Bestwelquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:16 schreef Makster het volgende:
@ Reet altijd lekker die surprises van de belastingdienst heh
Ik was bij die van mij bijna vergeten dat de velgen origneel blank zijnquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga de mijne morgenavond weer helemaal schoonmaken mits het een beetje redelijk weer is, want als ik dan naar huis rijd van mijn pa's werk naar huis istie weer vies
Ja oke, maar zal dat echt binnen 3 dagen kunnen gebeuren?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:25 schreef Didiot het volgende:
bij die van mij zaten al wat verweerde plekjes op de velgen (van de vorige eigenaar). Ach, motor is al 12 jaar oud dus dat boeit niet meer![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb een leuk nieuwsfeitje, het is vrijwel zeker dat we binnen het half jaar naar Brabant gaan verhuizen![]()
Mn ouders hebben te horen gekregen dat er meer mogelijk is qua wonen in combinatie met lagere rente en maandlasten.
Het zou dan omgeving Oudenbosch/Roossendaal worden in een huisje zoals dit
[afbeelding]
Dit is de brommer: GPX 600 r uit 1990.quote:hoi,
is er ook inruil mogelijk op de zx9r ?
Weg uit dat verrotte Dordtquote:
Nee... het enige wat wat sneller verweert zijn boutjes en bijvoorbeeld je kettingspanner op je achterbrug (of hoe dat dan ook moge heten). Collega van mij heeft een TransAlp en ziet er nog steeds nagenoeg nieuw uit ook al heeft ie 'm nu inmiddels 2 jaar (motor is 3 jaar oud). En hij rijdt er toch elke dag mee naar kantoor, ook in de winter. Het enige wat 'ie doet is een keer in de week wassenquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja oke, maar zal dat echt binnen 3 dagen kunnen gebeuren?![]()
Ben je ziek? 44000km en dan al gereviseerd blok en versnellingsbakquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:34 schreef ZX9R het volgende:
Email:
[..]
Dit is de brommer: GPX 600 r uit 1990.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nieuwe uitlaat van voor naar achter merk laser (rvs)
motorblok en versnellingsbak gereviseerd
nieuwe achterband
44000 km.
Wat vinden jullie?
Amen tot thatquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ben je ziek? 44000km en dan al gereviseerd blok en versnellingsbak
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:34 schreef ZX9R het volgende:
Email:
[..]
Dit is de brommer: GPX 600 r uit 1990.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nieuwe uitlaat van voor naar achter merk laser (rvs)
motorblok en versnellingsbak gereviseerd
nieuwe achterband
44000 km.
Wat vinden jullie?
Ah okquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:37 schreef Didiot het volgende:
[..]
Nee... het enige wat wat sneller verweert zijn boutjes en bijvoorbeeld je kettingspanner op je achterbrug (of hoe dat dan ook moge heten). Collega van mij heeft een TransAlp en ziet er nog steeds nagenoeg nieuw uit ook al heeft ie 'm nu inmiddels 2 jaar (motor is 3 jaar oud). En hij rijdt er toch elke dag mee naar kantoor, ook in de winter. Het enige wat 'ie doet is een keer in de week wassen
Wij zitten duidelijk op 1 lijnquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:39 schreef Makster het volgende:
[..]
Amen tot that![]()
Als ik het goed begrijp ga jij je pas gereviceerde ZX9 inruilen (met bijbetaling) op een GPX?Beter heb je daar een HEEEL goede reden voor!
Herkenbaar, naja in het begin was ik er zuiniger op dan nu. Als toen de poortdeur van de achtertuin 's nachts openstond door de buren (2 tuinen, 1 poort) ging ik gerust om half 4 's nachts mij nest uit om die deur dicht te doen. Nu zal het me allemaal minder boeien, sterker nog. Laat maar jatten, krijg ik een nieuwe van de verzekeringquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ah okMorgen dus echt grondig wassen
![]()
Wel grappig... hoe nieuwere motor je hebt hoe zuiniger je er mee bent geloof ik
Laatst stond ie in de tuin en ging het miezeren, k wist niet hoe snel ik hem weer in mn schuurtje moest zetten
Dat eerste ok, maar de rest?quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Weg uit dat verrotte DordtWeg uit de drukte
Weg van de steekpartijen
Weg van de overvallen
![]()
Jups, maar is ook wel logisch... je wilt je fiets toch mooi houdenquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ah okMorgen dus echt grondig wassen
![]()
Laatst stond ie in de tuin en ging het miezeren, k wist niet hoe snel ik hem weer in mn schuurtje moest zetten
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:44 schreef ZX9R het volgende:
Oké.
Het is duidelijk.
Big NO dus!
Dat was ook al mijn idee!
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:48 schreef ZX9R het volgende:
Truste luitjes en bedankt voor jullie on- en gecensureerde mening!
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben je ziek? 44000km en dan al gereviseerd blok en versnellingsbak
quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
WTF?quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:29 schreef hicham het volgende:
Shit, net motor om laten vallen bij het parkereren onder het gebouw
Spiegel kapot en nog een deuk in de tank![]()
![]()
Morgen als het licht is de schade nader bekijken
quote:Op donderdag 3 februari 2005 02:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb sinds het examen dat ik in mijn eerdere post hier beschreef (2002) geen motor meer aangeraakt tot mijn grote spijt
Nog niet, de plannen zijn er in principe wel.quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:08 schreef NrGiZeR636 het volgende:
Zijn hier ook mensen die doen circuitrijden.....??
quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:29 schreef hicham het volgende:
Shit, net motor om laten vallen bij het parkereren onder het gebouw
Spiegel kapot en nog een deuk in de tank![]()
![]()
Morgen als het licht is de schade nader bekijken
quote:Op donderdag 3 februari 2005 08:45 schreef Patrick281 het volgende:
Even weer wat vage GSM pic's.
[afbeelding]
WP extreme voorvork en remschijfje.
[afbeelding]
Die naam .. Alfano fun.quote:Alfano Fun moto (cable moto) port offert EN STOCK!
Alfano est devenu le leader du chronométrage, avec la majoritée des circuits équipés, et une gamme en évolution permanente.Matériel inclus, 1 capteur magnétique, 1 câble pour le capteur magnétique, 3 colsons noirs, 1 mode d'emploi, 1 bande alu de protection contre la chaleur.
Couleur : noir
Poids (en g): Non renseigné
Prix public: 285 EUR
Prix Moto Discount : 240.00 EUR
Prix Promo : 234.00 EUR
Coooool.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb nu ook een motor![]()
[afbeelding]
Je krijgt ze tegenwoordig bij een telefoon abboquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Coooool.![]()
![]()
Wil ik ook, wil ik ook, wil ik ook.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:41 schreef Faithz het volgende:
[..]
Je krijgt ze tegenwoordig bij een telefoon abbo
*ff de link zoeken*
Ik bel bijna niet, dus ik ga geen duur abbo afsluiten voor zo'n ding.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:44 schreef Faithz het volgende:
Hierrr de linkhttp://www.gsmstore.nl/index.php
Ik heb helaas al een abbo voor nog een dik jaar
Terugslag vanuit het afvoer systeem?quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
Er is iemand in de fabriek ontploft vanmorgen. Niet letterlijk geexplodeert lichamelijk gezien.
Het hele toilet beneden staat blank, alle muren en de grond zitten onder de gele vloeistof die normaal in de pot hoort.
Last van een uitingsprobleempje? Dr. Phil moet even langskomen denk ik.
Ik moet wel oppassen met wat ik zeg, de chef liep gelijk naar de directeur en die ging gelijk naar de fabriek.![]()
Naar de dader wordt nog gezocht.
Wel gedaanquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:08 schreef NrGiZeR636 het volgende:
Zijn hier ook mensen die doen circuitrijden.....??
Wat moet ik me er bij voorstellen?quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:20 schreef Patrick281 het volgende:
Geen terugslag, duidelijk mensenwerk.![]()
Een directeur van een dochterfirma in het pand ging over zijn nek, ik stond illegaal koffie te tappen in mijn thermoskannetjeen was dus vrij dichtbij en ging ook even kijken.
Daarna vertelde ik het boven als een sensatieverhaaltje maar vergat dat de chef meer als chef luistert dan als collega.
Er werd dus meteen actie ondernomen, en de directeur kwam ook nog even aan mij vragen hoe het er bij lag.
(of ik het echt gezien had, of alleen maar gehoord)
Die andere directeur wil wel eens overdrijven met dingen dus die nemen ze niet helemaal serieus meer.![]()
Leuk cultuurtje..
quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:23 schreef hollander172 het volgende:
Wat moet ik me er bij voorstellen?Echt mensenwerk?
![]()
Je vraagt indirect of wij een daderprofiel willen schetsen en dan houdt je crusiale informatie achter?quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Neem dat nou maar van mij aan, is niet echt een lekker onderwerp.
![]()
Simpelquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:23 schreef hollander172 het volgende:
Wat moet ik me er bij voorstellen?Echt mensenwerk?
![]()
O dan kom ikquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:03 schreef Patrick281 het volgende:
Dit jaar ga ik trouwens een pannenkoekenmeet doen bij mij thuis.
![]()
Is daar belangstelling voor?![]()
Ik had wel een geweldige afwashulp bij de BBQ meet dus misschien wil die weer komen helpen.![]()
En die andere vrouw, Raus hoeft nu geen aardappelen te schillen.
Hey Faithz! Je bent dus toch op zoek naar een motor? Is de CV en zo al klaar?quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:44 schreef Faithz het volgende:
Hierrr de linkhttp://www.gsmstore.nl/index.php
Ik heb helaas al een abbo voor nog een dik jaar
Hai YoussefAl iets gekocht?
Zou zaterdag gaan kijken naar die rode maar was verkocht
Hahaha....quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
Wat te denken van een echte Zeelandmeet(dus dieper dat gebied in dan vorig jaar), eerste verzamelpunt Hoogvliet, 2-3 uurtjes toeren, en dan de honger vullen met wat pannenkoeken begin van de avond.. en op tijd weer naar huis.![]()
![]()
Lijkt mij heel leuk.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
Wat te denken van een echte Zeelandmeet(dus dieper dat gebied in dan vorig jaar), eerste verzamelpunt Hoogvliet, 2-3 uurtjes toeren, en dan de honger vullen met wat pannenkoeken begin van de avond.. en op tijd weer naar huis.![]()
![]()
Edit: en pannenkoeken lijken mij in de hoogzomer niets, dus ergens in april doen?
quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:42 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hahaha....
3 uur sturen: Hoogvliet.
2 à 3 uur sturen: route
2 uur: eten
3 uur sturen: thuis
Totaal: 8 à 9 uur sturen
waarvan 6 uurgapen op de snelweg
Kun je ook eens een keer in bad!quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Wij gaan zondag naar dit huis kijken. Dat is tot nu toe 1e keuze.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:42 schreef ZX9R het volgende:
Hahaha....
quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
Tja waaarom meld ik het eigenlijk..
Het was wel een spectaculair momentje hier, algehele consternatie.
Maar je moet er bijgeweest zijn.![]()
![]()
De directeur van de dochteronderneming pakte zelf de dweil, terwijl de schoonmaakster ook in de kantine stond.En het was geen terugslag, omdat het niet verdunt was .................................................![]()
Hey Koos,quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:42 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Hahaha....
quote:He Bart, het ga je nog is lukken wel goed smeren he! en vergeet de sap niet als je er mee naar je werk ga haha!
Even over het kenteken bewijs ik had ook alleen deze delen, meer heb je volgens mij niet nodig!
wat vind je van deze Duc,minder carbon, standaard uitlaat enz, wel een stuk goed koper, deze was met schade volgens mij!
Wat anders hoe zit het met de Weelies al geoefend haha, ik hoor het wel
Ik vraag me echt af wat er dan in zo iemands hoofd om gaat. Hij neemt de moeite naar de WC te lopen, doet de deur open, gaat op de pot zitten en krijgt dan ineens het idee om te gaan vingerverven?quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Simpelgewoon de boel opvangen en uitsmeren etc
dit soort dingen gebeuren niet voor niets…of je moet op een middelbare school zitten ofzo
Waar zit jij dan?quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:54 schreef jozef444 het volgende:
Hoeven das nog ver genoeg weg om niet bij mij in de buurt te komen![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:57 schreef Rietvaerder het volgende:
@Hollander Falling Down heerscht BIG TIME![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]Geweldige film, heb hem nu een keer of 20 30
gezien en hij blijft fascineren.
born and raisedquote:
Anders ik welquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:01 schreef jozef444 het volgende:
ik kan me trouwens erg goed voorstellen dat ik vandaag nog een fijn stukje ga rijden
kheb eigenlijk geen id of men fiets al wel verzekerd is maarjaquote:
Born there but moved out!quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:01 schreef jozef444 het volgende:
born and raised![]()
nouja born in oss dan maar das ook brabo
quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:57 schreef ZX9R het volgende:
Rare situaties op het werk:
Collega van je is veroordeeld voor moord en heeft vele jaren gezeten. Is op voorlopige vrij voeten gesteld en onder elektronisch huisarest en wordt vervolgens volledig vrijgesproken van de moord waarvoor hij eerder is veroordeeld.
Warm water: checkquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hey Faithz! Je bent dus toch op zoek naar een motor? Is de CV en zo al klaar?
psssst..quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:06 schreef Faithz het volgende:
[..]
Warm water: check
Verwarming: check
Leuke motoren op marktplaats: bijna geen![]()
Ruimte in de schuur: nog niet maar komt snel verandering in.
Aan dat laatste zal het dan ontbreken.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:57 schreef hollander172 het volgende:
Ik vraag me echt af wat er dan in zo iemands hoofd om gaat. Hij neemt de moeite naar de WC te lopen, doet de deur open, gaat op de pot zitten en krijgt dan ineens het idee om te gaan vingerverven?
Waarom precies op de WC een statement maken? Met een beetje lef doe je het gewoon op kantoor.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:06 schreef Faithz het volgende:
Leuke motoren op marktplaats: bijna geen![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Opeens weet je het
je koopt een HONDA naaimachinegeluidproducerende brommer![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Weer een Zeelandmeet?? Op 1 voorwaarde: we gaan filmen bij de beruchte bochten waar ooit es een Bandit onderuit is gegaan
En? Is de dader al gevonden?quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Aan dat laatste zal het dan ontbreken.
Alleen in de beslotenheid van het toilet durft hij blijkbaar uit zijn dak te gaan.
Ik heb al eens voor een boksbal geopteerd beneden. Zal ook een hoop frustratie schelen.![]()
Kan je gewoon even lekker raggen en alles kwijt raken.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Lars krijg jij nooit zere knokkels van dat getyp![]()
Nope.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Lars krijg jij nooit zere knokkels van dat getyp![]()
Mja... ik heb echt geen zin om zulke teksten te gaan zitten typenquote:
Een echte Zeelandmeetquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Weer een Zeelandmeet?? Op 1 voorwaarde: we gaan filmen bij de beruchte bochten waar ooit es een Bandit onderuit is gegaan
En pannenkoeken![]()
![]()
met appels + kaneel
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar ja.. ik heb een B.V. te runnen he.... straks nog ff order bij Pepijn plaatsenWel 20% korting he Pepijn
De directeur is een tijdje beneden geweest, wat hij heeft gedaan weet ik niet.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:45 schreef hollander172 het volgende:
En? Is de dader al gevonden?Gaat meestal vrij snel met dit soort incidenten
![]()
Vind ik ook raar dat ze er hier niets aan doen.quote:Bij mijn vorige werkgever hadden ze daar iets anders op gevonden, 1 keer in de week ging iemand van kantoor even afgezonderd zitten met iemand uit het magazijn om zo de frustraties over een weer door te spreken.
Dan moet jij zeker snel aan een HONDAquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Of ernstig op je achterhoofd gevallen bent.....
Headbangen doe je met je hoofd hoor. Bang that head that doesn't bang.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:54 schreef hollander172 het volgende:
Nope.Krijg alleen zere knokkels als ik uit frustatie oid tegen de muur aan ram.
Nogmaals uitleg dan. Ze lijken lang maar dat is relatief gezien het feit dat ik type met een gemiddelde snelheid van 3 karakters per seconde.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mja... ik heb echt geen zin om zulke teksten te gaan zitten typenMisschien in hele serieuze situaties.. maar meeste van de tijd hier in de topics gaat het toch nergens over dus
Als iemand meerdere keren hetzelfde punt aanhaalt ga ik er vanuit dat dat dus iets met iemand doet, ik leg het uit als druk maken over maar kan er natuurlijk naast zitten.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Maak ik me drukOw.. wist ik niet joh
Vraag alleen of je er niet moe van wordt
quote:Jij windt je op over posts die bestaan uit smilies? Tja dude, het is hier geen wetenschappelijk clubje ofzo met allemaal hoog begaafde mensen...
Snap je nou waarom we niet op jouw foto's reageren?quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mja... ik heb echt geen zin om zulke teksten te gaan zitten typenMisschien in hele serieuze situaties.. maar meeste van de tijd hier in de topics gaat het toch nergens over dus
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik kan me overigens meer opwinden over de talloze conversaties die bestaan uit posts met enkel smilies maar me er zo druk om maken zoals jij over mijn lange teksten?![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Snap je nou waarom we niet op jouw foto's reageren?
Kijken is leuk, maar als we nog moeten typen is dat net veel te moeite
Oh zo, ik ben wel geinteresseerd naar wat anderen van de theorieen in het boek vinden, schop je vader eens een keer achter de pc.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb hem niet gelezen Lars, ik weet waar hij ongeveer over gaat want mijn vader heeft hem.
Ik had hem zo kunnen meenemen, maar ik wacht nu tot de eigenaar hem 25kw maakt. Nu is zijn dealer nog reaearch aan het doenquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:44 schreef Faithz het volgende:
Hai YoussefAl iets gekocht?
Zou zaterdag gaan kijken naar die rode maar was verkocht
Doe niets anders dan wachten op het verlossende mailtjequote:Op donderdag 3 februari 2005 17:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Youssef koop es een motor?
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:54 schreef Faithz het volgende:
Ben op zoek naar een ZX6Rrond 1995/1996/1997..
Wel een kawa natuurlijk
quote:MyChron 3+ Gold
De nieuwe MyChron3+ Gold voegt baan uittekening, laterale G-krachten en 2 Mb. geheugen toe ten opzichte van de MyChron3+. Dit model komt met een laterale G-kracht sensor, snelheidsmeter, twee temperatuuringangen, wielsnelheid, versnellingspositie en rondetijden Met een schitterend nieuw display heeft de Mychron3+, die standaard uitgerust is met verlichting, een geheugen voor 250 ronden met de minimum en maximum toeren en temperatuur per ronde. Tevens heeft deze een 10Hz data logger voor het afspelen op scherm of een USB aansluiting voor naar een pc. Daar kan de data geanalyseerd worden in de krachtige Race Studio software/ Met gigantisch intern geheugen van 2Mb. kan de MyChron3+ Gold meer dan twee uur alle ingangen opnemen. De MyCron3+ Gold komt met een ingebouwde data logger, lus ontvanger, toerenteller opnemer, wiel snelheidssensor en een temperatuur sensor (keuze uit cylinderkop, uitlaatgas of water).
quote:Castrol GO! 2T (GO! 2T 1 LTR.)
Minerale-Premium kwaliteit voor een lang en gelukkig motorleven. 2-takt motorolie, speciaal voor motoren. Voorkomt slijtage en het dichtslibben van motor en uitlaat door vervuilingen en verkolingen uit het verbrandingsproces.Voor mengsmering of gescheiden smering. Mengverhouding tot 1:50, volg hierbij de voorschriften van de fabrikant.Voldoet aan JASO FB en ISO EGB norm.
Inhoud 1 ltr.
Nuttige accessoires:
Magnetische olie-aftapplug (als je toch al de olie verwisselt...)
olieopvang- & bewaarbak (erg handig!)
Je gaat dus voor de hoofdprijs?quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:50 schreef Patrick281 het volgende:
Bij dit tellertje staat geen prijs.![]()
![]()
[..]
Waarom niet gewoon een emmer sop en een emmer water en lekker op de stoep schoonmakenquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:06 schreef hicham het volgende:
Schoonmaken ging dus niet echt lekker bij de pomp (1 of andere 'witte pomp', geen bekend bedrijf ofzo). Geen emmer daar, had wel een andere vierkante schoonmaak emmer gepakt maar dat wouden ze liever niet zei ze tegen me. Bij de Shell hiero hebben ze alleen een gieter en duurt het een eeuwigheid voordat die gevuld is omdat het een trage kraan is (netzoals bij de witte pomp).
Dus aanstaande weekend een herkansing bij de Texaco. Liggen (grote) emmers, en er zit een kraan die ook niet op een veel te lage druk spuit. Dus emmertje vullen is zo gedaan. Alleen de omgeving daar is wat minder (niet echt veel plaats + bus terminal) Heb vandaag wel een beetje schoon gemaakt dus. Maar geen S100 gebruikt en niet echt alles langs geweest.
Vallen en opstaan proces dus
Ik wil eerst de motor afspoelen, want met zand/modder erop meteen boenen is niet zo fijn denk ik. Bovendien krijg je dan een zandsponsquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:42 schreef Didiot het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een emmer sop en een emmer water en lekker op de stoep schoonmaken
Alleen niet een anderhalve maand niet wassen, want dan heb je alleen al voor een crosser als die van mij minimaal 5 emmers sop nodig
Heb even mijn agenda erbij gepakt, omvallen kon ik nergens vinden. Ook niet nodig om te kopen dusquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:28 schreef Patrick281 het volgende:
En als je geen deuk in je tank wil Hicham bij het omvallen moet je even 50 euro uitgeven.
[afbeelding]
Snelheid en het liefst ook toeren. Maar als dat laatste zo moeilijk is, dan alleen maar snelheid.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:01 schreef hollander172 het volgende:
Die dingen kosten echt een vermogen.Wat wil je eigenlijk? Alleen snelheidsmeter? Snelheid en toeren? Kijk anders eens naar spul van Equus, die hebben een hele lijn van metertjes.
Volgens mij gebruiken ze die ook in zelfbouwbuggies e.d.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:35 schreef hicham het volgende:
Heb even mijn agenda erbij gepakt, omvallen kon ik nergens vinden. Ook niet nodig om te kopen dus
Ik zie alleen maar schattige bolletjes, niks racyquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Helaas komen sommige afspraken onaangekondigt.
![]()
En wat had je ze er dan toch graag op gehad. En het staat ook best racy.![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:45 schreef Didiot het volgende:
Pep, op dit moment wordt een kopietje GR3 voor je gefikt
Vorig jaar oktober gekocht.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn je had toch geen DVD speler?
Gaan er ook nog opkomenquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En dit is voor de bling bling meet.
Zal ook goed staan op een KLX.![]()
Is goed, ritje zal niet al te lang zijn met mijn kleine tankje. Maar we kunnen wel even wat groen land pakken langs het water van de Hoekse Waard. Toerritje van een half uurtje ofzo, kee?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:39 schreef Didiot het volgende:
Als het lukt spreken we zaterdag ff af Pep.
Acerbis linkerspiegel staat ook op mijn lijstje. (zit nu helemaal niets op) Evenals een Acerbis SuperMotard zwart spatbord. Die laatste zoek ik eigenlijk ook in carbonlook, ga morgen even de website checken van die lui. Louis heeft natuurlijk ook niet het hele programma......quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:41 schreef Didiot het volgende:
Gaan er ook nog opkomen
Ik ga ook nog ff kijken voor die Acerbis spiegels... maar deze spullen komen van het voorjaar wel
Alvast beterschap.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:39 schreef Didiot het volgende:
Moet ff afwachten hoe operatie van m'n moeder verloopt en wanneer de bezoektijden zijn
Is deze mss een optie........ is wel een 25 Kw, maar die kun je verwijderen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ben op zoek naar een ZX6Rrond 1995/1996/1997..
Wel een kawa natuurlijk
Ze is meer opzoek naar de prijsklasse 3000 - 3500..quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:27 schreef NrGiZeR636 het volgende:
[..]
Is deze mss een optie........ is wel een 25 Kw, maar die kun je verwijderen.
Ben je wel ervan verzekert dat het geen afgejankt blok is![]()
http://lrt.xmg.nl/ftopic813.html
Ken je niet iemand die een draaibank heeft, ken je gewoon Nylon cilinders op afdraaien, ben je nog voor minder dan de helft klaar, heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:28 schreef Patrick281 het volgende:
En als je geen deuk in je tank wil Hicham bij het omvallen moet je even 50 euro uitgeven.
Je bedoelt voor 3500 een motor van 4500 meekrijgenquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:47 schreef NrGiZeR636 het volgende:
Ik denk dat als je die bied dat je de eigenaar bent.
500 eraf kan ik nog wel zien, maar 1000 van de vraagprijs af?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:54 schreef NrGiZeR636 het volgende:
Hmm, ik wil niet vervelend overkomen, maar betaal jij altijd wat ze ervoor vragen.....??
Ik ben zelfs nog af aan het dingen in de Kledingzaak.
Hoi, rijd eens langs Safe Rotterdam, MotoPort Rotterdam, Aad v Kekem in Ridderkerk, BenJan Motoren Ridderker en vooral effe naar Goedhart Motoren in Bodegravenquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:17 schreef Crashcat het volgende:
Ciao moteurs,
Weet iemand een paar goede dealers omgeving Rotterdam gespecialiseerd in Honda's?
Ik wil niet meer op een oude Honda van mijn oom rijden, vooral niet met een race-helm en handschoenen.
Suggesties zijn welkom
Ik heb bij mijn motor toendertijd ¤ 750 eraf gekregen. Proberen kan altijdquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je bedoelt voor 3500 een motor van 4500 meekrijgen![]()
Zou wel lekker zijn
Lekker vroeg he?quote:
Zo aan het begin van het nieuwe motorseizoen moeten zulk soort foto's gepost wordenquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:52 schreef ploderus het volgende:
En het blijft zo te zien aardig droog dit weekend!![]()
Ik heb gisteren een uurtje gereden en dat was heel goed te doen!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]dat wordt lekker sturen dit weekend
![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:57 schreef ploderus het volgende:
[..]
Zo aan het begin van het nieuwe motorseizoen moeten zulk soort foto's gepost worden![]()
Dan krijgt iedereen er nòg meer zin in![]()
Eens kijken wat er te pingelen valt. Het is wel een overjarig model.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:01 schreef NrGiZeR636 het volgende:
Heb je het hele topic ff gelezen, zij rijd er niet meer mee, en wat betreft de prijs, Nee heb je en ja kun je krijgen het is tenslotte de "vraagprijs"
Voor mij is het al weekendquote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:52 schreef ploderus het volgende:
[..]
Lekker vroeg he?![]()
Gelukkig is het weer bijna weekend!![]()
En het blijft zo te zien aardig droog dit weekend!![]()
Ik heb al sinds 25 november weekendquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:40 schreef Didiot het volgende:
[..]
Voor mij is het al weekend
* Didiot heeft vandaag lekker een dagje vrij genomen
Dat is toch weer andersquote:
ik ken het gevoel, is echt frustrerend,quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:46 schreef ZX9R het volgende:
Zelfs als de baas betaald is het niets.
Vraag maar eens aan Ralf.
Maar ik zou wel met je willen ruilen hoor. Zit hier langzamerhand gek te worden van het thuiszitten
Geen idee, Cees van Dongen is een bekende in de wereld maar die doet tegenwoordig meer in brommers? Kan er zo niks over vinden.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:17 schreef Crashcat het volgende:
Ciao moteurs,
Weet iemand een paar goede dealers omgeving Rotterdam gespecialiseerd in Honda's?
Ik wil niet meer op een oude Honda van mijn oom rijden, vooral niet met een race-helm en handschoenen.
Suggesties zijn welkom
Hoe laat dacht je morgen te komen? Zondag schijnt trouwens pest weer te worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:40 schreef Didiot het volgende:
Voor mij is het al weekend
* Didiot heeft vandaag lekker een dagje vrij genomen
Wat voor werk kun/wil je doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:46 schreef ZX9R het volgende:
Maar ik zou wel met je willen ruilen hoor. Zit hier langzamerhand gek te worden van het thuiszitten
Kan je niet een eigen adviesbureautje beginnen?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:46 schreef ZX9R het volgende:
quote:Allemachtig, wat heb ik híer om moeten lachen.
Mijn dag kan niet meer stuk. En als-ie
stuk dreigt te gaan, zet ik dit weer opnieuw op!
Ga snel naar http://www.mskplanet.com/numanumaye.htm
en zing mee!
Toeren is in principe niet zo moeilijk maar je bent je wel bewust van de werking van een tweetakt he? Zomaar een toerenteller er op schroeven is alleen maar voor de leuk en geeft het niet goed aan.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Snelheid en het liefst ook toeren. Maar als dat laatste zo moeilijk is, dan alleen maar snelheid.
Equus? Hebben die een website?
Naast de meters zelf leveren ze ook van die "montagebakjes", voordeel van deze analoge meters is dat ze lekker robuust zijn, de techniek is beproefd en de montage simpel.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
Nice, maar dan nog wat kleiners en lichters en digitaal ivm eenvoudige installatie.
(magneetje op remschijf is meest gebruikte optie, Sigma heeft speciale klemmen daarvoor, veel SM rijders pakken ook gewoon een koelkast magneetje -die zijn wat sterker)
Ik wil alles wel doen maar ik ben voornamelijk milieuspecialist. Op het gebied van bodemonderzoek, advisering en sanering. Vergunningverlening en handhaving behoort ook tot mijn kennispakket en ik ben gediplomeerd asbestverwijderaar en specialist.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:17 schreef Faithz het volgende:
Wat voor werk kun/wil je doen?
Inderdaad, lekker goedkoop en snel te installeren. (alleen instellen ben je wel even mee bezigquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:34 schreef Patrick281 het volgende:
Zal wel die kant opgaan idd, ding valt niet zo op achter het stuurkuipje dus ontsierd weinig en het is zeer betaalbaar.
Jif.![]()
Irritant ook aan de mooie cross goodies is dat er overal Acerbis opstaat.
Geef mij maar gewoon die onderdelen en spam met je merknaam aan de binnenkant ofzo.![]()
Bestaat niet meer. (als merknaam dan)quote:
Zat ook al te twijfelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:44 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Bestaat niet meer. (als merknaam dan)![]()
In arabië bestaat het nog wel trouwens:quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zat ook al te twijfelen.Houden we het op "die fles die wit spul spuit als je er in knijpt?
"
Aangezien die na een blokkie sturen al leeg is door verlichting en remlicht wil ik een ding met eigen batterijtje.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:44 schreef hollander172 het volgende:
Voor het mooie zou je de voeding middels een weerstandsnetwerkje nog uit je accu kunnen trekken.
Alleen die Acerbis niet.quote:Met een beetje jif of cif poets je zo al die merknamen weg, heb er zelf ook een gruwelijke hekel aan.
quote:
Da's niks nee, accu met grotere capaciteit geen optie?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Aangezien die na een blokkie sturen al leeg is door verlichting en remlicht wil ik een ding met eigen batterijtje.
Iedere keer instellen is ook zo wat.
Er zit niet eens een lichtspoel op.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:52 schreef hollander172 het volgende:
Da's niks nee, accu met grotere capaciteit geen optie?Of ligt het aan een gebrekkige spoel? Vermogen van de verlichting wat overgedimensioneerd?
(zijn het halogeenlampjes?)
Die fietscomputertjes trekken bijna geen stroom overigens, op een autoaccu doen ze het ook een paar honderd jaar.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:57 schreef ZX9R het volgende:
leg ik m'n m&m's in een laagje water op 't aanrecht![]()
jij met je raider. kreeg ik ook zin in chocolade![]()
ze smelten niet in je handenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:57 schreef ZX9R het volgende:
leg ik m'n m&m's in een laagje water op 't aanrecht![]()
Ik zeg niet "grotere accu" maar "accu met grotere capaciteit", capaciteit en fysieke grootte gaan niet altijd hand in hand.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Er zit niet eens een lichtspoel op.Het is van origine alleen maar een terreinbak.
Grotere accu is weer zwaarder en hij zit nu net zo mooi rond de 90 kilo.
Accu is ook niet nodig om te rijden. Er zitten inderdaad halogeenmapjes in.
Ze schijnen bij Conrad mooie led lichten te hebben die in dezelfde reflectoruitvoering zijn.
Dus die passen zo in het Acerbis stuurkuipje.
En een ander achterlicht met ledjes -verbruik 1.2 watt heb ik gisteren ook gevonden bij Louis.de.
De accu zou trouwens goed genoeg moeten zijn voor een avondje sturen, maar minder verbruik is altijd beter he.
En lang je remhandle indrukken zal ook wel veel stroom gebruik, dus idd maar een aparte accu voor dat dingetje.
Ik wilde ze natuurlijk niet weggooien dus zit mijn hele hand nu onder diverse kleurstoffenquote:
Zijn van die halogeen reflectorlampjes, dus complete modules. Best een puist licht.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:16 schreef hollander172 het volgende:
Halogeenlampjes zijn al een fout, verbruiken veel te veel stroom voor een redelijk zicht. Wel makkelijk natuurlijk maar ze produceren meer warmte dan licht en het licht heeft een te grote stralingshoek.(kan je er geen conventionele lampjes inpeuteren?
)
Zo'n scooterachterlichtje is ook wel een idee, toch licht en bijna geen verbruik.
Ik heb jou een opmerking zien maken over een Bandit. Was een dag te vroeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 12:18 schreef ZX9R het volgende:
Wanneer gaat er eigenlijk gereld worden?
Het schijnt vrijdagmiddag te zijn namelijk
en niet te vergeten een opmerking over een naaimachinegeluidproducerende brommerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb jou een opmerking zien maken over een Bandit. Was een dag te vroeg.
En dan werkt het niet...
En dat Naaimachine geluid is een heel stuk minder geworden,quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:49 schreef ZX9R het volgende:
[..]
en niet te vergeten een opmerking over een naaimachinegeluidproducerende brommer
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Maw pepijn, nu heb je twee poser bikes![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
En dat Naaimachine geluid is een heel stuk minder geworden,
uitlaat & luchtfilter aangepast![]()
kommaar kommaar kommaar
![]()
Ik sta gewoon in het telefoonboekquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:09 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien ontploft en onderweg naar Grûnn.
Hij had zoveel over ons gehoord van Ralf vertelde hij hier, dus hij spoort je zo op.![]()
klopt was niet echt overtuigend, vond ik zelf ook,quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vond het nog steeds niet echt super de laatste keer.
Toen zei je al dat er een heerlijk geluid inzat.![]()
![]()
Safe Rottererdam?!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoi, rijd eens langs Safe Rotterdam, MotoPort Rotterdam, Aad v Kekem in Ridderkerk, BenJan Motoren Ridderker en vooral effe naar Goedhart Motoren in Bodegraven
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
moet gewoon expansie vat weghalen![]()
ik was tijd geleden bij iemand op visite en de buurman had ook VFR en dat ding brulde als een woeste leeuw, blijkt dat ie expansie vat weggehaald had,
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:25 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Safe Rottererdam?!![]()
Sinds wanneer zijn zij weer klantgericht geworden..
het was in ieder geval veeeeeel harder dan bijvoorbeeld jouw beemerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Onmogelijk een VFR die brult als een leeuw. Je kan natuurlijk ook gewoon gelijk een Kawa kopen.
Al die moeite om een naaimachine te veranderen.![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:38 schreef Patrick281 het volgende:
Jij hebt hem nu al meer dan een half jaar, hoe rijdt zo'n ding nou eigenlijk?
Lijkt me leuk ja!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de meesten komen uit het westen hier dus je zou sowieso een paar keer meekunnen lijkt mij als we gaan meeten, tenminste als je wilt
Ik vraag me nu af of ik er goed aan heb gedaan onder deze naam te posten of dat ik misschien beter een kloon had kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik denk dat er wel mensen mannen zijn die bereid zijn een Miss het een en ander bij te brengen![]()
Het hoeft niet direct super technisch te zijn, maar gewoon bomen over lieve motoren en onderhoudsdingen zouden voor mij voorlopig al prima zijn. En ik realiseer me dat het zelf rijden al wat lastiger wordt, omdat ik er niet van uitga dat iemand een wildvreemde, onervaren iemand op z'n motor laat rijdenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar aan mij heb je niksben ook zo technisch als een schommel
en achterop zitten bij is ook geen optie; dat kan simpelweg niet (duo seat cover) en ik wil het ook absoluut niet...op mijn zxr is dat niet te doen, lekker doorrijden met zijn 2en
Ik denk omdat mijn vermoeden omtrent het 'zeer overtuigend klinken' van de kawa importeur die me vertelde dat 25 kw wel konquote:
Die heb ik inderdaad ook op het oogquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis wel een gedoe allemaal, beter dat je idd eentje koopt die al 25kw is...zoals deze:
[[url=http://static.marktplaats.nl/fotos/motoren/kawasaki/32397.jpg]afbeelding][/url]
Als we nog met de SM willen rijden moet je hier uiterlijk 10:30 zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:44 schreef Didiot het volgende:
Pep, hoe laat en waar zullen we morgen afspreken?
Ik heb nog een Honda CR500 uit 1986 staan. Oud dingetje en maar 500 cc.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:34 schreef MissMSX het volgende:
En ik realiseer me dat het zelf rijden al wat lastiger wordt, omdat ik er niet van uitga dat iemand een wildvreemde, onervaren iemand op z'n motor laat rijden
Dan gaan we voor deze optie. Ik moet namelijk tussen de middag twee honden uitlatenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als we nog met de SM willen rijden moet je hier uiterlijk 10:30 zijn.
Dus ik lees hieruit dat je s'middag niet mee gaat?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:47 schreef Didiot het volgende:
Dan gaan we voor deze optie. Ik moet namelijk tussen de middag twee honden uitlaten
en nog wat andere dingetjes
Iig ga ik zorgen dat ik zo rond 10.30 bij jou thuis voor de deur staat
Je had ze wel een dagje langer kunnen houden, dan konden we gelijk even bij mij passen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:40 schreef Didiot het volgende:
En vanmiddag langs Hans van Wijk gegaan. Heb daar Acerbis handkappen gehaaldecht onwijs mooi. Alleen jammer dat ze totaal niet blijken te passen op een KLX
Moest ze dus helaas weer terugbrengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |