abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 februari 2005 @ 16:55:09 #276
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  vrijdag 4 februari 2005 @ 16:57:15 #277
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24922809
Schijt kut klote fok,

iedere dag na 16:00 is het klote met fok,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  vrijdag 4 februari 2005 @ 19:09:19 #278
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24923150
Waar is mijn post gebleven van 17:05?

Affijn we hebben weer een Forum.

Net had ik tijdelijk een nieuwe kamerlamp.

Even een duurtest van de halogeenlampjes in de CR500.
Affijn, 40 minuten stroom is niet al te veel.
En dan heb ik op het stukje van 10 kilometer naar huis nog bijna niet met de voorrem geremd ook.
Ben er nu wel zo'n beetje uit hoe ik moet remmen en dat ding op gas houden tegelijk moet uitvoeren.
De remschijf is groot genoeg om i.c.m. het lage gewicht alleen met mijn middelvinger te remmen, en ondertussen dus aan het gas te jengelen.
Hoort eigenlijk ook wel bij zo'n motor ..eh dat met die vinger.

Het geluid is echt oorverdovend, maar ik zag dat de uitlaat mooi gefreest is aan de achterkant, en dat daar dikke imbussen zitten.
Morgen even opmaken dus om te kijken of er nog iets van demping inzit.

Didiot de Beemer gasten willen morgen om 13:30 verzamelen bij de Mac <censuur> in het dorp hiernaast.
Zou dat uitkomen of niet? Jij hebt eerste keuze want wij hadden met elkaar een afspraak.
Ik heb gevraagd of jij ook mee mag, nog geen antwoord terug maar neem aan van wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Patrick281 op 04-02-2005 19:17:23 ]
pi_24924463
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 16:38 schreef Patrick281 het volgende:
Jij hebt hem nu al meer dan een half jaar, hoe rijdt zo'n ding nou eigenlijk?
.......................

this minibike kicks your ass @ zolder
pi_24924679
woeiiiiiiiiiii morgen wordt het droog en zonnig in het oosten van het land
pi_24925251
Ik ga hier eens een misschien rare vraag stellen.

Ik heb 2,5 jaar geleden mijn motorrijbewijs gehaald, maar helaas sinds de dag van m'n examen niet meer gereden. De redenen daarvoor zijn dat ik geen geld heb om een motor te kopen, geen plek heb om hem te stallen en daarnaast 0,0 verstand van onderhoud en dergelijke heb. Ik ben de enige in mijn vriendegroep en familie die een motorrijbewijs heeft en ik ken dus ook niemand die een motor heeft.

Mijn vraag is dan ook of er iemand in de buurt van Dordrecht zin heeft zich motortechnisch gezien onder de hoede te nemen? Misschien iemand met een extra motor (een ouwetje) waar ik weer eens wat ervaring op kan doen. Het jeukt namelijk toch wel regelmatig als ik zo'n fijn racemonster voorbij zie komen. Af en toe een motor huren zou een optie zijn, maar dat is ook niet goedkoop in verhouding en dat zou ik dan een paar keer per jaar kunnen doen misschien. Ik ben toch ook wat angstig met huren, omdat het al weer zo lang geleden voor me is en ik toch eigenlijk geen rij ervaring heb.

Niet geschoten is altijd mis, dus probeer ik wat contacten op te doen op deze manier.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_24925426
de meesten komen uit het westen hier dus je zou sowieso een paar keer meekunnen lijkt mij als we gaan meeten, tenminste als je wilt
pi_24925532
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 21:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de meesten komen uit het westen hier dus je zou sowieso een paar keer meekunnen lijkt mij als we gaan meeten, tenminste als je wilt
Lijkt me leuk ja!
Ik heb alleen echt 0,0 verstand van motoren, so be warned for a complete newbie
50.000 O+
pi_24925564
ik denk dat er wel mensen mannen zijn die bereid zijn een Miss het een en ander bij te brengen
pi_24925659
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 21:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik denk dat er wel mensen mannen zijn die bereid zijn een Miss het een en ander bij te brengen
Ik vraag me nu af of ik er goed aan heb gedaan onder deze naam te posten of dat ik misschien beter een kloon had kunnen gebruiken
50.000 O+
pi_24925732

maar aan mij heb je niks ben ook zo technisch als een schommel en achterop zitten bij is ook geen optie; dat kan simpelweg niet (duo seat cover) en ik wil het ook absoluut niet...op mijn zxr is dat niet te doen, lekker doorrijden met zijn 2en
pi_24925876
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

maar aan mij heb je niks ben ook zo technisch als een schommel en achterop zitten bij is ook geen optie; dat kan simpelweg niet (duo seat cover) en ik wil het ook absoluut niet...op mijn zxr is dat niet te doen, lekker doorrijden met zijn 2en
Het hoeft niet direct super technisch te zijn, maar gewoon bomen over lieve motoren en onderhoudsdingen zouden voor mij voorlopig al prima zijn. En ik realiseer me dat het zelf rijden al wat lastiger wordt, omdat ik er niet van uitga dat iemand een wildvreemde, onervaren iemand op z'n motor laat rijden
50.000 O+
pi_24925983
Zo, m'n internet is weer 2x zo snel
Vanmorgen nieuwe modem bij Caiway gehaald... Helaas is er bij het gewone browsen geen reet van die extra snelheid te merken... maar ach, het kost niets extra

En vanmiddag langs Hans van Wijk gegaan. Heb daar Acerbis handkappen gehaald echt onwijs mooi. Alleen jammer dat ze totaal niet blijken te passen op een KLX Moest ze dus helaas weer terugbrengen

En vanavond langs m'n moeder gegaan. Was net een uurtje uit de verkoeverkamer en was gelukkig redelijk bij de mensen... Morgenavond weer langs
pi_24926064
Pep, hoe laat en waar zullen we morgen afspreken?
pi_24926797
Ik kan weer op zoek naar een andere motor

Ach, even kijken naar een 25kW, tenminste eentje die ik direct naar huis kan rijden want het gezeik ben ik onderhand zat.
pi_24926823
waarom
pi_24926896
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 22:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waarom
Ik denk omdat mijn vermoeden omtrent het 'zeer overtuigend klinken' van de kawa importeur die me vertelde dat 25 kw wel kon wordt bevestigd. Morgen bel ik nog eens, maar ik denk dat ik alvast deze avond nog verder zoek
pi_24926976
tis wel een gedoe allemaal, beter dat je idd eentje koopt die al 25kw is...zoals deze:
pi_24926999
waarom eigenlijk geen ZXR-400? daar zijn er genoeg van te koop op 25kw...
pi_24927085
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 22:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis wel een gedoe allemaal, beter dat je idd eentje koopt die al 25kw is...zoals deze:
[[url=http://static.marktplaats.nl/fotos/motoren/kawasaki/32397.jpg]afbeelding][/url]
Die heb ik inderdaad ook op het oog Sowieso wel leuk omdat er nu een hele lading nieuwe advertenties is, en dat is gewoon lekker klikken en kijken en zxr-400 officieel 25kW? Lijkt me sterk, maar misschien is de laatste week veel veranderd. Dus ook daar zal ik eens even op marktplaatsen enzo
  zaterdag 5 februari 2005 @ 00:42:33 #296
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24929660
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 21:44 schreef Didiot het volgende:
Pep, hoe laat en waar zullen we morgen afspreken?
Als we nog met de SM willen rijden moet je hier uiterlijk 10:30 zijn.

De andere rit is 13:30 verzamelen, dan moet je ca. 13:00 bij mij zijn.
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 21:34 schreef MissMSX het volgende:
En ik realiseer me dat het zelf rijden al wat lastiger wordt, omdat ik er niet van uitga dat iemand een wildvreemde, onervaren iemand op z'n motor laat rijden
Ik heb nog een Honda CR500 uit 1986 staan. Oud dingetje en maar 500 cc.
Dus daar mag je wel op rijden hoor. Perfect beginnermachientje zo oud en weinig motorinhoud.

Oh ja hij weegt ook nog eens minder dan 95 kilo dus heel goed handelbaar.
pi_24929748
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 00:42 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Als we nog met de SM willen rijden moet je hier uiterlijk 10:30 zijn.
Dan gaan we voor deze optie. Ik moet namelijk tussen de middag twee honden uitlaten
en nog wat andere dingetjes

Iig ga ik zorgen dat ik zo rond 10.30 bij jou thuis voor de deur staat
pi_24929831
Ik ga trouwens hopelijk een BMW-loos motorhoogseizoen 2005 in. Heb 'm nu maar op Marktplaats gezet voor een iets reeelere prijs
pi_24930005
Scooter-rijders ook welkom hier?
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  zaterdag 5 februari 2005 @ 01:03:41 #300
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24930023
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 00:47 schreef Didiot het volgende:
Dan gaan we voor deze optie. Ik moet namelijk tussen de middag twee honden uitlaten
en nog wat andere dingetjes

Iig ga ik zorgen dat ik zo rond 10.30 bij jou thuis voor de deur staat
Dus ik lees hieruit dat je s'middag niet mee gaat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')