groet,
Rob
Ik ben ooit begonnen op een Yamaha xs-500 jaren geleden alweer, na een paar jaar had ik het hele blok aan gort gereden
M'n volgende was een Kawasaki Z-650 2 jaar later opgevolgd door een Kawawsaki Z-1000
Die Z-1000 is de mooiste die ik ooit heb gehad maar hij kreeg te veel mankementen en werd opgevolgd door een Kawasaki gpz 900. Die werd gestolen (gelukkig verzekerd) en vorig jaar heb ik de Honda CBR 1000 gekocht Niet mijn mooiste motor maar wel verreweg de beste Ongeloofelijk VEEL power Die rijdt echt als een trein Topsnelheid is 280 km/u maar dat heb ik er niet mee gereden Ooit 230 vond ik genoeg Een kennis heeft op m'n motor een keer 250 gehaald maar dat vind ik gekkewerk
Genoeg motor voor vannacht Wie volgt
Groeten
Rob
Veel leuker vindt ik het de grenzen te zoeken in de bochten. Het achterwiel laten glijden en soms zelfs spinnen.
Kost me wel een achterband per 6000km maar what the Fok! als ik maar lol heb!
Hoewel de naam anders doet vermoeden rijd ik zelf in een Corsa Joy.
Ik zit echter wel vaak achterop. Mijn man heeft een Honda Blackbird (CBR1100).
Ben wel van plan binnenkort te gaan lessen en zelf een 'fietsje' aan te schaffen.
Ik heb wel enkele leuke gezien op de RAI.
Voor plaatje en zo: http://motorrijwielen.bmw.nl/bis/page-2-2-1.html
quote:oooeeee al dat chrome kleur achtige, geil hooor
Op dinsdag 18 december 2001 14:14 schreef Marieke.J het volgende:
Ik rij ook op twee wieltjes, als het weer het me toestaat natuurlijkBen de trotse eigenaresse van een gloednieuwe BMW R1150R Roadster, m'n 3e BMW in de 8 jaar dat ik nu motor rijdt
Voor plaatje en zo: http://motorrijwielen.bmw.nl/bis/page-2-2-1.html
Vlak voor mijn emigratie heb ik hem verkocht.
Hier in Israel is het gekkenwerk om op de motor te zitten, automobilisten houden al geen rekening met andere auto's, laat staan dat je dan nog veilig op de motor zit. We bewaren het maar tot we weer eens in Nl. zijn.
Overigens, even zoeken en je vindt nog andere topics over motorrijdende Fok!kers. Heb nu alleen even geen tijd om te zoeken.
Maare als ik m'n rijbewijs heb zitten er een paar modelletjes in. De Honda CBR 1100XX blijft natuurlijk een prachtbak, absoluut een favoriet van mij. De CBR 1000 is ook een favootje van me, in het blauw met wit doorgetrokken striping naar de achterlichten En anders wordt het natuurlijk een 30 jaar oude Honda CB 750. De mooiste motor die ooit gebouwd is imho.
Ik denk dat ik ze maar gewoon alledrie neem
Zoals je misschien merkt is het Honda-virus wel goed blijven hangen na mijn eerste liefde
quote:leuke motor...
Op zaterdag 19 januari 2002 20:48 schreef Rhoads het volgende:
Ok, en bij deze een foto van mijn "bike"
zelf rij ik een '79 Harley Davidson..
een verbouwde Lowrider.
met de nadruk op "Low"
toevallig vandaag nog maar eens uit de schuur gehaald en moet zeggen dat hij weer als een zonnetje liep....
* madcap is blij dat het zout en de gladheid weer voorbij zijn
* Rhoads zegt ook blij te zijn dat de gladheid weer over is
de mijne is wel oud maar nog niet zo lang geleden is het blok en de bak compleet gereviseerd
dus eingelijk is tie weer als nieuw
maar na wat verbouwen istie wel zo als ik hem hebben wil
quote:Een Savage! Dat was de eerste motor waarop ik reed nadat ik mijn rijbewijs had gehaald.
Op zaterdag 19 januari 2002 20:48 schreef Rhoads het volgende:
Ok, en bij deze een foto van mijn "bike"
*zucht* Nostalgie *zucht*
wanneer is de eerste "FOK motor dag"?
[Dit bericht is gewijzigd door D-RiSe op 24-01-2002 13:52]
t wordt tijd dat het weer zomer wordt!!
greetz
quote:
Op zondag 4 augustus 2002 21:01 schreef Kreator het volgende:
Wow...een topic ui 1999*sgop naar PTA*
quote:He he, één van de eerste (eerste?) topics die ik op Fok! opende buiten Big-Brother
Op donderdag 28 oktober 1999 09:18 schreef R@b het volgende:Zijn er hier in het forum nog mensen die motor rijden ?<BR>Ik rijd zelf al jaren motor ik heb nu een honda cbr 1000
Rij inmiddels Kawasaki ZZR-1100
.
En vanuit een andere hoek:
.
MissMSX alvast succes met je examen
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 13:44 schreef F1908 het volgende:
klik is op zoeken, en dan typ je in "motor"
waar die zoekfunctie toch al niet goed voor is
quote:ik dacht toch dat ik de uitleg redelijk simpel had gehouden
Op zondag 27 oktober 2002 14:10 schreef Oosthoek het volgende:[..]
quote:En dit topic duurd alweer.... 3 jaar precies
Op donderdag 28 oktober 1999 09:18 schreef R@b het volgende:
Zijn er hier in het forum nog mensen die motor rijden ?<BR>Ik rijd zelf al jaren motor ik heb nu een honda cbr 1000<BR>affijn ik wacht wel reactié af<P><BR>groet,<P>Rob
Ik rij nog geen motor Wel op een (snelle) schakelbrommer
(NSR)
quote:Eey, rutger, jij hier? Trouwens, snel is betrekkelijk, aangezien ie zo vaak kapot is
Op maandag 28 oktober 2002 13:42 schreef Rtm het volgende:[..]
En dit topic duurd alweer.... 3 jaar precies
![]()
Ik rij nog geen motor
Wel op een (snelle) schakelbrommer
(NSR)
Kreeg ik trouwens niet nog geld van jou
Ik rij btw Honda Nx250, maar wil, net als scalle-- (van 't motorforum is ie ook) supermotard gaan rijden, eerst maar eens de NX de deur uit en dan maar eens gaan kijken of ik voor een 25kw motor ga of nog ff een jaartje wacht. 25kw suckt echt!!
quote:Alleen jammer dat je zo'n lelijk ding koopt...
Op zondag 27 oktober 2002 14:50 schreef Scalle-- het volgende:
[afbeelding]
Hij is al betaald, hij staat te wachten in de winkel, m'n rijbewijs is in orde, MAAR M'N KENTEKEN IS NOG ALTIJD NIET BINNEN!!!!!!!!!!!![]()
Ha Jordi, jij ook hier (wist ik al, maar goed ).
Div600 om het op te leren. Als ik weet hoe ik m rechtop moet houden neem ik wat dikkers
quote:En waar rij je zelf weer mee?
Op maandag 28 oktober 2002 17:09 schreef ChillyWilly het volgende:[..]
Alleen jammer dat je zo'n lelijk ding koopt...
Nou ja, die op het plaatje is een nieuwer model, maar hij lijkt er op.
Heb tot m'n 18e op een 106CC honda C rondgeraced, met al de ducatidempers die ik van m'n baas had gehad.
Helaas moet ik eerst nog ff wachten tot ik A: geld heb B: 21 ben C: ruimte heb.
Eerst van de winter mijn ouwe trouwe SS 50 maar eens van een gereviseerd blokje voorzien zodat die klaar is voor de volgende 30 zomers
quote:Ah, een 85 met lange slag, laagvlieger
Op vrijdag 1 november 2002 14:17 schreef MR.FreeZ het volgende:
Ducati M900 Dark '99 type, rijdt wel fijnHeb tot m'n 18e op een 106CC honda C rondgeraced, met al de ducatidempers die ik van m'n baas had gehad.
quote:De tawekawa kit met daytona 54mm gietijzert en kitaco snelle knokkenas. Sta op vele sites met m'n hokkie, als je een hondarit hebt gereden dan zal je hem zekers wel herkennen, liep tegen de 120 aan wat ook einde toerental was....goeie ouwe tijd
Op vrijdag 1 november 2002 14:25 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Ah, een 85 met lange slag, laagvlieger
Dude...quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:49 schreef NrGiZeR636 het volgende:
Yep, een kawasaki zx6r 636 van october 2004, ben er nu allemaal racekuipen op aan 't monteren en strax lekker circuit rijden op de TT en ga verschillende dagen naar de Nurburgring dit jaar en ook nog minimaal 1 dag naar Frankrijk. LEKKER GAS D'ROP
Heeft niemand zin om wat circuitjes te pikken dit jaar.........??
da's zondequote:Op donderdag 3 februari 2005 02:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb sinds het examen dat ik in mijn eerdere post hier beschreef (2002) geen motor meer aangeraakt tot mijn grote spijt
Ja... die stond er eergisteren ook al...quote:
dusquote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja... die stond er eergisteren ook al...
mosterd na de maaltijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |