quote:MyChron 3+ Gold
De nieuwe MyChron3+ Gold voegt baan uittekening, laterale G-krachten en 2 Mb. geheugen toe ten opzichte van de MyChron3+. Dit model komt met een laterale G-kracht sensor, snelheidsmeter, twee temperatuuringangen, wielsnelheid, versnellingspositie en rondetijden Met een schitterend nieuw display heeft de Mychron3+, die standaard uitgerust is met verlichting, een geheugen voor 250 ronden met de minimum en maximum toeren en temperatuur per ronde. Tevens heeft deze een 10Hz data logger voor het afspelen op scherm of een USB aansluiting voor naar een pc. Daar kan de data geanalyseerd worden in de krachtige Race Studio software/ Met gigantisch intern geheugen van 2Mb. kan de MyChron3+ Gold meer dan twee uur alle ingangen opnemen. De MyCron3+ Gold komt met een ingebouwde data logger, lus ontvanger, toerenteller opnemer, wiel snelheidssensor en een temperatuur sensor (keuze uit cylinderkop, uitlaatgas of water).
quote:Castrol GO! 2T (GO! 2T 1 LTR.)
Minerale-Premium kwaliteit voor een lang en gelukkig motorleven. 2-takt motorolie, speciaal voor motoren. Voorkomt slijtage en het dichtslibben van motor en uitlaat door vervuilingen en verkolingen uit het verbrandingsproces.Voor mengsmering of gescheiden smering. Mengverhouding tot 1:50, volg hierbij de voorschriften van de fabrikant.Voldoet aan JASO FB en ISO EGB norm.
Inhoud 1 ltr.
Nuttige accessoires:
Magnetische olie-aftapplug (als je toch al de olie verwisselt...)
olieopvang- & bewaarbak (erg handig!)
Je gaat dus voor de hoofdprijs?quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:50 schreef Patrick281 het volgende:
Bij dit tellertje staat geen prijs.![]()
![]()
[..]
Waarom niet gewoon een emmer sop en een emmer water en lekker op de stoep schoonmakenquote:Op donderdag 3 februari 2005 18:06 schreef hicham het volgende:
Schoonmaken ging dus niet echt lekker bij de pomp (1 of andere 'witte pomp', geen bekend bedrijf ofzo). Geen emmer daar, had wel een andere vierkante schoonmaak emmer gepakt maar dat wouden ze liever niet zei ze tegen me. Bij de Shell hiero hebben ze alleen een gieter en duurt het een eeuwigheid voordat die gevuld is omdat het een trage kraan is (netzoals bij de witte pomp).
Dus aanstaande weekend een herkansing bij de Texaco. Liggen (grote) emmers, en er zit een kraan die ook niet op een veel te lage druk spuit. Dus emmertje vullen is zo gedaan. Alleen de omgeving daar is wat minder (niet echt veel plaats + bus terminal) Heb vandaag wel een beetje schoon gemaakt dus. Maar geen S100 gebruikt en niet echt alles langs geweest.
Vallen en opstaan proces dus
Ik wil eerst de motor afspoelen, want met zand/modder erop meteen boenen is niet zo fijn denk ik. Bovendien krijg je dan een zandsponsquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:42 schreef Didiot het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een emmer sop en een emmer water en lekker op de stoep schoonmaken
Alleen niet een anderhalve maand niet wassen, want dan heb je alleen al voor een crosser als die van mij minimaal 5 emmers sop nodig
Heb even mijn agenda erbij gepakt, omvallen kon ik nergens vinden. Ook niet nodig om te kopen dusquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:28 schreef Patrick281 het volgende:
En als je geen deuk in je tank wil Hicham bij het omvallen moet je even 50 euro uitgeven.
[afbeelding]
Snelheid en het liefst ook toeren. Maar als dat laatste zo moeilijk is, dan alleen maar snelheid.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:01 schreef hollander172 het volgende:
Die dingen kosten echt een vermogen.Wat wil je eigenlijk? Alleen snelheidsmeter? Snelheid en toeren? Kijk anders eens naar spul van Equus, die hebben een hele lijn van metertjes.
Volgens mij gebruiken ze die ook in zelfbouwbuggies e.d.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:35 schreef hicham het volgende:
Heb even mijn agenda erbij gepakt, omvallen kon ik nergens vinden. Ook niet nodig om te kopen dus
Ik zie alleen maar schattige bolletjes, niks racyquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Helaas komen sommige afspraken onaangekondigt.
![]()
En wat had je ze er dan toch graag op gehad. En het staat ook best racy.![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:45 schreef Didiot het volgende:
Pep, op dit moment wordt een kopietje GR3 voor je gefikt
Vorig jaar oktober gekocht.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn je had toch geen DVD speler?
Gaan er ook nog opkomenquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En dit is voor de bling bling meet.
Zal ook goed staan op een KLX.![]()
Is goed, ritje zal niet al te lang zijn met mijn kleine tankje. Maar we kunnen wel even wat groen land pakken langs het water van de Hoekse Waard. Toerritje van een half uurtje ofzo, kee?quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:39 schreef Didiot het volgende:
Als het lukt spreken we zaterdag ff af Pep.
Acerbis linkerspiegel staat ook op mijn lijstje. (zit nu helemaal niets op) Evenals een Acerbis SuperMotard zwart spatbord. Die laatste zoek ik eigenlijk ook in carbonlook, ga morgen even de website checken van die lui. Louis heeft natuurlijk ook niet het hele programma......quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:41 schreef Didiot het volgende:
Gaan er ook nog opkomen
Ik ga ook nog ff kijken voor die Acerbis spiegels... maar deze spullen komen van het voorjaar wel
Alvast beterschap.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:39 schreef Didiot het volgende:
Moet ff afwachten hoe operatie van m'n moeder verloopt en wanneer de bezoektijden zijn
Is deze mss een optie........ is wel een 25 Kw, maar die kun je verwijderen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:54 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ben op zoek naar een ZX6Rrond 1995/1996/1997..
Wel een kawa natuurlijk
Ze is meer opzoek naar de prijsklasse 3000 - 3500..quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:27 schreef NrGiZeR636 het volgende:
[..]
Is deze mss een optie........ is wel een 25 Kw, maar die kun je verwijderen.
Ben je wel ervan verzekert dat het geen afgejankt blok is![]()
http://lrt.xmg.nl/ftopic813.html
Ken je niet iemand die een draaibank heeft, ken je gewoon Nylon cilinders op afdraaien, ben je nog voor minder dan de helft klaar, heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:28 schreef Patrick281 het volgende:
En als je geen deuk in je tank wil Hicham bij het omvallen moet je even 50 euro uitgeven.
Je bedoelt voor 3500 een motor van 4500 meekrijgenquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:47 schreef NrGiZeR636 het volgende:
Ik denk dat als je die bied dat je de eigenaar bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |