quote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:38 schreef Patrick281 het volgende:
Jij hebt hem nu al meer dan een half jaar, hoe rijdt zo'n ding nou eigenlijk?

Lijkt me leuk ja!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de meesten komen uit het westen hier dus je zou sowieso een paar keer meekunnen lijkt mij als we gaan meeten, tenminste als je wilt

Ik vraag me nu af of ik er goed aan heb gedaan onder deze naam te posten of dat ik misschien beter een kloon had kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik denk dat er wel mensen mannen zijn die bereid zijn een Miss het een en ander bij te brengen![]()

Het hoeft niet direct super technisch te zijn, maar gewoon bomen over lieve motoren en onderhoudsdingen zouden voor mij voorlopig al prima zijn. En ik realiseer me dat het zelf rijden al wat lastiger wordt, omdat ik er niet van uitga dat iemand een wildvreemde, onervaren iemand op z'n motor laat rijdenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar aan mij heb je niksben ook zo technisch als een schommel
en achterop zitten bij is ook geen optie; dat kan simpelweg niet (duo seat cover) en ik wil het ook absoluut niet...op mijn zxr is dat niet te doen, lekker doorrijden met zijn 2en

Ik denk omdat mijn vermoeden omtrent het 'zeer overtuigend klinken' van de kawa importeur die me vertelde dat 25 kw wel konquote:

Die heb ik inderdaad ook op het oogquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis wel een gedoe allemaal, beter dat je idd eentje koopt die al 25kw is...zoals deze:
[[url=http://static.marktplaats.nl/fotos/motoren/kawasaki/32397.jpg]afbeelding][/url]

Als we nog met de SM willen rijden moet je hier uiterlijk 10:30 zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:44 schreef Didiot het volgende:
Pep, hoe laat en waar zullen we morgen afspreken?
Ik heb nog een Honda CR500 uit 1986 staan. Oud dingetje en maar 500 cc.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:34 schreef MissMSX het volgende:
En ik realiseer me dat het zelf rijden al wat lastiger wordt, omdat ik er niet van uitga dat iemand een wildvreemde, onervaren iemand op z'n motor laat rijden

Dan gaan we voor deze optie. Ik moet namelijk tussen de middag twee honden uitlatenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als we nog met de SM willen rijden moet je hier uiterlijk 10:30 zijn.

Dus ik lees hieruit dat je s'middag niet mee gaat?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:47 schreef Didiot het volgende:
Dan gaan we voor deze optie. Ik moet namelijk tussen de middag twee honden uitlaten
en nog wat andere dingetjes
Iig ga ik zorgen dat ik zo rond 10.30 bij jou thuis voor de deur staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |