quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Opeens weet je het
je koopt een HONDA naaimachinegeluidproducerende brommer![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Weer een Zeelandmeet?? Op 1 voorwaarde: we gaan filmen bij de beruchte bochten waar ooit es een Bandit onderuit is gegaan
En? Is de dader al gevonden?quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Aan dat laatste zal het dan ontbreken.
Alleen in de beslotenheid van het toilet durft hij blijkbaar uit zijn dak te gaan.
Ik heb al eens voor een boksbal geopteerd beneden. Zal ook een hoop frustratie schelen.![]()
Kan je gewoon even lekker raggen en alles kwijt raken.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Lars krijg jij nooit zere knokkels van dat getyp![]()
Nope.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Lars krijg jij nooit zere knokkels van dat getyp![]()
Mja... ik heb echt geen zin om zulke teksten te gaan zitten typenquote:
Een echte Zeelandmeetquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Weer een Zeelandmeet?? Op 1 voorwaarde: we gaan filmen bij de beruchte bochten waar ooit es een Bandit onderuit is gegaan
En pannenkoeken![]()
![]()
met appels + kaneel
![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar ja.. ik heb een B.V. te runnen he.... straks nog ff order bij Pepijn plaatsenWel 20% korting he Pepijn
De directeur is een tijdje beneden geweest, wat hij heeft gedaan weet ik niet.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:45 schreef hollander172 het volgende:
En? Is de dader al gevonden?Gaat meestal vrij snel met dit soort incidenten
![]()
Vind ik ook raar dat ze er hier niets aan doen.quote:Bij mijn vorige werkgever hadden ze daar iets anders op gevonden, 1 keer in de week ging iemand van kantoor even afgezonderd zitten met iemand uit het magazijn om zo de frustraties over een weer door te spreken.
Dan moet jij zeker snel aan een HONDAquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Of ernstig op je achterhoofd gevallen bent.....
Headbangen doe je met je hoofd hoor. Bang that head that doesn't bang.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:54 schreef hollander172 het volgende:
Nope.Krijg alleen zere knokkels als ik uit frustatie oid tegen de muur aan ram.
Nogmaals uitleg dan. Ze lijken lang maar dat is relatief gezien het feit dat ik type met een gemiddelde snelheid van 3 karakters per seconde.quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mja... ik heb echt geen zin om zulke teksten te gaan zitten typenMisschien in hele serieuze situaties.. maar meeste van de tijd hier in de topics gaat het toch nergens over dus
Als iemand meerdere keren hetzelfde punt aanhaalt ga ik er vanuit dat dat dus iets met iemand doet, ik leg het uit als druk maken over maar kan er natuurlijk naast zitten.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Maak ik me drukOw.. wist ik niet joh
Vraag alleen of je er niet moe van wordt
quote:Jij windt je op over posts die bestaan uit smilies? Tja dude, het is hier geen wetenschappelijk clubje ofzo met allemaal hoog begaafde mensen...
Snap je nou waarom we niet op jouw foto's reageren?quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mja... ik heb echt geen zin om zulke teksten te gaan zitten typenMisschien in hele serieuze situaties.. maar meeste van de tijd hier in de topics gaat het toch nergens over dus
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik kan me overigens meer opwinden over de talloze conversaties die bestaan uit posts met enkel smilies maar me er zo druk om maken zoals jij over mijn lange teksten?![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Snap je nou waarom we niet op jouw foto's reageren?
Kijken is leuk, maar als we nog moeten typen is dat net veel te moeite
Oh zo, ik ben wel geinteresseerd naar wat anderen van de theorieen in het boek vinden, schop je vader eens een keer achter de pc.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb hem niet gelezen Lars, ik weet waar hij ongeveer over gaat want mijn vader heeft hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |