Coooool.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb nu ook een motor![]()
[afbeelding]
Je krijgt ze tegenwoordig bij een telefoon abboquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Coooool.![]()
![]()
Wil ik ook, wil ik ook, wil ik ook.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:41 schreef Faithz het volgende:
[..]
Je krijgt ze tegenwoordig bij een telefoon abbo
*ff de link zoeken*
Ik bel bijna niet, dus ik ga geen duur abbo afsluiten voor zo'n ding.quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:44 schreef Faithz het volgende:
Hierrr de linkhttp://www.gsmstore.nl/index.php
Ik heb helaas al een abbo voor nog een dik jaar
Terugslag vanuit het afvoer systeem?quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
Er is iemand in de fabriek ontploft vanmorgen. Niet letterlijk geexplodeert lichamelijk gezien.
Het hele toilet beneden staat blank, alle muren en de grond zitten onder de gele vloeistof die normaal in de pot hoort.
Last van een uitingsprobleempje? Dr. Phil moet even langskomen denk ik.
Ik moet wel oppassen met wat ik zeg, de chef liep gelijk naar de directeur en die ging gelijk naar de fabriek.![]()
Naar de dader wordt nog gezocht.
Wel gedaanquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:08 schreef NrGiZeR636 het volgende:
Zijn hier ook mensen die doen circuitrijden.....??
Wat moet ik me er bij voorstellen?quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:20 schreef Patrick281 het volgende:
Geen terugslag, duidelijk mensenwerk.![]()
Een directeur van een dochterfirma in het pand ging over zijn nek, ik stond illegaal koffie te tappen in mijn thermoskannetjeen was dus vrij dichtbij en ging ook even kijken.
Daarna vertelde ik het boven als een sensatieverhaaltje maar vergat dat de chef meer als chef luistert dan als collega.
Er werd dus meteen actie ondernomen, en de directeur kwam ook nog even aan mij vragen hoe het er bij lag.
(of ik het echt gezien had, of alleen maar gehoord)
Die andere directeur wil wel eens overdrijven met dingen dus die nemen ze niet helemaal serieus meer.![]()
Leuk cultuurtje..
quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:23 schreef hollander172 het volgende:
Wat moet ik me er bij voorstellen?Echt mensenwerk?
![]()
Je vraagt indirect of wij een daderprofiel willen schetsen en dan houdt je crusiale informatie achter?quote:Op donderdag 3 februari 2005 10:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Neem dat nou maar van mij aan, is niet echt een lekker onderwerp.
![]()
Simpelquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:23 schreef hollander172 het volgende:
Wat moet ik me er bij voorstellen?Echt mensenwerk?
![]()
O dan kom ikquote:Op donderdag 3 februari 2005 11:03 schreef Patrick281 het volgende:
Dit jaar ga ik trouwens een pannenkoekenmeet doen bij mij thuis.
![]()
Is daar belangstelling voor?![]()
Ik had wel een geweldige afwashulp bij de BBQ meet dus misschien wil die weer komen helpen.![]()
En die andere vrouw, Raus hoeft nu geen aardappelen te schillen.
Hey Faithz! Je bent dus toch op zoek naar een motor? Is de CV en zo al klaar?quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:44 schreef Faithz het volgende:
Hierrr de linkhttp://www.gsmstore.nl/index.php
Ik heb helaas al een abbo voor nog een dik jaar
Hai YoussefAl iets gekocht?
Zou zaterdag gaan kijken naar die rode maar was verkocht
Hahaha....quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
Wat te denken van een echte Zeelandmeet(dus dieper dat gebied in dan vorig jaar), eerste verzamelpunt Hoogvliet, 2-3 uurtjes toeren, en dan de honger vullen met wat pannenkoeken begin van de avond.. en op tijd weer naar huis.![]()
![]()
Lijkt mij heel leuk.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
Wat te denken van een echte Zeelandmeet(dus dieper dat gebied in dan vorig jaar), eerste verzamelpunt Hoogvliet, 2-3 uurtjes toeren, en dan de honger vullen met wat pannenkoeken begin van de avond.. en op tijd weer naar huis.![]()
![]()
Edit: en pannenkoeken lijken mij in de hoogzomer niets, dus ergens in april doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |