor een regenachtige zondagmiddag oid. Conan the librarian is op V-achtquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Op welk net is Arnooold? Ik zit nu naar een soort Vietnamfilm te kijken, geloof ik, ik vermoed dat het
The Quiet American is.
O, wacht, het is waarschijnlijk The Last Emperor. Ik heb me nog nooit zo racistisch gevoeld..
Vooral het stemvee dat ook zonder moeite op Pim F. stemt, of anders Wim Kok omdat het zo'n aardige man lijkt.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:08 schreef George-Butters het volgende:
Commissie VVD pleit voor Flattax
De VVD een volkspartij![]()
En iedereen trapt erin, wat een slimmerds!
Bij dit voorstel voor deze vlaktax is de grootverdiener de winnaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Vooral het stemvee dat ook zonder moeite op Pim F. stemt, of anders Wim Kok omdat het zo'n aardige man lijkt.
De VVD is een WERKGEVERSPARTIJ, wanneer leert Nederland dat nou eens?
Bij het VVD voorstel wel. Omdat alle aftrekposten gehandhaafd blijven.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:15 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bij dit voorstel voor deze vlaktax is de grootverdiener de winnaar.
Het wordt een pittige rekensom. Ben benieuwd waar dit verder heen gaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij het VVD voorstel wel. Omdat alle aftrekposten gehandhaafd blijven.
Ja, dat wist ik al, het is niet voor niets een vvdvoorstel. Het is echt belachelijk dat men stemt voor een bevolking dat minder dan 1% van Nederland vertegenwoordigt..quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:15 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bij dit voorstel voor deze vlaktax is de grootverdiener de winnaar.
Wel als je een PC in 5 jr afschrijft in plaats van 3jr.... desnoods straks met Citrix Metaframe aan de slag. Good computers never die.... they just fade awayquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:30 schreef Maerycke het volgende:
Mijn Dell (de slet!) pc was ook een stuk goedkoper en als hij echt uit de tijd raakt koop ik wel een nieuwe. 1700 euro besteden aan een computer is gezien de snelheid van de ontwikkelingen in pc-land echt geen goed idee meer.
Dat is heel simpel. Niet. Ze gaan het in dit land (of elk willekeurig ander land) werkelijk nooit snappen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Vooral het stemvee dat ook zonder moeite op Pim F. stemt, of anders Wim Kok omdat het zo'n aardige man lijkt.
De VVD is een WERKGEVERSPARTIJ, wanneer leert Nederland dat nou eens?
Laat dat soort partijen dan tenminste toegeven dat het er voor eigenbelang zit.. Misschien helpt dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:42 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat is heel simpel. Niet. Ze gaan het in dit land (of elk willekeurig ander land) werkelijk nooit snappen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |