Dan moet het de Grieks-Spaanse schilder Domenikos Theotokopoulos (a.k.a. El Greco) zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:35 schreef Z het volgende:
De titel van het schiderij is dus eigenlijk al geraden; De Doop van Jesus. Nu de schilder nog. Zoals jullie kunnen zien typeert de schilder zich door het schilderen van langgerekte figuren...
Mooi hè ... en ze kijkt ook zo zwoel.quote:
Ik heb precies hetzelfdequote:Op woensdag 2 februari 2005 20:10 schreef Z het volgende:
Het is toch een vrij bekend schilderij, of niet? Daarom durf ik nauwelijks te reageren, ik herken het, maar er wil me nikst te binnen schieten .
In hoeverre sprake is van brede bekendheid, zou ik kunnen vaststellen met een aselecte steekproef onder pakweg 1000 Nederlanders. Stel dat de uitkomst 10 is, is het dan vrij bekend?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:10 schreef Z het volgende:
Het is toch een vrij bekend schilderij, of niet? Daarom durf ik nauwelijks te reageren, ik herken het, maar er wil me nikst te binnen schieten .
Héél warm ... maar wel zijn naam correct spellen (voor het geval je de zoekmachine wil gebruiken).quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb precies hetzelfde
[sub[Bij mij komt iets binnen van Klimmt of Klee..., maar ik weet het ook niet..[/sub]
Ook voor mij is dit schilderij een vertouwde verschijning. Ik vermoed dat wij het allemaal kennen dankzij een posteruitvoering.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:41 schreef Z het volgende:
Klimt dan? Ik denk dat een steekproef van 400 groot genoeg is overigens. Met vrij bekend bedoel ik dat het schilderij wel eens op posters/kalanders is beland enz ...
Helemaal mee eensch.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:43 schreef Z het volgende:
Mij schoot dit schilderij me te binnen...
[afbeelding]
Ook mooi
Eigenlijk zou ik jouw hint ook ter harte moeten nemen. maar daar ga ik dan wel eerst een nachtje over slapen.quote:
Het door u gegeven antwoord is helemáál goed.quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vrouw met hoed, of zo?
Ja, ik heb niet zo ontzettend veel met fotografie, maar voor deze man maak ik graag een uitzondering.quote:Op donderdag 3 februari 2005 01:02 schreef Gajus het volgende:
Ik heb wat zitten goegelen met de zoekterm "Joel Peter Witkin". Hier een representatief linkje http://www.art-forum.org/z_Witkin/gallery.htm .
Voor degene die de Hollywoodse schoonheidsidealen als maatstaf neemt, zal het werk van Witkin slechts walging oproepen. Witkin toont de totale ontluistering van de mensheid, zoals eertijds ook gebeurde met mismaakte mensen als kermisattractie.
Verder kijkend naar zijn bonte stoet van misbaksels, daagt de humor achter zijn taferelen op. Niet zijn modellen worden op de hak genomen, maar de gerespecteerde meesters zoals Picasso, Miro e.v.a.. Het is een grote parodie op de gevestigde schildercultuur.
Just a guess: schilderij getiteld "ik heb lief" van de schilder Do2.quote:Op donderdag 3 februari 2005 01:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zal ondertussen een nieuwe plaatsen:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 februari 2005 02:04 schreef Gajus het volgende:
[..]
Just a guess: schilderij getiteld "ik heb lief" van de schilder Do2.
Art Brut, erotisch, chaotisch, dynamisch ... kortom, Do2.
Voor nu, welterusten.![]()
Zo groot is ons leeftijdsverschil toch ook weer niet dacht ik, maar Babar ken ik toch echt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Image doet het niet
Zelfde schilder, zelfde gebeurentroel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Het begin is er!quote:Op donderdag 3 februari 2005 08:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
oh, Do2, had ik jou al gefeliciteerd met je 10 aflerving van je topic reeks!!!
Van harte, en dat er nog maar vele mogen volgen!!![]()
*biertje pakt
En in de gootsteen leeg kiepert
quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zag er een koalabeer in.
Een koalabeer? Jawel, een koalabeer...
Maar een blauwe olifant mag ook, of zelfs een kangoeroe,
zolang ze allemaal maar lief hebben! ( Verdomme! )
Zie je nu wel,Troel
, jij hoort hier gewoon thuis,
want die twee druiven hadden het toch nooit geraden.
Ik snapte je wel hoorquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
En daarmee doel ik niet op deze topic-reeks, he...
Laat dat alsjeblieft een grapje zijn...quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:28 schreef Z het volgende:
Mijn moeder heeft van dit schilderij een puzzel, die was nog knap lastig te maken zeg ik jullie
Het lijkt op een close up van de pas aangelegde A50 tussen Oss en Eindhoven...quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:28 schreef Z het volgende:
Een makkie voor Troel dan:
[afbeelding]
Mijn moeder heeft van dit schilderij een puzzel, die was nog knap lastig te maken zeg ik jullie
Dat is dus een van die twee uit het vorige topic... Rothko of die anderquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:28 schreef Z het volgende:
Een makkie voor Troel dan:
[afbeelding]
Je ziet het verkeerd...quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar een afbeelding van Do2's koalabeertje...
PS
Volgens mij is het gewoon een persoon, die een ander persoon liggend op zijn/haar schoot heeft hoor.., maargoed. Als jullie er een dierentuin in zien...
Ooit aangeschaft toen dat nog een noviteit was. Lopen er nou twee opgaven? Ik dacht dat de mieren eter van DO2 een Heijboer was ...? En dan is het waarschijnlijk een kip...quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Laat dat alsjeblieft een grapje zijn...
Een koalabeer is nog daar aan toe, maar een kip zie ik er helemaal niet inquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:47 schreef Z het volgende:
[..]
Ooit aangeschaft toen dat nog een noviteit was. Lopen er nou twee opgaven? Ik dacht dat de mieren eter van DO2 een Heijboer was ...? En dan is het waarschijnlijk een kip...
Ik sluit niks uit.., maar Rothko heeft normaal gesproken 2 kleurvlakken, en dan nog gescheiden door een (dun) lijn van een derde kleur, of kleurtint...quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is dus een van die twee uit het vorige topic... Rothko of die ander
Ja, maar anders zie ik niet in waarom ik hem zou moeten kennenquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit.., maar Rothko heeft normaal gesproken 2 kleurvlakken, en dan nog gescheiden door een (dun) lijn van een derde kleur, of kleurtint...
Maar wie weet, Z zal er wel iets zinnigs over kunnen zeggen hoop ik
Omdat jij in 2 personen nog een olifant meent te herkennen denk ik...quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar anders zie ik niet in waarom ik hem zou moeten kennen
quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Omdat jij in 2 personen nog een olifant meent te herkennen denk ik...
NIJLPAARD!! Ik zie een nijlpaard!! Overigens zie ik de olifant ook wel, maar een koala DO2??quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zag er een koalabeer in.
Een koalabeer? Jawel, een koalabeer...
Maar een blauwe olifant mag ook, of zelfs een kangoeroe,
zolang ze allemaal maar lief hebben! ( Verdomme! )
Ja zeg, ga jij je er nu ook al mee bemoeien..quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:19 schreef Citroenschilletje het volgende:
[..]
NIJLPAARD!! Ik zie een nijlpaard!! Overigens zie ik de olifant ook wel, maar een koala DO2??
Ben ik niet welkom dan?quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja zeg, ga jij je er nu ook al mee bemoeien...
je bent meer dan welkom!quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:26 schreef Citroenschilletje het volgende:
[..]
Ben ik niet welkom dan?![]()
Do2quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er mag dus gewoon gereageerd worden, he mensen.
Gajusquote:Op donderdag 3 februari 2005 21:38 schreef Gajus het volgende:
[..]
Do2![]()
Mijn vorige gok was een falikante misser. Maar ik had ik niet kunnen bevroeden dat jij die charlatan Anton Heyboer in de schijnwerper zou zetten.
Toch doe ik andermaal een gok, ingegeven door jouw Spaanse vreugdekreet. Ik denk dat dit een schilderij is van Estaban Vicente.
Ik ook. Pas toen ik jouw bewerking zag, begreep ik wat jij met die olifant bedoelde.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:39 schreef Troel het volgende:
Logician vindt die olifant ook op twee mensen bij elkaar op schoot lijken.
Als je pakweg enige tienduizenden schilderijen gezien hebt, dan mag het ook wel eens raak zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2005 21:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
... Andermaal een gok, dit maal een voltreffer! ...
Hier was wel 1 iemand die er ook een koala in zagquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
En de koala, kon ze die ook zien?
Je hebt je weg terug nog vrij snel gevonden dan...quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ze hebben hem meteen platgespoten en afgevoerd...
Nou, ik kom net uit Breda om eerlijk te zijn...., dus dan weet je het wel....quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je hebt je weg terug nog vrij snel gevonden dan...
.
Nu ja, ik had jou om een tip gevraagd eigenlijk, en daar zat ik op te wachten.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wij zitten hier met z'n allen te wachten tot Gajus met het verlossende antwoord komt, toch?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de beste man niet ken...quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mijn signature? ..
Da's gewoon een stukje Coltrane, AR...Hoor je dat niet dan?
Da's die enge man in mijn afbeeldingshokjedingus...quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de beste man niet ken...![]()
Ja, dat het die enge man was had ik al begrepen van OllieA in een oude BdT aflevering...quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Da's die enge man in mijn afbeeldingshokjedingus...
Een begenadigd jazz-muzikant...
Punt1; Velvet??quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Er zijn LP's van...
Maar of je die in een kringloopwinkel kan vinden, durf ik niet te zeggen...
Maar anders koop je toch gewoon een mooi cd'tje voor 11 euro bij de Velvet of zo...
11 euro voor een leven lang luisterplezier...da's geen geld..
eensch is...quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ben jij nu he-le-maal gek geworden, Troel!?
Troel, de eerstvolgende keer krijg jij van mij een mooie man geserveerd.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:44 schreef Troel het volgende:
Alweer rood haar! Kunnen er nou ook eens mooie mannen op een schilderij komen in plaats van al die vrouwen
Nee, ben ik altijd al geweest.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ben jij nu he-le-maal gek geworden, Troel!?
Do2, ben jij uhh....????quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:49 schreef Troel het volgende:
Het is dat ik hier geen camera bij de hand heb anders zou ik mijn haar nog ff posten
[..]
Nee, ben ik altijd al geweest.
Daarnaast, alle fatsoenlijke kunstenaars zijn toch homo![]()
Dat mag je zeggen, want ik weet vrijwel zeker dat we deze opgave al een keer gehad hebben. Maar ik ben te lui om te zoeken in welk deel dat wasquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag ik al zeggen dat het hier Modigliani betreft, of wachten we nog even?
Ik ook niet....quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, AR, dat ben ik niet...
Jawel ik heb wel een fotoboek, maar daar staat volgens mij geen foto in van mijn mooie haar sinds vorige week. En nee, het is geen pruikquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Do2, ben jij uhh....????
PS
Heb je geen fotoboek dan Troel??
Dan zijn jullie de uitzonderingen die de regel bevestigen!quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ook niet....
Wat nu Troel??
Lelijk mokkelquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mogelijke titels:
Vrouw
Vrouw met rood haar
Vrouw, zittend
Zittende vrouw met rood haar
Ja, hier in Breda is de enige fatsoenlijke cd-winkel de VelvetMusic, of zo...quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Punt1; Velvet??![]()
Punt2: Een LP is leuker(en goedkoper
)
Dan zie ik toch liever een enge cowboy...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:07 schreef Troel het volgende:
Is er geen schilderij van Sean Connery ofzo
Behalve cowboys, vind ik staatslieden, bodybuilders en nichten.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mijn god, Gajus, is een enge cowboy nu echt het beste wat je kon vinden aan mannelijk schoon...
Michelangelo had er anders wel kijk op, hoor....De homo.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:13 schreef Gajus het volgende:
[..]
Behalve cowboys, vind ik staatslieden, bodybuilders en nichten.
Daar maak ik Troel niet blij mee, vrees ik.![]()
Hahahaha!quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[sub]Ik had hem zelf geplaatst zie ik nu![]()
Iemand (AR?) kwam met de suggestie van Clint Eastwood.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's Clint! Toch?
Met rode haren???quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:27 schreef Troel het volgende:
Doe maar gewoon weer vrouwen ok?
Ja, zal morgen wel eens kijken/luisterenquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Eigenlijk heb je helemaal geen LP nodig, AR...
Ik zit nu toch al weer een geruime tijd met enorm veel plezier te luisteren vanaf die site...
AR heeft vast nog wel een gaatje...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:31 schreef Troel het volgende:
Een erotisch schilderij met een man erop. Nu nog een model vinden
... ik geloof niet dat ik daarvoor in aanmerking kom..quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
AR heeft vast nog wel een gaatje...
Kruisje weggewerkt.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kruisje, Gajus...
Hmm, ik weet niet of de fantasie van Troel hiervoor wel toereikend is....quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het hoeft toch ook geen realistisch schilderij te worden, AR.
(. )
Ja zeg, jij gaat altijd slapen als het gezellig is...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet of de fantasie van Troel hiervoor wel toereikend is....
Maaruh, ik wou eigenlijk eens gaan slapen mensen
AR verwerkt tot Art Brut.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het hoeft toch ook geen realistisch schilderij te worden, AR.
(. )
Jij begint altijd gezellig te doen als ik weg gaquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja zeg, jij gaat altijd slapen als het gezellig is...
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Jij begint altijd gezellig te doen als ik weg ga
Laat dat jongetje zich aanmelden bij Fok! R&P.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:41 schreef Troel het volgende:
Ik ben even een verdrietig jongetje aan het troosten
AR, welterusten.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, weltrusten iedereen, slaap zacht!
Oh, u gaat er dus ook vandoor...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:48 schreef Gajus het volgende:
[..]
AR, welterusten.![]()
Luitjes, alvast een prettig weekend en tot maandag.![]()
Uiteraard, maar ik heb mijn twijfels over de lichtcondities.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
En neem je camera mee!
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waar is die verdomdeOllie
eigenlijk gebleven?
Ik heb een aantal werken op deze computer staan,quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:56 schreef Gajus het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik heb mijn twijfels over de lichtcondities.
Zorg jij eens voor een werkende camera ... kan ik eindelijk kennismaken met jouw creaties.
quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:58 schreef OllieA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik weet trouwens niet hoe deze prent heet.![]()
Nee, ik ben veel minder online. Maar ik lees BDT altijd wel weer door. En nu was ik net begonnen met bijlezen en kijken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]!
Jij bent al die tijd gewoon aanwezig geweest, he...
Donderse Bliksem!.
Dat is natuurlijk terecht, want het leven is een tranendal, en men loopt maar zo onder een tram, of iets dergelijks, waarde Do.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
En ik me maar zorgen maken....
De natte neus die ik de afgelopen maand had werd toch door iets anders veroorzaakt, Gajes. Oftewel, trap toch niet in de post hoc propter hoc kuil.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:05 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ollie heb ik wel op Fok! gesignaleerd.
Maar sinds een hondje naar hem vernoemd is, is hij niet meer de oude.![]()
Wat ben je toch een duivelskunstenaar, Do. Félicien Rops is het. Indaad!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Felicien Rops?
Dat bedoel ik, waarde Ollie.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:05 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk terecht, want het leven is een tranendal, en men loopt maar zo onder een tram, of iets dergelijks, waarde Do.
Gewoon te vinden in mijn profiel.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb een aantal werken op deze computer staan,
nu moet ik dus alleen je email-adres nog ergens vandaan zien te halen...
Dat is de missionarissenhouding, maar dan ondersteboven.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat een raar woord eigenlijk...Onder-Tussen... Hoe stel je je zoiets voor?
Gegroet Ollie.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:08 schreef OllieA het volgende:
De natte neus die ik de afgelopen maand had werd toch door iets anders veroorzaakt, Gajes. Oftewel, trap toch niet in de post hoc propter hoc kuil.
Weinig kan me meer opwinden dan een hond naar me vernoemd krijgen. Ik geef het nu maar toe. Ik kom uit de hondekast.
Groeten terug, Erger-nog-dan-gajesquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:26 schreef Gajus het volgende:
[..]
Gegroet Ollie.![]()
beren en honden zijn rechtstreekse afstammelingen van hetzelfde oerdier.
Goed dan, als pauzemuziekje een nieuwe opgave, en dit keer weet ik de titel.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu heb ik nog steeds geen bier gehaald...
In den beginne was ...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:32 schreef OllieA het volgende:
... waarschijnlijk stammen we allemaal af van een of andere leipe zeebewoner die het hoog in z'n bol had ...
Kunst ten tijde van de Belle Epoque, lijkt mij.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:37 schreef OllieA het volgende:
Goed dan, als pauzemuziekje een nieuwe opgave, en dit keer weet ik de titel.
[afbeelding]
Moderators hebben het ook erg moeilijk, en het weghalen van teksten helpt ze natuurlijk om dit tranendal dapper en welgemutst tegemoet te kunnen blijven treden.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ollie, ze halen elders onze teksten weg...
En ik heb bier inmiddels...
Ik kan me nu geen twee betere redenen bedenken om zo vrolijk gestemd te zijn...
Hm, daar weet ik niks van Gajus, van de Belle Epoque. Hint: de naam van de kunstenaar is ooit al eens gevallen in deze topicreeks.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:51 schreef Gajus het volgende:
[..]
Kunst ten tijde van de Belle Epoque, lijkt mij.
Hoezo: nog net. Je hebt het bier nog maar net gevonden, dus je bent nog zo nuchter als wat, lijkt me.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is wel weer een naakte vrouw, he...
Dat valt me dan gelukkig nog net op...
Bedoel je nu te zeggen dat het je nu! pas opvalt dat ik bijna altijd vrouwen in meer of minder ontklede staat (zoals functioneel verbeeld door de kunstenaar natuurlijk, mind you!) post in dit topic?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, ik doe er nu veel langer over om het te vinden, Ollie...
Da's iets anders..
Hij heeft zijn werk gesigneerd met zijn initialen: FR, TR, JR o.i.d.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:56 schreef OllieA het volgende:
Hm, daar weet ik niks van Gajus, van de Belle Epoque. Hint: de naam van de kunstenaar is ooit al eens gevallen in deze topicreeks.
Hm, tja, betrapt.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, ik bedoel te zeggen dat het even duurde voordat ik me realiseerde dat ik me al veel eerder had gerealiseerd dat jij bijna altijd vrouwen in meer of minder ontklede staat post.
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:07 schreef OllieA het volgende:
Bedoel je nu te zeggen dat het je nu! pas opvalt dat ik bijna altijd vrouwen in meer of minder ontklede staat (zoals functioneel verbeeld door de kunstenaar natuurlijk, mind you!) post in dit topic?
En nu verwacht je zeker dat ik je een hint ga geven voor die mevrouw op een hobbelpaard?quote:
Niet zo mopperen op de meisjes die nu mevrouwen zijn geworden, Gajus. Dat heeft geen enkele zin.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:13 schreef Gajus het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.![]()
Maar ik vind de schaarse kledij van deze joffer buitengemeen erotiserend. Meer dan de mini-mode van een generatie geleden.
Huh? Zo heet het niet hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
A Love Supreme
Ik mopper niet. Des te meer die mevrouwen die met weemoed terugdenken aan de tijd dat zij konden paraderen in hun adembenemende minirokjes.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:32 schreef OllieA het volgende:
Niet zo mopperen op de meisjes die nu mevrouwen zijn geworden, Gajus. Dat heeft geen enkele zin.
Terzijde schuiven...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 11:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat gaan we nu met de opgave van Ollie doen Do2???
Ik weet hem niet hoor..
Ik heb wel een vermoeden, hoor..quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je raad nooit waar ik nu naar luister Do2
Het is iets met groene mouwenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb wel een vermoeden, hoor..
Nee, dat niet eigenlijk. Maar ik zal een hint geven;quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is dat een hint?
Ik ken de beste man ook niet hoor, maar ik kwam zijn naam tegen in een boek over Warhol, bij het nawoord (Denk eigenlijk niet dat ze elkaar ontmoet hebben).quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een Duitser?
Nou ben ik helemaal de draad kwijt...
Vrees niet, AR. Ik ben over een klein uurtje ook weg...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zijn we vandaag alleen Do2??
Ga je carnaval vieren?????quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Vrees niet, AR. Ik ben over een klein uurtje ook weg...
Weet je toevallig wel wat er te zien is?? Want van de website wordt ik niet zo veel wijzer...quote:Op zondag 6 februari 2005 12:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ken het, maar ik ben er niet echt bekend mee...
Oke, dan ga ik het je na volgende week donderdag vertellenquote:Op zondag 6 februari 2005 13:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geen idee, AR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |